Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muisto menneestä elämästä ja tulkintaa näkijöiltä pyydän...  (Luettu 5033 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« : 22.06.2008 20:31:57 »

Pyytäisin apua näkijöiltä/kortin nostajilta.. Pohjustus asiaan:

Olen tuntenut yhden nykyisessä elämässäni erittäin läheisen ihmisen edellisessä elämässä, samassa suhteessa kuin tässäkin elämässä, ja olimme tuossakin elämässä hyvin läheisiä.

Tuo elämä sijoittuu Keski-Eurooppaan ja olimme juutalaisia.

En muista mitään sota-asioita, en tiedä oliko se sitä aikaa vai aikaisemmin, en tiedä mikä valtio se oli, mutta jotenkin tiedän että olimme juutalaisia ja että tuosta elämästä ei ole kauaa, me olemme syntyneet hyvin nopeasti takaisin... Jos olemme eläneet juutalaisvainojen aikaan niin ehkä minun sieluni ei anna vielä niitä tietoja, ehkä en olisi valmis käsittelemään niitä asioita vielä, mutta se selittäisi monta asiaa.

Olen saanut tästä elämästä ennenkin väläyksiä, mutta nyt näin sen taas niin vahvasti. Seisoimme ruokapöydän ääressä ja rukoilimme, tai toistimme jotain lauseita ei ihan kuiskaten mutta ei täysin ääneenkään, huone oli vähän hämärä, kynttilät valaisivat. Tunnelma oli lämmin, meillä oli hyvä ja tiivis perheyhteisö.

Minusta tuntuu, että hän on saanut jonkun trauman siinä elämässä, joka vaikuttaa tähän elämään ja tuntuu että olen ainoita ihmisiä jotka ymmärtää häntä ja hänen ahdinkoaan. Jotenkin tunnen että minun tehtäväni on selvittää se asia, tai auttaa häntä jotenkin eteen päin... En vain tiedä miten. Tuntuu vaan niin vahvasti että jos hän vain muistaisi että olimme yhdessä silloinkin ja olemme yhdessä nytkin, että en jättänyt häntä tahallani pulaan...... Jätinkö hänet pulaan siinä elämässä?  Cry

Koska minusta tuntuu että olen koko tämän elämäni ajan halunnut hyvittää hänelle sen!  Undecided


Kaipaisin nyt kuitenkin joltain näkijältä vahvistusta tälle asialle,
että nuo näyt tosiaan ovat edellisestä elämästä ja hän tosiaan on sisarukseni...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1 : 02.07.2008 12:51:08 »

En ole näkijä, enkä tietäjä...
Mieleeni nousi vain ajatus, muisto jostakin historia dokumentista juutalaisvaino ajalta ja 2.maailmasodan ajalta.
Silloin tapahtui aivan samaa kuin kommunismin noustessa Venäjällä aikoinaan...  Cry

"Myymällä" naapurinsa, ystävänsä, rakkaansa pelasti moni itsensä ja lapsiansa tuholta. Jouduitko sinä tekemään niin? Naiset varsinkin saivat olla aika raa´an kohtelun alaisia ja hyväksymään kaikkea kehoon ja mieleen kohdistuvaa väkivaltaa, joka varmasti jättää jälkensä seuraavaankin elämään...  Cry

Korostan edelleen etten ole mikään näkijä, enkä tietäjä... nostin silti sinulle kortin... yritin parhaani  angel
Sain hyppysiini kortin 7.sauva kortin, jossa on zoisiitti (vihertävä amfiboliitti, jossa läpinäkymättömiä rubiineja)  smitten
Zoisiitti tahtoo välittää sinulle selkeää mieltä, itsevarmuutta, ja mahdollisuutta sitä kautta kehittää henkistä puolta itsestäsi. Rubiini tuo siihen pelottomuutta ja rohkeutta, vihreä amfiboli kytkee maahan ja antaa selkeyden vahvoihin tunteisiin.Kummatkin antavat rakkautta ja yhdessä onnistumista.
Mitäs jos hankkisit tälläisen taskuusi tai tilanteeseen, jolloin tahdot etsiä vastauksia?  Wink

Tarot puolta suomennan vain tämän ohjeellisen tekstin;
seikkailua, impulssiivisuutta, urheutta, onnistumista, valmistautumista tehtävään, intellektuellista impulsiivisyyttä, voittoa, kilpailua.
Varjopuoli kortissa; pelko, hätäily, epävarmuus, epäillystä, välinpitämättömyyttä.
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 05.07.2008 21:09:16 »

Hei Kaylee!

Kerron sinulle, omien kokemusteni pohjalta, mitä sinä voit tehdä saadaksesi
selville karmisen yhteytesi läheiseesi. Mutta ensinnäkin sillä ei ole
paljon merkitystä, että mitä olet tehnyt entisessä elämässäsi. Sinulla on nyt
uusi keho ja on paljon tärkeämpää tarkkailla nykyisiä tekoja, jotta voit välttää
toistamasta samoja virheitä yhä uudestaan. Jokainen tuntevat olento on joskus
ollut äitimme, isämme, vihamiehemme jne. Sama pätee Buddhankin kohdalla.

Itse asiaan
hänen kauttaan voit kysyä Yudronmalta missä, miten ja mikä on aiheuttanut
välillenne karmisen yhteyden.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
SininenSiipi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #3 : 12.07.2008 14:39:40 »

Huih! Olipas peräti niin osuvaa tekstiä, että oli pakko rekisteröityä ja kirjoittaa! Olen myös elänyt edellisen elämäni juutalaisena 2. maailmansodan aikaan ja kuollut keskitysleirillä. Pari vuotta sitten aloin saada väläyksiä tuosta elämästäni ja paljon on selvinnyt. Nimeni, vanhempieni nimet, ulkonäköni sekä erinäisiä lauseita jollakin vieraalla kielellä.. Ehkä puolaa tai venäjää -en tiedä. Olen saanut monille peloilleni selityksen tuosta edellisestä elämästä. Pelkään esimerkiksi oksentamista aivan äärettömän paljon. Kerroin tästä puhelimessa äitini näkijäystävälle ja hän sanoi, että se on aivan ilmeistä, koska keskitysleirillä oli nälkä ja heikko olo koko ajan. Huono olo siis muistuttaa mua aina alitajunnassa niistä ajoista ja saa mut ihan tärisemään pelosta.
Äitini ystävä oli kuvaillut näyssään juuri samanlaisen nuoren naisen (minut), kuin minäkin olin omassani nähnyt.
Mulla on myös selvittämätön asia niihin aikoihin liittyen. Äitini on näkijän mukaan ollut myös juutalainen, mitä ihmettelin suuresti. Äitini kanssa mulla ei koskaan ole ollut hyvät välit ja tuntuu kiusalliselta jopa katsoa silmiin. Tuntuu kuin äitini olisi tehnyt minulle jotain anteeksiantamattoman ilkeää. Sellaista ei kuitenkaan tässä elämässä ole tapahtunut ja ensin luulinkin, että äitini olisi voinut olla osa saksalaisten sotajoukkoa. Nyttemmin luulen hänen olleen juutalainen joka on itse pelastunut ja pysynyt piilossa, mutta on ehkä ilmiantanut mut ja vaikuttanut siten kohtalooni. Olin 23-vuotias kun kuolin keskitysleirillä. Jossakin vaiheessa aion mennä regressioterapiaan, josko siellä selviäisi enemmän asiasta. Jokin merkitys sillä on että meidät on laitettu elämään tätä elämää samassa perheessä.
Olen myös hämmästellyt, että miksi tuollaisia asioita mieleeni on tullut! Tottahan innostuin asiaa selvittämään ja tuntikausia vietinkin netissä selaten kuvia ja tietoja keskitysleireistä. Mitään konkreettista ei kuitenkaan selvinnyt. Nyt onkin ollut hiljaiseloa jonkin aikaa. Muutama päivä sitten aloin lukea Polttouhrit -kirjaa ja aikani kuluksi kirjoitin hetki sitten googleen "edelliset elämät" ja päätin lueskella mitä sillä haulla löytyisi. Niin päädyin tänne lukemaan sun tekstiäsi!  Smiley
En ole väläyksiäni kummoisempi näkijä, mutta jokin tekstissä laittoi mut kirjoittamaan sinulle. Mielenkiintoisia nämä asiat ja kukapa tietää, ehkä mekin olemme toisemme tunteneet noina 2. ms aikoina..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4 : 12.07.2008 17:15:49 »

No jopas sinä olet saanut paljon selville tuosta elämästä, SininenSiipi...  Shocked
Jos tunnet itsellesi tärkeäksi, niin ota ihmeessä selvää lisää. Ehkä sitä kautta saat ymmärrystä ja apua pelkoihisi...

Minä olen nyttemmin ajatellut että en ala penkoa menneitä elämiä, koska se ei tällä hetkellä tunnukaan tärkeältä. Ne muistot palautuvat mieleen tai tuodaan jotain kautta esille ulkopuolelta, jos se on tarkoitettu niin. Asiat kuitenkin ovat lähteneet rullaamaan siihen suuntaan, että näköjään muutan valmistuttuani samaan kaupunkiin asumaan kuin tämä menneen elämäni perheenjäsen...

Luulen että meillä on tässä elämässä vielä paljon yhteisiä tehtäviä, jotka ikäänkuin jäivät edellisessä puolitiehen.  Smiley Hän on minulle erittäin rakas, joten olen iloinen kun pääsen häntä lähemmäs.
  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 12.07.2008 18:15:15 »

menneiden elämien muistaminen on auttanut minua Sinisen Siiven tavoin ymmärtämään asioita. Haluan aina tietää henkisen syyn asioille ja usein tuo henkinen syy löytyy menneistä elämistä, joiden tapahtumat heijastuvat nyt tähän elämään. Joitakin yksittäisiä elämiä, joiden yhteyttä tähän elämään en ainakaan vielä ole suoranaisesti löytänyt, putkahtelee mieleen silloin tällöin, mutta ne ovat vain muistoja. "Tärkeimmät" elämät tämän elämäni tien kannalta muistan sitten kirkkaammin. Joitakin asioita on, joiden tiedän johtuvan menneistä elämistä, mutta joita en ole muistanut, löytyy myös. Tällainen on esimerkiksi hirveä pelkoni lääkäreitä, sairaaloita ja hammaslääkäreitä kohtaan. Pelkäsin pienenä pelkkien hampaiden kasvamisen tarkastuksissa hammaslääkärin tuolia niin paljon, etten suostunut istumaan siihen. Nykyään saan hengenahdistuksen jo kun astun sairaalaan sisään. En muista mistä elämästä tuo tulee, mutta se on varmasti vain ihan hyvä. Keskitysleiriin ja ihmiskokeisiin se ei kuitenkaan liity, koska olen asunut Kaakkois-Aasiassa toisen maailmansodan aikaan ja muistan tuon elämän suhteellisen mukavasti.

Mutta, menneistä elämistä kiinnostuneet! Katsastakaapas Lillin kasaama Reinkarnaatio topiceja-niminen ketju Henkimaailman Osiosta! Sieltä löytyy paljon erilaisia keskusteluja, neuvoja ja pohdintoja aiheesta. Vanhoihinkin ketjuihin saa osallistua ja nostaa niitä taas pinnalle.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: