Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #30 : 22.05.2008 12:20:13 » |
|
Ei Hitler sentään, mutta sinä voisit hyvin olla... äläkä nyt yhtään yritä! Olen nähnyt kuvasi ja tiedän minkälainen könsikäs olet... Varo vaan, mie tuun kohta ja pussaan siuta! Onneksi on aikaa muutama vuosikymmen kun tuollaisen yrityksen johdosta minulla on ollut rystyset verellä. Joten älä yritä pilata naamatauluasi. Uhkaatko sinä minua väkivallalla?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #31 : 22.05.2008 12:29:41 » |
|
Ei Hitler sentään, mutta sinä voisit hyvin olla... äläkä nyt yhtään yritä! Olen nähnyt kuvasi ja tiedän minkälainen könsikäs olet... Varo vaan, mie tuun kohta ja pussaan siuta! Onneksi on aikaa muutama vuosikymmen kun tuollaisen yrityksen johdosta minulla on ollut rystyset verellä. Joten älä yritä pilata naamatauluasi. Täälä foorumissa pitää vissiin kulkea "kokki anaalissa, jossa on partakoneen terä kiinni". Ihanko tavallinen kokki vai laitetaanko kasviskokki kun sinä niistä luonnonmukaisuuksista jaksat paasata?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #33 : 22.05.2008 12:40:12 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
katsomerta
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #34 : 22.05.2008 12:47:54 » |
|
Vai, että oikein seksuualista väkivaltaa. Varmasti olisinkin sellaisen suukon tömäyttänyt, että taju olisi lähtenyt Tuon voi ajatella niinkin, että mitä, jos Ikiaika olisi nainen ja selittäisit tuollaisia, se laskettaisiin seksuaaliseksi ahdisteluksi. Mielestäni on syrjintää laittaa vitsiksi se, kun mies ahdistelee miestä, ja sitten vasta asia otetaan vakavasti, jos mies ahdistelee naista. Samoin sitä, kun nainen ahdistelee seksuaalisesti miestä ei oteta vakavasti. Minua nauratti aivan yhtä vähän sinun "suukottelut", jotka yrität piilottaa huumorin taakse niin kuin muutkin ahdistelijat ja kiusaajat yrittävät piilottaa juttunsa "hehe, se oli vain vitsi,kuin Ikiajan turpaanvetojutut.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Skorpioni yhtymässä Plutoon, Aurinko Kauris, Kuu Vesimies.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #35 : 22.05.2008 12:48:50 » |
|
En ole ollenkaan naisista kiinnostunut, voidaan tietysti kysyä miksi. Huomattu kun nainen on lähestynyt.
Yksi asia mitä en tajua, on se että ollaan VAIN homoja (sama sukupuoli kiinnost) tai sitten se vastakk. sukupuoli. En välitä puhua siitä onko joku tervettä vai kipeetä. Eli, en osaa sanoa miksi vain miehet kiinnostaa, vaikka ne juuri on P*N hankalia joskus, koska eri sukupuoli on kuitenkin erilainen, ja VAIKKA olisin ollut mies aiemmin.
Onko jollakulla selitystä?
En siis täysin ymmärrä PUHDASTA homoutta tai heteroutta.. tieteellisessä mielessä. Jos joku on homo, ymmärtäisin helpommin jos olisi myös bi.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #36 : 22.05.2008 13:22:22 » |
|
Vai, että oikein seksuualista väkivaltaa. Varmasti olisinkin sellaisen suukon tömäyttänyt, että taju olisi lähtenyt Tuon voi ajatella niinkin, että mitä, jos Ikiaika olisi nainen ja selittäisit tuollaisia, se laskettaisiin seksuaaliseksi ahdisteluksi. Mielestäni on syrjintää laittaa vitsiksi se, kun mies ahdistelee miestä, ja sitten vasta asia otetaan vakavasti, jos mies ahdistelee naista. Samoin sitä, kun nainen ahdistelee seksuaalisesti miestä ei oteta vakavasti. Minua nauratti aivan yhtä vähän sinun "suukottelut", jotka yrität piilottaa huumorin taakse niin kuin muutkin ahdistelijat ja kiusaajat yrittävät piilottaa juttunsa "hehe, se oli vain vitsi,kuin Ikiajan turpaanvetojutut. Niin totta! : Vaikka kyllähän tuo aikamoista saivartelua on jos ottaa aijeman keskustelun huomioon... Ja oikein hyvin oivallettu, että minun pussaus viestini oli huonoksi vitsiksi tarkoitettu ja Ikiaika taisikin pahoittaa pahemman kerran siitä mielensä kun oikein oikein tosissaan uhkasi turpaani vetää. Pyydän anteeksi kaikilta ketkä loukkaantuivat aijemmasta seksuaalisesta häiriökäyttäytymisestäni.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.05.2008 13:31:04 kirjoittanut Theus »
|
tallennettu
|
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 22.05.2008 13:23:26 » |
|
Minäkin pistän lusikkani tähän soppaan, koska en oikein ymmärrä mitä tekemistä suvunjatkamisella on seksin kanssa. Luulen, että minun mieheni hämmästyisi ja loukkaantuisi ikihyviksi, jos ilmoittaisin hänelle tämän keskustelun perusteella kieltäytyväni seksistä tästä eteenpäin, koska olen liian vanha saamaan enää lapsia. Tosin en ole vielä edes 50 v, joten tulee pitkä loppuikä ukon kanssa asustella. Toisaalta en ole kyllä tähän ikääni tavannut vielä sellaista heteromiestä, joka harrastaisi seksiä vain ja ainoastaan suvunjatkamisen tarkoituksessa. Pikemminkin 99 % on ollut ihan vaan hauskanpito tähtäimessä vaikka en edes ole harrastanut mitään yhden yön juttuja. Ei siis homomiehet juurikaan heteroista eroa siinä suhteessa. Me ihmiset ollaan itse asiassa hyvin samanlaisia pussasipa suulle sitten homo vai hetero makuuhuoneessa. Se on jokaisen oma vapaa valinta. Kuka meitä osaa arvojärjestykseen laittaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #38 : 22.05.2008 13:26:32 » |
|
En ole ollenkaan naisista kiinnostunut, voidaan tietysti kysyä miksi. Huomattu kun nainen on lähestynyt.
Yksi asia mitä en tajua, on se että ollaan VAIN homoja (sama sukupuoli kiinnost) tai sitten se vastakk. sukupuoli. En välitä puhua siitä onko joku tervettä vai kipeetä. Eli, en osaa sanoa miksi vain miehet kiinnostaa, vaikka ne juuri on P*N hankalia joskus, koska eri sukupuoli on kuitenkin erilainen, ja VAIKKA olisin ollut mies aiemmin.
Onko jollakulla selitystä?
En siis täysin ymmärrä PUHDASTA homoutta tai heteroutta.. tieteellisessä mielessä. Jos joku on homo, ymmärtäisin helpommin jos olisi myös bi.
Siis hetkinen... Et ole todellakaan naisista kiinnostunut? Ja olet huomannut sen kun nainen on sinua lähestynyt? (olettaen, että olet nainen) Ja siiten mietit että miksi et ole todellakaan naisista kiinnostunut vaan ymmärtäisin helpommin tieteellisessä mielessä jos olisit myös bi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #39 : 22.05.2008 13:28:00 » |
|
Juuri näin.
Koska eihän rakkauden pitäisi rajoittua sukupuoleen. Ehkä minun kohdallani mieshormonit/tuoksut/tms?? vetoavat naishormoneihini. Kai se on niin simppeliä. Ei ole kyse moraalisesta valinnasta. Miehekkyys vetoaa naiseuteeni.
Naisiin suhtaudun henkisinä ja sisarellisina olentoina, miehet= seksiobjekteja.. no joskus kavereita-
nainen ei ole koskaan, ikinä "kolahtanut" kuten mies, sielukumppanina, energiatasolla tms.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.05.2008 13:31:25 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #40 : 22.05.2008 13:31:19 » |
|
Minä haluaisin syntyä seuraavan kerran pallolle, missä ei ole kuin yksi sukupuoli ts. naisen ja miehen elimet samassa kropassa tai sitten kaikki ruumiittomia/sukupuolettomia henkilolentoja. Syynä tämä keskustelu.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #41 : 22.05.2008 13:31:47 » |
|
Eikös sellaisiakin sfäärejä ole jo jossain.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #42 : 22.05.2008 13:38:15 » |
|
Suvunjatkaminen tapahtuu vähän eri tyyliin esim Andromedalla, mitä olen kuullut, energialähetyksinä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #43 : 22.05.2008 13:39:39 » |
|
JOHN LENNON: IMAGINE
Imagine there's no Heaven It's easy if you try No hell below us Above us only sky Imagine all the people Living for today
Imagine there's no countries It isn't hard to do Nothing to kill or die for And no religion too Imagine all the people Living life in peace
You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will be as one
Imagine no possessions I wonder if you can No need for greed or hunger A brotherhood of man Imagine all the people Sharing all the world
You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will live as one
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #44 : 22.05.2008 13:41:00 » |
|
Mun mielestä tällaisen topicin tulevaisuudesta voisi alkaa keskustelemaan kun keskustelu aiheuttaa turpaanvetouhoamisia ja tässä vähemmistöä vastaan tulee aika kurjaa tekstiä. Liikaa negatiivisia tunteenpurkauksia eikä faktoja kellään .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|