Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Korteilla ennustaminen  (Luettu 79462 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 31.01.2013 08:49:12 »

En halua pilata iloa mutta miks mulle tulee ennustamisesta kylmät väreet?
Varsinkin just pelikorteista... Huh
Raamatussa kielletään ennustaminen mutta toistaalta astrologiset ennustukset on luoneet toivoa joten mitä tästä tulis ajatella?  idiot2
Jokainen leikkiköön omalla aluellaan. Mä en kortteihin koske

Jos puhut siitä vanhan testamentin käskystä jonka  mukaan noidat ja näkijät tulee tappaa, toivottavasti et myöskään käytä kahdesta eri kuidusta tehtyjä vaatteita (esim. puuvilla-elastaani sekoite) sillä vanhan testamentin mukaan siitä synnistä seuraa myös kuolemantuomio.  Grin idiot2
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #16 : 31.01.2013 10:04:40 »

Aha. Koko ajan näköjään oppii uutta.
Mulle ikonit on ikkuna iäisyyteen ja niiden äärellä voi hiljentyä  smitten sekä saada tietoa lisää  angel
Samoin kynttilän liekki jolta joskus kyselen  Smiley
Ajat muuttuneet on toki mutta eikös intuitiivisuus ole jo meissä kaikissa niin ettei ihmeempiä ennustuksia edes tarvita kun vahvistus tulee jo selvänä tietoisuutena.



Jotku tarvii kortteja (tai toista ihmistä), että osaa olla hiljaa ja kuulla sisäisen äänensä/ intuition selkeämmin. Jotkut toiset sitten ihan muuta Smiley Välineitä ja välikappaleitahan ne vaan on.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #17 : 31.01.2013 10:09:54 »

Ärh!

Että minä inhoan raamattua!
Miten paljon turhaa epäilystä, syyllisyyttä ja itseinhoa ja vaikka mitä se ihmisille on aiheuttanutkaan ja aiheuttaa?!
Herranjestas miten mahtava; siis käsittämättömän mielenkiitoinen; juttu toisaalta, että tuollaisella opuksella kyetään näin rankkaan maailmanlaajuiseen aivopesuun ja manipulaatioon, ja se vielä itse ruokkii itseään ilman että sitä tarvitsee kenenkään edes tökkiä eteenpäin  idiot2
Raamattu ei toki ole ainoa väline tai alue, tapahtuuhan tätä tälläistä niin mahdottomissa mittakaavoissa, että sitä on todella vaikea tajutakaan.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #18 : 31.01.2013 21:21:12 »

Jos Raamattu on kauhistus, mikä sit on Koraani ja sen tulkitsijat.... buck2
Mä en ole lukenut kokonaan Raamattua mutta availen sieltä täältä usein ja pohdin niitä juttuja
Kuolemantuomio olis ihana mut hieman riippuen tavasta delaa  Wink

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #19 : 01.02.2013 06:32:11 »

No niin, koraanista puhumattakaan...henk.koht. en vain tunne ketään jonka elämän koraani olisi tuhonnut, mutta raamatun ja kristinuskon uhreja kylläkin.
Mutta ei kuulosta Pikkari kovin terveeltä tuo viimenen lause  buck2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #20 : 01.02.2013 22:56:50 »

No mulle tulee välillä kuolemafiiliksiä vaikka en tosiaan haluu itseeni tappaa... enää
Mutta toi sun Koraani juttu.  Undecided
Naisten silpominen, lapsimorsiammet vanhoille ukoille ym en halua edes ajatella
Asut sä kaapissa?!  idiot2 vihaten Raamattua?
Ei mene perille, ei.

tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: