Sivuja: 1 ... 53 54 [55] 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 311072 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hyperö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #810 : 30.03.2009 01:50:52 »

Piti jo aikaisemmin kertoa että mun turparulla on oinas "äijä-bulli", täyttää 3v nyt 3.4.
Itsepäisyys näillä bulldogeilla on muutenkin luontaista mutta että siihen vielä tuo oinaus...Noloja tilanteita on jatkuvasti, jossain kadun kulmassa neuvotellaan helposti 10min jos herra haluaa kääntyä siitä toiseen suuntaan kun minä. Ei ole harvinaista että heittää itsensä pitkälleen keskelle katua jos ei halua vaihtaa kadun puolta, 34kg vastaanpanevaa lihasta ei siitä mikään mahti siirrä, ei vaikka autot tööttää meitä pois tieltä.  Grin 
Ihmiset jotka ei rodun luonnetta yhtään tunne, katsovat paheksuen tätä "kouluttamatonta körmyä. Jästi sille olisi nimeksi pitänyt antaa, tai aasi.
Rakkaus on todellakin rajatonta ja kaikki jästipäisuuden aiheuttamat harmit ja hidastukset korvaa tämä täydellinen "mamma-uskollisuus".
Herra loukkaantuu hyvin herkästi ja mököttää vaikka koko päivän jos olen torunut häntä sopimattomattoman rajusti, mulkoilee sitten mua halveksien "minulle ei tarvitse sentään huutaa"....
Sillä on myös huonoja päiviä, pahalla tuulella ollessaan mikään ei ole hyvin, reitit mitä kuljetaan ei käy, sitä ei huvita tervehtiä ihmisiä jne.

Ruttuinen tuhiseva törkyturpa, pieree, röyhtäilee, kuolaa narttujen perään, putsaa naamansa sohvan kulmaan jne kaikki miehiset huonot puolet paketissa mutta plussana hellyys ja uskollisuus.
Bulli ei omapäisyytensä vuoksi ole mikään helppo koulutettava, tekee kyllä kaiken jos sitä sattuu huvittamaan, tietysti silloin ei kukaan ole näkemässä. Siitä saa usein vaikutelman ettei se ihan ruudinkeksijä ole, mutta tunneäly sillä on vertaansa vailla.  smitten   smitten

Myös minä näen itseni vanhana mummona kävelevemässä rauhallisesti mopsin tai kahden kanssa.
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #811 : 30.03.2009 08:36:19 »

Entäs puolison?
 Wink
Joskushan siis koira on parempi vaihtoehto kuin mies  2funny

Puolisoni: En varmaankaan valkkaa mistää horoskooppilistalta miestäni, Tongue mutta hänen horoskooppimerkkinsä kiinnostaa siinä määrin kuin itseänkin astroilu.

Sinulla on siis kokemusta siitä, että koira on ollut parempi vaihtoehto kuin mies, joskus?

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #812 : 30.03.2009 08:42:31 »

Ainakin se tottelee herkemmin, joskus  2funny
Ja omaa Hyperön mainitsemaa tunneälyä hippusen enemmän, joskus  Grin

Huonona vois mainita, että;
Koira saataa syödä sinun eväät -mies ei ehkä uskalla kumminkaan.
Koira omaa nuo miehiset ihanuudet (pieree, kuolaa, röyhtäilee...), eikä edes vaivaudu pyytään anteeksi tai siirtymään muualle. Itse saa mennä muualle  Huh
Koira ei tienaa, vaan koira on kallis harrastus  :Smiley
Koira on lyhyt ikäinen, eli juuri kun saat sen sopivaksi kumppaniksi koulutettua... se alkaa vanhentua ja lopulta kuolee pois  Cry Miehen elinikä on hieman olettettavasti pidempi, vaikka kyllä koulutuskin on suhteessa pidempi kestoisempi projekti ja onnistuminen ei ole sanottua  crazy2
« Viimeksi muokattu: 30.03.2009 08:44:12 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #813 : 30.03.2009 08:46:32 »

Varmasti oinasnaisen käsittelyssä ja hihnassa ois vaikka alistettu veikko, siis koira Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #814 : 30.03.2009 09:00:36 »

Entäs puolison?
 Wink
Joskushan siis koira on parempi vaihtoehto kuin mies  2funny

Puolisoni: En varmaankaan valkkaa mistää horoskooppilistalta miestäni, Tongue mutta hänen horoskooppimerkkinsä kiinnostaa siinä määrin kuin itseänkin astroilu.

Sinulla on siis kokemusta siitä, että koira on ollut parempi vaihtoehto kuin mies, joskus?



Voi onhan koirassa monia hyviä puolia, siis jopa parempia kuin miehessä Cheesy

Mutta oikeasti on hyvä olla olemassa miekkonen ja koira Cheesy
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #815 : 30.03.2009 09:09:21 »

Osuit naulan kantaan, Artemis  Cheesy
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #816 : 30.03.2009 09:26:34 »

Saahan se mies olla olemassa ja koirakin. Riippuu onko mies niin varteenotettava että voi vierellänsä kuljettaa.  2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #817 : 30.03.2009 10:07:29 »

Tuokin upposi  Cheesy Tuuli-Hiuksissa!
 Grin
tallennettu
Hyperö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #818 : 30.03.2009 14:49:25 »

Pakko tätä mies-asiaa on sen verran kommentoida että ainakin mun edellinen mies tuli paljon kalliimmaksi kun tämä hauveli ikinä.
Mutta halpa mies olisi kyllä lämpimästi tervetullut  Wink kun on tuo uusi tilava sänkykin  Wink
(hmmm...minkälainen mies on "halpa mies"...ehkä vähän väärä sana tähän kohtaan)
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #819 : 30.03.2009 15:02:04 »

Jos on kovinkin laadukas ja laatutietoinen mies niin varmasti on kallispakkaus pitää  Wink Halpa voi olla sitten jo niin halpa, että se on ihan repale-ressukka Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #820 : 30.03.2009 20:15:49 »

Minun Leoni on Leijona koira  smitten. Symppis, mutta loukkaantuu herkästi ja osaa murjottaa  Grin
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #821 : 06.09.2009 13:35:02 »

Kaivoin tämänkin esiin kysyäkseni teiltä, oi rakkaat pässit, että kuinka se maailma mataa?
Vieläkö puhkutaan taistelu-intoa vai onko muillekkin tullu plutomaisia esteitä eteen?

Itseni lisäksi tiedän yhden alkupään oikun jonka kanssa ollaan melkein samoilla linjoilla "jokainen hengissä selvitty päivä on hyvä", kyllä sarville ja sorkille on kiitettävästi tullut  Undecided

Jos menee upeasti, niin loistavaa  smitten , mutta kerro silti  Wink
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #822 : 06.09.2009 13:40:11 »

Kiva kun eppana nostit tän aiheen taas esiin smitten

Ja että mitenkö menee... No miesrintamalla huonosti kun kohtaamani miehet ovat olleet mitä ovat...kaipaus, toivo ja usko kohtaamiseen jatkunee... ja mitäs muuta mulle kuuluu...hmmm...teen iltaduunia päiväduunin lisäksi... takaiskuja on tullut, mutta hengissä olen kuitenkin selvinnyt...
Aikamoista taistelua, taiteilua, tuulenpuuskaa on välillä, mutta perketi en kait mä muuten olis oinas
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #823 : 06.09.2009 13:45:59 »

Onkohan kaikki oikut nyt ihmissuhdekoulussa? Vai mikä tässä mättää? Mulla on menossa  pluto aspect_squ aurinko eli kaikki ns.toimimaton menee itsessä vaihtoon. Mites sulla?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #824 : 06.09.2009 18:22:57 »

 pluto ei tee nyt mitään ohituksia mun syntymäkartalle. Taitaa mulla olla jonkilainen ihmissuhdekoulutus nyt meneillään...
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 53 54 [55] 56
  Tulostusversio  
 
Siirry: