Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jumaloin jousimies miehiä  (Luettu 21242 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
levoton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« : 22.07.2008 02:09:05 »

Elämässäni on ollut merkittävä rooli vesimies miehillä. Isäni sekä molemmat ex-aviomieheni ovat olleet näitä.
No, olenhan nouseva leijona, aurinko jousimiehessä.
Mutta mies, joka saa  minut tuntemaan itseni kuningattareksi kuninkaan rinnalla on jousimies mies. Toisaalta
tuntuu kuin heidän ympärillään olisi kenttä, johon päästyäni olisin valmis vaikka ryömimään heidän edessään. Hassuinta asiassa on se, että suhteeni näihin kuninkaisiin on ollut aina vain kaveritasolla, tosin aion korjata asian heti tilaisuuden tullen.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1 : 23.07.2008 14:00:11 »

jousimiesnaiset on mun mielestä kuuminta hottia mut jousimiesmiehiä en jostain syystä piä minään  uglystupid2
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2 : 23.07.2008 16:46:40 »

kaks semmosta tapausta on koittanu olla vähä turhanki hyvää kaveria, joten menny maku vuojen sisällä noista Tongue tunnen niitten metkut turhan hyvin.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
nixon6
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3 : 15.08.2008 20:31:48 »

Mä oon jousimies mun äiti on ja mun pikkuveli on vesimies Grin . Omat suhteet naisiin on ollu lähes aina Jousinainen :Smiley ja kaks vuotta vanhempi tai nuorempi. Oman ikäisten kanssa ei niin innaa muuta kuin kaveripohjalta laugh



 smitten

 buck2
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #4 : 14.11.2008 19:39:45 »

Ai katoppas, täällä oli myös tämmöinen  Cheesy  Noh, itse tulen juttuun jouskarinaisten kanssa, ovat ihania, pirteitä, omalaatuisia ja hauskoja tyyppejä, joiden kanssa juttu lentää kuin ripuli ulkomaanreissulla Grin  Mutta jouskarimiehistä en niin perusta, jotenkin liian hulivilejä, eivät ole lainkaan sitoutumiskykyisiä. En vaan tule juttuun jouskarimiesten kanssa, kumma juttu, kun kuitenkin itsekin olen moninkertainen jouskariakka.. Huh

Ehkä sitä sitten miehestä etsii vain sitä vakautta ja turvallisuutta, miestä katsotaan aina ensin suhdemielessä.. :Smiley  Jännä juttu, että turvalliset miehet vetoavat, vaikka jouskarin pitäisikin olla sitoutumiskammoinen.. angel
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
calcio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #5 : 14.11.2008 23:22:35 »

Hey babe, how are YOU doing?  Cool
tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #6 : 15.11.2008 11:00:12 »

Mut jos sä Levoton oot juuri tarpeeksi levoton, että natsaa siksi jouskarimiesten kanssa???  Grin Itselle ne ovat liikaa silmiä vilkuttelevia jokapaikan höyliä..  Shocked Vaikka itse jouskarina tuun puhetasolla toimeen, ja huumori pelaa kyllä, niin tuntuu aina muuri kohoavan pystyyn siinä vaiheessa, kun huomaa kuinka löysä se moraali sillä toisella puolella on..  tickedoff  buck2 Naisten kanssa onkin sitten eriasia, juttua piisaa, ja hyvä että ei päällekkäin puhuta!! Telepatiaa..  Grin  smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #7 : 15.11.2008 12:18:55 »

Mäkin yhteen aikaan törmäsin aina jouskari-miehiin, mutta mutta, heille ei riitä yksi nainen...En mä jaksa sellasta joka koko ajan vilkuilee muita. Muutaman vuoden tul oltua yhessä jouskarin kanssa, mut mulle ei todellakaan sovi toinen levoton ihminen  Wink Ite kun en pysy paikallaan  Cheesy

                               aurinko oinas askendentti jousimies kuu jousimies
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8 : 15.11.2008 14:01:32 »

Ex-poikaystäväni oli jousimies. Huomioonottava, reilu ja humoristinen mies. Kavereina ollaan jatkettu nyt aikuisiällä. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #9 : 15.11.2008 17:28:31 »

Hmm... minun poikaystäväni on Jousimies, mutta ei sillä ainakaan ole tuollaista levotonta taipumusta, sitoutumiskammoa tai halua useampiin naisiin, päinvastoin. Ihanan romanttinen, luotettava ja huomaavainen ihminen. Tosin muut tärkeät planeetat ovat hänellä kaikki joko Kaloissa tai Skorpionissa, eli ne varmaan vaikuttaa asiaan aika vahvasti. Kaverit ovat kyllä hänelle jouskaritapaan tärkeitä, ja niitä riittää.

Minkään tyypillisen Jouskarin kanssa tuskin tulisin toimeen niin hyvin, että suostuisin seurustelemaan.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Aurorah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #10 : 29.03.2009 22:47:48 »

Nyt kun aloin miettimään tarkemmin niin monet ihastukseni ovat olleet jouskareita ala-asteelta lähtien  Shocked
Jopa ensirakkaus! Olen kuitenkin ihanan Leijonan kanssa kihloissa  smitten
« Viimeksi muokattu: 29.03.2009 23:35:42 kirjoittanut norah » tallennettu

Aurinko, Kuu & Merkurius Kalat.
Nouseva Neitsyt.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #11 : 31.03.2009 00:42:18 »

Minun jousimies ukkoni lensi pihalle ja kovaa kun jouduin turvautumaan virkavaltaan viimeisinä aikoinamme. police police
Aivan jumalattoman mustasukkainen ja omistushaluinen hän on ja tää oinas-nainen saa ahdistuskohtauksen moisesta pilkun"""""""ta, kun en ole edes hulluilut muiden miesten kanssa tai tehnyt tuhmia.

Vapaus  smitten

Hyviä aikoja kyllä ikävöin. Tosi hyvin yhteen natsaava ajatusmaailma, arvot, lapsuus ym. mutta ei toimi jos toinen rajoittaa liikaa.

Hänelle yksi päivä erossa on jo liikaa. Mikään ei kuvota niin paljon kuin ripustautuva, läheisriippuvainen ihminen  Angry

Soittaa mulle vieläkin kertoillen kuinka paljon rakastaa ja olen edelleen hänen naisensa. Ei kiitos  coolsmiley

Hyviä puolia toki löytyy jousimies-miehestä paljonkin. Hyvin lojaali ystäviä kohtaan, avarakatseisuus ja avoimuus, sosiaalisuus, luotettavuus, laaja-alainen älykkyys ja tunteiden avoin näyttäminen.

Tosin tässä tapauksessa tunteilu ja mustasukkailu sai äärimmäiset piirteet.
Tämä ko. miekkonen on yrittänyt murtautua mun asuntoon kaksi kertaa vain päästäkseen viereeni nukkumaan. Just joo  uglystupid2

No, monen sadan euron laskut perään, tuomiot kotirauhan rikkomisesta ja näil näkymin myös lähestymiskielto.

Se siitä rakkaustarinasta
tallennettu
Aurorah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #12 : 31.03.2009 00:58:28 »

Huh mikä tapaus Sad Voimia Pikkarille.
tallennettu

Aurinko, Kuu & Merkurius Kalat.
Nouseva Neitsyt.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #13 : 31.03.2009 02:14:23 »

No ei tää niin kamalaa ole miltä kirjoitukseni perusteella ehkä kuullostaa.
Olin koko talven kipee ja se verotti voimia mutta nyt täydessä terässä taas  Wink

Kauheen negajuttuja kirjoitan tänne astropalstalle

Mun elämästä viimeset 10 vuotta on ollut tosi voimakasta aaltoliikettä ja sitä kautta voimakasta henkistä kasvua. Kaikella toki tarkoituksensa  smitten

Tää kilipää jousimies tuli käymään eilen mun luona hakemassa tavaroitaan. Huusi ja raivosi, miltei itkupotkuraivarit sai kun en välittänyt, joten rikkoi mun läppärin, kaatoi kynsilakkaa mun silmään, yritti varastaa uuden kännykkäni, potki ulko-oveani kun sain TÄYDELLÄ RAIVOLLA riuhdottua ukon tavaroineen porraskäytävään.

Käytin tähän toimintaan niin paljon voimiani että nukahdin muutamassa minuutissa hänen lähtönsä jälkeen.

Ei tällaista, ei enää ikinä.

Joillekin miehille voimakas nainen on liian iso pala purtavaksi.

Hän voi hyvin, kun minä pahoinvoin miltei koko talven. Tunsi olevansa tarpeellinen kun joskus tukea pyysin.

Toki sitä edelleen arvostan että hän oli silloin läsnä, mut takertui liikaa minuun.
Hassua, eiks sen pitäis mennä toisin päin?

No, huomenna taas poliisilaitokselle...

Tällast vammasuhdetta en toivo kenellekään. Huh!

Eihän pelkkä  :aurinko:merkki kerro paljon, mut tää tapaus on tupla jousimies




tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14 : 17.10.2016 14:27:00 »

Mun sielunveljeni ovat aina olleet jousimiehiä. Ehkä meil vaan synkkaa kun itse oon  aurinko kaksoset askendentti jousimies - siinä tulee sitten riittävästi vastamerkin vetovoimaa mutta nousumerkin ja aurinkomerkin samankaltaisuutta. Mut se missä mulla vahvasti keittää yli noiden jouskarimiesten kanssa on se et tietyssä vaiheessa homma menee todella yli jollain elämän alueella. Ja useimmat ovat olleet niin ateisteja että voimakkaasti kieltävät vaan kaiken muun, eikä asioista voi ees puhua ilman että toinen nauraa ja vähättelee sun uskomille asioille. Jouskareilla on hedonistisia piirteitä. Joko ruuan, alkoholin, huumeiden, seksin kanssa asiat voi kasvaa liian isoihin sfääreihin ja ihminen käyttäytyä todella itsekkäästi.

Mut se kommunikaatio, välittömyys, huumori, avoimuus, älykkyys ja sosiaalisuus, sekä heittäytyminen ja hauskuus +++ Jouskarimiehet ei oo mitään ylpeitä kukkoja vaikka olisivat hyvännäkösiä ja sosiaalisesti suosittuja vaan suhtautuvat muihin lempeästi. Lisäksi ovat anteliaita.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: