Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Murha unet  (Luettu 30236 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
.:Chris:.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


.: Vanhat merkit eivät pidä paikkansa :.


Profiili
« : 03.04.2008 15:49:25 »

 Mun kaveri näki tässä joku aika sitten unen, jossa meidän luokka       ( olemme samalla luokalla) lähdettiin luokka retkellä kaasuilmapalloilla Venäjälle. Sit mä ja se mun kaveri mentiin samaan palloon, kun oltiin ilmassa mä sanoin et en oo kyll koskaan pitäny susta, ( joka ei oo totta ) se sano et joo, sit sanoin tiesikkö et venäjän ilmatilassa ihmisen tappaminen on laillista.
 Se sano et ei, sitten mä kerroin  jos se menee ton luukun päälle seisoon niin tää pallo nousee korkeemmalle, no se meni siihen ja mää vetäsin jostakin vivusta ja se luukku aukes mut mun kaveri jäi roikkuun siihen reunalle, ja mä aloin tanssiin sen sormilla venäläistä ripaskaa ja se tippu. onko tässä unessa mitään järkee?

- harka
« Viimeksi muokattu: 04.04.2008 18:07:16 kirjoittanut .:Chris:. » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 03.04.2008 17:53:15 »

Tappaa
Jos tapat nessasi jonkun, kertoo se siitä, että saatat menettää malttisi ja itsekontrollisi, jos joudut suuren stressin alaiseksi. Mieti tarkemmin tappamaasi henkilöä: onko sinulla mahdollisesti jotain tiedostamattomia vihantunteita häntä kohtaan valve-elämässäsi? Saatat hyvinkin ilmaista jonkinasteista vihaa tai inhoa tätä henkilöä kohtaan. Vaihtoehtoisesti saatat yrittää päästä eroon jostakin puolesta Itseäsi, jota tuo tapettu henkilö edustaa. Mietiskele mikä piirre tässä henkilössä viittaisi piirteeseen itsessäsi, josta haluat päästä eroon, mikä osa-alue hänessä on sellaista, jollainen et itse halua olla.
Jos sinut tapetaan, kertoo se siitä, että tekosi ja tunteesi eivät käy yksiin. Vaihtoehtoisesti uni voi edustaa elämääsi tulevia dramaattisia muutoksia.
Tappamisunet saattavat edustaa myös osaa sinussa tai elämässäsi, jonka haluat jätettävän rauhaan ja jättävän myös sinut rauhaan. Tappaminen unessa voi olla suora viittaus vanhojen asioide,tapojen, ajatusten, käytöksen jne. tappamista omassa persoonassa.

Kuumailmapallo
Jos olet unessasi kuumailmapallossa kertoo se, että on tullut aika voittaa masennuksesi. Uni saattaa olla suora viittaus siihen, että menetät jalansijaa tai maan repäistään jalkojesi alta johonkin tilanteeseen/ongelmaan liittyen. Vaihtoehtoisesti uni kuvastaa itsenäistymisprosessia ja tarvettasi saada jotakin henkistä tukea. Haluat, että arvostuksesi sinuna Itsenäsi nousisi jonkun henkilön silmissä.

Noilla tulkinnoilla sanoisin, että ystäväsi saattaa tuntea sisimmässään olevansa huonompi kuin hänen ystävänsä, jonka hän yrittää tappaa. Ystäväsi toisin sanoen tiputtaa ystävänsä ensin omalle tasolleen ja sitten kokonaan pois kuvioista häiritsemästä häntä. Unella ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisten murhanhimojen kanssa, joten ei huolta. Ystäväsi tuntenee sisäistä kaipuuta olla yhtä hyvä ja mahtava jossakin asiassa tai elämäntilanteessa, jossa ystävänsäkin on (esim. yhtä suosittu, yhtä rikas, yhtä seurallinen, yhtä iloinen jne),jota hän itse ei koe olevansa. Uni pyytää huomaamaan, että samaiset rikkaudet, joita ystäväsi ystävä ilmentää löytyvät myös ystävästäsi itsestään, kun hän lakkaa vertailemasta itseään ystäväänsä tai toisiin ja keskittyy kunnioittamaan Itseään.
tallennettu
.:Chris:.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


.: Vanhat merkit eivät pidä paikkansa :.


Profiili
« Vastaus #2 : 04.04.2008 17:52:39 »

 Aika jännä juttu noi sun unes Ardith.

- harka
« Viimeksi muokattu: 04.04.2008 18:08:55 kirjoittanut .:Chris:. » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 04.04.2008 19:57:20 »

Lainaus
Muutoksia minulla on kovasti menossa joka suunnalla ja tiedän että vastustan muutosta ihan simona, vaikka tiedän sen olevan hyväksi.

No sitten vain vastukset pois, niin eiköhän kuolematkin unissa ala hävitä Grin Ollaanhan sinusta nyt muutoksen myötä tappamassa jotain egosi osaa, jota ego luonnollisestikin vastustaa ja saa sinut hankaamaan muutoksia vastaan, koska muutoksen myötä SE menettää jotain (todellisuudessa SINÄ et menetä mitään, egosi vain menettää).

Hirttämisestä sanotaan vielä tällaista:

Hirttää, hirtetty
Hirttäjäisten näkeminen unessa edustaa epävarmuuden tunteitasi. Ajattele asiaa eräänlaisena metaphorana siihen, että olet jättänyt joitakin asioita "roikkumaan" elämääsi tai jotkin asiat vaativat vielä selvittelyä.

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: