Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymäkarttani  (Luettu 2789 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Viper Venus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« : 13.07.2008 07:49:32 »

Kertoisiko joku ystävällinen ihminen joitakin merkittäviä huomioita syntymäkartastani? Ajoittain minusta tuntuu, että kuljen elämässä kriisistä kriisiin. Toisaalta, otan monet asiat raskaasti enkä välttämättä aina osaa nähdä niiden hyviä puolia. Lisäksi olen hyvin herkkä luonteeltani, itken avoimesti suruni - mutta osaan myös näyttää kiukkuni sanallisesti suoraan. Ihmissuhteeni (5) ovat aina olleet loppujen lopuksi onnettomia, kuitenkin kaipaan elämääni rakkautta. Useinkaan vapaaehtoisesti kotiin ruusuja/kukkia tuovaa, kodin siisteyttä ja viihtyisyyttä ylläpitävää, naiselleen usein pikku yllätyksiä/lahjoja tuovaa miestä ei ole arvostettu. Tai ainakin näin olen edellämainitun aina kokenut.
« Viimeksi muokattu: 13.07.2008 07:52:24 kirjoittanut Viper Venus » tallennettu

*Aurinko Härkä
*Nousu Rapu
*Kuu Neitsyt
*Merkurius Oinas
*Venus Oinas
*Mars Oinas
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #1 : 07.08.2008 19:10:37 »

Niimpä VV, tuo mitä itse kerroit itsestäsi kuulostaa tosi kivalta, naisen unelmamieheltä...

Saahan mies olla herkkä, mikäs siinä, nousu-Rapu varmasti onkin. Härkä aurinkomerkkinä tuo varmasti tiettyä jämäkkyyttä mutta myös jääräpäisyyttä... ?

Huomasin saman kuin dawnchild eli Kuun ja Saturnuksen tarkka yhtymä on varmasti yksi syy negatiiviseen olotilaan ja siihen että tuntuu että kaikki masentaa. Tuo yhdistelmä kun kieltämättä saattaa aiheuttaa omia negatiivisia fiiliksiä ja kuten tiedämme niin ihminenhän peilaa omia fiiliksiään muihin joten maailma vastaa takaisin... Tosi hyvä kun itse tiedostat että otat joskus asiat liian raskaasti, sillä nythän voit kiinnittää siihen huomiota ja yrittää aina nähdä ne valoisat puolet!

Mutta hei, sinähän olet plutonikko! Pluto tekee oppositiot Venukseen, Merkkariin ja Marsiin joten siinäpä varmaan se perimmäinen syy miksi rakkauselämä on tökkinyt tähän asti. Nimittäin Venus (=rakkauselämä) oppositiossa Plutoon tuo olemukseesi tietynlaista pakottavuutta ja hurjaa intensiteettiä, halua hallita kumppania... Veikkaan että et edes huomaa tätä itse?

Oletko ajatellut asiaa? Kun vielä ottaa huomioon että myös Mars tekee opposition Plutoon niin sinussa todellakin on paljon pinnan alla, piilevää intensiivisyyttä. Se voidaan kokea jopa pelottavana.
« Viimeksi muokattu: 07.08.2008 19:13:25 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Viper Venus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #2 : 11.08.2008 11:22:38 »

Kiitoksia tulkinnoistanne! Smiley

Itseasiassa, kyllä olen huomannut itsessäni härkäpäistä jääräpäisyyttä tietyissä asioissa. Jossakin lukemassani analyysissä mainittiin, että Härillä olisi taipumus tahtoa omistaa kaiken materiansa lisäksi myös elämänkumppaninsa. Olen kiinnittänyt tähän huomiota ja tunnistankin tuota piirrettä itsessäni. Minusta löytyy myös mustasukkaisuutta, mutta mielestäni vielä ihan normaalissa määrin. Usein toivon, että henkilö, jolle teen palveluksen tms. vastaisi tekemääni apuun kiitoksellaan juuri siten, miten odotan. Näin ei kuitenkaan aina käy, silloin petyn tai pahimmassa tapauksessa loukkaannun - vaikka aihetta siihen yleensä ei ole. Jokainen toimii tavallaan. Toista ihmistähän ei voi omistaa, hänet täytyy joko hyväksyä sellaisena kuin hän on, tai olla hyväksymättä. Jokaisen kanssa ei myöskään mielestäni voi täysin tulla toimeen. Kaikkea ei voi saada, Härkäkään. Undecided

Minusta löytyy myös syvämietteisen pohtijan ja unelmoijan vikaa... Silloin, kun pohdin syvällisiä, haluan olla joko täysin omassa rauhassani tai vastaavasti jakaa ajatuksiani suurinpiirtein samoin ajattelevan henkilön kanssa. Jos ryhdyn keskusteluun silloin eri mieltä olevan kanssa, tuloksena on yleensä sanallinen, joskus kiivaskin väittely, mikä kuluttaa henkistä voimavarastoani suuresti. Angry
tallennettu

*Aurinko Härkä
*Nousu Rapu
*Kuu Neitsyt
*Merkurius Oinas
*Venus Oinas
*Mars Oinas
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: