Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kukahan meillä liikuskelee?  (Luettu 6030 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« : 26.07.2008 18:38:16 »

niin olisin kysynyt että saako kukaan teistä mitään tuntumaa siitä että kukahan meillä nykyään vierailee. sen tiedän että kyse ei ole tällä kertaa enkeleistä eikä henkioppaista.

olen viime aikoina huomannut tämän hahmon tai ei aina edes ole kovinkaan hahmo vaan sellainen tunne tai sitten esineiden liikkuminen. useasti liikuttaa sellaista katosta roikkuvaa lokerikkoa jossa lasten käsineitä,hattuja sun muuta.

sitten yhdessä vaiheessa myös ihmettelin kun toiseksi vanhin tyttäreni ei nukkunut omassa sängyssään vaan meni aina isosiskonsa viereen..kun kyselin että mikset nuku omassa sängyssä totesi tyttö että kun eks sä nää se on taas varattu.

eilen illalla taas nukkumaan mennessä tiesin tämän olevan pesuhuoneen ovella sen ollessa auki...jostain vaan tuli sillä hetkellä niin ahdistava tunne ettei meinannut tulla uni ollenkaan silmään...

kellään mitään ajatuksia?
tallennettu

Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 26.07.2008 19:17:08 »

Coventina, koetko sen jotenkin uhkana tai vaarana?

Itsellä kotona omassa huoneessani käy jokin välillä tärisyttämässä sänkyäni ja tiputtelemassa tavaroita lattialle. Olen nähnyt "valveunia" jonkun kädestä, joka kävi kuristamassa minua yks yö, ja eräänä toisena yönä tämä samainen käsi silitti hiuksiani. Se oli hiton pelottavaa. Myös eteisessä, huoneeni ulkopuolella (minulla oli ovi auki nukkuessani) siinä puhelinpöydällä meni aivan yhtäkkiä keskellä yötä faijani partakone päälle ja tippui (tärinän johdosta?) lattialle. Myös muut sähkölaitteet on välillä temppuillu, esim. jouluna jouluvalot välkkyi keskellä yötä ja tv on mennyt useasti päälle ilman mitään syytä.
  Pelkään nukkua kotona ja minulla on jatkuva turvattomuuden tunne kun aurinko on painunut mailleen. Koko ajan on sellainen tunne, että kohta tapahtuu jotain pahaa. Ihan kuin odottaisi jotain siinä hiljaisuudessa, huutoa tai jotain kovaa ääntä..
  Isä on kerran herännyt siihen, kun istuin sängylläni polvet kiinni leuassa ja keinuin edestakaisin toistaen lausetta "Älä tule." Itse en muista tästä mitään ja tämä tapahtui viime syksynä.

Anteeksi, että tungin tämän jutun tähän, ketjun tarkoitushan oli selvittää Coventinan kokemusta. Forgive me  Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 26.07.2008 19:28:02 »

lionheart...saa tunkea muitakin juttuja:)

en sanoisi että tunne sitä mitenkään ainakaan toistaiseksi uhkana tai vaarana...enenmänkin tekee vain sellaisen tavallista ahdistuneemman tunteen...

eilen illalla mietin eka kerran todella pitkään että täytyyks miun sulkee pesuhuoneen ovi että saan nukuttua...en sulkenut koska samalla hetkellä kun meinasin nousta sängystä sulkeakseni oven arkkienkeli mikael ponnahti mieleeni...tuijotin ovea kuitenkin tosi pitkään ja varmaan yht äkkiä vaan nukahdin oven tuijotukseen.

sitten mitä tuli tuohon katosta roikkuvaan lokerikkoon..olo ei ollut silloin mitenkään ahdistava tai mitään sellaista.vähän aikaa hommaa katseltuani ajattelin mielessä et viitisiks lopettaa ja kaikki loppuikin hetkeks sitten kun keskityin uudestaan katsomaan sohvalle tv:tä alkoi sama pyöritys uudestaan ja samassa hetkessä tuli tunne että joku juoksee portaita ylös yläkertaan kun menin tämän jälkeen lastenhuoneeseen nukkui vanhimmat tytöt taas vierekkäin samassa sängyssä.

huvittavaa tavallaan myös on se että tätä ei aisti juurikaan meillä muut kuin minä ja toiseksi vanhin tyttäreni...monet asiat vain tapahtuu joko hänelle tai minulle.
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #3 : 26.07.2008 20:39:49 »

Hei Coventina! smitten

Luitko tuolta hieman aijempaa Kaurisenergian kirjoituksen samasta aiheesta?
Tämä on tosi yleistä parhaillaan ja siihen saa kyllä apua.
Lapset ovat herkkiä myös näkemään näitä vierailijoita.
Minkä ikäinen tämä lapsesi on,jonka sänky on varattuna?Voisitko kysyä häneltä kuka ja minkälainen siinä nukkuu? angel
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 26.07.2008 21:03:33 »

luin kauriin jutun. tyttö täytti juuri 5 vuotta muutama kuukausi sitten...olen yrittänyt kysellä häneltä asiasta...mutta tosiaan useasti sanoo et eks nää mun sänky on varattu tai että se vei hyllystä jonkin tavaran mikä myöhemmin löytyy ihan jostain muualta.

kummallisinta jutussa on että useasti aistii vaan jonkin läsnäolon ja tarpeeksi pitkään kun se on läsnä niin muuttuu todella ahdistavaksi...kaikki tämä tapahtuu useasti myös ilta aikaan...
tallennettu

Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 26.07.2008 21:37:48 »

Chandra, miten ja millaista apua hommaan saisi? Itellä kun ei oikein käsitystä näistä hommista.. Mut se on oikeesti mun mielestä jo sen verran vakavaa, että pitäs joku järki hommaan saaha, vaikka mä luotankin siihen, ettei mulle mitään voi tapahtua ja ettei "se" voi mua satuttaa.
  Mut mä voin oikeesti sanoa, että se, mitä meillä himassa mun huoneessa on ja tapahtuu, on ihan JÄRKYTTÄVÄN epämiellyttävää ja pelottavaa. Ja tää oli lievästi ilmaistu.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #6 : 26.07.2008 23:35:57 »

Mitenkähän tähän nyt sinulle vastaisin,,
Ensinnäkin lue vaikka tuo mitä kirjoitin tuolla Kaurisenergian kokemusten kohdalla.
Kun työskentelen enkeleitten kanssa enkelitasolla,on se varsin rakastavaa ja ihanaa.
Nämä toiset tasot taas riippuvat niin paljon siitä mistä on kysymys.
Toki suojaan itseni ja nykyisin (viime kokemuksen jälkeen) myös kotini ennen varsinaista valoon saattamista,mutta sitä edeltää tunnustelu,mikä siellä kohteessa on vastapuolena,vai onko mikään.

Näin foorumilla en oikeastaan halua puhua asiasta välttääkseni turhaa pelkoa,koska usein voi olla kyse jostain johon löytyy ihan luonnollinen selitys.
Pelko vain lisää noita ikäviä tuntemuksia.
Mutta yksinkertaisin ja usein rauhoittavaa on jo rukous ja Kristussuojan,sekä Arkkienkeli Mikaelin suojeluksen pyytäminen.Siinäkin tapauksessa,ettei mitään erityistä ole edes.
Jos pelkäät vain pimeän ja illan tullen,voi kyse olla pelkästään pelosta,sillä näitä tapahtumia sattuu myös päiväsaikaan paikoissa,joissa tosiaan harhahenkiä on.Jotkut kutsuvat räyhähengiksi.
Rakkaus on avain siinäkin.
Mutta olemme silloin aina yhteydessä koko ajan ihmisten kanssa,jotka asustavat taloissa,joissa yleisimmin on jotain sattunut joskus.
En halua ottaa vastuuta turhasta pelottelusta,enkä siitä etten voi olla lähellä,tai joku muu ystävistäni,jos alkaa pelottamaan.
Minä pyydän kotiisi enkeleitä kun käyn nukkumaan.Pyydä sinäkin ja pyydä myös rohkeutta ja poistamaan ehkä turhaa pelkoa.
En vähättele kokemuksiasi,mutta näin en osaa sanoa enemmän.
Yksi hyvä keino on talon historian tutkiminen jos se on mahdollista.Minkälaisia asukkaita on ennen ollut.Onko äkkikuolemia,väkivaltaa,itsemurhia.
Mutta joku muu voi vastata sinulle muista keinoista mikäli haluaa.
Foorumi ei ole oikein oikea paikka ja sen joka lähtee mihin työhön tahansa ja pyytää apua toiselta puolelta,on kannettava kuitenkin vastuu neuvoistaan ja työstään.

Suurimmaksi osaksi tämä on vain enkelten ja mestarien kanssa työskentelyä ja ihanan rakkaudellista ja rauhoittavaa työtä.Nämä ovat vain pieni murto-osa ja ne yleensä tulevat kausittain ryppäinä.
Sinä olet sitkeä ja vahva,rakastava ja toiset huomioiva ihminen.Ei sinulla ole mitään pelättävää,eikä kenelläkään muullakaan.Pelko on ainut asia ja epämiellyttävät tuntemukset,joita nämä alemman tason henget saavat aikaan,ei mitään muuta.

Enkeleitä ja rakkautta sinulle! angel smitten
tallennettu

Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 28.07.2008 01:48:50 »

Piti kiittää tästä tekstistä jo aiemmin, mutta teen sen nyt. Eli kiitos Chandra  Smiley
Noudatan neuvojasi kun seuraavan kerran nukun kotona.

Jos pelkäät vain pimeän ja illan tullen,voi kyse olla pelkästään pelosta,sillä näitä tapahtumia sattuu myös päiväsaikaan paikoissa,joissa tosiaan harhahenkiä on.Jotkut kutsuvat räyhähengiksi.

Tämä jäi mietityttämään.. Se epämiellyttävä/pelottava tunne tulee myös päivisin, mutta tapahtumat vain öisin. Pimeällä tietysti alkaa mielikuvitus laukkaamaan, mutta omakohtaisesti koen myös, että aistit vahvistuvat kun hiljaisuus laskeutuu ja yön pimeys tuudittaa päivän kiireen ja stressin untenmaille. Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lady Marmelade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #8 : 28.07.2008 12:02:11 »

hui kuinka pelottavaa.

Oletko itse kysynyt, että kuka siellä hiippailee? Olisiko kenties joku joka ei ymmärrä olevansa kuollut ja tahtoo huomiota? Tuli mieleen, että olisiko henki joku lapsi kun kerta nukkuu lapsen sängyssä?
Voisitteko pyytää enkeleitä kaveriksi jotta tämä henki voisi siirtyä toiselle puolelle?
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 28.07.2008 19:31:30 »

meille tälläinen on tietyllä tavalla arkipäivää joten ei sikäli hirvästi asia pelota itseä...useasti itse vaistoen että ketkä meillä kulloinkin liikuskelee vieraissa mutta tästä hommasta en nyt saa kiinni ollenkaan.

jossain määrin tämä hahmo käyttäytyy kuin pieni lapsi ja nyt on käynyt ilmi että seuraa tytärtäni hyvinkin tarkkaan...tytär oli muutama päivä sitten isänsä kanssa mökillä yötä ja nukkumaan mennessä valitti että pitää päästä isin viereen kun oma sänky oli taas varattu ja mummoaan pyyti että laita kaverille kans iltapalaa (jota mummo oli ihmettelyt tosi pitkään).

kotona tyttäreni ei ole sentään vielä pyytänyt antamaan tälle hahmolle/hengelle ruokaa Smiley

tuo ilta oli myös pitkästä aikaa itselle sellainen ilta jossa pitkästä aikaa tuntui että meillä ei vieraile ketään "ylimääräisiä" tyyppejä.

mitä enkeleihin tulee on arkkienkeli Mikael ollut itsellä läsnä tässä jutussa vahvasti koko ajan ihan pyytämättäkin. monesti nukahdan nykyään siihen että mieleeni tulee enkeli Mikael ja sanoo että kaikki on hyvin.

no vielä ainakin kaikki on hyvin mutta omassa päässä joku sanoo kuitenkin että tässä jutussa on jotain joka pitäisi ratkaista.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: