Sivuja: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 83
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uutisia - Newsflash  (Luettu 528644 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #870 : 02.07.2013 21:39:10 »

Ennen oli asiat ainakin jollain tavalla paremmin, tai sitten ihmisillä oli muutakin tekemistä kuin tsiikailla naamaansa peilistä. Mitä laihempi ja kauniimpi niin sitä enemmän saa positiivista huomiota, tai huomiota ylipäänsä. En ihan heti muista, että mikä vuosi joku olisi minun ulkonäöstäni mtn positiivista sanonut, eli pitää vissiin olla hyvin onnellinen siitä tosiasiasta että oma itsetunto ei todellakaan rakennu muiden ihmisten mielipiteiden varaan. Voisin ottaa kyborgityylisen vartalon, mutta sitä ei näissä valitettavasti koskaan haeta Tongue

Rumuus on länsimaiden uusi elintasosairaus

http://www.hs.fi/sunnuntai/Rumuus+on+l%C3%A4nsimaiden+uusi+elintasosairaus/a1372478941130?ref=hs-art-top-1

En tiedä oisko tuo nuorten ongelma suurimmaksi osaksi?
 Itse en ole koskaan saanut miehiltä niin paljon huomiota kun nyt ylipainoisena ja reilu 40 kymppisenä. Tätä jaksan ihmetellä. Ehkä se on niin että se kokonaisuus alkaa ratkaisemaan myöhäisemmällä iällä ja ei haittaa että on hieman elämää nähnyt. Minusta se kauneus ja seksikkyys on kyllä 80% ihmisen olemuksessa, eikä pelkästään ulkonäössä ja hyvä itsetunto näkyy myös. Laihuus voi olla kaunista mutta myös epäaidon näköistä. Mene ja tiedä.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #871 : 02.07.2013 21:39:52 »

Eniten mua huvittaa tuossa Snowden-hässäkässä politiikkojen tekopyhyys Tongue Että ihanko ollaan tietämättömiä vakoilusta - hah Grin
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #872 : 02.07.2013 21:47:58 »

^^Riippuu varmaan kans, että missä piireissä/alueilla pyörii ja elää. Olen kotoisin pienestä maalaiskylästä, eikä siellä ihmiset todellakaan mtn malleja ole ja menekkiä riittää kaikille, olet sitten jokin muurahaispesässä istuva kylähullu tai kunnan kamreeri. Täällä kaupungissa tuntuu korostuvan ulkoiset meriitit, ja standardinormit: pitää näyttää oikealla tavalla hyvältä.

Mutta onneksi suurin osa viisastuu vanhemmiten Cool Mua itseäni viehättää miehissä eniten persoona ja luonne, jotka taas vaikuttavat tyypin ulkoiseen olemukseen (liikunnallisuus, mielikuvitus, aitous, persoonallinen pukeutumistyyli jne).
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #873 : 03.07.2013 15:51:13 »

Minusta tämä ulkonäkökeskeisyys on vain ja ainoastaan keino myydä turhia tavaroita ja palveluita. Se palvelee markkinakoneistoa ja kauneusbisnestä, ei mitään muuta. Uskon itse että siitä vouhotettaisiin vähemmän, jos ei olisi mitään kummempia siihen liittyviä tuotteita ja palveluita. Esimerkiksi aikakauslehdet kirjoittelevat paljonkin juuri niistä asioista, joista mainostajat tykkäävät kirjoitettavan, vaikka varsinaista tuotesijoittelua ei olisikaan. Ja sitäkin on sitten vaikka kuinka: Minun näkökulmastani vaikkapa nyt artikkeli selluliittivoiteiden tehojen eroista on artikkelin muotoon naamioitua mainostusta.

(Varsinkin kun selluliitti on rakenteellinen juttu, johon eivät tökötit auta:
http://gokaleo.com/2013/03/06/cellulite-its-time-we-all-just-get-the-hell-over-it/)

Tokihan ihmiset sitten menevät halpaan eivätkä näe tämän asian läpi. Ehkä olisi syytä kasvattaa porukkaa näkemään paremmin läpi siitä, miten ihmisten itsetuntoa horjutetaan tahallaan antamalla mahdottomia tavoitteita (esim. photoshopatut mallit) ja sitten sen avulla myydään heillä turhaa tavaraa/palveluja.
« Viimeksi muokattu: 03.07.2013 15:55:15 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #874 : 03.07.2013 21:26:30 »

Hanne vastaa: Mikä on liikennevaloissa vilkkuva pieni valo?

Nyt selvisi tämäkin mysteeri. Cheesy
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #875 : 03.07.2013 22:42:20 »

Kyllähän silikonitisseillä ja restylane-pistoksilla voi tuohta kääriä kummastikin, puhumattakaan niistä kaikenmaailman kasvohoidoista jne. mitä nykyään on saatavilla.

Mietin koko päivän, että miltä mahtaa tuntua kun kusiaiset pureskelee p*lleja Grin Voihan sekin tietty kaunistaa Tongue
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #876 : 05.07.2013 22:00:46 »

http://yle.fi/uutiset/pitaisiko_tyottomat_velvoittaa_mansikkatiloille_toihin/6717918

Ärh.
Minen muuten sitten enää osta ku Suomalaisten poimimia mansikoita. Nih.
Tarkottaa kai, että menen ja poimin itte mansikkani  :Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #877 : 08.07.2013 10:26:08 »

Köyhät kyllä löytää keinon selvitä ja mikä häpeän asia se on olla köyhä? En nyt jaksa tästä alkaa mesomaan tämän enempää mutta hienoa että ihmiset on kekseliäitä ja antaa tavaroiden kiertää, se on tätä päivää.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #878 : 08.07.2013 11:15:24 »

Ehkä se ei ole köyhyyskään aina, itse olen  kokenut synkronismia roskalavojen kautta:
Löysin haluamani japanilaistyyppisen sermin ja tarvitsemani jakkaran oman talon edustan roskalavalta. Köyhyys ei niinkään ole se pointti, vaan se että huonekalujen shoppailu on yksi epäkiinnostavimpia asioita minulle maailmassa, joten edes tarvittua/haluttua asiaa ei tule välttämättä lähdettyä ostamaan, vaan se saa tulla itsekseen eteen sitten kun tulee.  Smiley
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #879 : 08.07.2013 15:28:49 »

Osuis vaan kurssille enemmänkin noita roskalavoja, niin meikäkin kävisi pelastamassa aarteen jos toisenkin Cool Mieluummin otan vanhoja huonekaluja kuin uusia (usein huonompilaatuisempia) ja vanhana kirpputorityöntekijänä tiedän, että ihmisillä on vaikka millä mitalla kaikkea kiinnostavaa rojua nurkissa pyörimässä Cheesy

Nuorempien ihmisten keskuudessa on ollut jo pitkään trendikästä penkoa roskalavoja, käydä kierrätyskeskuksessa, ostaa vaatteet pääosin käytettynä ja tuunata vanhasta uutta, eivätkä nämä tyypit usein ole mitenkään köyhiä. On muutenkin aika so last season ajatella, että jos on vähänkin rahaa niin kaikki pitää ostaa uutena kaupasta. Veljen vaimo vietti juhannusta porukoilla hiomalla sängynpäätyä vanhasta ovesta (maalit veks jne) ja kyllä siitä aika makea tulee Afro
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #880 : 21.07.2013 14:15:47 »

^ WTF?!?  Shocked
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #881 : 23.07.2013 20:45:33 »

Tämän päivän ykkösaamussa taustaa Snowden-jutulle, Hannu Reimen kolumni:

http://areena.yle.fi/radio/1983588?start=34m36s   (n. 6 min)

En ole itse perehtynyt aiheeseen mutta hyviä pointteja siinä tuntuu olevan.
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4374



Profiili
« Vastaus #882 : 07.08.2013 16:26:34 »

Talousuutiset pelkkää negaa, saa nähdä että miten pohjalle todellisuudessa mennään..

"Uskallan luvata Suomen elintason alentuvan seuraavat kymmenen vuotta"

Tätä se on hyvä katsella tuolta lahden toiselta puolelta. 19.8 alkaa työt Ruotsissa ja huomenna tyhjennetään Joensuun asunto Cool Ei sitä tiedä, että missä tulee elämänsä aikana asuttua (ties vaikka tulisin tänne joskus takaisin), mutta ainakin tämä 13 vuoden pituinen pätkä on vihdoinkin ohitse -ja hyvä niin smitten

Uusia asioita uudessa maassa:

*Helvetillinen vero%, mulla taitaa olla jtn 30 ellen väärin laskenut
*Eläminen kuitenkin halvempaa, ruoka jne.
*Infra ilmeisesti hyvässä kunnossa
*Työllisyysaste parempi kuin Suomessa
*Malmössa on ilmeisesti vähän villiä meininki, onneksi itse muutan maalle Grin

Summa summarum: Jatkossa siis tiedossa Ruotsin uutisia Suomen tilanteen lisäksi Afro
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #883 : 07.08.2013 18:07:33 »

Burmassa ei teeskennellä tyyntä ja rauhallista.  Undecided Päässä hiukan muljahti kun luin aamulla hesarin uutisen Burman ääribuddhalaisista jotka lietsovat väkivaltaa maan muslimivähemmistöä kohtaan. Ääribuddhalainenhan on käsitteellinen mahdottomuus??? Huh Shocked Sad

http://www.hs.fi/ulkomaat/%C3%84%C3%A4ribuddhalaiset+lietsovat+v%C3%A4kivaltaa/a1374293072621

Itse asiassa alkuperäinen buddhalaisuus (ei sen naiivi hapatus, mitä länsimaissa syötetään) sallii kyllä sodankäynnin (tappamisenkin) maanpuolustusmielessä, kuten itsepuolustuksen ylipäätään. Eli jos buddhalainen saa itsensä vakuutettua että kyse on edellämainitusta, niin kyllähän se väkivalta passaa.  :Smiley

Buddhalaisuudesta tuli alunperin suosittua siksi, etteivät voimakkaan häpeäkulttuurin omaavat kansat riipisi toisiaan hengiltä aivan pienimmästäkin syystä. Auttoi vakauttamaan valtakuntaa ja niin poispäin.
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4374



Profiili
« Vastaus #884 : 11.08.2013 16:23:46 »

Ois saattanu hesarin taso nousta kummasti jos tämä häiskä olis palkattu päätoimittajaksi Cool

Runoilija J. K. Ihalainen on outo jätkä

http://www.hs.fi/kulttuuri/a1376106225739?jako=80dabc820e2953abcaba01dc498161e2&ref=og-url
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Sivuja: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 83
  Tulostusversio  
 
Siirry: