Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: KUTHUMI~ ILMENTÄMINEN UUSISSA ENERGIOISSA  (Luettu 5938 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« : 05.05.2008 07:55:39 »

ILMENTÄMINEN UUSISSA ENERGIOISSA
 
Kuthumia kanavoinut Lynette Leckie-Clark
Cosmic Lighthouse -verkkolehti, 05/2008
www.cosmiclighthouse.com
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine, pieniä tarkennuksia Matti

 
Tervehdin teitä taas kerran valossa ja rakkaudessa ja tietenkin rauhassa ja tuon rauhan siunaukset teille jokaiselle, rauhan sydämeenne sieluenergioidenne kautta. Nämä ovat tietenkin niitä samoja energioita, jotka ympäröivät teitä tänä aikana ja tänä vuonna. Mutta monet voivat sanoa: "Mutta en tunne rauhaa. Olen järkyttynyt, minulla on mielipahaa. Asiat eivät toimi minulla." Antakaapa minun selittää, miksi näin on.
 
Kaikissa muodonmuutoksissa on on aina energiasekoitus ja myös kokemussekoitus, sillä yksi seuraa toista. On siis positiivisia energioita ja negatiivisia energioita. Ja näinä muutosaikoina täytyy erotella kokemukset ja niihin liittyvät tunteet. Näin tuskaa, negatiivisia energioita, mielipahaa ja vihaa on tarkasteltava ja päästettävä niistä irti. Tämä on hyvin tärkeää. Tämä on hyvin monilla teistä edessä.
 
Jos siis koette tunnemyllerrystä elämässänne, niin kehotan teitä istumaan hiljaa ja katsomaan jokaista kokemusta, joka on henkilökohtainen ja edessänne. Se tulee tänä aikana irtipäästettäväksi. Kysyn teiltä: Miksi on niin, että hyvin monet teistä keskittyvät puutteeseen? Jokin osanne uskoo, että sen on oltava tapana - puute, tuska ja sietäminen. Asiat jatkuvat paljon pidempään, kuin niiden tarvitsisi. Kaikki tämä. Teissä on osa - monissa teissä - joka hyväksyy tämän normaaliksi.
 
Voin sanoa teille, kuten olen sanonut aiemmin, että edellisissä elämissänne ja historiassanne, kyllä, on saattanut näyttää siltä, että tämä oli normi, ja tosiaankin osa alitajuntaanne hyväksyy sen normaaliksi. Mutta sanon teille, ettei se ole normaalia. Niin ei enää ole.
 
Kaikki ympärillänne kertoo teille, että elätte muutosaikoja. Kohotatte värähtelyänne. Siirrytte korkeampaan värähtelyyn, korkeampaan ulottuvuuteen. Miten niin voi olla, että hyväksytte tämän, sen että voitte siirtyä eteenpäin tällä tavalla korkeampaan värähtelyyn, tuoda lisää valoa, lisää rauhaa ja lisää rakkautta olemukseenne ja kuitenkin samanaikaisesti joku osa teissä sanoo: "Mutta minun on "nautittava" vaikeuksista ja tuskasta menestyäkseni. Polun on oltava vaikea. Koska jos se ei ole vaikea, jos se on liian helppo, jonkin on oltava pielessä." Näettekö, joku osanne roikkuu edelleen edellisten elämienne vanhassa toimintamallissa. Ne on saatu valmiiksi. Ne on saatettu loppuun ja niin tämä ajattelumallikin on valmis. Se on saatu loppuun. Sitä ei enää tarvita tämän päivän kokemuksissanne.
 
Lisäksi sanon teille, että kaikki tämä onnistuu estämään teiltä yltäkylläisyyden, rauhan ja kaiken valon, mitä tähän sisältyy ja kaiken yltäkylläisyyden, mitä valo voi teille tuoda. Ajatukset puutteesta pidättelevät teitä. Mitä ovat ajatukset puutteesta? Syvällä sisällänne on uskomus, että te ette ole taloudellisen yltäkylläisyyden ja onnellisuuden väärti.
 
Tosiaankin, monet edelleen tuntevat ihmissuhteissaan tämän puutteen, ja he sabotoivat suhteitaan. On toisia, jotka kestävät fyysistä tuskaa ja tunnesolvauksia syvän puuteuskomuksensa vuoksi. He eivät usko ansaitsevansa onnellisuutta. He luulevat, että he ovat vain kaiken tämän väärti - tällaisen kohtelun. Mikään ei voi olla kauempana totuudesta. Mutta kyse on puuteajattelusta. On vanha ajattelumalli, että teidän on tehtävä kovasti töitä ansaitaksenne elantonne, se on osa vanhaa tapaa.
 
Pyydän teitä hetkeksi pysähtymään ja ajattelemaan niitä kertoja, jolloin olette lukeneet tai kuulleet minulta tai muilta valo-olennoilta, miten upeita valo-olentoja te olette, miten kallisarvoinen jokainen teistä on. Olette kuulleet siitä rakkaudesta, jota teille lähetetään, siitä valosta ja opastuksesta, jota teille annetaan. Montako kertaa olette kuulleet tai lukeneet tämän?
 
Esitän teille toisenkin kysymyksen. Miten moni teistä on todella ottanut nuo sanat onkeensa? Miten moni teistä on todella uskonut sydämessään, että olette puhdas valotimantti - ihastuttava ja rakastettu? Miten moni uskoo näin olevan? Sitten pyydän teitä ajattelemaan sitä, mitä olen sanonut teille vanhoista toimintamalleistanne ja vanhasta puuteajattelustanne eri tasoilla. Ymmärrättekö?

 
Tämä pidättelee monia teistä. Tämä pidättelee myös monia, jotka astelevat valaistumispolullaan. He lukevat, opiskelevat ja kuuntelevat. Ja he voivat mennä pienen matkaa polullaan eteenpäin. Mutta jotenkin jokin osa heissä tietää, että on enemmän. On hyvin paljon enemmän valoa, heille on hyvin paljon enemmän tehtävää, mutta jotenkin he tuntuvat olevan jumissa.
 
Ajatukset puutteesta on päästettävä irti. Ajatukset puutteesta tunnekehossa, itsearvostuksessa, taloudellisessa yltäkylläisyydessä, onnellisuudessa ja ilossa. Teidän on nimittäin poistettava tämä ajatus puutteesta, ajatus arvottomuudesta tietoisesta mielestänne ja myös alitajunnastanne.
 
Kerron teille, miten tämä tehdään. Sillä monet teistä, jotka lukevat sanojani, sanovat, että tämä on ok, ymmärrän sen, mutta miten voin tehdä sen. Se on hyvin yksinkertaista. Käytätte affirmaatiota. Kyse on sen prosessin kääntämisestä, mikä on tuonut teidät tähän puutteen ajattelutapaan. Affirmaatio voisi kenties olla: "Minulla ei ole puutetta elämässäni nyt millään tasolla. Minulla on nyt vain yltäkylläisyyttä ja iloa." Se on yksinkertaista. Mutta tarvitsette kaksi muutakin tekijää: sanotte sen usein ja rakkaat ystävät, uskotte siihen. Uskotte.
 
Minäpä kerron teille lisää. On tilanteita, jolloin luette jonkin tekstin tai kirjan ja ajattelette että "voi, miten hienoa". Haluaisin todella tuollaista elämääni tai toivoisin voivani kokea tuon. Ja mikä on seuraava ajatuksenne? Voi, mutta en voi. Tai se on vain toisille. Tai en luultavasti koe sitä kuitenkaan. Kuulemme tämän usein. Ja taas palataan vanhaan puutteen toimintamalliin. Ymmärrättekö: miksi ette te voi? Jos sitä haluatte, niin miksi ette voi? Miksi ette pyri ottamaan askelia sen luomiseksi?
 
Mitä sitten haluattekin, ensimmäinen askel on uskoa siihen, että voitte saavuttaa sen. Uskoa itseenne. Vetää sitä puoleenne. Muistakaa - ja tämän olen sanonut monta kertaa, kuten muutkin - vedätte puoleenne sitä, mihin energianne keskittyy. Siksi tästä seuraa se, että jos haluatte luoda jotain, keskittäkää energianne siihen. Kuvitelkaa se. Kuvitelkaa itsenne saamassa se. Vetäkää sitä puoleenne tahtonne ja ajatustenne voimalla. Tämä on luomisvoimaa.
 
Miten monta kertaa teille on kerrottu, että te luotte oman todellisuutenne? Olen juuri selittänyt miten. Ymmärrättekö? Nyt eteenpäin ja puhuin lisänä kaikkeen tähän - uskoakseni se oli vuotenne alussa - energiasta joka ympäröi planeettaanne, energiahiukkasista ilmassanne ja siitä, miten tämä toimi parantaen ja avaten sieluenergiaanne ja sielutietoanne.
 
Jokainen teistä kantaa mukanaan sielutietoa. Sitä ei ole vain toisilla. Kaikilla, kaikilla teistä on sielutietoa, joka jää edellisistä inkarnaatioista ja oppimastanne. Kuten tiedätte, tässä elämässä opitte - opitte oppitunteja ja kasvatte. Tämä on nimittäin kokemuksenne tarkoitus. Niinpä planeettanne ympärille on asetettu energiaa ja sitä on ollut jo muutamia vuosia. Tämä auttaa teitä avaamaan sydämenne, yhdistymään korkeampiin värähtelytasoihin, tuomaan lisää valoa olemukseenne ja tuomaan lisää yltäkylläisyyttä ja iloa elämäänne.
 
Tätä monet ovat nimittäneet uudeksi ajaksi ja sitä pidetään nyt kultaisena aikana. Minä pidätte kultaa? Onko se jotain arvokasta vai ei? Se on nimittäin jotain arvostettavaa. Kultainen aika - kultaista energiaa, hienojakoisempaa ja korkeampaa energiaa taas teille koettavaksi, tunnettavaksi, työskenneltäväksi ja tuotavaksi jokapäiväiseen elämäänne. Se on kaikkien saatavilla.
 
Mutta kehotan teitä nyt: niin kuin ajattelette kullasta, tuosta mineraalista, jostain arvokkaasta, ihailtavasta, tavoiteltavasta, arvostettavasta - kun hengitätte sisään näitä uusia kultaisen valon hiukkasia - ajatelkaa itsestännekin näin. Jotain arvostettavaa, ihailtavaa. Näin me teidät näemme ja jatkuvasti sanomme teille sen. Koska meitä nimittäin täällä hämmästyttää se, että hyvin monet edelleen epäonnistuvat uskomaan tätä itsestään. He edelleen epäonnistuvat näkemästä sen. Vanhat tavat on jätettävä taakse. Tämä on teidän muodonmuutoksenne.
 
Tämä on tosiaankin yksi muodonmuutosprosessinne ydin. Tämä ajatus puutteesta on ydinongelma, josta on päästettävä irti. Kun olette tehneet tämän, monet, monet ovet avautuvat. Yltäkylläisyyden, onnellisuuden ja ilon ovet ovat ulottuvillanne. Ja tämän ilon josta puhun, ei tarvitse olla suurieleistä tai jokin valtava rakennus tai aivan uusi auto käyttöönne, ei.  Se voi olla ruusun kauneutta, perhosen herkkyyttä, auringon lämpöä ihollanne. Eikö tämä ole yltäkylläisyyttä? Katsokaa kaikkea yltäkylläisyyttä - suurta ja pientä. Jos voitte katsoa tätä ja arvostaa kaikkea kauneutta kaikissa erilaisissa siunauksissa, tunnette iloa. Tunnette sitä. Ja tässä ollaan. Onko tänään kysymyksiä?
 
Chee:
Tarvitseeko vielä tehdä uhrauksia ottaessamme takaisin ilomme ja yltäkylläisyytemme?
 
Kuthumi:
Uhrautuminen on osittain sitä, mistä olen puhunut, puuteajattelua, vanha ajattelumalli, jossa teidän on tehtävä kovasti töitä saadaksenne yltäkylläisyyttä eikä teillä voi olla yltäkylläisyyttä tekemättä kovasti töitä. Tai uhrautumatta, kuten sanot - teidän on uhrauduttava saadaksenne onnea. Nämä ovat vanhoja ajattelutapoja.
 
Chee:
Entä oman onnemme osan uhraaminen toisten onnen vuoksi?
 
Kuthumi:
No, teidän on tietenkin luotava oma todellisuutenne. Mutta miksi haluaisitte vaihtaa yhden onnen toiseen? Miksi teillä ei voi olla molempia tai kannatteko enemmän huolta toisten ajatuksista kuin omistanne, silloin kun jätätte yhden onnen taakse toisen onnen vuoksi? Toisten mielipiteistä? Teidän on luotava onnellisuutenne ja se, mitä haluatte, monilla, monilla tasoilla, jotka ovat käytettävissänne. Ja niin kauan kuin se on sitä, mitä haluatte eikä se satuta ketään millään tasolla, niin miksi teidän ei pitäisi alkaa luoda tätä onnea elämäänne?

On toisinaan niitä, joilla on mielipide, jotka ovat ehkä eri mieltä. Mutta sanon teille, että se on heidän mielipiteensä.
Sanon teille uudestaan. Niin kauan kun ette satuta toista olentoa, niin voitte saada onnellisuuden, nauttia siitä ja luoda sen. Tämä on sitä yltäkylläisyyttä, mistä puhun. Tuokaa onnellisuus elämäänne, jokainen teistä, ja nauttikaa nyt, jokaisesta nyt-hetkestä, jokaisesta rauhan hetkestä ja niistä monista siunauksista, joita on ympärillänne tällä hetkellä. Nyt-hetken onnellisuudesta kantamatta huolta siitä, mitä tulee olemaan ja mitä ei pitäisi tulla. Luotte huomisenne. Menneisyytenne, vanha ajattelumallinne ja vanha käyttäytymisenne ovat valmiita. Olen juuri puhunut tästä. Ymmärrätkö?
 
Chee:
Kyllä, mutta kenties voin antaa tässä konkreettisen esimerkin lukijoitamme varten. Esim. joku ihminen haluaa saada paremman kodin, saada varaa parempaan kotiin. Ja sitten tulee kenties ajatus auton uhraamisesta paremman kodin vuoksi. Ymmärrätkö, mitä tarkoitan?
 
Kuthumi:
Kyllä ymmärrän. Sanon teille taas, että luotte oman todellisuutenne, sillä kyse on valinnasta. Tämä on valintanne. Jos kodin saaminen on teille tärkeämpää tai se palvelisi teitä paremmin, toisi teille enemmän onnea, niin tietenkin valitsette kodin. Se on teidän valintanne. Ymmärrätkö? Valitessanne luotte oman todellisuutenne. Luotte sen, mitä valitsette ympärillenne. Ymmärrätkö? Kyse on valinnasta ja luotte tässä hetkessä.
 
Chee:
Mutta ajattelen, että sanoit meidän ansaitsevan kaiken yltäkylläisyyden ja ilon, mitä haluamme, niin miksi emme voi saada molempia?
 
Kuthumi:
Aivan. Miksette voi saada? Mitä ajatuksenne kertovat teille? Mitä ajatteluprosessinne esittelee teille? Jos haluatte kummatkin, niin uskokaa koko olemuksellanne, että voitte saada kummatkin. Ilman puutteen sanaa tai epäilystä. Uskokaa koko olemuksellanne. Vetäkää se luoksenne. Visualisoikaa se. Nähkää saavanne ne molemmat. Älkää luovuttako. Ymmärrätkö? Teillä on oltava luja luottamus, luja usko siihen, että voitte saada kummatkin.
 
On tosiaankin hyvin paljon kiinni siitä, mitä valitsette ja miten paljon uskotte. Uskotteko olevanne kummankin arvoinen? Sillä jos uskotte olevanne kummankin arvoinen - ehdottomasti ja tiukasti - niin edetkää. Visualisoikaa kummatkin. Vetäkää ne luoksenne. Sen luotte todellisuuteenne, mihin keskitätte energianne. Riippumatta siitä onko kyse omaisuudesta, tunteesta, jokin tavoitteen saavuttamisesta, riippumatta sen tasosta, saatte sen, mihin keskitätte ajatuksenne, energianne. Energia vetää puoleensa kaltaistaan.
 
Monet alkavat ajatella "kyllä". Tämä on upeaa. Saan molemmat ja näiden asioiden ilmentyminen vie aikansa. Usein tämä tapahtuu odottamattomilla tavoilla. Mutta myös tapahtuu niin, että ihmiset väsyvät lyhyen ajan kuluttua ja alkavat ajatella, että no, se oli mukava unelma. En saa sitä kuitenkaan. Ja siinä sitä ollaan. Voisitte aivan yhtä hyvin laittaa kruksin luomuksenne päälle ja luopua unelmastanne. Ymmärrätkö?

Jos haluatte vetää asioita puoleenne,
teidän on jatkettava vakaasti luottaen ja uskoen siihen, että ne tulevat luoksenne ja että ansaitsette ne. Että olette yltäkylläisen iloinen ja onnellinen olento ja ansaitsette sen. Teillä on oltava tämä luottamus. Tämä on uusi ajattelutapa. Uusi luomistapa. Ymmärrätkö?
 
Minäpä selitän pidemmälle. Olette tietoisia siitä, että luomme tällä puolella hetkessä sen, mitä haluamme. Ajattelemme ja se on siinä. Se ei ole mikään salaisuus. Se ei ole mikään suuri salaisuus. Se johtuu siitä, että tiedämme, vain odotamme sitä. Olemme käyneet läpi kaikki teidän prosessinne ja vain odotamme ja tiedämme, että toivomamme tulee tapahtumaan. Olemme täynnä valoa.
 
Tämä ei erota meitä kovinkaan paljon teistä, sillä opetamme teitä tällaisten kanavien välityksellä. Opetamme teitä, monia teistä. Opetamme teille valosta, opetamme teitä tällä tavalla. Yritämme antaa teille tietoa ja ymmärrystä siitä, että tekin voitte päästä tähän valon, onnellisuuden ja yltäkylläisyyden tilaan.
 

Olette kuulleet, että verho maailmojemme väliltä on nousemassa pois. Tosiaankin, sitä tuskin enää on. Niinpä välillämme ei ole suurtakaan eroa. Tämä kanava kutsuu minua mestariksi ja olemme puhuneet tästä. Tunnette minut Kuthumina. Mutta tämä kanava kutsuu minua mestariksi kunnioituksesta ja tunnen tämän hänessä. Ja kuitenkin työskentelemme usein yhtenä. Mutta ymmärrän, miksi hän valitsee kutsuvansa minua mestari Kuthumiksi. Verho on melkein poissa. Energia ja valo, jotka ovat meidän käytettävissämme, ovat teidänkin käytettävissänne. Se vaatii pelkästään luottamustanne ja uskoanne. Onko muita kysymyksiä?
 
Lee:
Vain pikainen kysymys, mestari. En usko, että siirryttäessä pois siitä vanhasta toimintamallista, missä täytyy tehdä kovasti töitä, tarkoitat sitä, ettei meidän tarvitse tehdä mitään työtä, vaan että meidän pitäisi oppia työskentelemään fiksummin, luovemmin ja iloisemmin, niin että työn tekeminen ei enää tunnu työltä tai taakalta. Onko asia näin?
 
Kuthumi:
Kyllä, asia on monin tavoin näin. Sanoisin teille, että luokaa korkeamman itsenne kanssa. Vetäkää asioita luoksenne. Ilmentäkää mieluummin, kuin että ajattelette fyysistä työtä. Olette muutosajassa, ilmentäkää. Käyttäkää näitä voimia vetää asioita luoksenne. Muistakaa, että kaikki on energiaa. Työskennelkää energian kanssa luodaksenne ja vetääksenne yltäkylläisyyttä puoleenne.
 
Lee:
Luulen sinun tarkoittavan, että tulemme tekemään työtä paljon enemmän mentaalisella ja tunne-energialla kuin fyysisellä energialla?
 
Kuthumi:
Oikein. Ja näin tehdessänne asiat nopeutuvat kovasti. Ilmennätte yltäkylläisyytenne paljon nopeammin.
 
Lee:
Mutta luullakseni lopulta tarvitaan vähän fyysistäkin työtä?
 
Kuthumi:
Muutosaikana. Mutta sanon teille, että käyttäen tunne- ja mentaalista luomiskehoanne, muistaen luottamuksenne ja myös itsearvostuksenne ja vetäen puoleenne sitä, mitä haluatte - yltäkylläisyyttänne - nopeutatte koko prosessia merkittävästi.
 
Lee:
Kiitos paljon, mestari.

 
-----------

 
« Viimeksi muokattu: 30.05.2008 13:01:15 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1 : 05.05.2008 07:57:40 »


ILMENTÄMINEN UUSISSA ENERGIOISSA
 
Kuthumia kanavoinut Lynette Leckie-Clark
Cosmic Lighthouse -verkkolehti, 05/2008

MATIN AJATUKSIA


Hei Rakkaat Ystävät,
 
Uskon että yhä uudestaan ja uudestaan monet meistä saavat huomata työskentelevänsä runsauden kysymysten kanssa. Jossain vaiheessa runsauden luominen tai riittämättömyydestä vapautuminen voi alkaa jo toimia, ja silloin syntyy suuri pettymys, kun vuoden tai parin kuluttua ehkä saakin huomata, että kukkaron pohja alkaa taas häämöttää, tai jokin muu puute, jonka jo uskoin ratkaisseeni, nousee jälleen esiin.
 
Hyvät ystävät, ei se ole epäonnistumista! Maailma vain toimii syklisesti. On kevät ja kasvit kasvavat, on syksy ja kasvit kuolevat.
 
Kummassakin on hyvä puolensa. Keväällä moni voi mennä pihalleen ja poimia voikukan lehtiä keittoonsa. Syksyllä viljelijä voi korjata satoa viljelyksiltään. Kummassakin on hyvät puolensa.
 
Keväällä luonto antaa luonnostaan, syksyllä me korjaamme sen hedelmiä, mitä itse itse olemme luoneet!
 
Sama on kaikessa runsaudessa.
 
Niin helposti me ajattelemme, vaikka yrittäjinä, että jos yhtenä viikkona tai kuukautena menee hyvin, niin se on uusi trendi, joka tulee jatkumaan loputtomiin. Ja sitten petymme ja pidämme takaiskuna sitä että tuleekin jälleen huonompi aika, jos vain katsomme tilejä.
 
Huonompi aika tässä on vain sitä että syksy koittaa. Kevät ja kesä ovat antaneet luonnostaan. Nyt meidän on aika korjata henkemme hedelmiä, ja luoda itse. Säilyttää luottamus ja usko. Laittaa itseämme yhä enemmän peliin. Saattaa kaikki energiamme virtaamaan. Luoda vielä enemmän sen pohjalta mitä todella olemme.
 
Edellisessä kanavoinnissa kaikki on niin ihanan lineaarista. Ymmärrän kyllä miksi niin opetetaan: koska todellisuuden luonteen opettaminen ja ymmärtäminen hiemankin syvemmin on niin vaativaa. Ymmärtää kehityksen syklisyys.
 
Ymmärtää miten fyysisessä maailmassa ei riitä pelkästään se, että rakastaa sitä mitä on, että rakastaa sitä mitä on saanut, että rakastaa sitä mitä tahtoo.
 
Joillekin se onnistuu, ja meille monille se voi onnistua jonkin aikaa ja antaa uutta oivallusta, voimaa, rohkeutta ja runsautta.
 
Mutta kestävää syntyy vasta silloin kun näemme myös toisen puolen.
 
On tietenkin totta, että me luomme sitä mitä rakastamme ja mihin kiinnitämme huomiotamme. Mutta yhtä totta on, että suurta osaa omasta maailmastamme ja todellisuudestamme me emme luo itse. Se joka tuo minulle vastoinkäymistä tai puutetta tai jonkin jysähdyksen elämään, enhän minä sitä ole luonut.
 
Ja kuitenkin olen. Se, joka meille luo esteitä, on usein meidän korkeampi itsemme. Ja vasta kun opimme rakastamaan yhtä paljon sitä mitä saamme, kuin sitä mitä emme saa, alkaa pysyvämpi runsaus todellistua.
 
Tässä fyysis-aineellisessa maailmassa elämäämme luo tai määrittää tavallaan yhtä paljon se, mitä olemme, kuin se mitä emme ole, se mitä olemme saaneet, kuin se mitä emme ole saaneet, se mitä ilmennämme, kuin se mitä emme ole ilmentäneet.
 
Ja kun tietoisesti alamme hyväksyä ja rakastaa noita kahta, näennäisen vastakkaista puolta, vasta silloin alamme ylittää tämän maailman sisäistä kaksijakoisuutta ja vastakohtaisuutta. Minä ja se mitä tahdon, alkaa tulla yhdeksi.
 
Ja silloin olen luopunut esimerkiksi yrittämisestä. Enkä tarvitse enää taistelua. Vain hyväksyen ja rakastaen teen sen mitä rakkaus minussa ohjaa tekemään.
 
Silloin myös uhratuminen muuttuu. En uhraa jotain. Vaan korkeammassa mielessä annan itseni kokonaan, elämälle, jumalalle, olen osa kokonaisuutta.
 
Tähän liittyy myös Kristuksen kärsimystien ymmärtäminen. Sen korostaminen maailmassamme miten paljon Kristus kärsi ja uhrasi, ohjaa meidät väärälle tielle. Vasta kun ymmärrämme miten Kristus kulki, ja on kulkenut ja kulkee edelleen, rakkauden ja valon ja elämän tietä, auttaa meitä luomaan oman elämämme korkeammalle tasolle. Maallisen kärsimyksen takaa paljastuu aivan uusi maailma.
 
Me olemme yhä enemmän ja enemmän kohdassa, jossa voimme löytää totuuden vain katsomalla asiaa molemmilta puolilta.
 
Ei kysymys ole siitä, ettei Kristus esimerkiksi voisi surra ja kärsiä, mutta se tapahtuu aivan toisella alueella kuin vanha raamatun ymmärtäminen vanhatestamentillisella tavalla.
 
Ja heti kun siis alamme ymmärtää kanavoituja viestejä, niin alkakaamme ymmärtää mikä niissä on puutteellista. Yleensä koko toinen puoli. Yleensä koko elämän syklisyys. Yleensä se, että niissä ihana elämä heijastuu jonnekin muualle, esimerkiksi korkeampiin ulottuvuuksiin.
 
Mutta me emme - useinkaan, toivottavasti mene sinne jonnekin, vaan jatkamme täällä. Mutta "täällä" muuttuu ja kehittyy. Kun me ylitämme vastakohtaisuuden, "täällä" oleva elämä alkaa toimia aivan uudella tavalla.
 
Sauraavassa vielä joitakin ajatuksia - mielellään kokeiltavaksi ja harjoituksiksi:
 
Minä en siirry, vaan maailma minussa siirtyy, korkeampaan ulottuvuuteen.
 
Kuvittele miten sen sijaan että maailma muuttuisi ja saisi sinut matkustamaan jonnekin, missä tosin on ehkä iloisempaa ja vapaampaa kuin täällä, sinä et matkustakaan minnekään, olet lujasti paikoillasi, annat maailman matkustaa ympärilläsi.
 
Kun minä pysyn paikallani, lujitun, olen voimakkaammin siinä missä olen. Minun ulottuvuuteni itse asiassa vähänevät. Olen vähemmän kuin kolme ulottuvuutta, olen kaksi, tai yksi, mutta mitä vähemmän niitä on minussa, sitä enemmän niitä on maailmassa.
 
Sillä jokainen ulottuvuus on mitattavissa oleva maailma, rajoite, ulkoistus. "Minä" siirryn pois mitattavuudesta, ja maailma ympärilläni laajenee ja avartuu.
 
Ei nyt ole mitään erityistä muutoksen aikaa. Muutoksen aika on ollut jatkuvasti. Niin kauan kuin ihminen on ollut olemassa, on ollut muutosta. Minä olen tässä, ja maailma muuttuu minussa.


Rakkaudella
Matti
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2 : 30.05.2008 13:07:48 »


MAATASON SALAISUUKSIEN PALJASTAMISTA


Kuthumia kanavoinut Petra Margolis (lightworkers.org)
22.5.2007
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Tervetuloa rakkaani.


On tullut aika paljastaa lisää maatasonne salaisuuksista. Olette tulleet tänne kaikki jostain syystä - joitakin on kutsuttu ja toiset tunsivat tarvetta olla täällä tänä aikana. Te kaikki ette tulleet puhtain sydämin. Mutta kun tämä koetteleva aika on ohi, teidän on päätettävä se polku, jolle lähdette.

Jokaisessa teissä on ainutlaatuisuutta ja se täytyy päästää irti ja siihen yhdistyä sisällänne. Irtipäästämisellä tarkoitan tämän osanne ymmärtämistä ja yhdistymisellä tarkoitan sen hyväksymistä ja sallimista osaksenne, jota ette vain näytä itsellenne, vaan myös ulkopuoliselle maailmalle.

Mutta nyt pyydän teitä ensin katsomaan syvään sisällenne. Mikä laittoi teidät tulemaan tänne? Miksi teette tämän ja miksi haluatte olla osana tässä ajan erityishetkessä? Annetaanpa teille hetki aikaa mennä sisäänne tuntemaan syvintä haluanne.

Onko tämä halu saada asiat toimimaan vai onko jotain epäilystä tai jopa pelkoa siitä, mitä tämä merkitsee teille ja planeetalle? Tätä ei kannata ottaa kevyesti. Sillä on vaikutusta ja se voi olla suurempi kuin uskottekaan.

Muistakaa, että nämä ovat ensiaskelia uuteen maailmaan. Kukaan ei ole mennyt edellänne. Monet tulevat jäljessänne. Olette kaikki vastuussa jostain hyvin suurenmoisesta, joka tulee tapahtumaan.

Tämä on ensimmäinen kerta maanne historiassa, kun universaali tietoisuus taas avataan. Eikä vain tietyille vihittäville, vaan jokaiselle planeetallanne. Tällä on suuria seuraamuksia - hyvin paljon enemmän kuin voitte nähdä tällä hetkellä.

Kertokaa siis minulle, sisaret ja veljet, ystäväni, oletteko valmiita ottamaan tämän vastuun? Oletteko valmiita muuttamaan iäksi maailman sellaisena, kun te sen tunnette? Jos on mitään epäilystä tai pelkoa, antakaa sen tulla ulos nyt. Ja päättäkää, haluatteko päästää siitä irti vai pitää siitä kiinni.

Monet asiat muuttuvat. Ihmiset alkavat ottaa eri rooleja. Osa siitä on työtä, jota toiset tekevät nyt. Tämä on sielunne suunnitelma. Oletteko valmiita hyväksymään nämä muutokset elämäänne? Aa, tämä tekee päätöksen vieläkin vaikeammaksi, eikö vain?

Mitä jos, sitten kun kaikki tämä on tehty, myös työnne täällä on tehty. Voitteko hyväksyä sen? Ajatelkaa sitä ja tuntekaa, millaista se olisi. Mitä näette? Katsokaa tulevaisuuteenne. Valon kanssa voidaan työskennellä monin tavoin. Minkä tavan luulette sielunne valinneen tässä elämässä?

Onko se istumista kotona levittämässä valoa kaikille olennoille ja tälle planeetalle vai onko se kenties kulkemista maailmalla levittämässä valoa, rakkautta ja opetuksia? Mitä se onkin, se on tärkeää maapallolle ja sen ihmisille. Mutta onko se riittävän tärkeää teille, seurataksenne tätä polkua?

Tämän viestin alussa sanoin, että paljastaisimme lisää salaisuuksia. No, se mitä juuri kuulitte, on suurin salaisuus tähän mennessä. Ne eivät ole oikeastaan salaisuuksia, vaan totuuksia, jotka ovat syvälle kätkettynä kaiken sen alle, mitä teille on opetettu.

Monet salaisuudet on piilotettu syvälle sieluunne ja ne paljastuvat teille, kun sen aika tulee. Tämä on pikemmin kuin uskottekaan. Tiedän, että monilla teistä on edelleen tunne, ettei tiedä, ettei ymmärrä.

Se mitä olette pian tekemässä, avaa väylän näille vastauksille. Älkää pettykö tai epäilkö itseänne, kun ette saa kaikkea kerralla. Kyse on uusiin ajatuksiin yhdistymisprosessista ja se tapahtuu ajan kuluessa.

Monia polkuja avautuu tässä kuussa ja lisää seuraa. Opitte niistä ja opetatte joitakin niistä. Kuulette minun sanovan tällä hetkellä, että kun aika kiitää ohi, opitte lisää niistä, yhdistytte niiden energioihin ja ankkuroitte ne planeetan verkkoon. Ja näette enemmän ja enemmän muutoksia ihmisissä ja maailmassa ympärillänne.

Todellisuudessa ei ole nimittäin mitään salaisuutta - kaikki on sisällänne odottamassa tutkimista ja ymmärtämistä. Tai ehkäpä on suurin salaisuus, mitä monet ihmiset eivät vieläkään ymmärrä: te olette maa, taivas, vesi ja tuli, te olette kaikki mitä on.

Meidän puolellamme ei ole pelkoa. Meidän mielessämme ei ole mitään epäilystä. Tätä tapahtuu, maailma muuttuu. Kuljette siihen valtavalla vauhdilla. Kukaan ei voi pysäyttää tätä. Tätä varten te ja minä olemme täällä.

Lopullisena päämääränä on täysin tietoinen maaplaneetta, joka elää rauhassa ja harmoniassa. Satu toteutuu.

Lähden luotanne tällä erää, mutta palaan pian mukanani uusia paljastuksia kaiken alle kätketyistä salaisuuksista. Menen rakkautta ja kiitollisuutta sydämessäni teitä jokaista kohtaan.

Kuthumi


tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #3 : 15.06.2008 12:50:16 »

TARKKAILKAA SANOJANNE

Kuthumia kanavoinut Lynette Leckie-Clark ( www.kuthumischool.com)
8.6.2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine


Tervehdykseni teille valossa, rauhassa ja kaiken suuressa rakkausykseydessä.


Maailmankaikkeuden syklit ja rytmit ovat kanssanne. Tunnette tämän äärimmäisinä säätiloina eri maissanne ja myös kerääntyneinä vesimassoina. Joillakin alueilla on huomattavaa veden puutetta ja toisilla taas runsaasti vettä. On hyvä, että ihminen on tulossa tietoiseksi maasta ja sen tarpeista ja ajattelee itsensä ulkopuolista ympäristöä. Innostan teitä olemaan väheksymättä tämän merkitystä. Sillä missä te tulette asumaan, jos ette huolehdi tästä planeetasta etukäteen? Miten selviydytte? Mistä tyydytätte elämänne vesi- ja ruokatarpeet? On tosiaankin aika ajatella itsensä ulkopuolella. Ajatella toisia.

Lisäksi olen huomannut niitä, jotka opettelevat oikean kommunikoinnin lakia, niitä jotka ovat muodonmuutoksen keskellä aineellisella tasolla. Ja niitä on monia. Kun lisääntyvässä määrin tulette tyytymättömämmäksi siihen, mitä olette luoneet kodissanne, fyysisellä työpolullanne, huomaatte, miten väsyneitä teistä on tullut.


Fyysinen kehonne on uupunut, mentaalikehonne on haaskaantunut ajatusverkkoon ilman vastauksia tai suuntaa.

Alatte ajatella lepoa ja rauhaa elämässänne. Ennen pitkää ajattelette tätä jatkuvasti. Mielenne voi tulkata tämän "toivon, ettei minun tarvitsisi tehdä työtä" tai "olen väsynyt tekemään työtä". Olen pannut merkille tämän.

Lisäksi sanon teille - kun tämä tilanne kehittyy, sananne, toiveenne "toivon, ettei minun tarvitsisi tehdä työtä" tai "olen väsynyt tekemään työtä" menevät ulkopuolelle. Olkaa varmoja, että siihen vastataan, mitä pyydätte, vaikkei useinkaan sillä tavalla, mitä ajattelisitte sen tapahtuvan.

Kanavani katseli tätä tilannetta kahden tuttavansa osalta. Voin kertoa teille, että kummassakin tapauksessa maailmankaikkeus vastasi. Yksi kaatui ja mursi ranteensa ja toinen kaatui ja mursi käsivartensa - ja kyllä, vähään aikaan kumpikaan ei voi tehdä töitä ja he saavat siksi haluamaansa lepoa. Voin kertoa teille lisäksi, että meidän näkökulmastamme tämä antaa myös kovasti tarvitun hiljaisuuden tarkastella omaa elämäänsä.

Ymmärtäkää, ettei maailmankaikkeus tässä aiheuta epämukavuutta - ei. Se vain vastaa siihen, mitä se on kuullut toistettavan "toivon, ettei minun tarvitsisi tehdä töitä".

Ja lisäksi, lisääntyvän valosolumäärän tunkeutuessa ilmakehäänne ja saadessa aikanne nopeutumaan, maailmankaikkeus vastaa paljon nopeammassa "ajassa".

Tosiaankin, kun valohiukkasia imetään, siihen vastataan, mitä jatkuvasti pyydätte. Tämä on välittömän ilmentämisen alkua. Olen puhunut tästä monta kertaa valmistellakseni teitä. Kuten olen sanonut, kun muutatte puheenne ja ajatuksenne, maailmankaikkeus vastaa teille. Kun teissä on enemmän valoa, se mitä pyydätte, ilmentyy paljon nopeammin.

Näette taas sen merkityksen, että tiedostatte ajattelumallinne ja sananne. Nyt näette sen merkityksen, kun ajattelette enemmän ehdotonta rakkautta, rauhaa ja yltäkylläisyyttä myös maailmallenne. Runsaasti puita, hedelmällistä maaperää, yltäkyllin ruokaa kaikille, runsaasti vettä. Olette myös itsenne ulkopuolella, ihmiskunnan ajattelemisen ajassa.


Älkää katsoko ihonväriä tai rotua, ei. Yllytän teitä näkemään pyhän sydämen timanttivalon. Jos sinulla on vaikeuksia minkään näiden aiheiden kanssa, joista puhun, niin tiedä, että sinun on muutettava asennettasi. Sinun on mentävä sisääsi kysymään, miksi sinulla on vaikeuksia. Sillä jos ongelmasi ytimessä on tunnekysymys, se on parannettava ymmärtämällä ja päästämällä irti. Vain tällä tavalla voit täysin ylittää sen, imeä enemmän valoa ja saavuttaa sielun kasvua.

Valohiukkaset fotonivyöhykkeestä - kuten te siihen viittaatte - kannustavat tunnekehon muutokseen. Siksi monet teistä ovat tekemisissä ja tulevat olemaan tekemisissä erilaisten ongelmien kanssa. Jotkut teistä ovat pitäneet ongelmia sisällään elämien ajan - kyllä, todellakin. Olette kantaneet niitä mukananne, koska päätitte haudata tietyt kysymykset syvälle tietoisuuteenne ja näin niitä ei ole käsitelty ja ne ovat jääneet tunnekehoon - odottamaan irtipäästämistä.

Ystäväni, kerron sinulle totuuden: ellei näitä vanhoja kysymyksiä käsitellä, vapauteta ymmärryksen ja rakkauden avulla, et voi siirtyä eteenpäin. Tämän vuoksi uusi valo planeetallanne kannustaa teitä tekemään näin.


Saatatte havaita uuden energian luovan teille ongelmia, koska se yllyttää teitä katsomaan sydänkeskukseenne, käsittelemään ne vanhat tuskalliset, epäoikeudenmukaiset ja loukkaavat kokemukset, jotka olette päättäneet haudata - joskus useammassakin kuin yhdessä elämässä.

Aivan samalla tavalla kuin te hoivaisitte rakastavasti ja kärsivällisesti lasta parantumaan, mekin hoivaamme teitä rakkautemme, kärsivällisyytemme ja uuden energian avulla. Näemme teidän tarvitsevan apua tunnekehonne puhdistamisessa.
Sanon teille tämän olevan oleellista uuden elämänne kannalta, kun valmistaudutte edessänne olevaan Kultaiseen aikaan.

Tunnekehonne sisältää suuren voiman. Sillä tämä keho ja sen sisältö voivat sitoa teidät raskaaseen negatiivisuuteen ja vanhoihin käyttäytymismalleihin tai se voi vapauttaa teidät! Lisäksi, käsittäkää tämä omaksi valinnaksenne. Nyt, tällä hetkellä.

Kysyn sinulta: "Mitä valitset?" Sillä valitsemalla ohjaat polkua omaan, ihmiskunnan ja maapallon tulevaisuuteen.

Kysyn sinulta uudestaan: "Mitä valitset?" Et voi enää viivytellä, esittää tekosyitä, sivuuttaa tunteitasi ja tuntemuksiasi. Olet risteyksessä. Aikanne nopeutuu. "Mitä valitset?"


Mestari Kuthumi
« Viimeksi muokattu: 15.06.2008 13:03:53 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: