Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkautta,vihaa,rakkautta...  (Luettu 18004 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #15 : 15.01.2006 17:32:54 »

Tyytyväisyys on siksi ongelma koska kun ihminen kasvaa henkisesti, ei mihinkään olekaan noin vain tyytyväinen, ei omaan tasoon, ei toisten, ei elinoloihin, duuniin tms ymv.  Kiss Siis ei tarvitse olla onneton, mutta aina hakee uutta ja edistyneempää versiota entisestä olemisesta.

Minusta tyytyväisyys ei sulje pois kasvua.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 15.01.2006 17:40:37 »

Sellaista "ruoho on aina aidan toisella puolella vihreämpää,
              vaikka sinne mentäisiin ja puolta vaihdettaisiin."
Mentaliteettia.

Buddhalaisuudessa käytetään siitä yleensä termiä ´nälkäinen haamu´
Jano joka ei sammu, nälkä joka ei lopu.
Vaikka saisi vettä ja ruokaa niin maha ei täyty.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #17 : 15.01.2006 22:43:22 »

Lainaus
En rakastu, ihastun joskus...

Olen kusipää kaikille...

Ei noin saa sanoa. Smiley
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
hurma
Vieras
« Vastaus #18 : 16.01.2006 18:56:33 »

Ei niin hyi minua..
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #19 : 17.01.2006 16:26:10 »

No niin,

olen siis  aurinko kaksosetkuu harkaaskendentti rapu.

Ihastuin helposti ja usein lapsena ja varhaisteini-iässä. Sen jälkeen ihastumisia on ollut 1 tai 2.

Rakastuminen onkin sitten toinen juttu. Näitä on ollut 3. Suhteet ovat käynnistyneet nopeasti ja äärimmäisen kiihkeästi toista tapausta lukuunottamatta. Mutta kun se käynnistyi, suhde oli samaa kastia kuin muutkin- kiihkeä ja intensiivinen. Olen hyvin intohimoinen, mitä ei kyllä kartasta voisi heti päätellä. Johtuneeko sitten vahvasta Plutosta ja Skorpionista hallitsevana merkkinä.

Noin yleisesti ottaen minulla ei ole minkäänlaisia ruusunpunaisia laseja päässä enkä koskaan voisi katsoa miestä kuin jotain satuolentoa. Siihen olen liian realistinen.

Rakastuminen on joskus hermostuttanut minua tunteiden voiman takia. Rakastuminen on jotenkin hallitsematon voima, enkä aina pidä tästä. Nyttemmin olen tosin oppinut elämään tämän voiman kanssa ilman että tunnen olevani täysin kontrolloimattomasti tunteiden vietävissä. Rakastaminen onkin sitten vähän helpompaa eikä niin pakottavaa kuin rakastuminen.

Mitä parisuhteeseen tulee, niin sen ei todellakaan tarvitse olla mikään paikalleen jämähtynyt instituutio, missä ei mitään kasvua ja kehitystä tapahtuisi mihinkään suuntaan.  Jos suhde on pitkään seisahtanut, niin kriisi sitten pakottaa kummankin osapuolen tarkistamaan vallitsevaa tilannetta. Sitäkin olen kokenut, että kriisin jälkeen on rakastunut uudelleen omaan kumppaniinsa. Ja se on mukavaa se!
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Freya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #20 : 17.01.2006 17:57:06 »

Nuorena olin kauhean herkkä rakastumaan. Liitelin rakastumisesta toiseen kunnes täytin 19 ja kihlauduin nykyisen mieheni kanssa. Olen aurinko skorpioni ja Venus on myös skorparissa, mieheni on aurinko veskari ja samoin Venus vesimiehessä. Yhteistä elämää alkaa olla takana lähemmäs pari vuosikymmentä ja voisin sanoa tietäväni täsmälleen miltä kissasta tuntuu kun sitä lingotaan 20000rpm nopeudella, suunnilleen samanlaista haipakkaa on meidän parisuhde crazy2
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #21 : 23.01.2006 14:47:12 »

Ihastun helposti mutta samalla rakastun tosi harvoin,, Jos on joku jätkä keneen olen ihastunu olen hänelle mukava silleen, silmäpeliä, mutta heti kun rupean lukemaan hänen silmistä ja eleistä että hän on kiinnostunut, kiinnostus häneen lopahtaa. Ja jos taas en näe häntä ja nään taas pitkästä aikaa ihastun uudestaan ja pieniki ele häneltä että hän on kiinnostunut niin haluan pois ja etsiä jotai uutta jätkää .. olen nyt huono selittämään ja asiaan kuuluu paljon muutakin mutta mutta, lyhyesti se menee noin, olen liian kranttu suhteessa tai suhteesa kuin suhteessa,, oon yrittäny muuttaa itteeni muty ei pysty kai se on mun kohtaloni olla tälläinen ...  Undecided   Huh   Huh  Huh
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #22 : 23.01.2006 21:48:27 »

no nii on tavallaan joo, mutta kun rakastaa ja joskus vihaa nii kummiskin tajuaa että rakastaa niin paljon että se viha ei merkitse siinä mitää ja esim. jos riidellään sehän vaan vahvistaa ihan minkälaista vaa suhdetta. Njoo kyl se on,, tuli muut ajatukset ton tekstin lukies  2funny   idiot2  Rakkauden synonyymi on vapaus  Smiley
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Khallayne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #23 : 25.02.2006 19:35:58 »

Ihastun hyvin harvoin. Lämpenen myös todella hitaasti. Miehiä tulee silloin tällöin tapailtua, mutta se on enimmäkseen sellaista ajanvietettä. Kyllästyn nopeati, kun tunnetta ei yleensä ole mukana. Mitään varsinaisia "suhteita" ei ole päässyt syntymään, koska en jotenkaan halua mitään vakituista ja sitovaa. Ujo en kuitenkaan ole tai muuta, mutta en vaan ihastu helposti, toisin kuin kalat- ystäväni, joka tuntuu ihastuvan harva se päivä. Ystäväni ihmettelevät, kun on jotain ihan varteenotettavia vaihtoehtoja ollut, mutta en ole ryhtynyt seurustelusuhteeseen. tunne vaan puuttuu, enkä halua lähteä suhteesee, jos ei ole tunnetta mukana.

Neitsyt on horoskooppi ja neitsyt on myös Venuksessa.
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #24 : 07.03.2006 09:13:22 »

niin totta rakkaudesta pääsee eroon katkomalla siteet. Itse "pistin välit poikki" just joku muutama päivä sitte, sattuu mut pakkohan se ,, tosi monimutkaista... :/
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Feliza
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #25 : 10.03.2006 18:56:42 »

Kuinka helposti ihastutte ja "ihastutte" ? Kauan  yleensä suhteenne kestää ja onko niitä ollut paljon? Mitä seurustelu teille merkitsee? Mikä piirre tuo ongelmia suhteisiinne?
Siinä oli nippu kysymyksiä (hengittäkää syvään) , mikä on horoskooppinne ja mikä hallitsee venusta?

Minulla on  venus skorpioni:ssa ja kartan 1. huoneessa, olen nouseva vaaka, joten venus on  askendentti hallitsijana.

En ihastu kovinkaan helposti, tuskin koskaan, ja nekin kerrat ovat lyhyitä. Tyylini on paremminkin "ihastua järkevästi" miehiin, joilla on taloudelliset asiat kunnossa, koulutusta ja kunnianhimoa (niin..  venus aspect_sex mars kauris = materialistiset (kauristyyppiset) odotukset miehistä). Rakkauteni taas on ON/OFF tyyppistä, rakastan täysillä tai en ollenkaan, ja olen uskollinen rakastaessani. Jos en rakasta, toinen ei merkitse minulle juuri mitään. Jos minut erehtyy suututtamaan kunnolla (kääntämään kytkimen OFF asentoon), anteeksi antoa saa anoa aika kauan: puhua kauniisti, lahjoa, helliä... Joo, olen vaativa!!! Ei heikkohermoisille! Wink

Pitkiä suhteita (4-6v) minulla on ollut kaksi, mukana on ollut muutamia lyhyitä suhteita (
tallennettu

aurinko jousimies
 kuukeskitaivas  rapu
  venusmerkurius, uranus  skorpioni
 jupiter  aspect_con  saturnus,   plutoaskendentti  vaaka
260962
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #26 : 19.03.2006 20:55:50 »

:smitten:Ihastuin nuorempana helposti. Nyt olen aviossa ja ei se herkkua aina ole .Samalla olen rakastunut yhteen vesimieheen jota ilman en olisi jaksanut tätä elämää Cry Itse olen vaaka ja mieheni skorpioni siinähän on olemista.. EmbarrassedRakkauden kohteeni kyllä tietää tunteeni  mut elämä on vaikeaa ,en tiedä olisiko meillä yhteistä tulevaisuutta..En ole pettäjä tyyppiä ,mieheni kyllä tietää etten rakasta häntä enää muttei usko.Viime kesänä olin jo lähdössä mutta annoin vielä tilaisuuden ja kyllähän mies todella yrittää.MUTTA.. SE Rakkaus Undecided joskus toivoisi et elämä olisi helpompaa  lapsetkin huomaa ettei Äiti ole onnellinen Cry Aikahan sen näyttää.. mitä elämä tuo tullessaan Aurinkoista kevättä ja jaksamisia kaikille Cheesy kirjoitti tappara
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: