Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 13D SHAMBALLA MASTER HEALER KURSSI Uudessakaupungissa 18.7. – 21.7.2008  (Luettu 5735 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
spiral-sun
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« : 24.06.2008 14:12:48 »


TERVETULOA 13D SHAMBALLA MASTER HEALER KURSSILLE

Uudessakaupungissa 18.7. – 21.7.2008

Kurssi pidetään maalla Uudessakaupungissa, luonnon keskellä, meri näkyy puitten lomasta pihalle ja rannalle on 200m, kauniita kävely reittejä jalotteluun ja sauna lämpiää joka ilta.... kurssilaiset voivat yöpyä ilmaiseksi kurssipaikalla. Jos haluaa voi myös yöpyä teltassa piha nurmikolla.

Tämä kurssi on erittäin tehokas 4 päivän ”tujaus” henkilökohtaiseen kasvuun ja yhteyteen omaan korkeimpaan olemukseesi, kaikille jotka haluavat voimistaa yhteyttään omaan voimaansa ja pyyteettömään rakkauteen.
Kurssi on avoin kaikille jotka tuntevat sydämmessään vetoa siihen, aikaisempaa kokemusta Shamballasta ei tarvitse olla.
Shamballan ydin on Rakkaus - Rakkaus ja Vapaus. Kurssilla keskitymme omaan Voimaasi astumiseen, oman elämäsi mestarina olemiseen.
Meditaatiot on laadittu auttamaan sinua puhdistamaan itsestäsi vanhaa emotionaalista "jätettä" jota olet kantanut mukanasi läpi menneisyytesi, myös menneistä elämistä.
Näiden puhdistusten ja aktivointien tarkoitus on tukea sinua henkilökohtaisessa kehitys evoluutiossasi ja auttaa sinua yhä voimakkaammin pyytteettömän rakkauden tietoisuuteen ja yhteyteen Äiti/Isä Jumalaan. Tämän tietoisuuden/yhteyden ”sivutuotteena” voit kutsua Shamballa energioita mahdollistamaan parantuminen, itsellesi ja muille koska vain haluat.
Kaikki aktivaatiot tapahtuvat yksilön oman Minä Olen Läsnäolon mukaan hänen korkeimmaksi parhaaksi juuri sillä tavalla miten kukin on valmis vastaanottamaan.

Kurssi sisältää;

¤ 12 aktivaatiota, kahteentoista eri ulottuvuuden värähtelytaajuuteen sekä kolmastoista aktivaatio joka avaa sinut jatkossa tuleviin aktivaatioihin niiden tullessa mahdolliseksi ihmiskunnan tietoisuudelle.

¤ Meditaatio/aktivaatio Kristus tietoisuuteen

¤ Dna meditaatio/aktivaatio, puhdistamme dna;ta estävistä, haitallisista ohjelmoinneista ja alamme uudelleen vakiinnuttaa Jumalaisen valon ja kosmisen rakkauden avulla dna;n alkuperäisen olemuksen.

¤ Valokeho aktivaatio, kaikissa 12;ssa ulottuvuudessa.

¤ Implanttien ja muiden estävien kytkösten poisto, ydinpelon matriisin poisto

¤ Anthakaraana (sateenkaari silta, yhteys Minä Olen Läsnäoloon) puhdistus ja aktivaatio + Shakra puhdistus / harmonisointi

¤ Energeettisten Geometristen kenttien tasapainoitus + kundaliinin vapautus

¤ 36 sakaraisen tähden aktivaatio/meditaatio

¤ Hopea-violetti liekin aktivaatio+puhdistus meditaatio

¤ Kanavointi harjoittelua, hoitoja toisillemme, miten luoda oma valo-olentojen apu tiimi, ym.

Shamballa energia työskentely on BCMA (British complementary medicin assosiation) laillistama ja hyväksymä vaihtoehto hoito/kurssi, kurssi sisältö on Esoteerisen tieteen Shamballa koulun laatima. (Shamballa School of Esoteric Siences) Ja saat siitä virallisen laillistetun Shamballa master healer todistuksen. Lisätietoja; www.shamballafoundation.org

Kurssin hinta on 430€ sis.alv., kurssimaksun, rekisteröidyn todistuksen ja ohjekirjan.


Iloa ja valoa kaikille!!!

Veronica Ramsdahl (Reiki/Shamballa master, luovuusterapeutti)
044-3773273, icaramsdahl@hotmail.com
[/b]
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1 : 24.06.2008 15:29:05 »

Voi kuulostaa todella ihanalta! Tämä iski heti silmiini!

Ja kas kummaa, mulla on vapaata juurikin 18.-21. päivät!

Mutta rahatilanne.........  idiot2

Kiinnostaa KOVASTI.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 25.06.2008 11:43:47 »

Saa sitä halvemmallakin, muutaman session kautta esmes jossain regressio/ energiahoitajalla, itsellä just vähän tuon tyyppinen kokemus, vanhaa kuonaa poistettu.. Isä Jumala jne paikalla.. kanavointi, valo-olennot.. ja voit kuulla kuka olet.

Varaudu itkuun ja nauruun kun/ jos energiatukoksia avataan, sydänchkara jne.

Itselleni tuli esiin juuri nämä sanat "olet valon Mestari, tullut kaukaa" ja "parantaja" - ainoa tapa parantaa ei ole esmes käsillä. Nyt on minusta kiinni miten ja minne haluan kehittyä ja keitä kohtaan ja miten kohtaamiset tulkitsen jne!
  Cool  
« Viimeksi muokattu: 25.06.2008 11:52:42 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Atomi
Vieras
« Vastaus #3 : 25.06.2008 12:37:47 »

Sehän se on, että kiinnostaahan nämä kurssit, mutta jos mulla olisi tällä hetkellä nuo 430 e + matka-, yöpymis- ja ruokakulut eli noin 700-800 euroa, niin lyhentäisin velkojani ja ostaisin vihdoinkin itselleni ehjät kävelykengät. Kurssille lähden sitten, kun olen niin rikas, ettei tällaisia perustarpeita enää tartte miettiä.   Huh
tallennettu
spiral-sun
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #4 : 04.07.2008 12:01:38 »

Heips  Smiley,

Ihan vaan tiedoksi että yöpyminen on ilmaista tällä kurssilla ja kurssimaksu on myös mahdollista maksaa erissä.... Teemme 4 päivää hyvin intensiivistä energia työskentelyä 8h/päivä.

Iloa ja Siunauksia Kesälaitumille!!! smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: