Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseva merkkini vaihtelee!  (Luettu 4856 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Johanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« : 29.07.2008 20:46:04 »

Mitähän tämä oikein meinaa, että välistä olen nouseva rapu, väliin nouseva kaksonen.. kumpikohan pitää nyt oikeasti paikkaansa?  Shocked

Onko kenelläkään muulla sama ongelma? ja jos joku tietäisi vielä mistä tuo johtuu.
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #1 : 29.07.2008 23:09:13 »

Minulla oli aluksi sama ongelma kuun kanssa, joka on vain 0' 30 astetta kaksosten puolella. Käsin laskettuna sain eri tuloksia, eli ei muuta kuin tietotekniikka avuksi... Selvisi lopulta.

Aksendenttisi osuu sopivasti ravun ja kaksosten välimaastoon, mutta on kyllä vain jompi kumpi noista. Kannattaa tehdä syntymäkartta tuolla Sepon Itsetuntemus-sivustolla, josta saa myös ilmaisen minitulkinnan. Tarkka syntymäaika ja -paikka tarvitaan, koska pienikin muutos saattaa olla ratkaiseva  Wink


« Viimeksi muokattu: 29.07.2008 23:17:16 kirjoittanut Minerwa » tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 30.07.2008 15:15:34 »

thy, jos sinulla on TARKKA syntymäaika ja -paikka, nousumerkin EI pitäisi vaihtua, ellet itse lue karttaa väärin tai tee karttaa jatkuvasti eri ohjelmilla.

Astro.com on kaikkein luotettavin. Sinne tarkka aika ja paikka niin varmasti selviää kumpi on. Nousumerkki ei vaihtele sen enempää kuin kuu tai aurinkomerkkikään.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 02.08.2008 15:49:28 »

Minua on opetettu siihen, että sen vaikutus ainakin voi vaihdella riippuen asteluvuista. Jos nousevamerkki on sektorissaan 27-30 asteessa, siihen vaikuttaa myös seuraava merkki.

Ja (tätä ei tarvitse uskoa) minulle sanoi eräs astrologian asiantuntija, että värähtelen enemmän jousimieheltä kuin skorpionilta (mikä oikeastaan olisin), joten olen siis jousimies ihan tyytyväisenä.  Grin

Mutta kaiken tämän voi kyseenalaistaa.  coolsmiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Johanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #4 : 03.08.2008 17:05:45 »

Tarkat tiedot löytyy ja tämä on ainoa paikka, jossa olen laskenut. Pikatulkinnasta saa lukea väliin nousu kaksosesta tai ravusta.
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 09.08.2008 13:03:51 »

mä olen kans miettiny tätä asiaa...ja tehnyt "kokeita" eri huonejärjestelmillä...esim placidiusjärjestelmällä asc on 21 kaurista MUTTA 1.huone yltää aina 15 oinasta, eli olenko kauris,vesimies, kalat ja oinaan yhdistelmä luonteeltani?? ihan skitsoksihan tuo menee...olenkin alkanut käyttämään meridian järjestelmää, (east point, itäpiste)ja sen mukaan olenkin kala oikeesti 1.huoneen mukaan, silti asc:ni on edelleen 21 kaurista mutta asc onkin huoneessa 11. Nyt kun luen skooppeja niin luenkin kalan skoopin ja hyvin on toiminut (esim http://www.astrologyzone.com/). Kokeilkaapa www.astro.com eri huonejärjestelyjä.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 09.08.2008 16:48:16 »

Aivan, huonejärjestelmien suosijoita on yhtä monta kuin karttojen tekijääkin, mutta ainakaan omalla kohdallani eivät Akselit heitä mihinkään suuntaan, vaikka erilaisia huonejakoja olenkin kokeillut. Olisikohan thy sinun kohdallasi kyse syntymäpaikkasi sijainnista, oletko esim. mahdollisesti syntynyt pohjoisessa ja loppuvuodesta? Entä onko Noususi / Syntymäaikasi jotenkin rajoilla myös?

Akselit, kuin myös huoneetkin tulkitsen aina ensisijaisesti siitä lähtökohdasta missä niiden kärki sijaitsee, riippumatta siitä kuinka monta eri merkkiä huoneeseen mahtuu; siispä olen NousevaJousimies, vaikka 1. huoneeni päättyykin Kaloihin ja Deskendenttini on puolestaan Kaksoset, vaikka 7. huone loppuukin vasta Neitsyen merkkiin.
tallennettu

suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 10.08.2008 12:56:29 »

jops, tiedän mitä tarkoitat...mutta kun aletaan miettimään vaikkapa tr marsin liikkumista huoneissa....ja jos käytetään Placidiusta niin sehän pyörii siellä vaikka hurumycke kauan , mutta jos käytän 30 asteen huoneita (meridian equal etc) niin aika on jotenkin toimivampi? ainakin mun mielestä toimii.
mulla on asc 21 kaurista ja olen syntynyt helsingissä....suhteettoman isot 1/7 huoneet ja mielestäni ne eivät toimi.... Huh
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: