Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Amppari pisti etusormeen  (Luettu 6426 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« : 05.04.2008 09:53:58 »

Näin kivuöliasta unta, että ampiainen pisti oikean (?) käden etusormeen kynnen juureen tooooooosi kipeästi eikä irronnut millään. Mitäs tämän nyt meinaa? Taisin uneen herätäkin kun sattui niin vietävästi.  uglystupid2
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #1 : 05.04.2008 14:48:25 »

Pidä huolta että et nyt loukkaa sormeasi missään.

Olen nähnyt joskus kauan sitten unen jossa revin tyttäreni kaulasta aatamiomenan alta mehiläistä/ampiaista pois, se oli niinkuin ihon sisällä ja sain sen pois, ei aikaakaa kun valve-elämässä tyttäreni kurku kipeyryi.
tallennettu

flowermoon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #2 : 06.04.2008 10:41:09 »

Oletko vahingossa  angel tai tahallisesti pistänyt tai aikeissa pistää näppisi johonkin kiehuvaan juttuun. Osoittava ja tietävä sormesi on voinut saada jonkun ärähtämään  tickedoff.
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Skorpioni
Asc Jousimies
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #3 : 06.04.2008 10:53:43 »

Tjaah, onhan tässä joutunut epätyydyttävästi hoidettujen asioiden tiimoilta antamaan palautetta (esim. kaveri ei maksa velkojaan vaikka lupaa, en saa tavaroita jotka olen maksanut ja tilannut ja omat asiat menee vaikeiksi sen johdosta.) tickedoff
Yritän välttää liiallista oikeassa olemista mutta puoleni kyllä haluan pitää esim. näissä em. asioissa.
Täytyy koettaa varoa vielä entistä enemmän!  :Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #4 : 06.04.2008 10:59:35 »

Ja minä täällä itteksni hihittelen, kun luin otsikoksi, että anoppi pisti sormeen...  Cheesy
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
flowermoon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #5 : 08.04.2008 17:01:57 »

Pidä vaan puolesi  knuppel2! Eihän vika ole sinussa vaan ampparit vain puolustautuu ärhäkkäästi. Kipeä pistos voi kuvastaa tunnettasi saamastasi palautteesta...tekee kipeää ja ottaa päähän. Tuli mieleen yksi kidutustapa, jossa tungetaan tikkuja kynsien alle. Näinkö ystäväsi  idiot2 sinua kohtelevat!? 
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Skorpioni
Asc Jousimies
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #6 : 08.04.2008 22:13:59 »

Ampiainen
Ampiainen unessa edustaa vihaisia ajatuksia ja tunteita.
Jos ampiainen pistää sinua, kertoo se sinua kohtaan kasvavasta kateudesta ja vihasta.
Jos tapat ampiaisen, olet rohkea ja peloton pitäessäsi pääsi eettisten asioiden ja oikeuksien suhteen vihollisiasi vastaan.

Etusormi
Etusormi unessai edustaa auktoriteettia, suuntaa ja tuomiota. Unesi yrittää ehkä osoittaa jonkin tärkeän asian sinulle.

tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #7 : 09.04.2008 08:09:14 »

Luin eilen illalla vielä Pekka Suomisen unikirjaa ja siinä oli hiukan kiertäen mainittu etusormen liittyvän työhön ja millä ammattiatidolla se tehdään.
Minähän olin tosi vihainen parille kaverilleni työasioihin liittyvässä mokeltamisessa ja niihin liittyvien velkojen odottelusta!
kiitos kaikista kommenteista, kyllä niistä perää löytyy!  Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #8 : 09.04.2008 17:55:21 »

Etusormihan vastaa Jupiteria, mika se nyt tokkii elamassa, ilmeisesti juuri velan takaisinmaksu-estaa sinua "laajentumasta" ja juuri Jupiter yhdistetaan egoon, ne eivat ole ystavia, jotka kayttavat sinua hyvakseen.
Eli tama on nyt sinun laajenemista, ymmarra itseasi ja opi tulevaisuudessa mika koskee ja mika ei.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #9 : 09.04.2008 21:23:45 »

Etusormihan vastaa Jupiteria, mika se nyt tokkii elamassa, ilmeisesti juuri velan takaisinmaksu-estaa sinua "laajentumasta" ja juuri Jupiter yhdistetaan egoon, ne eivat ole ystavia, jotka kayttavat sinua hyvakseen.
Eli tama on nyt sinun laajenemista, ymmarra itseasi ja opi tulevaisuudessa mika koskee ja mika ei.
Etsin myös kuumeisesti uutta työtä jota ei tunnu löytyvän. Ja koskee meinaan KOOOOOOVASTI!!!!!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #10 : 16.04.2008 19:02:13 »

mua pisti aamulla ampiaiset päähän  uglystupid2 koko uni meni jotenki silleen, että laukkasin eka jollain vahvalla vaalealla hepalla ilman satulaa ja suitsia, sillä oli harja leikattu niinku vuonohepoilla eli en saanu ees piettyä kiinni oikeen mistään. mut pysyin selässä ja ihan ku oisin jutellu sen hepan kans Cheesy jossain vaiheessa iskäkin tuli vastaan jossain (ei ollu enää heppaa siinä kohassa..) enkä kyl ees muista missä ja miks. valvoin muka yön niin, etten jaksanu aamulla kouluun? sit jossain vaiheessa oli se heppa ja ne ampparit jotka hyökkäs mun päähän ja yks ainaki pisti. husin niitä pois. hmph.

ensinnäkin oon harrastanu ratsastusta tenavana, toisekseen en oo koulussa vaan töissä ja heräsin kyl aamulla niinku pitikin ja kolmannekseen pelkään ampiaisia. ota tuosta ny selvää. mut onkse sit tuota kateutta? mut miks ne mua päähän halus pistää Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: