Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Painajaisten psykologiaa!  (Luettu 23524 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #15 : 22.09.2008 19:46:34 »

Tosin Wienin nähtävyydet eivät pärjää K-energian kauneudelle! smitten

 coolsmiley Näinhän se on.

Mutta eihän tuo Sashakaan hassumman näköinen ole.  Wink

Että tässä pari blondia pyörii ja pitää hauskaa... Hmm. Niin, painajaisia?  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #16 : 30.09.2008 11:18:06 »

näin taas unta et mun mies halus jättää mut  Cry
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 30.09.2008 12:25:23 »

se ottaa Kauniimman..

 buck2
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #18 : 30.09.2008 12:39:56 »

^ ei se voi!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #19 : 08.11.2008 19:57:39 »

Hmnn... n.vuosi sitten näin junaonnettomuus unen josta selvisin itse vain ihmettelemällä/kauhistelemalla tapahtunutta. VERTA oli paljon ja irtonaisia ruumiinosia siellä täällä, uni oli värillinen.
Nyt vuosi sen jälkeen toistui sama uni, tällä kertaa siten, että näin kun nainen hyppäsi junan alle, taas verta ja ruumiin osia... ja minä ummistan silmiäni... Sad. Miksi junaonnettomuus-unia?
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #20 : 08.12.2008 09:22:07 »

Mielenkiintoista... painajaisia pitkästä aikaa tänä syksynä ja useasti  Sad
Itse suhtaudun niihin nykyään neutraalisti, eli tuo kiinnostus katsella niitä puuttuu... vielä ainakin. Olen punkenut sen verran p***an syksyn läpi, että ei ihme jos painajaisia näkee. Ne kertoavt minulle, että kaikki ei ole kuosissa ja paljon pitäis palikkatornia järjestellä.
Tässä pieni ote;
...vastaani tuli vanha nainen lysyssä ja rikkinäisissä vaatteissa. Tunsin outoa yhteenkuuluvaisuutta ja kun nainen nosti katseensa tunnistin itseni. Likaisena, vanhana, tyhjä katseisena vanhuksena. Hän katsoi minua ja avasi vaatteensa, joiden alta näin hänen kantavan pientä lasta rikkaiden vaatteilla puettua. Hämmästelin ja katselin tuota enkilin kasvoista nukkuvaa pienokaista, kun tämä aukaisi silmät ja ne hehkuivat punaisena raivoa. Samaan aikaan alkoivat vanahn naisen silmät hehkua ja ne huusivat minulle yhtä aikaa, samalla äänellä jotakin aivan käsittämätöntä ja kovaa...
pakotin itseni hereille -aivan liian ahdistava minulle  buck2
...seikkailin isoäitini talossa ja siinä oli kummallisia komeroita, vinkkeleitä ja syvennyksiä tullut varsinkin vintin osalle. Kävin puutarhassa joka oli suurempi kuin muistin ja meinasin eksyä, kun nän taivaan rannassa jonkin räjähtävän ja tulen lyövän korkealle. Jaha, ja äkkiä turvaan... meinasin ja aloin juosta, kun sivusilmällä näin taivaan rantaan muodostuvan "sienen". Siis pommisuojaan, vaikka auttaneeko tuo mitään? Talossa sisällä oli sitten toisenlaiset ongelmat. Muutkin talossa olivat nähneet tapahtuman ja eräs iso mies ol sitä mieltä, että kaikki lapset piti tappaa mielummin kuin antaa kärsiä tuleva. Lapsia juoksi ympäriinsä kirkuen ja yritin hakea omiani talon sokkeloista. Yhtäkkiä olin omassa kodissani ja joka komerossa oli ruumiita, mutta ei omia lapsiani. Sain aivan milettömän hepulin ja kävin tuon miehen päälle leipäveitsi ojossa. Pistin palasiksi, kun radiosta kuului ilmoitus, että ei hätää enään. Aloin paistamaan lihaa, ettei mene huonoksi ja mietin mihin kumman piilooon omat lapseni olivat menneet...
Oikeasti sattuu päähän...  crazy2
Painajaiset kuvastavat omasta mielestäni enemmän tunnemaailmaa joka painaa ja ovat hyviä indikaattoreita.
Trillerit ovatkin sitten ihan toinen juttu  Cheesy Sellaiset elokuvamaiset jännärit ovat suosikkejani myös ja kuvittelen herätessäni kesken niihin jatkoa ihan samalla tavalla  Wink
Joku voisi kyllä avata kanava maailman uniinkin. kuinka paljon energisempi olo on kun olet katsellut jotakin mehevää ja jännää juttua, kuin jotain ihan pöljää... silloin harmittaa koko mennyt yökin, turhaa aikaa haaskoon valunut  :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 08.12.2008 16:32:13 »


Painajaiset kuvastavat omasta mielestäni enemmän tunnemaailmaa joka painaa ja ovat hyviä indikaattoreita.
Trillerit ovatkin sitten ihan toinen juttu  Cheesy Sellaiset elokuvamaiset jännärit ovat suosikkejani myös ja kuvittelen herätessäni kesken niihin jatkoa ihan samalla tavalla  Wink

Niin... tuosta tuli mieleen, että näenkö sittenkin enemmän trillereitä kuin painajaisia!
Kuvailit niin hyvin sanoiksi tuon. Smiley

Sitäkin olen miettinyt, että normaali elämäni on ollut välillä todellista painajaista,
joten onko niin, että kun lähes kaikki, no... paljon on nähty ja koettu,
että sitten sitä on nahka niin kovettunut, että painajaisetkin alkaa olla yhtä viihdettä..? Huh


Joku voisi kyllä avata kanava maailman uniinkin. kuinka paljon energisempi olo on kun olet katsellut jotakin mehevää ja jännää juttua, kuin jotain ihan pöljää... silloin harmittaa koko mennyt yökin, turhaa aikaa haaskoon valunut  :Smiley

No niinpä! Cheesy Jotkin unet ovat todellisia energia pommeja ja aamulla herää täynnä energiaa
ja koko päivä menee kuin siivillä. smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #22 : 08.12.2008 16:39:49 »

Niin... tuosta tuli mieleen, että näenkö sittenkin enemmän trillereitä kuin painajaisia!
Kuvailit niin hyvin sanoiksi tuon. Smiley

Sitäkin olen miettinyt, että normaali elämäni on ollut välillä todellista painajaista,
joten onko niin, että kun lähes kaikki, no... paljon on nähty ja koettu,
että sitten sitä on nahka niin kovettunut, että painajaisetkin alkaa olla yhtä viihdettä..? Huh

[/color]
Paha mennä ottamaan kantaa kumpaankaan  :Smiley
Voihan joku tykätä, että ns.trilleritkin ovat painajaisia... kyse on kai kokemusmaailmasta, joka kaikilla on hieman erilainen.
Mutta toivon, ettet ole joutunut kokemaan ihan sentään kaikkea..?  angel ...Paistoinhan minäkin viime yönä aikuisen miehen lihaa  buck2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #23 : 08.12.2008 17:01:17 »

Mä näin unta, että hypin liikkuvien ajoneuvojen päällä jossain very sexy sukkahousuhaalareissa, vauhti oli ihan mieletön, näkyi vain oranssi horisontti ja ohikiitävät lyhtypylväät. Ensin olin jonkun junan katolla, sitten hyppäsin sieltä vauhdissa bussin katolle ja minua ajettiin koko ajan takaa ja se oli ihan super vaarallista.. Sitten huomasin miten joku mustapukuinen aurinkolasipäinen mies hyppäsi takana ajavasta mustasta autosta ensin sen katolle, ja sieltä hyppäsi sen bussin perään, jonka katolla minä olin ja alkoi uhkaavasti kävellä minua kohti...

Ja arvatkaa mitä tein? Koin, että parasta vain vietellä se mies ja harrastaa sen kanssa seksiä siinä katolla ja hurjassa vauhdissa, vaikka vähän riskeeraavaa hommaa se olikin, niin heräsin siihen että sain ihan reaaal huipennoksen... Kiss

Öhm mitenkä tää liittyi aiheeseen? No se oli trilleri, joka päättyi seksikohtaukseen,
ja aivan mieletön aloitus tälle päivälle.. laugh

Sorry jos oli vähän off topicci, mutta piti vaan kertoa kun oli niin vauhdikas uni että tunsin olevani vähintäänkin joku supersankaritar... laugh 2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #24 : 08.12.2008 17:23:00 »


Mutta toivon, ettet ole joutunut kokemaan ihan sentään kaikkea..?  angel ...Paistoinhan minäkin viime yönä aikuisen miehen lihaa  buck2

Niin.. Undecided moni on niin käsittämättömän katkera ja kateellinen tämän hetkiselle elämäntilanteelleni,
mutta minkälaisen tien olen kulkenut tähän pisteeseen, niin olisin mielelläni näkemässä,
kuinka moni sitten olisi valmis hyppäämään minun saappaisiini. Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #25 : 08.12.2008 20:00:54 »

Kateus ansaitaan! Säälin saa ilmaiseksi.

Kumpi sais olla mielummin, Sasha  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #26 : 10.12.2008 13:19:42 »

Kiitos kumpaakin! smitten ja rakkautta! smitten
En minäkään mikään tunteeton kone ole. Tongue
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #27 : 10.12.2008 18:01:19 »

Niin... rakkautta  smitten Tärkeintä  Wink
Eikä kukaan kait sinua sellaiseksi arvelekaan... toivottavasti ei minuakaan, vaikka tässä nyt sellaistakin on jotkin tahot sanonut  buck2 Tietämättömiä kun ovat...  Wink

Pakko laittaa... taas painajainen,
"...Olin kiikkerällä kanootilla isossa joessa matkalla johonkin. Vesi oli tyyni, mutta kiivas virtainen... hallitsin homman. Oikealla loimotti jokin ja sieltä kuuluin ihmisääniäkin. Näin valtaisan rakennuksen palavan kohinalla, mitään ei ollut tehtävissä. Otin kameran ja aloin kuvaamaan sitä, kanootti meni virran mukana lähemmäs rantaa. Jostakin syystä ihmiset saivat päähänsä, että palo oli minun sytyttämä ja hyökkäsivät veteen. melkein upottivat minut. Pidin kiinni kanootin reunoista ja tunsin, kuinka ihmismassa painoi minut veden alle... uskottelin itselleni, että pintaan vielä noustaan kuhan ei "haukata" vettä. Ja niin kävi pulpahdin kuin korkki pintaan ihmismassan ulkopuolla ja jäin puristelemaan päätäni moisille hulluille ja annoin virran viedä hetken aikaa. Kun etäisyys kasvoi käänsin katseen taas alavirtaan ja otin melan käteen..."
Voi luojani, mutta tuo antoi minulle uskoa että olen oikeassa tekemieni päätösten suhteen ja kyllä kaikki suttaantuu... syy ei ole minun, todellakaan  angel
Unet ovat ihania, ovat ne sitten mitä vaan  smitten
« Viimeksi muokattu: 10.12.2008 18:04:42 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 12.12.2008 22:29:50 »

Uskomattoman vaikuttava uni! Shocked Kyllä sinä selviät. Afro

Tuosta tuli mieleen, että monta kertaa unissani näen johonkin tilanteeseeni liittyviä "salaisuuksia",
jotka ovat muutoin normaalivalve tilassa piilossa.

Joitain päiviä sitten näin unta, että varastossa, jossa oli tavaroitani säilytyksessä
(olen muuttamassa uuteen asuntoon ja elämään normali-elämässä), juoksi hiiri,
jota pelkäsin (pelkään niitä oikeastikin ihan hemmetisti!)
ja se hiiri kasvoi rotaksi, ja siitä vielä isommaksi jne. kunnes se muuttui joksikin mieshenkilöksi,
jolla oli piirteitä Vaa'asta ja nyt tästä uudesta juristista ja heidän eräästä yhteisestä ystävästä,
joka veti hirvittävät herneet nenäänsä minun ja juristin suhteesta
ja veti scandaalikäryt tämän suhteen ylle todellisessa elämässä. Shocked Sad Undecided

Olin tosi huolissani tavaroideni puolesta.
Niille tosin ei ehtinyt tapahtua mitään. Siellä se mies oli tavaroideni ympäröimänä.

En tiennyt mitä ajatella hänestä, mutta hän oli edelleen hyvin sympaattinen,
mutta minua inhotti miehen aikaisempi hiiri-rotta muoto ja otin varovaisen välimatkan mieheen.

No.. odottelen tässä uuden asuntoni valmistumista ja tavarani ovat Vaa'an varastossa.
Vesimies-juristi on luvannut auttaa asunnon kanssa, mutta eilen ja tänään tuli esiin
seikkoja, jotka ei ihan vastaa luvattua. Vesimies välttelee puhumista ja en tiedä, missä oikein mennään. Undecided

Mitäs sanotte painajaistulkitsijat? Huh
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #29 : 14.12.2008 20:20:39 »

Enpä minäkään luottaisi tuon unen jälkeen  Shocked 
Tuli mieleen, jotta oletko huolissasi miten tuom ies voi vaikuttaa sinun taloudelliseen tilaan? Esim.vaikuttamalla juristin ja heidän yhteiseen maailmaan kautta...  idiot2 Ymmärsinkö oikein...

Onhan sinulla "rotanloukut" viritetty  :Smiley  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: