Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka auttaisi minua?  (Luettu 15890 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hurma
Vieras
« Vastaus #15 : 17.01.2006 21:30:34 »

Älkää etsikö, eläkää...
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #16 : 18.01.2006 07:59:42 »

coolsmiley
                 Rakkaus on se mangneetti, joka vetää kaksi ihmistä

                  elämän opintielle, kokemaan nopeutettuna kaiken

                   hulabaloon, mikä on egojen käytävä läpi.   Kiss


                 
« Viimeksi muokattu: 20.01.2006 00:15:41 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #17 : 18.01.2006 20:34:58 »

Joskus voi olla sellainen tilanne, että on matkustettava kauas nähdäkseen lähelle.
(ja huomata, että siellähän se rakkaus onkin)

 smitten vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #18 : 19.01.2006 14:02:33 »

Olen joskus keskustellut asiasta 'antaumus' ja saanut kovasti nenilleni asiasta, jonka olen nähnyt positiivisena. Toinen näkee asian jotenkin itsensä menettämisenä. Minä näen, että juuri silloin löydän omat tunteet ja toisen tunteet. Tietenkin tuo voi olla vain hetki ja sen jälkeen suuri pettymys. Cry Mutta olen kokenut jotakin suuremmoista, jotakin on, minussa ja toisessa. Samaa antaumusta voi olla ystävän mukana kulkemiseen, työhön, harrastukseen tai politiikkaan menemistä.

Siis uskon, että rakkaus, olkoonpa se universaalia tai vain fyysistä, niin siihen tarvitaan avointa antaumusta, mukaan menemistä. Henkisessäkin rakkaudessa tarvitsemme guruja, oppaita, sanoja, joita luemme ja ihastuneena imemme tiedon itseemme tai löydämme niiden kautta itseämme. smitten

Joskus olen verrannut tuota antaumusta tanssiin, jossa mies vie ihanasti. Ja mitä enemmän antaudun vietäväksi, sitä enemmän mies innostuu tekemaan omia kuvioitaan. Tulos, että molemmat nautimme tanssista. Ihastunut huokaus ja sitten se on ohi. Siinä jos missään voi harjoitella sitä antaumusta. Toki voi antautua yksinkin musiikille. Mutta toinen ihminen on aina vaikeampi kohde.
tallennettu
tanja77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #19 : 27.01.2006 17:37:43 »

Cheesy
Minusta rakkaus on sitä, minkä on tarkoitettu tulevaksi ja juuri sinulle itsellesi se oikea.Koen,että Jumala on meille parit valinneet ennen syntymäämme jo.
Mutta usein sitä ei ymmärrä sielustaan ja sydämestään asioita jos ei käy tavallaan pohjalla tai tee virheitä.Miten sitä muuten oppisikaan mitään!!

 crazy2

Olen itse yrittänyt nyt opetella antamaan anteeksi muille sekä itselleni ja uskokaa tai älkää se toimii.Ne vanhat sussuni, joita vihasin heidän tekojensa tähden, ovat osaksi ottaneet yhteyttä tai jopa sanoneet, että näytän erilaiselta.Olen muuttunut. angel

rakastakaa myös itseänne.vain sitä kautta voi löytää onnen toisenkin kanssa
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #20 : 28.01.2006 02:08:31 »

:smitten:Rakkaus helppo sanana, mutta tunteena monipuolinen, rakkaus koostuu kaikesta tunteesta mikä tuottaa yleesäkään tunteita oli ne negatiivisiä tai positiivisiä, kun hyväksyy omat tunteen varjopuoletkin niin kykenee rakastamaan itseään sellaisena kuin on, kuitenkin meille kaikille ihmisille on suotu tämä tunne puoli ja mielestäni niitä on turha muuttaa..kun tunnet rakkautta ja hyvää oloa, niin nauti siitä sillä hetkellä smitten kun itkettää niin itke se  voimistaa omaa tunnetta, kun suututtaa niin suutu ja pura pahaolo niin ei jää ikäviä asioita käsittelemättä..jos haluaa parisuhde rakkautta, niin jokainen tapaamamme ihminen tuo niitä tunteita, jotka täytyy peilikuvana itsestään työstää suurinta rakkautta on toisen kautta näkeminen jonka pystyy sovittelemaan omaan käyttäytymiseen..ihmisellä täytyy olla unelmia, fantasioita ja mielikuvia ja ripaus realistisuuttakin..koska jokainen itse tekee elämästään rakkaudellisen tai rakkaudettomuuden..kuuntelee vaan omia toiveita, haluja ja kunnioittaa itseään sellaisena kuin on smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #21 : 28.01.2006 10:29:41 »

..kuuntelee vaan omia toiveita, haluja ja kunnioittaa itseään sellaisena kuin on smitten

 coolsmiley
                    Näin on, puhut vähän mutta asiaa.   Kiss


R A K A S T A   I T S E Ä S I ,    T O I S E T   T U L E V A T      B O O N U K S E N A
                       2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
sawotar
Vieras
« Vastaus #22 : 28.01.2006 12:09:43 »

smitten toi oli hyvin sanottu kotkansilmä...tosiaankin toiset tulevat BONUKSENA  smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #23 : 08.02.2006 21:29:37 »

Hei ihan oikeesti ihmiset...

Oottekos miettineet koskaan, että maailmassa on yli 6 miljardia ihmistä, tosin naisia vähän enempi ku miehiä? Johan nyt on kumma, jos ei siitä jengistä löydy joku, joka voisi olla se oikea... Tai siis pitää sanoa näin: johan nyt on kumma, jos se ensimmäinen vastaantulija olisi se ainoa oikea...

Minäkään en ole aina ihan varma, vaikka sama mies on ollut rinnallani jo ties kuin kauan...

Tsemppiä, te vielä TOISTAISEKSI sinkkuna kulkevat! Takuulla teille jokaiselle kävelee joku päivä vastaan se, joka vie jalat alta ja järjenkin päästä  Smiley
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #24 : 09.02.2006 11:13:17 »

Lainaus
Oottekos miettineet koskaan, että maailmassa on yli 6 miljardia ihmistä, tosin naisia vähän enempi ku miehiä? Johan nyt on kumma, jos ei siitä jengistä löydy joku, joka voisi olla se oikea... Tai siis pitää sanoa näin: johan nyt on kumma, jos se ensimmäinen vastaantulija olisi se ainoa oikea...

Aivan! Itse ajattelin surullisena teininä miettiessäni rakkautta ja parisuhdetta, että on todennäköisempää, että aikuisella henkilöllä on puoliso kuin että tämä olisi sinkku, joten eiköhän tämä päde tulevaisuudessa myös minuun  Wink

Kaikki tapahtuu tässä maailmassa juuri oikeaan aikaan, suunnitellusti. Myös puolison tapaaminen.
tallennettu
sitruunamelissa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #25 : 09.02.2006 13:48:35 »

sinä  smitten

 Smiley Avaudu rakkaudelle, inspiraatiolle ja korkeimmalle tietoisuudelle. Universumi antaa sinulle voiman sysäyksen löytääksesi muodon itseilmaisullesi. Näinä aikoina olet yhtäkkiä pakotettu ilmaisemaan tunteitasi. Olet vapaa tekemään niin. Elämä kutsuu sinun piiloitettua luontoasi. Aamuaurinko herättää tietoisuutesi, kutsuu sinua valaistumiseen. Tässä on sinulle uusi alku, uusi mahdollisuus. Älä pelkää sen villiä alkuvoimaa.

sitruunamelissa - sydämen ilo

ps. katsoin tuon sinulle medicine woman - tarot korteista  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: