Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noususolmu Härässä laskusolmu Skorpparissa - kokemuksia?  (Luettu 7768 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« : 18.06.2008 12:28:41 »

Heipä
kiinnostaa kovasti, että jos joltakulta toiselta kartalta löytyy tällainen suhteellisen (paljon selvittelyä) vaativa solmu, niin miten ootta sen kokenut tai miten näette sen vaikutuksen omassa elämässänne?
Ja osaako kukaan sanoa, mistä tietää, että kumpaa lähempänä on? Kuinka paljon sielu on jättänyt haitallisia skorppariominaisuuksia ja kuinka lähenee härkää?  Smiley
Itse koen, että seksuaalinen vietti on välillä saanut musta niskalenkin, ja siinä ei kyllä itsesuojeluvaistolla ole enää ollut mitään jakoa...  idiot2  sitä läksyä opettelin "vanhan tutun" kanssa, tuttu jostain kaukaa.
Onko MC ja IC aina samoissa merkeissä kuin nousu-ja laskusolmu? Mulla ne on.
Kokemuksia - löytyneekö?

Voimia päiviinne smitten
 
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 18.06.2008 13:00:42 »

Keskustelua aiheesta:

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=1027.0

Toinen hyvä ketju noususolmuista, tosin englanniksi:

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=4734.0
« Viimeksi muokattu: 18.06.2008 13:06:19 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2 : 18.06.2008 17:20:05 »

Tänks juu bänks juu. Täältä löytyi vallan valaisua, erittäin kiinnostavia ketjuja, ilmankos olen keräillyt härkiä ympärilleni niin että muille jakaa Cheesy ja tykkään niistä  smitten
musta tuli solmufani samantien Wink
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mirka222
Vieras
« Vastaus #3 : 18.06.2008 18:42:36 »

Mulla on kans nousu härässä ja lasku skopussa, olen oikea härkämagneetti!! Pentuna lankesin aina skorppareihin, jotka ei tod. olleet hyväksi missään suhteessa Wink Oon ihmetellyt tota, koska oon kuitenkin  aurinko oinas, mutta toisaalta  kuu harka ja tuo noususolmu selittää paljon....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4 : 18.06.2008 21:17:21 »

Mulla on nousu härkä ja lasku skorppari myös, solmuja.  Smiley

Noususolmu siis 5. huoneessa.

Olen joskus ollut kovin mustasukkainen ja hallitseva luonne suhteissa, mutta nyt tuntuu että olen saanut ihan tarpeeksi siitä hommasta. Kaikenlaisen draaman aika on ohi...

Haluan vaan onnellisen perheen ja tasaisen parisuhteen, kaiken tukevalle pohjalle. Eikö se kuvaa aika hyvin tuota härkämäisyyttä.  Smiley
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #5 : 19.06.2008 09:25:44 »

Olitko Islaja  aurinko oinas? Vaikka nuo solmut vaikuttavatkin ja vetävät puoleensa tiettyjä tyyppejä,  aurinko oinas ei kyllä sovi skopun kanssa mitenkään päin..Mies  oinas ja nainen  skorpioni sopii hieman paremmin kuin vastapäinen asetelma omasta kokemuksesta, mutta tunnen erään pariskunnan, jossa  aurinko oinas mies alistanut  aurinko skorpioni naisensa nyrkin ja hellan väliin..Tämä skopu on ollut ennen itsenäinen, valloittava oman tien kulkija, mutta nyt aivan muuta...Käsittääkseni  oinas ja  skorpioni suhteeseen liittyy paljon valtataisteluja, voimakastahtoisia merkkejä, eroavat vain siinä, miten tämän tahtonsa näyttävät: oinaat suoraan, hyökkäävästi ja skoput salakavalasti piikitellen coolsmiley Toisaalta tuo mun härkämagneettiuskaan ei oo kauheen hyvä asia, kun perusluonteet ja elämän rytmi ovat niin erilaisia: exäni oli tuskastuttavan hidas, laiska ja teki asiat oman aikataulunsa mukaan..Mulla puolestaan jatkuvasti tuhat rautaa tulessa, hoidin samalla ne exänkin asiat siinä sivussa Wink Jotakin balanssia pitäs saada.. aurinko harka kyllä vetoavat ulkonäöltään: ihanan rauhallisen itsevarmoja, miehekkäitä :Smiley No niin taas off topic..
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #6 : 19.06.2008 10:39:19 »

Miten näette solmujen huonevaikutukset? Koitin kelailla, kun mulla möllii noususolmu  harka tuolla 10.huoneessa, että onko mun kosminen tehtävä, ammatti venuksen alainen? Pyrkiä kauneuteen? Toisaalta sitten alasolmu skorpparissa huoneessa 4. joka on syvimmän alitajunnan ja perheen huone. Planeetat ovat lähempänä skorpionia kuin härkää, plutokin joka varmaan vahvistaa tuota alasolmua.  Shocked Kai mulla sitten on vaan käynyt hyvä tsägä, kun skorpparit ei kiinnosta, vaikka ne musta kiinnostuukin, hüllüä  idiot2 Härkiä sen sijaan löytyy lähipiiristä, perheestä, ystävistä. En kyllä koe, että alasolmuskorppari olisi laittanut mun perhe elämän jotenkin ihan sekaisin, olen tosi vakaasta perusperheestä. Isä härkä Grin
Nyt kun kelaan, niin skorpioni-ihmiset ovat ainoita, joita kohtaan olen tuntenut kunnon kiehuvaa vihaa, knuppel2 Tekeekö kuunsolmu aspekteja, ja jos niin mistä sellaiset kartantekovälineet löytää?

Mites te ootta huomannut noitten huoneitten vaikutukset ja miten tulkitsette itsellenne noita karmallisia läksyjä?
Oh, kirjoitan varmaan myöhemmin lisää  :Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7 : 19.06.2008 11:02:14 »

astro.com:issa saat tehtyä kartan jossa näkyy kuunsolmujen aspektit...
Mulla ei ole sitten muita aspekteja kuin noususolmu harka  aspect_squ jupiter vesimies ja noususolmu harka aspect_tri kuu kauris...

Huonevaikutukset.. No kun se on mulla 5.huoneessa niin tosiaan koen että lapset esimerkiksi ovat mulle tärkeä juttu.. tiedä sitten irtosuhteista, peleistä, hauskanpidosta?  uglystupid2 Kun enemmän olen vakaa ja jopa tylsä koti-ihminen.. Mutta sen kanssa voisin tuosta asetelmasta sanoa että puhuu puolestaan sitä, että nautinnot ja kauneus ovat minulle tärkeitä asioita, kyllä kyllä... Smiley

Minulla ei pahemmin ole hirveän skorppari-tai härkä-vaikutteisia miehiä ollut elämässä..
Skorpionit ja härät mielestäni eivät loista hirveästi älyllään, tai skorpionit yrittävät olla ovelia mutta se siitä.. Ja skorppareissa ja härissä on kummissakin sellainen ihme piirre, että pitää ivailla ja olla kamalan sarkastinen. Härät sitä paitsi ovat aina oikeassa KAIKESSA ja suuttuvat jos ovatkin väärässä..

Anteeksi kaikki härät ja skorpparit, olette varmasti ihania ihmisiä.  2funny
Ehkä mulla siis on vähän nega-suhtautuminen noihin merkkeihin...
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #8 : 19.06.2008 13:32:35 »

Mun miekkosella on myös noususolmu  harka , mutta 9. huoneessa, mitenköhän tuon voisi sitten tulkita.. 9. huoneen kärki oinas , muuta ei 9. huoneesta löydy. Totuuksien etsiminen Venuksen teemoissa, tjsp.. Undecided
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 19.06.2008 17:06:16 »

Itsellänihän on tämä solmuasetelma, ja ryvettyäni vajaat kymmenen vuotta oikein kunnolla Skorpioni-alasolmun teemoissa olen mielestäni ottanut vuoden, parin aikana ison loikan Härkä-yläsolmua kohti. Skorpioni-teemat alkoivat mennä niin hurjaksi, että aloin jo pelätä henkeni puolesta, jonka jälkeen olen tietoisesti karsinut vahingollisia ihmisiä/asioita elämästäni pois. Elämän mukavia pikku nautintoja on oppinut arvostamaan todella paljon: hyvää ruokaa, hyvää juomaa, hyvää seuraa, hyvää seksiä, kauneutta ympärillä. Olen kiinnittänyt myös paljon huomiota omaan naiseuteeni ja sen vaalimiseen. Plutonikkona ja Skorpioni-alasolmuisena on taipumusta olla myös melko armoton itseään kohtaan ja rääkätä itseään suorituksilla uupumuksen rajoille. Eli lempeyttä ja armeliaisuutta itseään kohtaan on niin ikään joutunut opettelemaan.

Jos kaikki tuo ei ole Härkää, niin mikä sitten?  Wink
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10 : 25.06.2008 17:13:19 »

Hmm. Olen onnistuneesti välttänyt noi skorpparisuhteet, ne vähät mitä on ollut, teemojen puolesta ovat kyllä palvelleet hyvin sitä "tuhoavaa" puolta. Onneksi ei ole ollut pitkäaikaisia vaikutuksia.
Eipä ole ihme Evea, että skorppari haikaili sua, toiset saattaakin nähdä paremmin itsessä sen skorpin...
Musta tuntuu, että oma härkä - skorppari polariteetti, varsinkin toi härkä, hönkii tuolla ammatillisella puolella aika kovaa. Venuksen esteettiset taipumukset ja rakkaus kauniiseen ja skorpparin raha taistelevat keskenään. Pitäisikö "tuotteistaa" pyhä kauneus...  idiot2 don´t really know.
Pof, jää miettimään ja raapii kovasti päätään  Shocked
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11 : 23.11.2008 22:45:20 »

No niin. olinpas tietäväinen aiemmin... ei skorpionit kiinnosta. Ai jaa.
Nyt niitä on sitten tullut elämään ja alkanut kiinnostamaan.
Saturnus, alasolmu ja pluto skorpionissa, ja transiitit;
kumma kun löysin tieni skorpionin sänkyyn, ja olihan se kivaa. Ja mitä tästä opin?
Että seksuaalisuus on tunne. Kaikkien tunteiden pohjalta ei kuulemma tarvitse toimia. Koskakohan opin tämän? Parisuhde joskus olisi ihan kiva. Ja ekat treffit  Wink
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #12 : 24.11.2008 07:32:24 »

Kinkkistä kun on Skorpioni-alasolmu Härän huoneessa ja toistepäin, ja alasolmun kanssa sekä  aurinko että  saturnus. Auringon oppositiolla ei hirveästi yläsolmua kehitellä.  keskitaivas aspect_sex kuunsolmu sentään on että uran kautta sitten, joku päivä avaan vaikka viihdehelvetin Macaoon tai jotain.

Huvittavaa sinänsä, että moni naispuolinen sukulainen on aurinkohärkä ja niiden kanssa hyvin tullaan toimeen, mutta työkavereiksi eksyneet aurinko- tai kuuhärät ovat lähes poikkeuksetta olleet sietämättömiä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: