Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletko tunnekoukussa - miten siitä pääsee irti  (Luettu 11536 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #15 : 19.02.2006 20:45:12 »

Entäpä jos on sellaisessa tunnekoukussa, että tykkää jostain aivan älyttömästi, mutta sitä ei voi elää todeksi, eikä osaa päästää irti?
Esimerkiksi yksipuolinen ihastuminen? Tai useinhan ihmiset ihastuvat, vaikka ovatkin naimisissa?
Tai jos toinen jättää, ja itsellä on vielä runsaasti tunteita, eli on koukussa?
Mikä neuvoksi?

Itse olen päästänyt irti rakastamalla Smiley
En tiedä saanko tämän esitetyksi sanoin, mutta yritän.
Yritin pitkään huijata itseäni kuvittelemalla että olen jo päässyt Hänestä yli. Silti huomasin että aina uudessa suhteessa, aloin vertailla... tunsinko yhtä vahvasti kuin hänen kanssa. Kävin "enkelihoitajalla"päästämässä irti ja itkin kovasti siellä,sillä jokin osa minusta ei kuitenkaan halunnut päästää otetta,kuvitellen että jospa joskus kuitenkin voisimme palata.
 Sen jälkeen en uskaltanut antaa ajatuksen ripettäkään hänelle,etten vaan kiinnittyisi uudelleen! ja voin huonommin ..
Sitten eräänä päivänä (Meditaatiossa ollessani) oivalsin!!!
Saan RAKASTAA häntä edelleenkin ja niin paljon kuin vain repeämättä pystyn...  mutta PYYTEETTÖMÄSTI!  smitten

Eli ei mitään mielikuvia odotellen, ainoastaan lähettämällä Rakkautta.

Ja eräänä päivänä huomasin kuinka Häntä ajatellessa oloni todellakin tuntui vapautuneelta. Yhä lähetän hänelle rakkautta,mutta nyt hän tuntuu samalta kuin lapseni.. eli niinkuin ymmärrän, äidin rakkaus lapseen on puhtaimmillaan pyyteetöntä. smitten
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
selkälokki
Vieras
« Vastaus #16 : 19.02.2006 20:50:20 »

Oooooooooooh!!!
 smitten smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: