Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris - pyhimys vai paholainen?  (Luettu 126184 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #150 : 19.12.2009 16:42:16 »

kauris ymmärtää rahan päälle? miten jaksatte analysoida ihmisiä niin paljon?

toisen ihanuus on aina katsojan silmässä - minäkin luulin eräästä nousukauriista että olisi vierellä aina.. vaan ei.. kauriilla on usein kaikkea vaikeaa, vesimerkit tuntuu helpommilta.

kaikki ovat itsestään selvästi rakastamisen arvoisia, kyse on kemioista jne.


No tuon löydän kyllä rakkaasta kauris-ukostanikin! Hän on onnellinen kun on löytänyt jotain kaunista: -Katso kuinka kaunis hyasintti, eikä maksanut kuin 2 euroa!

Tämä oli tänään.

Kerran kävi näin: -Katso mitä sain. Aivan halvalla! Kaikille talon miehille; 30 euroa kappale, ja aitoa nahkaa!

Romaanimies oli kertonut surullisen tarinansa ja myi loput takit onnelliselle miehelleni. Kaikki kamalaa tekonahkaa! Onni loppui siihen kun tein huomioni eivätkä pojat mokomia päälleen pistäneet.

Siis kaurismiehessäni täytyy olla kartalla kauheasti jotain herkkää vesielemanttiä! Uupuu se syntymäaika vain.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #151 : 19.12.2009 16:56:13 »

-Katso kuinka kaunis hyasintti, eikä maksanut kuin 2 euroa!

 Aivan halvalla!

Smiley 2funny Smiley 2funny

Kyllä nauratti... Grin
just tuota ainakin täällä...
kaunista pitää olla...
mutta ei siitä maltaita aleta maksamaan...

Jos jotain tarvitsen, hankin sen...
mutta katson aina hintaa...
ja jos jostain saan sen halvalla...
en kyllä maksa sikahintaa samasta jossain toisessa paikassa...

Ei se ole tyhmä, joka pyytää vaan se, joka maksaa.
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #152 : 19.12.2009 17:44:05 »

[quote author=Saturnalia the Princess of Periwald link=topic=26314.msg258235#msg258235 date=1261231589

Minä olen eri mieltä... Itselleni skorpparit ovat mielenkiintoisempia ja kalat mysteerejä  Grin
kauriit ihan perus taviksia.
[/quot

 laugh

Kalat on kylläm oma lukunsa, mutta  vesimies ne vasta ulkoavaruudesta onkin.  2funny
Ei jummarra.
OT. Lips Sealed
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #153 : 19.12.2009 18:36:18 »

minä ihmettelen, miten tämä topikki aiheuttaa jatkuvasti keskustelua...  idiot2

Kauriit on vaan niin mysteeri, eikä kukaan ota niistä selvää =D

Minä olen eri mieltä... Itselleni skorpparit ovat mielenkiintoisempia ja kalat mysteerejä  Grin
kauriit ihan perus taviksia.

No tässä ketjussa kyllä puhutaan paljon muistakin asioista kuin Kauriista tai siihen liitetyistä piirteistä ja varsin harva tässä ketjussa puhutuista piirteistä liitetään yleisesti kauriisen. Wink Suurin syy myös on se varmaan, että lähes kaikilla ihmisillä jotka elävät tässä ajassa, on jotain kartallaan Kauriin merkissä ja ilmaisevat sitä jotenkin. Kaikilla on siis jotain kokemusta kauriin merkistä ja se lisää tietenkin kummastelua. Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #154 : 19.12.2009 18:44:14 »

Niinpä...Ebenia... Smiley
siksipä itse Kauriina en olekkaan edes alkanut erityisemmin kommentoimaan kenenkään mielipiteitä...saa sitä ajatella, mitä ajattelee...kukin tavallaan..
Jokainen näkee kaiken omien " silmälasiensa" kautta...niin myös Kauris. Smiley

Eiköhän olisi jokaisella, myös Kauriilla  angel
syytä ensin vilkaista sitä omaa karttaa ja miettiä, mikä mieltä kaivaa ja puhututtaa...sieltä ne syyt löytyy...

sanoo hän...Saturnuksen äänellä... 2funny 2funny

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #155 : 19.12.2009 18:51:22 »

Niin,
ja jotenkin sitä itse olettaa automaattisesti että ihmiset ymmärtävät, että puhe on arkkityypeistä, ei naapurin Sannasta tai lähikaupan Jussista jolla nyt sattuu olemaan  aurinko kauris....

Latistavaa. Huh

Kai tuo kauriin mielikuva, karrikatyyri, tai miksi sitä nyt haluaa kutsua on tässä puheenaiheena ja toki sillä voi vähän revitelläkin.

Lupaan etten tule Jeesustelemaan siihen ketjuun jossa ruoditaan kaksosen tematiikkaa.

Huokaus.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #156 : 19.12.2009 18:59:07 »

No tätäkin ketjua lukiessa huomaa paljon asioita, joilla ei ole mitään tekemistä itse Kauriin kanssa, edes arkkityyppinä!

Minä koin ainakin...että tuli paljon esille asioita, jotka olivatkin kirjoittajan oman kartan ongelmia suhteessa saturnukseen ja niitä sitten ruodittiin sen kirjoittajan Kuun ja Merkkarin voimin... 2funny 2funny


Mutta tosiasiaasa kyllähän vastaus alkuperäiseen kysymykseen on,
että Kauris
on pyhimys ja paholainen...


ja sama kuvio löytyy jokaisen kartalta jollain tavoin...

Heikko saturnus , minusta , kertoo vain vastuuttomasta ihmisestä....
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asterix
Vieras
« Vastaus #157 : 19.12.2009 19:40:45 »

Niin,
ja jotenkin sitä itse olettaa automaattisesti että ihmiset ymmärtävät, että puhe on arkkityypeistä, ei naapurin Sannasta tai lähikaupan Jussista jolla nyt sattuu olemaan  aurinko kauris....

Latistavaa. Huh

Kai tuo kauriin mielikuva, karrikatyyri, tai miksi sitä nyt haluaa kutsua on tässä puheenaiheena ja toki sillä voi vähän revitelläkin.

Lupaan etten tule Jeesustelemaan siihen ketjuun jossa ruoditaan kaksosen tematiikkaa.

Huokaus.

 Grin
Mun puolesta Kaksosia saa ruotia niin paljon kukin ehtii. Grin
Tiedän itsekin niin paljon ärsyttäviä ja sietämättömiä Kaksosia, että osallistuisin siihen
varmaan enemmän kuin tähän Kauriiden ruodintaan. Tongue

Mun ilma-painotus ja tuo  kuu vesimies varmaan mahdollistaa sen,
että oman merkin ruotiminen ei kosketa henkilökohtaisesti mitenkään.
Kun ei ole kun ilmaa ja vettä kartalla, niin sinne voi turvallisesti ampua sähikäisiä.  :Smiley
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #158 : 19.12.2009 20:18:33 »

Mulla ei ole kaurista kartalla, mutta 10. huoneessa kaks planeettaa. Onkohan tästä tullu sen takia niin paljon keskustelua kun aurinkokauriita tuntuu olevan joka puolella! Yleisin aurinkomerkki Suomessa vai tuppaako niitä vaan mun lähettyville?

Sitten teille, jotka mainitsitte jotain siitä, että täällä luetellaan ominaisuuksia, mitä ei teidän mielestä yleensä kauriiseen liitetä niin mä ainakin kirjottelin suurimmaks osaks omista kokemuksistani ja sen mä ainakin luulin tän koko ketjun pointin olevankin. Ei kovin mielenkiintosta mun mielestä, jos kopioidaan vaan luonnehdintoja netistä tai kirjoista! Ei tajuu... Jos ruotii omia kokemuksiaan kauriista niin sehän sitten tietysti johtuu kirjottajan kartan omista ongelmista! Ja sitten ei alennuta edes kommentoimaan kun luonnehdinta/kokemus ei kaurista miellytä. Suurella lämmöllä totean teille, että aikamoista sakkia olette Wink  
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #159 : 19.12.2009 21:25:26 »

Mulla ei ole kaurista kartalla, mutta 10. huoneessa kaks planeettaa. Onkohan tästä tullu sen takia niin paljon keskustelua kun aurinkokauriita tuntuu olevan joka puolella! Yleisin aurinkomerkki Suomessa vai tuppaako niitä vaan mun lähettyville?

Sitten teille, jotka mainitsitte jotain siitä, että täällä luetellaan ominaisuuksia, mitä ei teidän mielestä yleensä kauriiseen liitetä niin mä ainakin kirjottelin suurimmaks osaks omista kokemuksistani ja sen mä ainakin luulin tän koko ketjun pointin olevankin. Ei kovin mielenkiintosta mun mielestä, jos kopioidaan vaan luonnehdintoja netistä tai kirjoista! Ei tajuu... Jos ruotii omia kokemuksiaan kauriista niin sehän sitten tietysti johtuu kirjottajan kartan omista ongelmista! Ja sitten ei alennuta edes kommentoimaan kun luonnehdinta/kokemus ei kaurista miellytä. Suurella lämmöllä totean teille, että aikamoista sakkia olette Wink  

Samaa mieltä. Jos joku Kauris ottaa henkilökohtaisesti mun kokemukset
muista Kauris-ihmisistä niin siinähän ottaa ihan rauhassa, lol..  Grin

Mulla  kauris 2. huoneessa, jonka kärki on  jousimies :ssä ja toinen kärki  vesimies :ssä.
Tyhjyyttä täynnä tuo  kauris, eikä tee mitään aspektia.

Mulla kanssa paljon Kauriita ystävä -ja tuttavapiirissä.
Osa niistä on selkeästi mukana siksi, että kauttani pääsee "parempiin" piireihin,
sen vain vaistoaa ja näkee! Myös  joillain vaaka ja  jousimies on saman tyyppistä taipumusta,
mutta jos joku puukottaa selkään ja puhuu pahaa sille "paremman" piirin edustajalle
muulistaan, joka sinne toi, niin se on aina ja poikkeuksetta se  kauris
ja niiden kanssa saa olla hiukan varovainen sen suhteen.

Btw, miten nuo huoneiden kärjet lasketaan kartalla, myötäpäivään vai vastapäivään? Huh
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #160 : 19.12.2009 21:31:36 »

Btw, miten nuo huoneiden kärjet lasketaan kartalla, myötäpäivään vai vastapäivään? Huh

Alkaen nousumerkistä, alakautta laskumerkkiin ja sieltä yläkautta takaisin nousumerkkiin, eli siis toisin sanoen vastapäivään. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #161 : 19.12.2009 21:31:52 »

...Mikäli käsitin oikein kysymyksen, niin vastapäivään..
 askendentti on 1. huoneen kärki, siitä vastapäivään seuraava on 2. huoneen kärki jne.




Jahas, ebenia kerkesikin.
« Viimeksi muokattu: 19.12.2009 21:33:48 kirjoittanut sangviinikko » tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Asterix
Vieras
« Vastaus #162 : 19.12.2009 21:37:07 »

Ah..! Menee uudestaan jotkin tulkinnat.. :Smiley  Grin
Thx.. Smiley
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #163 : 19.12.2009 21:38:59 »

[
Mulla  kauris 2. huoneessa, jonka kärki on  jousimies :ssä ja toinen kärki  vesimies :ssä.
Tyhjyyttä täynnä tuo  kauris, eikä tee mitään aspektia.

Btw, miten nuo huoneiden kärjet lasketaan kartalla, myötäpäivään vai vastapäivään? Huh

Huoneen kärki on se, joka merkki aloittaa sen huoneen......siis toisin päin kuin kello kulkee...
Asc on 1. huone...siitä seuraava alaspäin kartalla 2. huone jne...
Kauriin huone on 10...
ja omalla kartalla voi katsoa mihin sijoittuu Kauriin merkki...

tai Saturnus ,Kauriin hallitsija...
koska kaikilla meillä on " selkäranka",
 vastuut ja velvollisuudet rajoineen,
myös kartalla...
toisilla hyvin rajoittavina, toisilla tyyliin " kyllä se yhteiskunta huolehtii"...oh..tais mennä Neppariksi...

No ehkä vain Satkun alaiset ihmiset ymmärtävät toisiaan... Grin

Mutta mikä kaaos syntyisi ilman Saturnusta ja Kaurista... 2funny

Undecided
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6598


Profiili WWW
« Vastaus #164 : 19.12.2009 21:44:07 »

Syntymäkartalla ei ole kuin mestarikutoja (ammattiin kouluttautunut)Arachne  aspect_con Richard  kauris
ja Nemesis, oikeus ja kosto.
Proge  askendentti  kauris ja proge  aurinko kauris,
vanhetessa viisastuu ja nuortuu vaikka tukka harmaantuukin ihan silimissä, mutta siihen on kyllä
tr  saturnus vaaka ulkonäöllisesti syypää. Smiley

 pluto kauris on nyt muuten yhtymässä Heraan ja pikkasen on niinku nähtävissä tämmöstä "matri-akkojen eiku -arkkojen" esiin /estradille nousua? Eller hur?

Ja samaa mieltä Kastehelmen kanssa, jotta sitä kokemuksellista astrologiaa kehiin.
Nuo yleistykset ovat menneen talven lumia. Ei jaksa.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: