Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: sijaissynnyttäjä  (Luettu 4235 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« : 16.01.2013 17:17:08 »

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013011616562439_vi.shtml

tuli vaan mieleen ku tälläseen törmäsin, että voisko joku ystävällisesti kertoa, että miksi joku haluaa synnyttää jollekkin muulle lapsen?
joku muu syy kuin raha, mikä tässä tapauksessa varmasti on ollut kyseessä..
ei vaan mee ollenkaan mun jakeluun tämä..  Shocked
tallennettu

..just go with the flow..
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1 : 16.01.2013 17:22:42 »

Nohalusta auttaa, ja välittämisestä ja rakkaudesta.
Raha on mun mielestä karmee syy, mutta nuo ensin mainitsemani  smitten
Kaunis asia.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 16.01.2013 19:40:59 »

Joskus tuli tästä dokumentti, siinä sijaissynnyttäjät sanoivat, että pitävät raskaana olemisen tunteesta. Onhan se psykologisesti sellainen omanlaisensa tila, jossa saa tietynlaista suhtautumista ohikulkijoilta ja itse sitä hyvänolon tunnetta mistä sitten kukakin saa. Jotkut olivat tehneet sitä jo lähemmäs kymmenen kertaa, niin kyllä siinä on pakko olla muita syitä takana kuin raha.

Mutta miksi tämä nyt mitenkään kamala asia olisi? Itsekin menisin luovuttamaan samantien munasolujani jos se ei olisi naisille semmoinen hormonipistosten ryöppy. Olisi ihanaa auttaa ihmisiä, jotka eivät pysty saamaan lapsia. No, tää sattuu koskettamaan itseäni läheltä tää aihe, siksi varmaan niin mielelläni luovuttaisin. Tuskinpa sijaissynnyttäisin kuitenkaan, mutta hienoahan se on jos joku vilpittömästi siihen pystyy.  smitten
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #3 : 16.01.2013 23:05:07 »

mä oon niin ahdasmielinen tähän synnyttämiseen liittyvässä asiassa, että en näe mitään rakkautta ja auttamista siinä.
Mitä sitten jos tulee olo, että haluaakin pitää sen lapsen ja jos jostain se lapsi haluaakin saada selville biologisen äitinsä ja kaikkea hullua..
Ja tähän asiaan ei liity mitenkään tuo munasolujen luovuttaminen, koska sellaiseen voisin itsekkin suostua..
Miten joku voi vain vuokrata omaa kehoaan synnyttämiseen..
Maailma on täynnä lapsia jotka tarvitsevat vanhemmat.. Miksi on aina pakko saada oma tai tehdä niitä toiselle..
äää.. en tajua en.. noh, tämä olikin ihan oma näkemykseni asiaan..
En ole vielä nähnyt niin rakkaudentäyteistä ihmistä, että ymmärtäisin tälläisen..   Cheesy  idiot2
tallennettu

..just go with the flow..
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #4 : 17.01.2013 08:05:36 »

Mulla on semmonen käsitys, että useimmiten sijaissynnyttämisessä se lapsi on kuitenkin biologisesti niiden omien tulevien vanhempiensa oma. Ei tosin aina kai kai kuitenkaan.
Ja kaikenmoisia oloja tietenkin voi tulla tälläisestäkin tilanteesta, ne voi hoitaa hyvin, huonosti tai hyvin huonosti, niin kuin ihmiset nyt yleensä tilanteensa elämissään hoitavat.
Se on täysin luonnollista että sen oman lapsen tavalla tahi toisella haluaa, ja tahtoo seurata hänen maailmaantuloaan aivan alusta loppuun. Maailmassa on vaikka kuinka paljon lapsia ilman rakkautta juu; ilmestyy aina tämmöisissä keskusteluissa Smiley

Minä en pystyisi moiseen touhuun, se olisi aivan liikaa minulle handlata, mutta kunnioitan kyllä, ja ihmettelen, heitä jotka siihen pystyvät...lähinnä siis niissä tapauksissa kun vaikka sisar synnyttää lapsen sisarelleen, aivan ilman rahan siirtymistä mihinkään...se raha siinä välissä ja ventovieraat ihmiset vähän sitten mietityttävät, ja muutenkin, hoidetaanko kaikki asiat nyt ja tulevaisuudessa sen lapsen kannalta parhain päin?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: