Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: keisarinleikkaus  (Luettu 7040 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Paula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18

au jousimies kuu oinas , nousu rapu


Profiili
« : 23.10.2005 13:50:00 »

Moron!

Tämä aihe käsiteltiin jo vanhalla foorumilla, mutta kun en muista enää lopputulosta..

Mitenkähän keisarinleikkaus vaikuttaa karttaan?

Esim. sellaisissa tapauksissa, joissa äiti on valinnut keisarinleikkauksen vain siitä syystä, ettei halua synnyttää alateitse. (jenkeissä jopa 50 % naisista joissain osavaltioissa. Yleistä myös Englannissa käsittääkseni..)
Silloinhan syntymäaika voi heittää päivillä siitä, mikä se olisi, jos lapsi saisi syntyä luonnollisesti.

Vaikuttaako tilanne mitenkään asiaan, onko kenelläkään henk.koht. kokemuksia kyseisenlaisesta henkilöstä? Tarkoitan siis, että onko karttatulkinta poikkeava henkilön luonteesta ym.
« Viimeksi muokattu: 23.10.2005 13:56:00 kirjoittanut saiga » tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #1 : 23.10.2005 14:00:48 »

Hei Saiga Smiley

En kyllä osaa sanoa tuohon millä tavalla syntymän pitäisi vaikuttaa karttaan, tehdään sitten sektio tai.

Ei kait se mitenkään syntymää muuta, vaikka sektio tehtäisiin? Mun tyttäreni syntyi juuri leikkauksella :Smiley ja kyllä on sellanen jukuripää Tongue, että....
Mutta niin hänen kuuluukin olla Grin, luonnetta pitää lapsella olla Cool

Mutta on aika tyttökulta; AC-Virgo, Jupiter nousee ja vitsiä vääntää ja jokapaikassa päittäin tickedoff, liekö sitten sitä, että on kiinalaisittain apina Wink
Rapuapina, hyvä, ettei ihan seinille kiipeä 2funny
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 23.10.2005 16:33:14 »

Oma näkemykseni on, että keisarileikattu vauvakin kuitenkin loppujen lopuksi syntyy juuri sinä päivänä, jolloin sen (hänen) oli tarkoituskin syntyä. Eli uskon, että oli kuitenkin tarkoitus, että äiti valitsee leikkauksen ja se leikkauspäivä järjestetään "ylhäältäpäin" juuri sille päivälle, johon lapsen syntymä on tarkoitettu. Muutoin astrologinen kartta elämänläksyineen, viitteineen menneistä elämistä ja tämänkertaisen elämän tarkoituksesta menettäisivät merkityksensä ja henkilökohtaisuutensa. Jos lapsia syntyisi milloin sattuu ja jos äiti siis oikeasti voisi valita leikkauspäivän miten haluaa, koko astrologinen syntymäkartta olisikin siis vain kuin arvonnan tai nopanheiton tulos, henkilöille vain sattuisi tulemaan jonkinlainen kartta aivan riippumatta siitä, miten ovat entisissä elämissään eläneet, millaiseen perheeseen syntyvät jne..

Eli ihan samaa mieltä olen kuin Stareysikin. Omakin tyttäreni on keisarileikattu ja silti hänen karttansa on juuri sellainen kuin mielestäni hänelle sopiikin: suhde vanhempiin ja veljeen näkyy totuudenmukaisesti sellaisena kuin se on jne....
tallennettu

kamomilla
Vieras
« Vastaus #3 : 23.10.2005 20:18:11 »

Samaa mieltä kuin May. Lapsi syntyy silloin, kun sen kuuluukin syntyä. Molemmat lapseni on keisarileikattu, ensimmäinen hätäsektiolla, mutta toisen syntymäpäivän sain itse "valita". Sanoin hoitajalle, että toivon leikkauksen mahdollisimman lähelle laskettua päivää, että vauva on varmasti valmis. Sain hoitajan valitseman päivän ja kelloajan leikkaukselle aamuyhdeksäksi. "Sattuman" oikusta kävi kuitenkin niin, että kiireisiä päivystystapauksia tuli sille aamulle niin paljon, että oma lapseni syntyi/leikattiin maailmaan vasta puoli 2 iltapäivällä. Nousumerkkikin oli siten toinen kuin olisi ollut aamulla syntyneellä. Ja hämmästyttävän paljon hänen kartallaan on tavaraa, jonka kuuluukin siellä olla, esim. nimiasteroidi AC:llä, (orbi alle 1 aste) jonka sijainti varmasti olisi tunninkin sisällä muuttunut paljon. Eikös ne asteroidit ole tosi vikkeliä liikkeissään? Smiley
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #4 : 23.10.2005 23:17:57 »

Minäkin olen samaa mieltä, mutta pakko myöntää, että olen joskus miettinyt sektiolla syntyneen avomieheni kohdalla toistakin vaihtoehtoa, kun hän on niin leijonamainen, mutta AC osuu Ravun loppupäähän.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Harschi
Vieras
« Vastaus #5 : 24.10.2005 12:56:21 »

Oon itse syntynyt keisarileikkauksella ja harrastanut oman kartan rektifiointia jos minkälaisella menetelmällä, mutta aina vaan palaan siihen alkuperäiseen minuuttiaikaan, se vain tuntuu toimivan parhaiten. Ihme juttu sinänsä. Mutta koko syntymähetken valinta on aika ihmeellinen juttu: ajatelkaa nyt, askendentin voi joskus arvata ulkonäön perusteella ja ulkonäkö on kuitenkin käytännössä määräytynyt yhdeksän kuukautta aiemmin, kun mitokondriot kohtasivat toisensa. Sillä ei pitäisi olla minkäänlaista tekemistä syntymähetken kanssa. Ja kuitenkin on. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että henkimaailman juttuja...

PS. Asteroidit ei ole kovin vikkeliä, mutta kartan kulmat sen sijaan on.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: