Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sideerinen Rapu  (Luettu 6386 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Harschi
Vieras
« : 14.01.2006 19:52:18 »

Rapu. Ravut ovat eläinradan huumorintajuisimpia ihmisiä, tämä näkyy sellaisissa Ravuissa kuin Neil Hardwick, Jukka Virtanen ja Eija Vilpas. Ravuissa on myös paljon kunnianhimoa ja huomionhakuisuutta, mutta he tekevät elämässään ehkä virhearviointeja hiukan useammin kuin muut. Ravut Jussi Parviainen, Jasmin Mäntylä, Matti Nykänen ja Hannele Lauri voisivat olla tästä hyviä esimerkkejä. Nämä ihmiset ovat nopeita liikkeissään; syyttä ei Rapua Intiassa lueta liikkuviin merkkeihin.

Toisaalta Rapu on vesimerkkinä eläinradan ehkä ihmisluontoa kaikkein syvimmin ymmärtävä merkki. Mm. CG Jung oli sideerinen Rapu samoin kuin Mirja Pyykkö, Alfred Hitchcock ja Tove Jansson – kaikista heistä on tullut rakastettuja hahmoja juuri tuotantonsa ymmärrystason ja syvyyden vuoksi. Feminiinisenä merkkinä ovat enemmän ihmis- kuin asiakeskeisiä ja tämä näkyy näissä humaaneissa ihmisluonnon kuvaajissa.

Sellaiset pessimistiset ihmisluonnon havainnoijat kuten kirjailijat Jyrki Lehtola ja Teuvo Saavalainen tai CMX:n AW Yrjänä ovat Rapuja. Ravun huumori voi välillä olla erittäin mustaa. Ravun hallitsija Kuu toimii Intiassa terveen järjen mittarina: vahva kuu –  terve järki, heikko kuu – vähemmän terve järki, ja ainakin skeptikko Nils Mustelin toimi epäilemättä elinaikanaan terveen järjen äänenä, ainakin omasta mielestään.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #1 : 16.01.2006 00:07:47 »

Kyllä tässä Harchi on minua.Olen iloinen ja pyrin aina "keventämään" jos näyttää, että tilanne menee liian vakavaksi (tietenkin asiasta riippuen !) ja toinen on tuo ymmärrys tai ainakin tunne siitä on erittäin vahva ja usein se kyllä osuu oikeaan.Liikkuvainenkin minä ruoja olen  Smiley

Olen siis sideerisesti Asc Rapu
« Viimeksi muokattu: 23.09.2007 22:24:37 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Matthew
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #2 : 01.06.2006 11:21:51 »

Hei. J.Mäntylä on muuten Leijona! Upea sellainen onkin!! Muistaakseni myös Sartre on Krapu, ehkä terävintä älyä edustava tapaus muiden samanlaisten joukossa!? Nykäsen kartalla kyllä sit jokin mättää pahasti!!?
tallennettu

Krapu - Aurinko
Kalat - Kuu
Leijona - Nouseva
Puu Tiikeri
Keltainen Lunaarinen Soturi
Harschi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 152


Profiili
« Vastaus #3 : 03.06.2006 15:13:51 »

Terve Matthew, Sartre taitaa olla sideerisesti Kaksoset, vaikka onkin trooppisesti (normaali länsimainen eläinrata) Rapu...?
tallennettu
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #4 : 20.07.2006 18:50:01 »

Mie sain selville olevani rapu myös. Shocked
Yllätyin kyllä, mutta täytyy sanoa, että olen kyllä yhtä ripustautuva, ailahtelevainen yms , kuin ravut. Moni näyttelijä tuntuu olevan rapu, ja minua se ala on kiinnostanut aina paljon. Myöskin minulla on melko suuri hoivavietti esim. eläimiä kohtaan.
Ja huum.taju on kyllä musta ... ja psykologia kiinnostaa... hm...
Mielenkiintoista!

tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #5 : 22.04.2007 18:34:26 »

A.W:Yrjänän, sideerisen ravun, huumoria pääsee maistamaan just nyt tv 1:ssä  Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: