Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kenen kanssa jousimies tulee toimeen?  (Luettu 9746 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nixon6
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 15.08.2008 20:22:00 »

-
« Viimeksi muokattu: 21.04.2017 10:28:13 kirjoittanut nixon6 » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 18.08.2008 12:31:53 »

 leijona  oinas  jousimies

 vaaka  vesimies  kaksoset

mutta vesi ja maa ei itselläni kauan ole kestänyt.. voihan sitä kokeilla.

 skorpioni rapu kalat

 kauris harka neitsyt (käsittääkseni en tunne yhtään neitsytmiestä=)
« Viimeksi muokattu: 18.08.2008 12:34:54 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Norna
Vieras
« Vastaus #2 : 18.08.2008 15:53:11 »

 Tulen aikas hyvin toimeen itse oinaana jousimiesten kanssa  smitten
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #3 : 18.08.2008 16:45:49 »

Juu, tulielementin edustajat  oinas leijona jousimies ovat aina käypä ratkaisu Smiley  Mutta kannattaa oikeasti kokeilla ehdottomasti myös ilmaelementin merkkejä  kaksoset vaaka vesimies - tosin kannattaa suhtautua pienellä varauksella  kaksoset :seen, onhan se jouskarin vastamerkki. Juttu voi toimia aivan erinomaisesti tai sitten vastakohtaisuus on liikaa ja homma menee puihin (nimim. täällä yksi  jousimies -akka, jolla ei juttu toiminut lainkaan  kaksoset -miehen kanssa).

Mulla lähimmät naispuoleiset ystävät ovat juurikin  oinas leijona ja  jousimies , mies on ilmamerkki eli  vaaka .

Vesielementin merkit  rapu skorpioni kalat voivat myös toimia ihan hyvinkin, mulla on paljon mm.  kalat -ystäviä, vaikkakaan en ehkä ihan ensisijaisesti voisi kuvitella seukkaavani vesimerkin kanssa, sen verta erilainen kuitenkin  Cheesy  Maamerkkien  harka neitsyt kauris kanssa mulla synkkaa huonoiten, vaikkakin lähipiirissä on erittäin mukavia  harka -immeisiä, joiden kanssa tulee tosi hyvin juttuun Smiley   neitsyt olisi ehkä ihan vihoviimeinen vaihtoehto jouskarille, ja mulla on myös kauris -miesten kanssa välillä pikku kitkaa, vaikka mulla synt. kartalla toistuukin kauris monta kertaa..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #4 : 18.08.2008 19:22:41 »

Komppaan edellisiä:   leijona  oinas  jousimies Näiden merkkien kanssa olen aina itse tullut parhaiten toimeen. Havahduin tässä kerran huomaamaan, että kolme (joskus niin) rakasta ovat syntyneet samana päivänä, eri vuosina ja eri puolilla maailmaa kylläkin  - mistäköhän tuokin mahtaa johtua   Grin

Mutta kannattaa ensin tutustua ihmiseen, ja sitten vasta kysellä tämän syntymäaikaa ja karttaa  Wink
tallennettu
calcio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #5 : 22.08.2008 20:57:19 »

Mä oon syntyny 2.12.1989 joskus keskiyöllä ja oon jousimies. Niin kertokaas mulle koska syntyneiden kanssa tuun toimeen parhaiten ja millä tapaa: amor, eror, ystävänä, sielunkumppanina tai yn. mulla on itellä vahvoja havaintoja että ??.12.87 syntyneiden sekä 12.92 syntyneiden vai oliko sen 92, mutta joka tapauksessa jousimiesten kanssa varsinkin rakkaussuhteissa tai niissä pelkästään.

Olen syntynyt 2.12.1973 ja tulen toimeen parhaiten leijonan, vesimiehen, oinaan, ja vaa'an kanssa.
tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 22.08.2008 20:59:45 »

olen ajatellut JUURI noita neljää merkkiä, ja olen synt samana pv:na.

astrologiassa täytyy olla jotain!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
calcio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #7 : 22.08.2008 21:11:15 »

olen ajatellut JUURI noita neljää merkkiä, ja olen synt samana pv:na.

astrologiassa täytyy olla jotain!


Oho, sepäs sattui - sunnuntailapsi siis sinäkin. Kyllä astrologiassa on paljonkin perää, kunhan vaan ymmärtää ja osaa tulkita taivaankappaleet oikein.

tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 22.08.2008 21:27:28 »

no ei sama vuosi, mutta sinäkin olet nousuvaaka.

mies voisi olla nousuvaaka, heh. mutta tulta muuten-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Nyanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #9 : 25.08.2008 17:47:07 »

Elämäni pisin seurustelusuhde 7 vuotta oli jousimiehen kanssa. Itse siis oinas. Myös naispuolisten jouskarien kanssa ymmärretään hyvin toisiamme
tallennettu

Rakkaus ei kuole koskaan, se vaan vaihtaa kohdetta...Aurinko Oinas, Nouseva Leijona, Kuu Kaksoset
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #10 : 07.09.2008 14:24:30 »

kai sitä näin jousimiehenä pyrkii ymmärtämään jousimiehiä parhaiten.. mä viihyn parhaiten kyllä tulielementtien kans, mutta on mulla tänä viikonloppuna ollu seurana pari rapuakin. neitsyet ei kyl sit oo yhtään mun juttu.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Karita
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #11 : 10.10.2008 13:07:31 »

Itse oon  jousimies ja noh,  leijona kanssa pärjään mutta äkkipikaisuuteni vuoksi olen ottanut usein sanaharkan avulla yhteen..  vaaka on ollut aina ihmeen rauhoittava tekijä miun seurassa..
 oinas :aan kanssa tulen toimeen joskin usein tulee rajuja mielipide eroja koska kaikki tuntemani  oinas ovat omalla tavallaan olleet periaatteideni vastaisija..   skorpioni :n kanssa tulen toimeen hyvin ja  rapu :n mutta niilläkin on omat ihmeelliset piirteet mitkä pitemmän ajan kanssa saavat ahdistavan olon minulle. Mutta eniten olen nauttinut  leijona ja  jousimies ja  kaksoset :sten seurasta  Smiley
tallennettu

Luonnollisesti, Karmq
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 11.10.2008 14:59:09 »

noh, jatkan tutkimustani onko astrossa mitään. koen aika samalla tavalla kuin ylläoleva, että leijonat aika helppoja ja just leijona-kaksonen viime duunissa oli hyvä juttu.

ravut tosiaan käy oudoiksi ja minäkään en jaksa oinasta, joka porhaltaa just eri periaatteella. ja vaaka on aika ok. hassua. ehkä tässä on jotain.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #13 : 24.10.2008 11:17:15 »

No nyt on pakko sanoa,että itse vedenmerkkinä tulen hyvin toimeen  jouskarien kanssa. Monta hyvää ja pitkäaikaista ystävää on  aurinko jousimies ja miesystäväni isä myös ja juttu luistaa  Grin

tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14 : 07.11.2008 13:07:20 »

Eikö jousimies ole semmonen, joka tulee kaikkien kanssa toimeen,

tai ainakin yrittää.  Cool
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: