|
mirka222
Vieras
|
 |
« Vastaus #15 : 03.10.2008 20:10:31 » |
|
heh, mulla ainakin oli nämä seksuaalienergiat jumissa viitisen vuotta, kunnes tapasin tämän energian vapauttajan  Se olikin sitten menoa, voi olla, että olen myös kasvanut ihmisenä ja naisena, ettei vain mtämän kyseisen miehen tekosia
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
T-H
|
 |
« Vastaus #16 : 04.10.2008 08:26:05 » |
|
Olen huomannut tässä lähipiirissäni, että muutama naisystäväni tuntuu kaipaavan miehen kosketusta enemmänkin. Se on kyllä niin totta.  On liian kylmää on olla liian yksikseen...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #17 : 04.10.2008 12:08:41 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
T-H
|
 |
« Vastaus #18 : 04.10.2008 12:42:21 » |
|
Miksi ne miehet ei vain voi käsittää sitä yksinkertaista tosi-asiaa, että niiden pitää miellyttää naista kaikin mahdollisin tavoin ja kadota palvoen ja kumartaen heti kun nainen niin haluaa ja tulla kutsusta heti välittömästi palvoen ja kumartaen ja miellyttää kaikin mahdollisin tavoin..?
- Minä en taas käsitä miksi pitäis olla näin asia...?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
|
|
|
T-H
|
 |
« Vastaus #20 : 04.10.2008 13:00:14 » |
|
Wienissä taidetaan mennä wienin tyylillä suhteissa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #21 : 04.10.2008 13:52:03 » |
|
Wienissä taidetaan mennä wienin tyylillä suhteissa.
No aivan varmasti!
Sananlaskut 16:11 "Paha ihminen kapinoi ja kapinoi, kunnes kohtaa armottoman sanantuojan."
Sananlaskut 14:23 "Mikä ilo, kun löytyy sattuva vastaus, oikea sana oikeaan aikaan!" 
Tänään olen tosi uskovaisella ja pyhällä tuulella : ja heitän teille lisää raamatullista pohdittavaa miehen kipeyteenne;
Sananlaskut 27:16 "Helpompi pidätellä tuulta kuin häntä, kuin öljy hän lipeää otteestasi."
Sananlaskut 24:17 "Älä ehtimiseen käy ystäväsi luona, muuten hän kyllästyy ja alkaa karttaa sinua."
Sananlaskut 24:24 "Parempi katolla taivasalla kuin talossa toraisan vaimon(naisen) kanssa"
Sananlaskut 20:19 "Parempi asua autiomaassa kuin pahansisuisen vaimon(naisen) kanssa."
Sananlaskut 14:13 "Iloinen sydän kaunistaa kasvot, ahdistus murtaa mielen"
Sananlaskut 13:1 "Vaimon(naisen) viisaus talon(suhteen) rakentaa, vaimon(naisen) tyhmyyteen talo(suhde) sortuu"
Sananlaskut 11:4 "Kunnon vaimo(nainen) on miehensä kruunu, kunnoton on kuin hivuttava tauti."
Sananlaskut 10:16 "Naiselle tuo kauneus kunniaa, miehelle voima rikkautta."
Sananlaskut 29:21-23 "Kolme on, joista maa järkkyy, neljä, joiden alla se ei kestä:
orja, joka kohoaa hallitsijaksi, houkka, joka pääsee rikkauden makuun, hyljitty nainen, joka pääsee naimisiin, ja orjatar, joka syrjäyttää emäntänsä." Aivan loistavia! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
T-H
|
 |
« Vastaus #22 : 04.10.2008 14:04:06 » |
|
Älä Sasha kuitenkaan heittäydy ihan prinsessaksi, joka toivoo, että mies kumartaa.  Wienilaista romantiikkaa sais olla näissä meidän suomimiehissäkin. Mutta ei. Jos ei sitten sattuis kohdalle tulemaan sekoitus wieniläis-suomalais juuret omaava mies, joka laittaa naisen nauttimaan ihan kunnolla 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
 |
« Vastaus #23 : 04.10.2008 16:14:42 » |
|
heheh ihania noi sananlaskut! Entinen naapurini (+60v mies) jaksoi jankata aina että nainen on se joka ottaa miehen. Hän mukaansa miesten elämänkohtalon sinetöi millaisiin naimisiin joutui :  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #24 : 05.10.2008 14:29:11 » |
|
kieltämättä aina ei löydy, minulla on se hassu tilanne kun en edes välitä seksistä kovin paljon - ellei ole sielukumppani, jonka kanssa kyseessä on kemiat, siis tunneintensiteetti on iso kuitenkin - niin aina joku tulee tarjoamaan laadukasta, mitä siinä sitten tekee. kai pitää se kokea. :
eli onhan niitä Pohjolassa, en millään ymmärrä että miksi vain K_Euroopassa.
tosin ei varmaan kaikki ruotsinorjatanska miehetkään pysähdy tähän asiaan mutta jotkut.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.10.2008 14:34:04 kirjoittanut **Yax-Balam** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #25 : 09.10.2008 19:24:07 » |
|
Älä Sasha kuitenkaan heittäydy ihan prinsessaksi, joka toivoo, että mies kumartaa.  Wienilaista romantiikkaa sais olla näissä meidän suomimiehissäkin. Mutta ei. Jos ei sitten sattuis kohdalle tulemaan sekoitus wieniläis-suomalais juuret omaava mies, joka laittaa naisen nauttimaan ihan kunnolla  Miksi en..? Miehen pitää kumartaa ja palvoa naista kaikin tavoin.  Minä en ole mikään miehen palvelija, koti-orja tai edes siivooja tai sen pyykinpesijä.  Minä nautin miehestä ja sen läsnäolosta, ja jos en nauti, niin kiss and goodbye..! 
En näe siinä mitään erikoista. Ainoastaan naiset, jotka tekevät kaikkea mahdollista ja mahdotonta miehen eteen, näyttävät hevosen naamaa -etenkin silloin, kun se mies lyöttäytyy jonkin minunlaisen naisen seuraan. 
Se naisen palvominen ja auttaminen vain on miehen luonto, so.. miksi ei siis anna niiden toteuttaa luonnollista viettiään..?  heheh ihania noi sananlaskut! Entinen naapurini (+60v mies) jaksoi jankata aina että nainen on se joka ottaa miehen. Hän mukaansa miesten elämänkohtalon sinetöi millaisiin naimisiin joutui :  . Heh..! Minusta raamattu on täynnä hyviä vitsejä ja aivan loistavaa sarkasmia. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #26 : 09.10.2008 19:29:57 » |
|
some things will never change.
itseäni ei edes oikein huvita miehet. ei moneen aikaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
He|mi^
|
 |
« Vastaus #27 : 15.10.2008 14:52:08 » |
|
|
|
|