Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hei kaikki oinakset tänne!  (Luettu 12334 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #15 : 29.06.2008 19:10:58 »

Heipsu vaan....
Juu tuota, minä ku oon  oinas kanssa niin aattelin osallistua keskusteluun.
Oonkin sanonut, että olen sellanen herkkä ja henkevä oinas, en koe olevani lainkaan kuten rakas oinas-ystäväni, joka sanoo suoraan kaikki asiat, on aika kovaääninen, vähän sellanen pomottelija ja jollain lailla voi olla joidenkin mielestä pelottava ihminen, mutta ihana hän on  Smiley

No olenhan mä itsepäinen (ja kovasti), haluaisin kokoajan määräillä miten asiat menee, mutten kuitenkaan tee sitä ja sitten hirvea *itutus itekseni, että kun noi ei vaan osaa!! Ja olen niin kärsimätön, että oksat pois enkä siedä ollenkaan hidastelua, ähisen ja puhisen ja tekis mieli sanoa, että voi jessus annas ku mää näytän..heh.
Juu ja rakastan seksiä...se pitää olla sellasta kokeilevaa, ah antoisaa ja sitä pitää olla usein...sinkkutyttönä juuri nyt on vähän keksimistä tässä asiassa..hmm. Niin ja kaikki fyysinen juttu, liikunta siis on superihanaa.

MUTTAMUTTA sitten mä olen niin herkkä ja tunteellinen. Kiltti. En haluais pahoittaa kenenkään mieltä.
Olen naisellinen, tykkään kaikesta naismaisesta hörhöilystä, mutten voi sietää naismaisia miehiä. Miehen pitää olla äijä, jossa on asennetta, muttei öykkäröijää. Sellasta henkistä vahvuutta ja tyyneyttä, joka myös ottaa mut tosta vain vaikka olkapäälle ja sanoo, että tules plikka mennään  Grin vähän pitämään lystiä.
Ja vaikka olen herkkis, niin rakastan vauhtia ja seikkailua.
Musta tuntuu, että mä olen ihan uskomattoman ristiriitainen persoona.
Herkkä, tunteellinen (  venus kalat   kuu vesimies ) erittäin henkinen ja pohdiskeleva, mutta sitten rakastan vauhtia, riehakkuutta, juhlimista, sellasta spontaania elämää ja toisaalta tykkään nysvätä kotona ja pohtia syntyjä syviä.
Kukahan mies tällasen haluais  Shocked sitten kuitenkin haluan paljon halailla ja pusutella ja osoittaa rakkauttani, mutta jos toisessa tulee esiin jotain lässypehmo-juttuja niin se on sitten taas ihan turn off... huh
Onko tolla  kuu vesimies jotain tekemistä tässä asiassa, niin mä luulen...

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #16 : 29.06.2008 19:29:24 »

Ai niin... unohtui eräs tärkeä seikka... Grin
Työelämässä mä en kykene ottamaan vastaan minkäänlaista pomottelua. Mulla ei siis voi olla pomoa, ei vaan voi  Grin !
Siksi mä oonkin ajautunut työhön, jossa mulla ei tavallaan ole pomoa...liikun hirveesti työni puolesta ja osan aikaa toimin yrittäjänä.
Ja muutenkaan en tykkää elämästä, joka jämähtää paikoilleen, sen pitää olla yllätyksellistä.
Juu kyllä mäkin saatan ottaa nokkiini aika helposti ja otankin, mutta lepyn myös nopsaan.

Jos mua petetään tai joku pettää luottamukseni muuten, suhteeni häneen tulee olemaan jäätävä. En kestä minkäänlaista kieroilua tai huijaamista, siis miks sellasta edes pitää tehdä. Luottamustani ei saa sitten enää ikinä takaisin ja pyrin pyyhkimään henkilön pois elämästäni   Undecided
Lapsiani suojelen kuin mikäkin tyranni. Yks päivä huusin kurkkusuorana pihalla, kun lapseni omaisuutta oli hajoitettu  Grin kävelin tämän nuoren kotiin, prinks soitin ovikelloa, astuin eteiseen ja pidin 5 min opastuksen kaikesta mahdollisesta ja kimitin kuin mikäkin...sitten havahduin kuin pöljää tämä on ja otin tämän kyseisen nuoren halaukseeni ja yritin sovitella... Äkkipikaisuutta...  :Smiley
No juu että sellasta
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #17 : 30.06.2008 09:33:27 »

Naarasleionaa siis löytyy  angel
Itse en uskalla edes ajatella, mitä päässäni vinksashtas jos jotakin pahempaa sattuis omille pennuille. Toimin aika samoin kuin sinä Adele  smitten
Lasteni koulussa on koettu kovalla kädellä, kun olen käynyt ruotimassa opettajan puolesta kiusaajia. Ja kohteena ei aina ole ollut minun pentuni, vaan ihan vaan pihakähinää olen puuttunut. Yms. Joskus mietityttää mikä höyrypää mahtaa olla, mutta toisaalta itselläni ainakin on korkea oikeudentaju (ehkä liikaakin tuumaa ukkoni aina välillä), että jospa sitten ei ihan höyrypää ole  angel
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #18 : 02.07.2008 15:39:15 »

Naarasleionaa siis löytyy  angel
Itse en uskalla edes ajatella, mitä päässäni vinksashtas jos jotakin pahempaa sattuis omille pennuille. Toimin aika samoin kuin sinä Adele  smitten
Lasteni koulussa on koettu kovalla kädellä, kun olen käynyt ruotimassa opettajan puolesta kiusaajia. Ja kohteena ei aina ole ollut minun pentuni, vaan ihan vaan pihakähinää olen puuttunut. Yms. Joskus mietityttää mikä höyrypää mahtaa olla, mutta toisaalta itselläni ainakin on korkea oikeudentaju (ehkä liikaakin tuumaa ukkoni aina välillä), että jospa sitten ei ihan höyrypää ole  angel

Ai niin... unohtui eräs tärkeä seikka... Grin
Työelämässä mä en kykene ottamaan vastaan minkäänlaista pomottelua. Mulla ei siis voi olla pomoa, ei vaan voi  Grin !
Siksi mä oonkin ajautunut työhön, jossa mulla ei tavallaan ole pomoa...liikun hirveesti työni puolesta ja osan aikaa toimin yrittäjänä.
Ja muutenkaan en tykkää elämästä, joka jämähtää paikoilleen, sen pitää olla yllätyksellistä.
Juu kyllä mäkin saatan ottaa nokkiini aika helposti ja otankin, mutta lepyn myös nopsaan.

Jos mua petetään tai joku pettää luottamukseni muuten, suhteeni häneen tulee olemaan jäätävä. En kestä minkäänlaista kieroilua tai huijaamista, siis miks sellasta edes pitää tehdä. Luottamustani ei saa sitten enää ikinä takaisin ja pyrin pyyhkimään henkilön pois elämästäni   Undecided
Lapsiani suojelen kuin mikäkin tyranni. Yks päivä huusin kurkkusuorana pihalla, kun lapseni omaisuutta oli hajoitettu  Grin kävelin tämän nuoren kotiin, prinks soitin ovikelloa, astuin eteiseen ja pidin 5 min opastuksen kaikesta mahdollisesta ja kimitin kuin mikäkin...sitten havahduin kuin pöljää tämä on ja otin tämän kyseisen nuoren halaukseeni ja yritin sovitella... Äkkipikaisuutta...  :Smiley
No juu että sellasta


Nyt alkaa jo näyttää ihan oikeelta Oinaalta nää jutut. knuppel2 smitten
Siis sellasta vahvaa oikeudentajua ja rakkaudella pieksäen!!! Wink  2funny

Heipsu vaan....
Juu tuota, minä ku oon  oinas kanssa niin aattelin osallistua keskusteluun.
Oonkin sanonut, että olen sellanen herkkä ja henkevä oinas, en koe olevani lainkaan kuten rakas oinas-ystäväni, joka sanoo suoraan kaikki asiat, on aika kovaääninen, vähän sellanen pomottelija ja jollain lailla voi olla joidenkin mielestä pelottava ihminen, mutta ihana hän on  Smiley

No olenhan mä itsepäinen (ja kovasti), haluaisin kokoajan määräillä miten asiat menee, mutten kuitenkaan tee sitä ja sitten hirvea *itutus itekseni, että kun noi ei vaan osaa!! Ja olen niin kärsimätön, että oksat pois enkä siedä ollenkaan hidastelua, ähisen ja puhisen ja tekis mieli sanoa, että voi jessus annas ku mää näytän..heh.
Juu ja rakastan seksiä...se pitää olla sellasta kokeilevaa, ah antoisaa ja sitä pitää olla usein...sinkkutyttönä juuri nyt on vähän keksimistä tässä asiassa..hmm. Niin ja kaikki fyysinen juttu, liikunta siis on superihanaa.

MUTTAMUTTA sitten mä olen niin herkkä ja tunteellinen. Kiltti. En haluais pahoittaa kenenkään mieltä.
Olen naisellinen, tykkään kaikesta naismaisesta hörhöilystä, mutten voi sietää naismaisia miehiä. Miehen pitää olla äijä, jossa on asennetta, muttei öykkäröijää. Sellasta henkistä vahvuutta ja tyyneyttä, joka myös ottaa mut tosta vain vaikka olkapäälle ja sanoo, että tules plikka mennään  Grin vähän pitämään lystiä.
Ja vaikka olen herkkis, niin rakastan vauhtia ja seikkailua.
Musta tuntuu, että mä olen ihan uskomattoman ristiriitainen persoona.
Herkkä, tunteellinen (  venus kalat   kuu vesimies ) erittäin henkinen ja pohdiskeleva, mutta sitten rakastan vauhtia, riehakkuutta, juhlimista, sellasta spontaania elämää ja toisaalta tykkään nysvätä kotona ja pohtia syntyjä syviä.
Kukahan mies tällasen haluais  Shocked sitten kuitenkin haluan paljon halailla ja pusutella ja osoittaa rakkauttani, mutta jos toisessa tulee esiin jotain lässypehmo-juttuja niin se on sitten taas ihan turn off... huh
Onko tolla  kuu vesimies jotain tekemistä tässä asiassa, niin mä luulen...


Just joo. Että samoja kuvioita kartalla. Aurinko Oinas, Kuu Vesimies, Venus Kalat. Juu, ei. Ei sitten ollenkaan saa olla lässy, eikä epäoikeudenmukainen tällaselle Oinaalle. Se on tuhannen vuoden jääkausi tässä elämässä ja tuttavuudessa. Turha anella armoa, jollei toiminta kestä oikeudellista tutkintaa... siis Oinaan pitkällistä ja perusteellista max 5 sekunnin harkintaa. Joskus toki asiaton löytää itsensä parikymmentä senttiä roikkumassa ilmassa, eikä puunoksaakaan oo lähellä.

Ja se mies, joka tällasen Oinasflikan ansaittoo, ei olekaan pienellä kirjaimella kirjoitettava. Ei. Se on ihan oikeesti aito Mies, joka syrämein saa sykkämään, muulleki ko 'ei vettä rantaa rakkaampaa' laulelolle. Ja jos lasinen laulukirja on käremmittaa lähempänä ni saa aitoMieski alittaa aitomisen ME.n. Jos luritukset tuloo vaa juavuksissa, ni se Juovuskissa (=epä-aitoMies) saa pinkasta mouruamaan Vaasankarun / A Kiven karun lolitan ikkunan taa. " Kaaaalliolle, kukkulalle..." niihä ne lauleloo, jokkei saa sanotuksi selevimpäi ees sitä, että 'hei flikka, suss on rotia!'

Mutt ootellaan. Jollei omasta ikäluokast löyry, ni nuaress polovess on monta tosi miehekästä. Kas ikähä on vaa numeroita. Ja se vanahempi miehekäs polovi on jo melekii joka sorkaltans  haurass.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #19 : 26.07.2008 14:00:12 »

Viimeinkin pääsen ottautumaan tähän ketjuun, itsekin kun olen Oinas. Aika tutulle kuulostaa kaikki se mitä tässä on jo mainittu, eli sinänsä kamalasti lisättävää minulla ei ole Grin Innostun asioista potenssiin 150 helpolla, mutta yhtä nopeasti myös tylsistyn. Olen hyvin suuripiirteinen enkä anna pikku asioiden häiritä itseäni. Kenties tästä johtuen olen aina päätynyt viestinnän alan töihin, kuten toimittajaksi. Silloin yhtä juttua tehdään vain hetki kerrallaan ja siirrytään taas uuteen. Lisäksi toimittajan työ on itsenäistä, jota itsekin kaipaa. Mikään ei ota päähän niin paljon kuin vanhempien ihmisten/työntekijöiden epäuskoinen vähättely, oli se sitten nähtävissä tai aistittavissa intuitiivisesti! Semmosissa tilanteissa tekee mieli vaan sanoa, että "joo, sano nyt vaan suoraan äläkä kaartele, kyllä minä kestän".

Loukkaannun vahvasti minulle rakkaiden ja tärkeiden asioiden vähättelystä tai morkkaamisesta (varsinkin kun olen vielä Kuu Rapu!), mutta kyllä se tässä vuosien mittaan on helpottanut niin, että on päässyt irti muiden mielipiteistä. Minulle tärkeät asiat ovat tärkeitä vaan minulle, muilla ei väliä. Tuohon ajatukseen, että arvostaa itseään kiteytyykin hauskasti Juha Vuorisen Oinaan motto "Muut? Ketkä vitun muut?!" Grin

Oinaan impulsiivisuutta minussa on omasta mielestäni aika vähän Kuu Ravun ja Nousu Kauriin takia. En tosin tarvitse suunnitelmia kokeakseni olevani turvassa ja onnellinen, eli sillä lailla Oinas näkyy elämässäni. En ole mitenkään vihainen, tosin olen kuullut töksäytteleväni asioita suoraan niin kuin ne ovat, mutta sekin on sangen pientä verrattuna siihen, mitä kaikkea voisin Oinaana suustani päästellä Grin Aggressiisivuus, jos sitä on, näkyy ehkä eniten tuon pleikkarilla pelaamisen puolella. Samoin hermostun/turhaudun joskus asioihin, jotka ovat minun mielestäni vain niin typeriä, hahahah! Juuri äsken lueskelin samuraiden periaatteista kertovaa kirjaa, kirjoittajana 1700-luvulla elänyt samurai. Hän sanoi, että tytöt tulee kasvattaa siveiksi niin, etteivät he ole koskaan kuutta jalkaa lähempänä miestä, eivät katso miestä silmiin eivätkä saa koskaan ottaa mitään suoraan mieheltä kädestä. Kun nainen kasvatetaan tällaisessa kurissa hän ei tule naimisiin mentyään pettymään (rivien välistä: ei odotakaan olevansa onnellinen vaan miehen palvelija). Vaikka tiedänkin samuraikulttuuriin kuuluvan sen ajatuksen, että nainen on vain fyysinen välttämätön paha, jonka kanssa samurain tulee saada poika jatkamaan isänsä kunniaa ja että todellinen, aito rakkaus voi syttyä vain kahden miehen välille, minulle tuli silti ajatus, että löisinkö tätä kirjailijasamuraita kirjallansa päähän nyt vai heti. Grin

Koska minulla on vahvana tuo Kuu Rapu ja Nousu Kauris en jaksa aina olla positiivinen Oinas, vaan tulen alavireiseksi helpolla. Siitä huolimatta minussa elää vahvana Oinaan motto "mikään este ei ole sellainen,etteikö siihen löydy ratkaisua. Se täytyy vain etsiä". En tiedä joutuisinko koskaan sellaiseen tilanteeseen, jossa luovuttaisin kokonaan. Koska Oinaalla on palava halu mennä eteenpäin en jää paikalleni maleksimaan. Liika sitominen ahdistaa ja odotan jo pelonsekaisella jännityksellä miten jaksan 3 vuotta samassa opiskelupaikassa Grin Muutan usein, koska pidän maiseman vaihdoksista, enkä yleensä asu kauaakaan samassa paikassa/asunnossa. Olen riippumaton ja vapaa.

Adelesta tunnistin itseni, tosin olen siitä poikkeuksellinen Oinas, etten pidä lainkaan liikunnasta tai urheilusta. Tosin se nopeatempoisuuden tahti ilmenee peleissä ja ajoittain musiikissa.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #20 : 26.07.2008 17:18:24 »

Ai niin, ja minähän olen tosiaankin vielä  mars oinas myös eli tuo tekemisen innostuksen palo syttyy ja sammuu ihan satunnaisesti, ilman suunnitelmia. Jos saan jonkun oikein mahti idean se vaivaa minun mieltäni 24/7 ja minun on pakko toteuttaa se. Mielellään kerralla, koska jos se jää roikkumaan se sitten myös roikkuu, pitkään! Saattaa usein jopa jäädä kokonaan tekemättä Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #21 : 26.07.2008 17:24:36 »

Tajusin oman  venus-oinauteni myös liittyvän siihen, että tulistun jos joku esim kerskailee asialla joka on täysin vastoin arvomaailmaani... Minun on vaikeaa hillitä itseäni ollessani tekemisissä ihmisten kanssa joiden arvot poikkeavat paljonkin omistani.. Silloin tekee mieli haastaa riitaa!  knuppel2 Mutta olen oppinut pääasiassa kuljettamaan kaiken toisesta korvasta sisään ja salamannopeeta toisesta ulos, kihisen vaan hetken aikaa päässäni ja rauhoitun... Grin

Ja Athamaarit puhui hyvin jotain eteenpäin menemisestä ettei juutu paikoilleen, no tuo sopinee hyvin rakkauelämääni, pettymyksiä tulee mitta niitähän ei jäädä ikuisuutta vatvomaan vaan kootaan itsensä ja jatketaan matkaa vahvasti uskoen... Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #22 : 11.08.2008 14:54:06 »

Itsa taidan olla kyllä juuri sellainen kun oinaan on sanottu olevan. Päivittäisessä elämässä ja tekemissäni asioissa ja niihin suhtautumisessa voi nähdä luonteenlujuutta sekoitettuna temperamenttisella, periksiantamattomalla luonteella. Sanon liiankin usein, liian suoraan, sellaiseen pistävään sävyyn, joka herättää toisissa ärsytystä toisinaan. Olenkin sanonut ystävilleni, et työntäkää mun sanonnat välillä toisesta korvasta ulos Wink Mutta kyllä musta löytyy myö se säyseä puoli; sellainen empaattinen olalle tapattuja olen jos toisella ihmisellä on vaikeaa.. Pilkunviilaajaakin ja miltei loputonta hiomista oman työn suhteen vähän ehkä liikaa. Pitäis oppia vetää se raja johonkin, vaikka välillä se on totaalisen vaikeaa. "Pipp ei päätä kiristä", että oon oppinut kuitenkin ottaa sillai relax-meinigillä ylipäänsä tän elämä...

Kuten nimerkkini jo sanookin; tykkään viilettää pyörällä kuin ripsakasti kävellenkin, niin että hiukset vaan hulmuaa. Ainoa hidastempoinen ja tutkiva kävelyni on luonnonparissa kameran kanssa Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: