Kyllä olen saanut ja hyvinkin selkeitä.
Vaan kun en pitkään aikaan ottanut ohjauksesta kiinni.En muista aikaa,jolloin en vielä niin selkeästi kulkenut tätä henkistä tietä,mutta päätettyäni pysyä ehdottoman rehellisyyden tiellä ja tehdä parhaani asioissa joita minun eteeni tuodaan,niin yhteys henkimaailmaan on ollut uskomattoman johdettua.
Erinäisitä syistä minun ilmeisesti vain piti kulkea tuo juttu hieman pidemmälle kuin sinun Rakkauden Valo.
Mutta heti alussa jo koin että jokin on pahasti vinossa.
Tässä ehkä konkreettisin kokemus kaikkien aistimieni asioiden lisäksi.
Heräsin omituisen ahdistavaan ja pelokkaaseenkin tunteeseen kun jo asuimme yhdessä.
Silmäni oikein rävähtivät auki että mitä nyt?
Sitten ne vasta ravähtivätkin ja kauhistuin.Mies oli kyljellään minuun päin ja hieman kohollaan.Kuljetti käsiään vasenta käsivarttani pitkin ja minulla menivät kylmät väreet.
Ihmeissäni katsoin hetken mitä hän puuhastelee.Hän ei ollut huomaavinaan että olin herännyt ja jatkoi sitä.
Tunsin miten energiaa oikein imutettiin minusta.
Pomppasin sängystä ylös ja menin takapihalle savukkeelle.
Takaisin mennessäni mies nukkui syvää rauhallista unta.Itse kiiriskelin lopun yön.
Aamulla sitten kysyin että mitä ihmettä sinä puuhastelit käteni kanssa viime yönä?
Hän ei valehdellut,vaan aivan aidon hämmästyneesti alkoi kyselemään mitä tarkoitin.Näin nimittäin hänestä aina heti kun hän valehteli.
Olin jo aikaisemmin tiedostanut että hän vie minulta energiaa ja teeskentelee paljon,jota piirrettä minun on vaikea sulattaa.
Nyt tajusin että henkimaailma sen selkeästi näin näytti ja antoi tunteakin mihin se energia menee.
Koska siihen aikaan näin paljon asioita ja vaistosin vielä enemmän,uskon tietäväni nyt,milloin ei kannata edes yrittää mitään suhdetta.
Ja kuuntelen kyllä itseäni vastaisuudessa kaikessa ja uskon tuntemukseni!
Tosin tämä toimii ihan kaikissa ihmissuhteissani.En ole seurassa jossa en viihdy,enkä väkisin yritä mitään.
Pyrin olemaan ihmisten kanssa,jotka ovat aitoja ja uskaltavat olla juuri sitä mitä ovat.Mielistelijät ovat kaikkein,,,