Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ekat korttini, apua...  (Luettu 4426 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« : 19.06.2008 19:52:09 »

Jaa´a, mitäköhän tässä tapahtuu ja mistähän tuuli puhaltaa purjeisiini...  angel
Tulipa käteeni tuossa taannoin tarot pakka ja vaikka koskaan en ole tuntenut veto tai halua, tämä "poltti" kättäni. Pakko se oli ostaa  Wink
Jostakin syystä pakka oli aikaa yöpöydälläni ja siihen ei tehnyt mieli koskea katsomis mielessä... kuvia ja mukana tullutta vihkosta kylläkin katselin. Nyt tuossa nostin sekoitettuani pakkaa eräänä kuulaana aamuna aamukahvetta särpiessä pihalla klo:05  Cheesy Ajattelin, jotta mitäs minä sinulla teen Sain kaksi miekkaa -opaalin  smitten Niin, siis minun pakani on jalo- ja korukivipakka (kas, kummaa  Cheesy)
...tuosta lyhykäisesti ajattelin näin; totuutta varten etsintääni, sisäisen äänen vahvistamiseen ja että luottaisin siihen enemmän...
No, nyt kysäisin äsken koskien elämääni laajemmin, mihin mennään?
...sain kuoleman -ametistin  Shocked ja kaulassani on killunut ametisti kide ja päiviä  idiot2
...muutosta jopa sairautta tai kuolemaa, äkillisiä loppuja. Uuden alkua ja auttaa näkemään ongelmat, jotka kaipaa muutosta... auttaa intuitiota, pitää kohteen näkyvissä ja tuo rauhaa kuulla sisäistä ääntä.
Hieman tästä hämmentyneenä kysyin, jotta mihin lähinnä kohdistuen?
Sain maljojen 5. -charoiitti buck2
...menttaalitasolla siis mennään... vahvan henkisen kehityksen tiellä pitäjän omaava kivi energialtaan. Auttaa myös putsaamaan pöydän.
Sitten vielä tarkka kysymys. Hajoaako siis elämäni?
Sain vaunut -sugiliitti
...opettaa inhimillistä ja spirituaalista tasapainoa, olemaan tasapainossa itsensä kanssa... voimistaa chakrojen välistä toimitaa ja laajentaa tietoisuutta. Ei niille, jotka eivät ole valmiita muuttumaan ja muuttamaan itseään.

Kaikki ovat sinertäviä kiviä, paitsi sugiliitissa punertava sävy ja merkityksiltään myös kivimaailmassa samantyyppisiä. Nyt minua hieman kutittaa vatsanpohjasta... pistänkö kuoppaan tuollaiset pelottelijat?  Angry
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1 : 20.06.2008 17:17:03 »

Hei,
eiväthän nuo pelottele vaan viestittävät hyvin voimakkaasti vanhan kuolemasta ja uusista energioista nimenomaan henkisellä tasolla. (kuolema ja maljojen 5) Kuolema kortti ei viittaa fyysiseen kuolemaan todellakaan suoraan eikä sairauteen. ja johan sen tuo maljojen 5 vielä edelleen varmisti, että kyse on henkisistä ominaisuuksista ja muutoksista.

Vaunut vievät aina varmasti eteenpäin. Hyvin voimakas myönteiseen muutokseen viittaava kortti täynnä eteenpäin vievää voimaa, joten mitään pelättävää ei todellakaan ole.  Smiley

Kyllä korttisi taitavat tietää... vai...?  Wink
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2 : 20.06.2008 23:17:14 »

Kyllä korttisi taitavat tietää... vai...?  Wink
Fiksumpia taitavat olla, kuin omistajansa  :Smiley tuo tulkinta taito kaipaa harjoitusta pahasti... edelleen vaan nostelen kulmiani, miksi minulle sellaiset eteen tuotiin? En ole koskaan ollut edes kiinnostunut tämän tapaisesta katsomisesta millään muotoa, päinvastoin jopa  Huh
...mutta tässä ollaan ja luovuttamista en harkitse, minulla jostakin syystä nyt on aika tälle  angel Tajuan varmasti sitten joskus...
Apuja, jos yleisellä tasolla olisi tarjota jollakulla, ne hyvin kiitollisena vastaanotetaan  :Smiley  smitten
Kirjoja, linkkejä yms. Tämän foorumin linkit ja ketjut jo kolusin  Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: