Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Cleo:lle  (Luettu 9677 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
skorpioni-nouseva vaaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« : 23.10.2005 11:32:18 »

Cleo,

teit hienon tulkinnan Ikiajalle. Saisinko pyytää, että tekisit myös minulle? 04.11.1972 klo 04:26 Rovaniemi

 :Smiley
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #1 : 23.10.2005 18:01:43 »

Jos maltat odottaa viikon-pari? En halua luvata aiemmin, jos en sitten voi pitää sitä. Smiley smiley6600
tallennettu
skorpioni-nouseva vaaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #2 : 23.10.2005 19:40:42 »

Ilman muuta odotan, kaikessa rauhassa..

 Cheesy
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #3 : 25.10.2005 05:07:52 »

Yö on oivallusten aikaa...

Sinulla on askendantillasi Pluto ja Venus, mikä on jännä sikäli, että Venus on  askendentti:si hallitsija ja  pluto Aurinkomerkkisi. Toisin sanoen molemmat merkit korostuvat jo ensitapaamisessa muiden ihmisten kanssa.
Venus lisää viehätysvoimaasi ja Pluto intensiteettiä, luultavimmin haet jatkuvasti voimakkaita kokemuksia ihmisten ja kauneuden parissa elävöittääksesi minä-tunnettasi.
Varoituksen sanana mainittakoon, että kun Pluto on askendantilla, niin Jotkut ihmiset saattavat hakemalla hakea valtakamppailuja kanssasi tai itse aiheutat niitä hakiessasi syväluotaavia ja paljastavia tunnekokemuksia. HUOM!!! saattaa!
Jos niin käy, niin käytä luontaista viehätysvoimaasi ja diplomaattisuutta tilanteen korjaamiseksi, sekä pidä tarvittaessa tiukemmat rajat.

Oletettavasti myös näet helposti ihmisten ytimeen ja heidän läpi, niin ettei mitään puolivillaisia kohteliaisuuksia pääse heittelemään sinulle jos taustalla on vähemmän puhtaita motiiveja.

Ulkomuodoltasi olet varmaan vaa´alle ominaisesti siro tai sopusuhtainen? Venus tuo sitä viehätysvoimaa, saatat olla jopa huomattavankin kaunis?

 kuu sinulla on Vaa´assa myös, 1. huoneen puolella, yhtymässä Marsiin ja Uranukseen. Olet siis varsin levoton sielu ja vältät riitoja, mutta lyhytaikaisia, yllättäviä ja äkillisiä tulistumisia voi sattua tuosta yhdistelmästä johtuen, joko muut sinulle tai sinä muille. Persoonasi voi myös kokea ajoittain nopeaa uudistumista joka yllättää lähipiirisi.

 aurinko sinulla on Skorpionissa, yhtymässä Junoon 2. huoneessa. Sinulla on todennäköisesti varsin hyvä vainu tulojen suhteen ja jopa puolisosi tai tärkeä elämänkumppanisi voi olla rikas/varakas. Puolison valinnassa sekä vakaus että intensiivisyys ja hyvä seksielämä ovat tärkeässä asemassa.

2. huoneen puolella, mutta Jousimiehessä, on Neptunus-Merkurius-yhtymä jotka kuutiossa Venukseen ja Plutoon. Sinulla on idealistinen mieli ja kyky nähdä pinnan alle myös toisten psyykeeseen, tämä voisi olla mitä parhain asetelma vaikkapa psykoterapeutille! Selvänäköäkin saattaa kuvioissa olla, ainakin tällä asetelmalla utopististen, haaveellisten ja idealistisen haaveiden ilmaisu kauniisti ja syvällisesti pitäisi olla kehittynyttä! Kuutio ainakin tuo loistavat mahdollisuudet niiden kehittämiseen, eli siitä vaan mikäli kiinnostusta on..

Jupiter on Kauriissa 3. huoneen puolella neliössä aiemmin mainittuun  venus  pluto-yhtymään. Sisarusten (joita tällä asetelmalla saattaa olla monta) ja naapuruston kanssa voi olla kiistoja tai kasvun paikka arvojen ja näkemysten suhteen, tai mahdollisesti kouluympäristö ei ole ollut niin miellyttävä ja tukeva kuin pitäisi. (tosin, kelläpä olisi ollut Wink )

Kheiron on Oinaassa ja 7. huoneessa, ja kipeimmät kokemuksesi saattavat liittyä juuri ihmissuhteisiin, etenkin parisuhteisiin. Samalla autat ja tuet muita ihmisiä juuri heidän ihmissuhdeongelmissa, lähipiirissäsi voit olla varsinainen parisuhdeterapeutti, ja sekin voisi sopia ammatiksi ottaen huomioon aiemmin mainitun  neptunus aspect_con merkurius kuution  venus aspect_con pluto :lle...

Saturnus on 9. huoneessa, ja turvallisuudentunteesi kannalta voi olla tärkeää opiskella pitkään tai hankkia korkea koulutus, mihin sijainti Kaksosissa antaakin hyvät valmiudet.

Vielä tuosta Venus-Pluto-asetelmastasi 12. huoneessa, että sinulla on mahdollisuus salasuhteeseen, mutta toden näköisempää kuitenkin on se, että pidät rakastettusi tavallaan piilossa ja suojelet yksityisyyttäsi rakkausasioiden suhteen niin, ettei edes lähipiirisi tiedä siitä (ja joskus koko rakastetun olemassaolosta!) mitään kaikkein lähimpiä ihmisiäsi lukuun ottamatta.

Tällaista tästä siis irti sain, toivottavasti ei mennyt ihan metsään! Smiley

Palautetta on kiva saada, sillä tosiaan vasta vuoden päivät olen vakavammin astrologiaa tutkaillut, ja epävarma tulkintojeni suhteen- nyt on tullut sitten vastaan juuri sellaisia karttoja, joissa planeettoja 12. huoneessa tms. kuten sulla ja Ikiajalla ja joka on minulle oudompaa aluetta huone- ja merkkitulkinnan suhteen, mutta hyvää harjoitustahan se vaan.

Kunhan ette minua ihan palasiksi riepota jos menikin täysin poskelleen... Embarrassed

Iloista päivää sinulle! Smiley laugh
tallennettu
skorpioni-nouseva vaaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #4 : 25.10.2005 14:06:07 »

Tämä oli tosi loistava ja HYVIN paikkansapitävä  coolsmiley

Kiitos todella paljon, sinua voi suositella!!

 Smiley
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #5 : 25.10.2005 16:25:58 »

Kiitos, tämä rohkaisee tekemään karttoja jatkossakin!  Smiley
tallennettu
iltarusko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #6 : 16.11.2005 22:00:15 »

Hei, Cleo,

täällä  olisi toinen vaaka, joka nousu-skorppari!   Olisin kiitollinen, smitten jos minullekin tekisit tulkintaa.  Olen aika omituisen elämän -ainakin sisäisesti-  mutta myös ulkoisestikin viettänyt, joten mitähän sieltä löytyy??

Olen syntynyt  17.10.52 klo 8.58 Oulu-Tuirassa.

odottavin aatoksin Iltarusko.

ps. En ymmärrä muuten mistä tämä nimimerkki tupsahti mieleeni, kun aloitin näillä sivuilla muutama viikko sitten. Intuitiota,,  vai mitä... Ihan nättihän se on kuitenkin!
tallennettu
iltarusko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #7 : 16.11.2005 22:04:57 »

Heips!

Vielä pieni korjaus edelliseen:  Teit mielenkiintoisen tulkinnan skorpionille, joka oli nousuvaaka. Siis päinvastoin kuin minulla.

t. vaaka-noususkorppari-Iltarusko
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: