Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apuva!!!  (Luettu 5582 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tiikeri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« : 23.10.2005 10:24:20 »

huomasin, että olen vahingossa laittanut väärän syntymäajan. Ja olen yrittänyt jo kaiken mahdollisen. en löydä mistä voisin mennä korjaamaan virheeni. Voisiko tai tietääkö kukaan mistä sen voisi korjata? Smiley:OLen rapu horoskooppi merkissä ja nouseva merkki on kaksonen. Kirjauduin muutamia päiviä sitten sivuille ja minusta nämä uuden sivut ovat mielenkiintoisia. Kunhan viellä oppisi käyttämään niitä rutiininomaisesti. Cheesy
tallennettu

Voin aina luottaa sisäiseen viisauteeni!
toni
Vieras
« Vastaus #1 : 23.10.2005 10:32:12 »

acknowledged  police
tallennettu
tiikeri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #2 : 23.10.2005 10:41:42 »

Vielläkö saisi saman suomeksi 2funny Please!
tallennettu

Voin aina luottaa sisäiseen viisauteeni!
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


sininen kristalli myrsky


Profiili
« Vastaus #3 : 23.10.2005 10:47:36 »

Onnistuisko jos muokkaat profiilia? ulkoasu?

Kaakki
« Viimeksi muokattu: 23.10.2005 10:50:53 kirjoittanut kaakkimarjatta » tallennettu

IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
puntari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Sininen rytminen myrsky


Profiili
« Vastaus #4 : 23.10.2005 11:07:13 »

Kokeilepa

PROFIILI ja sieltä ulkoasu  coolsmiley

Oon edelleenkin sitä mieltä että tämä on hyvä sivusto uutuuksineen.

Kaakkimarjatta !??? erikoinen nimimerkki. - Mutta erittäin hyvä
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
tiikeri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #5 : 23.10.2005 12:59:12 »

joo yritin mutta ei tuloksia idiot2 syntymäajan laitoin vahinkossa 01,31 mikä on väärä ja oikea on klo 01,25. OLen syntynyt 02,07,1962 varkaudessa. Ja karttani on aika mielenkiintoinen ;)Sieltä löytyy jotain harvinaisia leijoja jotka ovat harvinaisia astrologisella kartalla. Ja kuulemani mukaan niitä pitää kunnioituksella seurailla  :-*Mutta seurailen tilannetta kaiken tämän ymmärrykseni mukaan angel ps. olen viellä aika vihreä näissä tulkinnoissa. Cheesy
tallennettu

Voin aina luottaa sisäiseen viisauteeni!
Lammik
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #6 : 23.10.2005 17:48:00 »

Heippa!

Itselleni sattui vahingossa sama virhe, enkä keksinyt muuta ratkaisua kuin rekisteröityä uudelleen. Silloin piti kyllä keksiä uudet käyttäjätunnus ja salasana, mutta tuli ainakin tiedot kuntoon. Oletko jo keksinyt paremman keinon?  Smiley
tallennettu
Annikki*
Supermoderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 397



Profiili
« Vastaus #7 : 23.10.2005 17:51:23 »

Hei!

Virheelliset tiedot rekisteröitymisessä korjaa ylläpito. Muutoksia ei voi tehdä foorumin profiiliin, eikä OmaAstro -osuudessa. Lähettäkää yksityisviestinä tiedot Ylläpidolle = käyttäjä Ahto (tai jos haluatte tiedot julkaista, niin voihan pyynnön myös kirjoittaa tuonne Ylläpito-aiheeseen).
tallennettu
tiikeri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #8 : 23.10.2005 18:11:47 »

Hei! joo tossa Anneli olikin laittanut vastauksen ja sain korjattua virheeni tota kautta.. eli nyt se homma on korjattu smitten Ja voin jatkaa täällä sivuilla. Mutta hienoa et löysit tavan korjata asian.. itsekkin kyllä ajattelin samaa.. Mut minulla on muistissa vähän vikaa joten yritän pitää kaikissa tunnuksissa samat tunnukset Smiley
tallennettu

Voin aina luottaa sisäiseen viisauteeni!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: