Sivuja: 1 ... 62 63 [64] 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 493705 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #945 : 22.11.2017 08:02:02 »

Ite en juurikaan pistä kovin paljon painoa synttäreilleni. Ne muistaa ketkä muistaa ja muuten oon sit ihan hiljaa asiasta. Toki tänä vuonna tulee viimeinen 4 alkava vuosi täyteen ja sit ens vuonna pyöreitä, niin kai sitä taas jonkun villityksen pukkaa  2funny
Juuri kun edellisestä on ohi päässyt  Cheesy
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #946 : 22.11.2017 20:16:34 »

Sinikiviuhko  Grin Vai pärinät... olen ehkä muutaman kerran maininnut asiasta, sivulauseessa...  :Smiley Yritän vain piristää Jouskareita ja luoda synttäripöhinää, kiva jos on tarttunut  angel Tämä aika vuodesta on niin synkkä, että kyllä sitä voi hyvästä syystä vähän päristä.

Tässä alkaa tuntea itsensä oikeasti hiukan vanhaksi kun tuokin [Saturnuksen paluu] on jo takana. Uskon, että pärjäät sen kanssa hyvin.  saturnus kauris on omassa merkissään eli aika vahva planeetta ja sijainti kartallasi, uskoisin. Itse odottelen toista Jupiterin paluuta ensi vuonna, olen siitäkin tainnut täällä jossain jo pöhistä  Wink

Ihan rehellisesti, tämä vuosi on ollut rankka ja toivon, että ensi vuosi tuo iloisia asioita, hyviä uutisia ja mukavia muutoksia.

Domo, nauti viimeisestä nelosella alkavasta vuodesta.  Cool
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #947 : 23.11.2017 00:13:28 »

Johdatusta initaatio-vuoteesi meryem
 9 harmonian kautta.. Smiley
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #948 : 27.11.2017 20:11:20 »

Kiitos meryem Smiley

Joku viisas sanoi mulle et elämä alkaa vasta 5-kymppisenä. Toivotaan et se pitää paikkansa  Cheesy

Tavallaan on kaksijakoinen fiilis. Välillä ihan rauhallista ja kaikki hyvin olotilaa tulee toisinaan häiritsemään sitten sellainen käsittämätön levottomuus, vaikka sille ei oikeastaan ole mitään syytä.
On asioita jotka ei nyt vaan etene ja turha hätäily niiden kanssa ei auta. Puolisen vuotta kun vielä jaksaa, niin sitten alkaa taas asiat rullaamaan   :Smiley
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #949 : 15.04.2018 21:11:10 »

Katsoin Sepon huhtikuun kuukausikatsausta ja Jouskari on ikään kuin kahden tällä hetkellä polttopisteessä olevan merkin välissä.  pluto kauris nostaa nyt Kauriit hyvin merkittävään rooliin. Muistan muuten edelleen miltä tuntui kun Pluto hengaili niskassa hengittämässä. Ehkä tähän tasaisuuteen on jo tottunut ja tuota katselee mielellään sivusta.  skorpioni taas saa nauttia  jupiter se peruutteli juuri rx  jupiter skorpioni edestä eli Jupiterin paluu on vasta syksyllä. Näiden välissä siis jouskari, ei huonoa ollenkaan, mutta jotain uusia ideoita. Huomasin innostuneeni taas kiinalaisesta astrologiasta ja feng shuista. Tutkailin kotona ilmansuuntia. Niin ja olen lainannut kirjastosta kasan uusia self help life style opuksia. Tyyliin Viis veisaamisen taika Grin Marie Kondo hengessä juu näitä milloin minkäkin taika kirjoja on ilmestynyt aika paljon.

Mites muut jouskarit mitä kuuluu? Onko tullut hyviä ideoita tai uusia filosofioita elämään?
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #950 : 16.04.2018 06:06:27 »

Kaikenmoisia säpinöitä on ilmassa työ- ja opiskelurintamalla, mutta mikään ei vielä ole varmaa ja mistään en mitään tiä  Grin

Muuten elämä rullailee aikalailla samaa rataa kuin ennenkin - odottelen et jotain alkais tapahtuun...  knuppel2

tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #951 : 16.04.2018 10:08:25 »

Jos   aurinko- askendentti  skorpioni -lla on  kuu   jousimies -ssä, miten sen "pitäisi" vaikuttaa esim. matkustusintoon?

 Huh
« Viimeksi muokattu: 16.04.2018 10:11:13 kirjoittanut sideman » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #952 : 20.04.2018 20:20:59 »

Minulla  aurinko jousimies tykkää reissata ja  askendentti rapu nauttii uusista kokemuksista, mutta on niin onnellinen kun saa tulla takaisin kotiin.

Jousimiehen matkustus voi olla joskus nojatuolimatkailua matkajuttuja lukien tai sitten enemmän sisäistä ja pohdiskelevaa. Ehkä minulla tuo merkkiyhdistelmä vaikuttaa myös siihen, että jos kotona on kurjaa niin silloin matkakaan ei onnistu. Matkoille ei voi paeta sitä kuka on tai mitä on kotona, koska se on sinussa niin se tulee mukana, mihin sitten menetkin.

Mutta en osaa sanoa  kuu jousimies ja matkustusinnosta, osaat varmaan itse vastata siihen parhaiten.  Smiley
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #953 : 04.05.2018 09:21:52 »

Minulla ovat   skorpioni aurinko  ja  jousimies kuu miltei täsmälleen semisekstiilissä. Lienee
melko veemäinen kombo...Kaiken kukkuraksi  mars   in  kauris .
Semi-sextile by sign, though not by degree??


 Tongue

« Viimeksi muokattu: 04.05.2018 09:25:16 kirjoittanut sideman » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #954 : 04.05.2018 15:00:02 »

miksi se sinusta on veemäinen?

Eikös vierekkäiset merkit "riitele" keskenään tai muuten ole hankalia, kuten
tässä Vesi ja Tuli? Ja vielä Aurinko Veden merkissä sekä Kuu Tulen merkissä?
« Viimeksi muokattu: 04.05.2018 15:02:14 kirjoittanut sideman » tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #955 : 05.05.2018 08:08:15 »

miksi se sinusta on veemäinen?

Eikös vierekkäiset merkit "riitele" keskenään tai muuten ole hankalia, kuten
tässä Vesi ja Tuli? Ja vielä Aurinko Veden merkissä sekä Kuu Tulen merkissä?

No vesihän koittaa sammuttaa tulen, joten kyllähän se hiukan haastava kombo saattaa olla. Täytyy sit vaan jollainlailla asia tiedostaa ja osata pönkittää sitä alakynteen jäävää puolta et pärjää  Wink (oliko riittävän sekava vastaus?)  Grin
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #956 : 05.05.2018 10:24:53 »

sideman
 skorpioni on kiinteä merkki, joka ei hevin anna periksi,
viihtyy erakkona itekseen,
ja  kuu jousimies :stä taas on sanottu, että viihtyy missä muualla tahansa kuin kotona.
Sinähän olet ratkaissut tämän " ongelman"
roikkumalla kiinteästi nimimerkillä  skorpioni julkisesti  jousimies netissä
ja kirjoittamalla sanskriitin kielellä vatikaanista (  jousimies vieraat kielet ja uskonto ).

Itse olen ajatellut semisekstiilistä, että sillä mennään jotakin kohti..
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #957 : 05.05.2018 10:43:58 »

ja  kuu jousimies :stä taas on sanottu, että viihtyy missä muualla tahansa kuin kotona.

Aika osuvaa! Kun palaan miltei päivittäiseltä, läpivuotiselta pyörälenkiltä (esim. 20 kilsaa),
himaa lähestyessä alkaa naama mennä norsunveelle! Ja "kotikin" näyttää
enemmän romuvarastolta, mm. sähkörummut ja kuntopyörä keskellä olkkaria!

 Grin
« Viimeksi muokattu: 05.05.2018 10:47:45 kirjoittanut sideman » tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #958 : 01.09.2018 07:34:12 »

Minkälaista viisautta mahdat tarkoittaa? Kun kaikki me ollaan omalla tavallamme hiton älykkäitä. Toisilla se näkyy asioiden tekemisessä ja toiset sit taas on paperilla fiksuja, mutta käytännön hommat ei suju yhtään jne. Smiley

Itellä on nyt ollut vähän sellainen "kun taas mikään ei suju suunitelmien mukaan" -jakso. Keksin kiinnostavan opiskelupaikan ja olisin päässytkin sinne, mutta te-toimiston mielestä se nyt ei ollut yhtään järkevää.
No nyt sitten olen urapolku valmennuksessa ja ei se kyllä yhtään ole sitä miten sitä markkinoitiin. Hirmuista painostamista töiden hakuun sen sijaan että etsittäisiin sitä koulutusta/ammattia mulle, millä voisin pärjätä eläkkeelle saakka. Terveydellisiä ongelmia senverta että ne hiukan rajoittaa uravalintaa.
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #959 : 01.09.2018 10:19:30 »

Sun juttujas lukeneena mulla on susta sellainen hyvän ihmisen kuva - kun parhaansa yrittää niin se riittää  Kiss


Ei mulla yleensä ole ollut hankaluuksia noiden te-toimistojen kanssa, mutta nyt ei oikein asiat kohtaa silleen kuin mun mielestä pitäisi.
Työtäänhän nekin ihmiset siellä tekee ja tääkin on sellanen juttu et he tietenkin toimivat omien sääntöjensä mukaan ja tuijottavat vain tän alueen työllisyyslukuja.
Kun ei ole mitenkään varmaa että tänne alueelle jään loppuelämääni viettämään, niin en tuijota itse vain tän alueen vapaita paikkojakaan.
Ja itse mietin asiaa niin, että uusi ammatti pitää keksiä - sellainen mitä voin tehdä näiden rajoitteideni kanssa.

Jos ei muu auta asiassa, niin kokeillaan sitten vähän  tickedoff knuppel2
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Sivuja: 1 ... 62 63 [64] 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: