Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 78
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro 2)  (Luettu 487618 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #315 : 18.12.2008 23:54:35 »

Mulla pamahti taas kauhee migreeni. Onnesta pikkuhiljaa helpottaa...

Noista joulukorteista niin mun mielestä ne on ärsyttäviä, mutta tavallaan ihan söpöjä. Se mikä enemmän ärsyttää niin mun tuttavat ei vaivaudu edes kysyyn nro tiedustelusta osoitetta vaan saan aina ennen joulua kymmenen viestiä joiden kaikkien sisältö on "mikä se sun osote olikaan?" Oon aina joka kerta kun oon muuttanut lähettänyt osoitteenmuutos kortin myös näille kavereille ja tutuille. Voisi säilyttää ne.  tickedoff Sitä varten ne on, että ne voi laittaa talteen ja sitten katsoa sen osoitteen siitä.  knuppel2

Ainoa neitsyt piirre minussa varmaan kun pidän tarkkaa kirjaa osoitteista.

Mutta siis kortit on ihan jees, jos joku niitä haluaa lähettää mutta vastaanottajalle ei siitä pitäisi tulla mitään ylimääräistä ärsytystä ja päänvaivaa. Itse en lähetä koskaan yhtäkään korttia. Enkä ole kolmeen vuoteen ostanut lahjojakaan kuin ihan läheisimmille.

Mitäs vielä... niin kirjoitin muuten yhtenä vuonna lukiossa kavereille joulukirjeet. Olin hyvin liikuttuneessa tilassa kun niitä kirjoitin ja kaverit tykkäs niistä tosi paljon. Suosittelen, jos vain sellainen sopiva mielentila ja tunnelma iskee niin eikun kynä käteen.  Smiley Mutta jos on vain ikävää sanottavaa niin ehkä se kannattaa jättää ystävänpäivään...  :Smiley Tongue

Ihanaa joulu on jo viikon päästä. Ihanaa siksi että sitten se on ohi ja päivätkin alkaa taas väistämättä piteneen.  smitten Mulla on tänä vuonna ollu ihan elämäni kaamosmasennus.  buck2 tai väsymys tai molempia.

tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #316 : 19.12.2008 11:13:19 »

Minä kuulun niihin, jotka lähettävät aina ison kasan joulukortteja. Ja mielellään. Grin Minusta on myös kiva, kun niitä tipahtelee postissa ennen joulua, osa joulutunnelmastani tulee siitä ja arvostan jokaista korttia jonka saan. Kyllähän niihin rahaa menee, mutta ei se raha pois ole hyväntekeväisyydestä silti. Jouluna en nimittäin laske budjettia, vaan laitan rahaa perheelle ja rakkaille ostettujen lahjojen lisäksi ihan fiilispohjalta myös erilaisiin hyväntekeväisyyskohteisiin. Äskettäin lahjoitin myös ihan konkreettista tavaraa (monta kassillista vaatteita, kenkiä, kaulahuiveja, hanskoja...) Karjala-keräykseen, menevät suoraan perille ja todella tarpeeseen. Hyvä muuten tuo muistutus tuosta Ylen Hyvä joulumieli -keräyksestä, koska siihen aion ehdottomasti osallistua vielä. Tässä linkki muillekin: http://yle.fi/hyvajoulumieli/

Tässä mielessä olen jouluihminen, siis - jupiter aspect_con aurinko, eli jos Jupiterin yksi "hahmo" on joulupukki, niin sopii kuvaan. Smiley Vaikkei tuota hyväntekeväisyyttä tietenkään pidä unohtaa muulloinkaan kuin jouluna! Sähköstä puheenollen, itselläni juurikin meneillään asteen- ja lähes minuutintarkka tr uranus aspect_con aurinko. Zzzzzzzttt!
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #317 : 19.12.2008 14:17:11 »

Mä tein sen taas! Voi ahdistuksen ahdistus.
Mä taidan julistaa itseni tän forkan viralliseksi jouluangstaajaksi  tickedoff

Hih! Grin Eihän tuo nyt ollut vielä paha. En minäkään mikään perinteinen jouluihminen ole siinä mielessä, että pitäisin mitään traditioita yllä. Kun ei tuota jälkikasvuakaan ole, niin olemme päätyneet "kompromissiratkaisuna" viettämään joulut miehen kanssa ihan rauhassa kaksistaan, juurikin yöhousuissa ja -paidoissa palloillen, kirjoja lukien ja suklaata syöden. Aattona yleensä syödään "perinteistä" jouluruokaa (pääosin suoraan kaupan hyllyltä), mutta jo joulupäivänä kokkaillaan jotain muuta, yleensä kalaruokaa. Rakuunavalkosipuliporkkana-terriini kuulostaisi oikein hyvin meidänkin joulupöytään sopivalta! Smiley

En voi yleisesti sanoa olevani erityisen "juhlapyhäihminen", mutta joulusta vain jotenkin tykkään siihen liittyvien mielikuvien takia. Ehkä nuo joululaulutkin, joku En etsi valtaa loistoa tai Joulumaa ovat tavallaan sellainen hetkellinen henkisyyden tai hengellisyyden ylistys tässä muuten niin maallisessa, länsimaisessa elämänmenossa. Voihan joulua toki ylikaupallisuudestakin syyttää, mutta itse ajattelen että kun nyt täällä materian keskellä elämme joka tapauksessa, niin miksi pilata joulumieltä keskittämällä ajatukset vain siihen.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #318 : 19.12.2008 15:32:12 »

Kun ei tuota jälkikasvuakaan ole, niin olemme päätyneet "kompromissiratkaisuna" viettämään joulut miehen kanssa ihan rauhassa kaksistaan, juurikin yöhousuissa ja -paidoissa palloillen, kirjoja lukien ja suklaata syöden.

Meille tulee nyt parhaimmillaan neljän yöpaikan joulu, johon tuntuu liittyvän suunnattomasti angstia vastaanottajien taholta siitä, missä milloinkin nukumme ja mitä meille syötetään, vaikka olemme luvanneet olla vaikka kuusen alla, jos niikseen tulee. Eilen sanoinkin miehelle, että jospa viettäisimme sitten sen seuraavan joulun kotona juurikin kuvaamallasi tavalla keskenämme. Vähän tähän liittyy sekin, että yli kolmikymppisenä olen oikeastaan vain kerran päässyt järjestämään ihan oman joulun, ja senkin ulkomailla, kun omassa perheessämme on voimakkaat traditiot, joissa pääsen korkeintaan niiden jo lapsuudesta tuttujen rituaalien suorittajaksi.
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #319 : 20.12.2008 12:45:45 »

Pitää kokeilla saanko tänne kirjoitettua kun blogi heittää pihalle.
Ehkä se olisikin aika uusille asioille, ehkä.
Voihan se olla koneessanikin vikaa, mutta en ymmärrä sen valikoimista puolestani. Mars neliö Kuu, ei toimi hymiöiden siirtokaan täällä, äkäsiä äijiä kohdattu hyvä ettei päälle käynyt.
Mutta toivotan teille kaikille hyvää joulua ja mielenkiintoista uutta vuotta.
Laulu jossa sanotaan Sydämeeni Joulun teen.... sanoin.
Heippa Mateve wink...
tallennettu

mateve
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #320 : 20.12.2008 19:11:19 »

Ehka todella on aika uusille asioille..
Uusin keksinto-jota kannatan sydammestani!!!
Kahdeksan ensimmaista autoa on jo liikenteessa ja vuonna 2011 on jo yli satatuhatta autoa-bensa-asemat vaihtuvat patteriasemiin-muuten Israelilainen keksinto, nain saastamme luontoa ja emme tarvitse bensaa (onkohan ymparisto pakottanut keksinnon juuri tanne)
Ensimmaiset maat kuten Tanska, Hawai ja Austraalia ovat jo ostaneet ideat ja alotetaan tuotanto-hienoa
Ehka tama on sotaa bensantuottaja maita vastaan!
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #321 : 21.12.2008 18:26:42 »

Tässä uusi perheenjäsen: Jaska! Se on vasta 10 viikkoa vanha mutta tykkää kovasti lapsista... Kuten kuvasta näkyy (kuvassa Leijona-poika ja Jaska)..

Ostin sen oikeastaan Skorpparille joululahjaksi.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #322 : 21.12.2008 19:10:06 »

 kuu 26o10'57"  vaaka

Pallaskissa toivottaa Valon Juhlaa, tästä se vain pitenee, siis päivä  Wink Lupaamani joulukuva by Härkätyttönen 5,5 vee liitteenä. Iloitkaa, nauttikaa. Meillä mies pesee juuri saunaa  :Smiley, taitaa olla hääpäivälahja se. No toi hän eilen valkoisen amarylliksenkin  Kiss
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Asterix
Vieras
« Vastaus #323 : 21.12.2008 19:50:49 »

Onneksi olkoon uudesta perheenjäsenestä!  Cheesy
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #324 : 21.12.2008 20:02:19 »

Onneksi olkoon uudesta perheenjäsenestä!  Cheesy

Kiitos! Se on tosi söpö ja vaikka onkin vasta pentu niin nyt jo sisäsiisti! Aamulla kun herättiin, ei ollut mitään eritteitä lattialla vaan pikkukaveri rapsutti ulko-ovea ja aamulenkillä se pissasi kiltisti ulos.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #325 : 22.12.2008 00:14:34 »

Jaskahan on ihan "jokusen" näkönen lutokas,
ja Pallaskissan tytön kuusessa on palloilla kivasti vauhtia,
tuntuu niinku koko kuusi pyöris,
kiitos,
noista joulukorteista,
minäkin pidin muutaman vuoden väliä,
kun ei iskenyt tuo korttien lähettäminen,
tavan vuoksi tekeminen,kaikkinensa, tuli kyseenalaistettua,
tänä vuonna taisi tuo vestan "liekki" innostaa liekkejä piirtelemään,
muuten on kyllä niin hakusessa koko joulu,
tein viikonlopun "joulua" isälle,siivoten,laatikoita jnejnejne,
ja nyt soi päässä joulupropaganda radiosta:
"onks PAKKO syörä lanttulooraa jos ei taho?
onks Pakko ajaa mummolaan sata kilsaa jos ei taho?
onks PAKKO PAKKO,JOS EI TAHO?
onha se,
ku  aurinko yhtyy  pluto:oon,
ja kuukin on kohta  aspect_sex tuohon parivaljakkoon,
 kuu 28  vaaka
hyvä Tuomas joulun tuopi,
mut millasen?

 aurinko pluto kauris
ja minä poltin pimiänä päivänä säkkikaupalla roskia,
oikein nautin loimuista

italialaiset sanovat:
"Natale con i tuoi
Pasqua con chi vuoi"
"joulu perheen kanssa,
pääsiäinen kenen kanssa hyvänsä"

tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #326 : 22.12.2008 12:40:22 »

Voi miten suloinen koiralapsi.  Smiley Smiley
Hänestä tulee melko iso, kun on 10-viikkoisenakin jo tuon kokoinen.

Minkä rotuinen Jaska on ?  Smiley Varmaankin luokitellaan seurakoiriin.
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #327 : 22.12.2008 18:11:25 »

Ihania joulukuvia ja Jaska on just hyvä paketti ryppyineen päivineen  Smiley

Mulla oli välivuosi taas kerran korteissa, mutta näköjään matalallakin profiililla kaikki on lähellä ja tunnelma välitön. Reagoin perinteillä yleensäkin vuodenvaihteen 'tienoilla' ja mun tavat tunnetaan jo, ettei ole mitään joulupaniikkia.

Sopii hyvin  pluto aspect_con aurinko teemaan, että on monessa jutussa tullut mieleen luuranko kaapissa. Meillä se on konkreettisen pieni; yhden seinän välissä ja hajukin onneksi jo melkein haihtunut (monessa juttelussa vaan tullut pintaan muuallakin).  kuu osuu mun  mars ja sillaikin jotain kauan kätkössä ollutta tunnepuolelta vois tulla valoon. Mietin tota annaliljankin laittamaa miehistä sekä naisellista, kun tr.  pallas aspect_con kuunsolmu on samaan aikaan  kaksoset, kun nat.  pallas  aspect_con tr.  kuunsolmu on  vesimies. Onko tää sattuma vai itsestään selvyys. En ole koskaan miettiny Pallaksen kiertoa. Nyt justiin tämä tuntuu liittyvän välähdyksiin, ideoihin, kaiken hyväksymiseen (jopa mahdollisten piilovihollisten taholta, 12. huone). Kumminkin ihan selvästi käsillä olevaan tai tulevaan. Vielä Plutosta. tr.  uranus aspect_con mun  chiron ja ne on  aspect_opp nat. pluto. Luen Havahtumista ympäri ympäri ja ihmettelen, kun kaikki tuntuu niin selvältä. Silti tiedän ihan tarkkaan, etten ole kokenut mitään valaistumista - kyllä sen huomaisi. Jotenkin vaan ehkä tiedän, että tulen pian tarvitsemaan näitä ajatuksia. Plutomaisen syvällistä.

 merkurius aspect_tri pluto pisti sitte artikuloimaan tällä tavalla.
Maanläheisen hetkestä- ja pienistä asioista nauttivaa joulunaikaa vaan kaikille  smitten

 
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #328 : 22.12.2008 19:40:51 »


Minkä rotuinen Jaska on ?  Smiley Varmaankin luokitellaan seurakoiriin.


Jaska on Shar pei, kiinalainen alunperin vahti- ja metsästyskoira, nykyisin seurakoira juuri kuten arvelitkin. Hassu näky koko kaveri! Luonne on uskollinen, itsenäinen ja älykäs.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #329 : 23.12.2008 00:11:25 »

 kuu 10  skorpioni
 aspect_squ kuunsolmu vesimies
ja mukavia ? puolisekstiilejä kuten
 mars jousimies ja  jupiter kauris
 merkurius kauris ja  venus vesimies joka yhtyy  chiron:iin,
kuukin on puolisekstiilissä Pholukseen 10   jousimies,
mukavia??,koska jotenkin tuo puolisekstiili 30 astetta,siirtymä seuraavaan merkkiin,vie jotenkin vääjäämättä asioita tiettyyn suuntaan,
tai sellainen mutu itselläni on,
luku 3 on jupiterin luku,eli kasvava vaikutus,
ja näitä puolisekstiilejä löytyi pilvin pimein silloin koulusurmien kartoilta,
asiat etenevät tiettyyn pisteeseen ja sitten tapahtuu,
se mikä on tapahtuakseen,
pholuskin brings you to your limits,
ehkä löydämme joulun arvon  venus chiron sisältämme,
toisaalta just vesimiehessä haluaisin löytää ihan uuden tavan viettää talvipäivän seisausta ja unohtaa koko "jeesustelevan" joulun,
oon kurkkuani myöten täynnä joulunäytelmää seimineen päivineen,
anteeksi vaan,niille jotka tähän uskovat,
Itämaan viisaat ja tähden syttymisen toivoisin löytäväni pääni sisältä,
Kasper,Jesper ja Joonatan,
Kasperin alkuperä on just Itämaan tietäjässä,viisas mies,
että niitäkin oli sitten kolme,
jupiterin sauvat käsissä,
 jousimies on muuten täyteen kansoitettu nyt kaiken maaliman asteroideilla,tuolla linkkivinkeissä kun kurkkaa,
kuin joululiikenne ikään

sain lahjaksi Iris tulkinnan,
oikein huvitti Diana  aspect_con saturnus vesimies,
"selkärankasi on ruostumatonta terästä (mahdollisesti jopa titaania)"
ja kun  saturnus aspect_opp kuu ja kuukin on ikiaikaista kalliota saabisesti niin lujuuskerroin on jotakin ihmeluokkaa sitten,
mitä nyt sammalta laki kasvaa..
ei vainkaa,
parhaiten ihmiset ymmärtävät sinua,kun "mieltävät sinun olevan todella vapaa sielu",born to be free,(rolling stone)
mut oikeesti,pituuteeni nähden saattaisin kärsiä selkävaivoista,
ja varsinkin 20 vuotta fyysistä työtä tehneenä,
saattaisin olla vaivanen jo,mut selkä ei ole vaivannut koskaan,
mutta kun ihmisen fyysisen työn tekemiselle on kiintiö elämän aikana,niin ilmeisesti oma kiintiöni alkaa olla täysi,
ja tarvitsen jatkossa tuota ruostumattomuutta henkisesti

herääkö Atlantis "henkiin"?
 aspect_con aurinkokauris

mun "pitäs"-lista on vielä pitkä ennen jouluaaton lumiukkoa,
ei auttas vielä "walking in the air"
or writing in the air.....
kas kas joo joo jee jee-juhlaa kaikille!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 78
  Tulostusversio  
 
Siirry: