Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voimakas Neptunus  (Luettu 54723 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #30 : 23.05.2008 09:36:02 »

Tuttavallani Neptunus on 1. huoneessa  jousimies, aurinkomerkkinä kalat muutenkin.  neptunus  aspect_con askendentti ja  aspect_sex  uranusaspect_sex  pluto. Hän omaa ihan omanlaisiaan kykyjä Cheesy.

Varmasti! Jos on Kalat ja vielä Neptunus ykkösessä, niin herkkyys on omaa luokkaansa. Haluatko kertoa enemmän noista tuttavasi kyvyistä? Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Norna
Vieras
« Vastaus #31 : 23.05.2008 10:19:18 »

Tuttavallani Neptunus on 1. huoneessa  jousimies, aurinkomerkkinä kalat muutenkin.  neptunus  aspect_con askendentti ja  aspect_sex  uranusaspect_sex  pluto. Hän omaa ihan omanlaisiaan kykyjä Cheesy.

Varmasti! Jos on Kalat ja vielä Neptunus ykkösessä, niin herkkyys on omaa luokkaansa. Haluatko kertoa enemmän noista tuttavasi kyvyistä? Smiley

No psyykkisiltä kyvyiltään omaa luokkaansa, syväluotaa ihmisiä helposti, hyvin intuitiivinen, selvännäköisyyttä, pienestä asti ollut käsi kädessä henkimaailman kanssa ja myös uppoutui lapsena jo pitkiksi ajoiksi ihan omaan maailmaansa unelmoimaan. Tosi vilkas mielikuvitus ja juurikin tuo sisäinen maailma hyvin rikas kaikilla tavoin. Taipuvainen myös hakemaan ulkoisesta maailmasta sitä samaa kokemusta, vähän tietokonepeliaddiktiota ja mitä vastaavaa upottavaa ulkomaailmalla on tarjollakaan. Siunattu herkkyydellä mutta on siinä näemmä haastettakin  Lips Sealed.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #32 : 23.05.2008 15:38:37 »

Minulla on  neptunus 6.huoneessa enkä ole oikein päässyt selville, että mitä se tarkoittaa.  idiot2 Paitsi että kai olen helposti addiktoituva... Tosin en aina koe olevani.

Neptunus ihmisillä saattaa olla "herkkä kenttä" toisin sanoen ottavat hyvin voimakkaasti itseensä ympäristön ja ympäröivien ihmisten energioita. Minulle yksi näkijä sanoi, että tästä syystä minusta ei voi vielä tulla hoitajaa. Olisin liian haavoittuva ja rasittuisin vain ja uupuisin.

Onneksi  neptunus ei sentään ole yhtymässä Aurinkooni... muuten olisin varmaan ihan käsittämättömän herkkä.

Minulla tuo Neptunus puoli ei ole mitenkään kovin hyvin esillä noin yleisesti ihmisten kanssa ja minusta tuntuu, että harva sitä minussa huomaa, ellei sitten omaa itsekin voimakkaan neptunuksen kartallaan. Muuten se ilmenee varmaan enemmän sellaisena herkkänä energiana, jonka toiset vaistoavat, mutta eivät tiedosta.

Sopisi hyvin hämärään ja utuiseen  neptunus...
« Viimeksi muokattu: 23.05.2008 15:44:24 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 23.05.2008 20:01:40 »

En tiedä voiko minun neptunusta sanoa varsinaisesti voimakkaaksi, mutta se kuitenkin sijaitsee minulla 1. huoneessa kauriin merkissä ja muodostaa seuraavia aspekteja;
 neptunus sulkeutuva semisekstiili  askendentti
 neptunus aspect_tri venus
 neptunus aspect_opp mars
 neptunus aspect_sex pluto (vaikka eikös tää viimesin ole kaikilla tässä ikäluokassa?)

Olen aina ihmetellyt sitä että kartaltani ei löydy kalaa, mutta silti tunnistan itseni haaveilevaksi, äärimmäisen herkäksi, masennusalttiiksi, empaattiseksi, toisaalta marttyyriksi, henkisistä asioista kiinnostuneeksi taivaanrannanmaalariksi.. Lisäksi en ole elämässäni välttynyt alkoholilta ja huumeilta, omalla kohdalla ja läheisissä.. Luulen että varsinkin tuo  neptunus aspect_opp mars vaikeuttaa minua puolustamaan itseäni. Olen hirveän helposti se, joka menee vapaasta tahdosta jonon viimeiseksi tms ja sitten jos tuleekin tilanne että minun pitäisi suuttua, niin en saa sanaa suustani...
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #34 : 27.05.2008 11:11:55 »

Tigrinum, olisiko sinulla avain sitten juuri tuo sijainti 1.huoneessa? Kun muuten, olen ymmärtänyt, ettei Neptunus olisi Kauriissa mitenkään erityisen voimakas, päinvastoin. Kauris on hyvin vieras merkki Neptunus energioille.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #35 : 31.05.2008 13:01:05 »

Täytyy muuten korjata tuota alkuperäistä viestiäni sen verran, että  neptunus ei ole sentään neliössä  saturnus vaan  aspect_sex. Onneksi. Ehkä tuo on sitten jonkinlaisen todellisuudentajun pitäny tässä kuviossa mukana?

Tuli muuten mieleeni kun tätä ketjua luin, että Pluton transiitit taitaa olla neptunikoille aika tärkeitä. Kuten myös Jupiter.  Huh
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #36 : 22.08.2008 22:01:27 »

Nostelen tätä aihetta kun minulla pimeni Neptunus viime kuunpimennyksessä siis osaksi ainakin tai jotain.  crazy2

Lisää neptunusihmisten kokemuksia?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #37 : 22.08.2008 22:39:08 »

Lizzy
tuosta pimennyksestä,
hipasko se mitenkään sinun  skorpioni jupiter:a?
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 22.08.2008 23:39:06 »

Rick Levin-tunnettu Amerikkalainen astrlogi sanoo Neptunusta unien tuojaksi ja olen itsekin huomannut oman herkyyteni unille Neptunuksen vaikuttaessa.-itse olen 4 huoneen Neptuniikko ja nytkin on vaikuttamassa
 mars  aspect_sex  neptunus-se jotenkin auttaa itsensa ymmartimisessa.
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 23.08.2008 09:19:39 »

Täällä  neptunus aspect_squ mars-- ja toinen ohitus meni juuri,-- ja koko kesä on ollut

"MEINAAMISTA"--minnekkään ei ole tehnyt mieli lähteä jne jne.   crazy2

tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #40 : 23.08.2008 20:30:39 »

Nikki, kyllä osu ja uppos.  aspect_squ  Lips Sealed

Niin ja mulla on ollu tr.  neptunus aspect_squ jupiter mitä tän vuoden?  ja vielä seuraavan... crazy2
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #41 : 24.08.2008 00:03:11 »

Lizzy
se pimennyksen neliö näkyy noissa viesteissäsi,
that is the point niin pinnan alta esiin tuleviin asioihin kuin itsetuhoajatuksiinkin,
 jupiter (myös kuoleman planeetta,ja tämä ei ole vain minun käsitykseni,tuli esille astropäivillä myös astrologilta) ja skorpionissa laajentaen/tuoden esille (symbolissa kuun kaari ulospäin) elämän peruskysymyksiä,
vähän kuin haudankaivaja,
ja
neliökin on merkittävä pimennyksissä,
kysyin Niemi-Mattilalta,koskapa oma  aurinko osui 00 07 tarkkuudella,
onhan se tavallaan keskipisteessä,
ja että vaikutus näkyy ajan saatossa,
ja että ne ihmiset,joiden kartalla pimennys vaikutti, tuovat yleisestikin tuota pimennyksen vaikutusta esille ympäristössään,ja vaikuttavat ympäristöönsä,
ovat tavallaan tulkkeja

ja Diamond
Niemi-Mattila piti esitelmän  merkurius:sta ja liitti sen niin astrologiaan kuin unien tulkintaankin,
"oneiropompos" eli unien tulkitsija,
esoteerisen astrologian mukaan  merkurius vastaa neljättä sädettä,
johon liitetään symboliikka,sanoi hän,
ja että
sen tekemät aspektit kertovat näkijöistä,tietäjistä,mystikoista
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #42 : 24.08.2008 16:32:01 »

Minulla on todella voimakas Neptunus, aspekteina

aurinko aspect_con neptunus
 kuu aspect_opp neptunus
 askendentti aspect_tri neptunus
 keskitaivas aspect_con neptunus

Kartan korkeimmalla paikalla yhtymässä Aurinkoon ja oppositiossa Kuuhun tekee minusta todella herkän ja intuitiivisen. Myös MC:n päällä oleskeleva Neptunus on aiheuttanut omaa itseyden etsimistä työn kautta ja sillä saralla on menty jo tähän ikään mennessä ihan alasta toiseen, hyvin kalamaisesti on uiskenneltu paikasta toiseen. Smiley Mielestäni tämä kuvastaa myös tätä astrologiakiinnostusta ja lisäksi myös suurta rakkauttani tanssiin ja musiikkiin, kirjallisuuteen - kaikkeen missä vajotaan jonnekin omaan maailmaan. Eskapistinen myönnän olevani, mutta Kauriin kriittisyys ja maanläheisyys onneksi pitää jalat maan pinnalla.

Olen kuullut tuosta MC - Neptunuksesta, että usein tällainen ihminen ei oikeasti ole ikinä onnellinen, ellei palvele työssään jotain suurempaa tarkoitusta, joka useimmiten on ihmisten auttamista. Minulle tämä on ollut lapsesta asti selvää ja tällä hetkellä haaveena onkin psykologin opinnot ja työt, ehkäpä lasten parissa. Smiley

Neptunukseen liittyy myös niin illusionistisuus (näkyy minulla ihmissuhteissa ja kalamaisissa "haluan pelastaa muut"-jutuissa) sekä toisaalta myös voimakas idealistisuus. Maailmanparantaminen, omiin haaveisiin ja unelmiin uskominen ja ideoiden vieminen maailmaan ovat Neptunusmaisia aihealueita. Neptunusmaisten ihmisten tulisikin löytää tasapaino ideoiden, haaveiden ja ideaalisuuden sekä käytännöllisyyden ja aktiivisen toteuttamisen kanssa.

Neptunus on hieno ja mielenkiintoinen planeetta ja sen todellinen ymmärtäminen vie aikaa. Ehkä kuitenkin upein ominaisuus mitä Neptunus voi antaa, on anteeksiantamisen taito. Kyky antaa anteeksi itselle, maailmalle ja muille ihmisille, antaa puitteet onnellisempaan ja tasapainoisempaan henkiseen elämään. Tässäkin on muistettava kaunis tasapaino anteeksiannon ja selkeän itsepetoksen ja itsensä unohtamisen välillä. Anteeksi saa ja pitääkin antaa - mutta samoja asioita ei tarvitse laittaa itseään kokemaan uudelleen ja uudelleen. Annetaan anteeksi ja jatketaan matkaa.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Lizzy
Vieras
« Vastaus #43 : 24.08.2008 17:41:45 »

Ahaa, onkohan mun tehtäväni nyt jotenkin tulkata näitä itsetuhoisia tunnelmia?  idiot2 En ole yllättynyt, että näkyy viesteistäni tuo pimennys neliö.

Mielenkiintoinen tuo  neptunus  aspect_con keskitaivas minulla oli kyseinen tr. jokin vuosi sitten ja en kyllä löytänyt yliopistolta mitään suurempaa tarkoitusta elämälleni ja kävin vain terapiassa ja lueskelin henkisiä kirjoja. No siinä  neptunus kyllä kerrakseen.

neptunus tulee jokusen vuoden päästä  aspect_squ  jousimies sumppuani... kivaa.  Cry

No, ehkä vain valaistun ja henkistyn entisestään.  angel coolsmiley Grin
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #44 : 26.08.2008 03:23:15 »

^ Ei varmaan Lizzy kannata noita transiitteja noin etukäteen vahdata, tulevat kun ovat tullakseen. Keksity tähän hetkeen ja unohda moiset transiitit hetkeksi. Kaikkea hyvää sinulle!  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: