Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vuodenaika vaihtuu...  (Luettu 129224 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #285 : 18.11.2011 13:08:35 »

Mäkin odotan pakkasia ihan vaan sillä, että tuo mössykkä nukkuu ulkona niin paljon paremmin kun on vähän kylmää!
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #286 : 18.11.2011 13:15:15 »

Tuliskin jo lunta, loppuis toi raparoiske ja hiekan kulku sisälle. Kissakaan ei suostu uskomaan että tassut pyyhitään ennenkun tullaan sisälle..  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #287 : 21.11.2011 18:56:18 »

Lunta on tullut jo jonkin verran. Sen verran kuin marraskuun lopussa yleensä, että juuri maa peittyy. Pysyis vaan pakkaset niin olis kirkkaampia päiviä.  Smiley
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #288 : 16.03.2012 15:08:35 »

Niin paljon kun talvesta ja sen hiljaisesta pysähtyneisyydestä, pakkasista ja pimeydestä pidänkin, niin kevät on omaa luokkaansa! Kirkas auringon paiste ja pauhaava kevättuuli ovat täällä. Oikein tuntuu, kun energiat vaihtuu ja uutta tulee vanhan tilalle, kaikessa on hirveästi mahdollisuuksia ja uusi elämä odottelee pinnan alla. Kevät, mulla olikin jo ikävä sua!
« Viimeksi muokattu: 17.03.2012 17:50:06 kirjoittanut m.magia » tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #289 : 16.03.2012 21:21:12 »

Niin paljon kun talvesta ja sen hiljaisesta pysähtyneisyydestä, pakkasista ja pimeydestä pidänkin, niin kevät on omaa luokkaansa! Kirkas auringon paiste ja pauhaava kevät-tuuli ovat täällä. Oikein tuntuu, kun energiat vaihtuu ja uutta tulee vanhan tilalle, kaikessa on hirveästi mahdollisuuksia ja uusi elämä odottelee pinnan alla. Kevät, mulla olikin jo ikävä sua!

Ja koirankakkoja? laugh

tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #290 : 16.03.2012 21:39:38 »

Jep, koirankakat ja pölyn paljastava kevätaurinko! Silti mä oon niin kevätihminen...
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #291 : 16.03.2012 21:41:16 »

Damn, unohdin kokonaan pökäleet! Sitäkään ongelmaa ei olisi, jos useampi viitsisi kerätä koiransa jätökset.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #292 : 08.04.2012 15:45:20 »

Juuri äsken lenkillä huomasin ekat leskenlehdet ja myöskin nokkosperhonen kävi lepäämässä hihalla  Smiley.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #293 : 06.08.2012 00:14:52 »

Kohta on syksy.
Ihanaa.
Uusi alku. Elokussa aika pysähtyy ennenkuin Kore taas matkaa manan majoille, ja luopuminen alkaa...
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #294 : 06.08.2012 16:49:19 »

Elokuussa nautitaan vielä ihanasta kesästä ja korjataan satoa. Yltäkylläisyyden ja runsauden aikaa. Silti pimenevät illat ja kylmenevät yöt lämmittävät melankolikkoa.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8222


Profiili
« Vastaus #295 : 12.08.2012 13:28:14 »

Rakastan syksyä, ihan mun lemppari aikaa smitten smitten smitten

Mahtaako esim. aurinkomerkki korreloida sen kanssa, mitenkä paljon mistäkin
vuodenajasta diggaa?

 Shocked
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #296 : 12.08.2012 13:46:01 »

Rakastan syksyä, ihan mun lemppari aikaa smitten smitten smitten

Mahtaako esim. aurinkomerkki korreloida sen kanssa, mitenkä paljon mistäkin
vuodenajasta diggaa?

 Shocked

Olen kuullut, että aurinkomerkillä olisi merkitystä Smiley Mut kumma kyllä, minä vesimiehenä rakastan kesää... vois ehkä ajatella että syntymäni aikaan on ollut korkeapaine, kirpakka pakkanen ja aurinkoa. Sen auringon ottaisin kaikkiin vuodenaikoihin mieluusti. Aurinkoinen, kuulas syyspäiväkin on kaunis.
tallennettu
Dowie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #297 : 12.08.2012 13:50:05 »

Jokaisessa vuodenajassa on jotain hyvää ja kaunista, jopa loka-marraskuussa vaikka on pimeää ja synkeää. Silloin eletään parasta kynttilä- ja tunnelmoimisaikaa..  Wink Vaikka siitä huolimatta se on itselleni aina vaikeinta aikaa.

Olen itse syksyn lapsi ja syksy tuntuu aina niin hyvältä ja raikkaalta, niin hyvältä ettei kesän lyhyydestäkään ollut lopulta väliä.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #298 : 12.08.2012 14:46:19 »

Minusta elokuu on kesäkuukausista paras. Luonto on rehevänä, kypsänä, kimalaiset pörrää laiskanpulskeina yltäkylläisessä väriloistossa ja niin, ne pimenevät illat valoisten kesäöiden jälkeen..  smitten Ai että.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #299 : 07.05.2013 12:22:17 »

Talvi oli ankeaa aikaa. Harmaata, kylmää, tylsää. Aurinkoa ei päivääkään.
Kun aurinko ekan kerran tuli esiin, mä en edes tajunnut mikä se on ja sitten ku välähti, sitä piti saada lisää ihan hulluna. Kun se pienen hetken siitä nautittuani se katos, tuli suru Embarrassed
Tää kevät on ollut taas sitä samaa paskaa, kylmää, harmaata ja vesisadetta buck2
Ne vähät kauniit päivät on saaneet voimaan niin paljon paremmin...
Kesä toivottavasti on parempi.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21
  Tulostusversio  
 
Siirry: