Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Varjotyöskentelyä  (Luettu 6752 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hopeatähti
Vieras
« : 23.10.2005 14:42:53 »

Moikka  Smiley

Meillä kaikillahan on pelkoja/luonteenpiirteitä ja taipumuksia josta haluaisimme
vapautua  Cry Embarrassed

Itse olen alkanut pitämään "varjokirjaa" johon otan yhden pelon esille ja lähden ns "sisäiseen vuoropuheluun" ja yritän löytää ne kätketyt viestit, samalla työstää pelkoa ja vapautua siitä.

Tässä pari kirjaa tueksi, suosittelen lämpimästi  smitten

1.) Kesytä lohikäärmeesi  knuppel2 Josè Stevens

2.) Tunnista varjosi, tunne itsesi  police Debbie Ford

Molemmat kirjat löytää www.michaelkirjat.fi tai ehkäpä kirjastosta.

Jos teillä olisi muita hyviä vinkkejä, tänne vain, tai kertomuksia omista menetelmistä/työkaluista  :Smiley
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #1 : 23.10.2005 14:49:39 »

Tuon "varjokirjan" lisäksi tulevat ne elävät enkelitkin sitten avuksi eli ihmisten avullehan se kuuluukin oma eheytensä löytää, joten suosittelen tuota Tunnista varjosi, tunne itsesi kirjaa vain siksi itsekin, että sieltä löytyvät sitten selitykset omille peloillemme.

Eli omalla kohdallani se on toiminut vain siten, että eteeni vain niitä "kuvia" aina tuodaan, jotka tuleekin sillä hetkellä käsitellä eli oman Jumaluuden ohjauksessa se sujui turvallisesti. Ja nyt se uusi kuvani alkaakin olla valmis muillekin nähtäväksii, kunhan saan siihen vielä ne uudet "raamit"! Eikä se vielä olekaan kuin vasta se yksi pala siitä suuremmasta kuvasta, jota tälläkin foorumilla juuri varjojen avulla ensin esitellään, jotta se Valokin voisi siitä esiin tuoda oikeita elementtejä sen Pohjolan Valon sytyttämiseksi. Joten äärettömän hyvä aihe juuri nyt.  Smiley
tallennettu
Minä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55



Profiili
« Vastaus #2 : 24.10.2005 08:40:46 »

Ja kun oppii täällä maan päällä "katsomaan" asioita/ihmisiä niin kyllä huomaa myös varjot itsessäkin. Shocked
Mutta senkin kun tiedostaa niin joskus sitä on ihan puhdas,  toivottavasti smitten angel
 Ja jatkaa antamalla "kyytiä" näille : tickedoff Angry Cry
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: