Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: OinasMiehet  (Luettu 37929 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #30 : 26.06.2008 21:19:22 »

ja vielä...

tällaisia me oinaat olemme ... välillä osaamme olla niin kovin vahvoja ja itsevarmoja ... menemme vaikka läpi harmaan kiven kun olemme niin päättäneet ... emme lannistu millään !!!!!

 .. .. ..


mutta sitten kun on puhe tunteista ja välittämisestä, rakastamisesta ... näyttää syvimpiä tunteita toiselle...
silloin olemme niin herkkiä ja haavoittuvia, ei tietoakaan vahvuudesta...pelkäämme...
ja vielä melkeinpä mieluummin kärsimme kaikessa epävarmuudessa ja epätietoisuudessa, kun että selvittäisimme asiat ja tilanteet !!!
merkillistä väkeä olemme...  Wink   

tai ainakin pitää hankalamman kautta tehdä niitä ratkaisuja...
minäkin olen sinnitellyt ja pohtinut pääni puhki tätä minun oinas-oinas juttua...monta viikkoa...
joten on jo korkea aikakin tehdä päätöksiä suuntaan jos toiseen...

voi kunpa tämä päättyisi hyvin... !!!!

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #31 : 27.06.2008 11:31:46 »

Itsellä asia siirtyi ihan sielutasolle, kun ei puhuta ja silti kokee että ollaan sielukumppanit. Jos opetatte toisillenne jotain.. en enää jaksa kaivata silleen riipivästi, mutta toki sellainen vähän kypsempi kumppani olis.. jees.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #32 : 12.07.2008 14:29:01 »


Moikka!!


te jotka olette suhteessa oinasmiehen kanssa, niin laittakaa hieman niitä oinasmaisia tempauksia joita nämä miehet ovat tehneet!?!??
laittakaa myös miten olette selvinneet niistä !?!??

 Smiley


ps. täällä on jonkinlainen "aikalisä" menossa oinasmiehen kanssa.
 Undecided Undecided Undecided
tallennettu
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #33 : 07.08.2008 17:16:26 »



tähän väliin on pakko tulla laittamaan pari hymiötä, jotka kuvaavat ainakin tätä oinasnaista tällä hetkellä, suhteessa tuohon oinasmieheen...

 tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff



on se haasteellinen pakkaus...ja kuitenkin niin  smitten smitten smitten smitten smitten

....luoja yksin tietää miten tämä kaikki vielä tulee menemään...

 :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #34 : 07.08.2008 21:11:24 »

Oinasmiesten (2 kpl) tempauksia... :Smiley
-ehkäpä liian höllästi, mutta itseään painostaen tehdyt SUURET lupaukset,
joihin on suostuttava,
joita on sitten Oinasten hankalaa pitää loppuun asti. :Smiley

Omistushaluisuus ja sen aiheuttamat tempaukset
ja aika rajuotteinen seksi tulee nyt mieleen. Tongue

Oinasmiehet tulee helposti vihaisiksi, jos olet esim. myöhässä treffeiltä
tai sitten perut ne.

Biologinen isäni oli muuten Oinas. Smiley
tallennettu
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #35 : 07.08.2008 22:23:40 »

Oinasmiesten (2 kpl) tempauksia... :Smiley
-ehkäpä liian höllästi, mutta itseään painostaen tehdyt SUURET lupaukset,
joihin on suostuttava,
joita on sitten Oinasten hankalaa pitää loppuun asti. :Smiley

Omistushaluisuus ja sen aiheuttamat tempaukset
ja aika rajuotteinen seksi tulee nyt mieleen. Tongue

Oinasmiehet tulee helposti vihaisiksi, jos olet esim. myöhässä treffeiltä
tai sitten perut ne.

Biologinen isäni oli muuten Oinas. Smiley





Oinasmiehet tulee helposti vihaisiksi, jos olet esim. myöhässä treffeiltä
tai sitten perut ne.


tuo on niin totta, oinasmies ärtyy helposti, jos herralle ilmoittaa treffien peruuntumisesta... Angry

mutta...oinasmies ottaa jonkun ihme itseoikeuden peruutella sovittuja treffejä OMIEN menojensa ja halujensa mukaan!!...ja silloinhan ei saa suuttua...ei sitä tarkoituksella tehty...kun on vaan niin paljon kaikenlaista tekemistä...ja on ihan pakko mennä kun pojatkin menee...

on nuo oinasmiehet kyllä sellaisia velikultia että huh huh...


mutta onhan heissä paljon hyvääkin!!

lapsirakkaita, kantaa vastuunsa työstä, ahkera, oikeudenmukainen, ja kaikesta huolimatta rehellinen, iloinen, positiivinen, jokseenkin herkkyyttäkin löytyy, uskoo aina hyvää, oinasmies on MIES  Wink , haasteellinen...

 smitten


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #36 : 08.08.2008 10:28:44 »

noh, pintapuolisesti tulee mieleen 3 oinasmiestä jotka kaikki on jees, tai 4. auttavaisia, perhekeskeisiä, innokkaita, rohkeita, kunnianhimoisia, jne. no yksi hulttio, mut kai se rauhoittuu. odottelen vielä siis henkilökohtaisempaa kokemusta. jos kemiat olis sitä luokkaa kuin ravun kanssa, antaisin palaa.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2008 10:31:11 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
maisku8
Vieras
« Vastaus #37 : 10.08.2008 22:18:24 »

Mitäs mieltä tästä yhdistelmästä?  Smiley
Itse olen Skorpioni, nouseva jousimies, aurinko skorpionissa, kuu härässä, merkurius skorpionissa, venus kauriissa, mars skorpionissa.
Mieheni on siis Oinas, nouseva rapu, aurinko oinaassa, kuu leijonissa, merkurius kaloissa, venus härässä, mars kauriissa?
Kiva jos joku jaksoi antaa mielipiteen =)
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #38 : 10.08.2008 22:25:19 »

No näin pikaisesti ainakin huomaan, että sinun  venus on  aspect_tri hänen  mars, sehän on hyvä kuvio.
Sinun  mars on  aspect_opp hänen  venus, en minä sitäkään huonona pitäisi...jotain hiontaahan sitä olla pitääkin! smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #39 : 11.08.2008 16:10:21 »

Itselläni on tällähetkellä oinasmies "kiikarissa" ts, ollaan tehty nyt tuttavuutta jonkin aikaa mailitse. Hän kysyi minulta, et mikä olen horoskoopiltani, vastaisin, et no oinashan mä oon. Eli nyt meitä on kaks oinasta "yhdessä". Hän kertoi, ettei ole sellainen tyypillinen oinas kuin oinasmiehestä on tehty tulkinta.

Mutta kahtotaas, kahtotaa mitä tuleman pitää Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #40 : 11.08.2008 16:25:24 »

vaistoanko että tämän merkin kurssi on nousussa.. joo, activity. jos se sotaisuus olisi kohtuullista, niin yes. varmaan aikaansaavia tyyppejä.. kun toinen pohtii teenkö, oinas jo tekee..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #41 : 12.08.2008 21:38:46 »


Moikka !!


niin...siis palataanpa uudelleen tähän juttuun...onnistuin temppuilemaan koneen kanssa ja HUPS...viesti katosi taivaan tuuliin...


piti siitä oinasmiehen "katoamistempusta" kirjoittaa!

ihan alkuun, minkälaisia kokemuksia teillä muilla on oinasmiesten kanssa suhteen loppumisista tai lopettamisista??

eli minä haluan uskoa ja luottaa oinasmieheen, ja siihen että jos hän haluaa lopettaa suhteen, mistä syystä sitten ikinäkin, niin hänessä on miestä sanomaan se suoraan...eikä niin että tekisi sen katoamistempun eikä ilmoittaisi itsestään mtn. !?

joskus, kauan sitten nuoruudessani, kävi niin että yksi poika (pakko sanoa noin, oltiin jtn 16v) otti ja lähti sanomatta mitään...vielä tänä päivänä en tiedä miksi lähti sanomatta sanaakaan...joten siinä tälle oinasnaikkoselle tarpeeksi traumaa loppu iäksi...joten pahin pelkoni on ja tulee aina olemaan että toinen ottaa ja lähtee sanomatta mitään.

siksi tämän oinasmiehen hetkittäiset hiljaiselot ja omat menot ovat niin raastavia ja kuluttavia, minulla on ollut kokoajan mielessä ties mitä asioita...niin siis tähän saakka.
nyt alkaa jotenkin tottua ja luottamaan siihen että kyllä se oinasmies sieltä takaisin tulee...ei enää pelkää nii kovasti niitä päiviä kun ei mitään kuulu.
ja hei...kyllähän minäkin oinaana pidän siitä että on omaa aikaa ja tilaa...saa olla itsenäinen.
eli ihan samoja juttuja kun tällä herrallakin.

on se niin ihanaa oivaltaa uusia asioita niin että on sisäisestikin hyvä olla niiden kanssa!!!

elämä on oppimista ... AINA !!! (:

eli minun kokemukseni on...että oinasmiehelle pitää antaa omaa aikaa, tilaa, antaa hänen mennä vapaasti...no, rajansa nyt tietenkin kaikella, mutta ei se "kyylääminen" kannata...hrrr...kamalaa.

...hmm...sen verran pässejä tässä vielä ollaan...että saa nähdä missä kohden tulee sanottua niitä isoja sanoja... .. .. .. jos nyt niin pitkälle ees päästään... hih ...


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 13.08.2008 08:50:11 »

kiva. ihmiset on niin erilaisia, että niin erilaiset suhdemallit onnistuu.. jokainen tietää itse millaista toivoo, ja jokaisesta jutusta saa jotain irti, eikö vaan..

enpä olisi koskaan uskonut että oma kommunikaatio tosiaan katkeaa täysin erään kanssa, mutta olenpa sen jälkeen kiitänyt pitkin maailmaa ja havainnut että miehiä on. en kysynyt ovatko oinaita.  angel yksi oinasmies on aina kuunnellut kun joku juttu on vähän ..
« Viimeksi muokattu: 13.08.2008 08:58:58 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #43 : 14.08.2008 13:39:03 »

Aries77 kanssa olen samaa mieltä. Antaa oinasmiehen mennä välillä vapaasti, ns tallustaa omaa polkuaan... Wink Niin minäkin teen toisinaan...

Oon huomannut, että minä olen ollut jo se, joka on sanonut oikkumiehelle; "et alappa nyt toimia nopsaan sen asian suhteen, mulla ei ole aikaa jäädän odottelemaan". Kun maili tuli oikkumieheltä, niin kuin tykinlaukaus tuli vastaus samalla asiasta. Grin

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #44 : 20.03.2013 13:38:07 »

Aries77 kanssa olen samaa mieltä. Antaa oinasmiehen mennä välillä vapaasti, ns tallustaa omaa polkuaan... Wink Niin minäkin teen toisinaan...

Oon huomannut, että minä olen ollut jo se, joka on sanonut oikkumiehelle; "et alappa nyt toimia nopsaan sen asian suhteen, mulla ei ole aikaa jäädän odottelemaan". Kun maili tuli oikkumieheltä, niin kuin tykinlaukaus tuli vastaus samalla asiasta. Grin



Just nii! Parasta Oinaassa on terve itsetunto ja uskallus tarttua asiaan kuin asiaan, jopa härkää sarvista tai lyöttäytyä  yhteen toisen oinaan kanssa.

*smack* Kaikkee hyvvää vaa sulleki!
« Viimeksi muokattu: 22.03.2013 15:22:00 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: