Sivuja: 1 ... 61 62 [63] 64 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 496916 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 894



Profiili
« Vastaus #930 : 27.02.2017 14:58:59 »

Samoihin  jousimies rapu arkkityyppeihin kompasteltu täälläkin ja urakalla. Se tutka on välillä hiljaisempi ja joskus äänekkäämpi, mutta aina se on siellä. Toivottavasti sinikiviuhko et mistään mun viesteistä pahastunut. Mikäli näin kävi, niin se ei todellakaan ollut tarkoitukseni.

Luulin, että noi lapsuuden sormenjäljet olisi tähän ikään jo aika hyvin pesty. Vuonna 2005 olin reilu parikymppinen ja tr.  pluto aspect_squ rx kuu oli todella rankka ja nyt oon jotenkin koko alkuvuoden ollu, että mikä ihme. Jotenkin etäisesti samoja fiiliksiä ja teemoja esillä. Nyt huomasin, että tr.  saturnus aspect_squ rx  kuu koko tän vuoden.  buck2 Että 506 ikkunaa taas tälle vuodelle... Ihanaa  crazy2
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #931 : 27.02.2017 19:14:50 »

Ääripäät, totta. Jotenkin se, että pomppii ääripäissä, on ehkä edelleen sitä, että jättää jonkin osan omista tunteistaan kuuntelematta. Se on sitten vain eri osa eri ääripäissä. Varoitusmerkkienkään huomioimatta jättäminen ei ole mitenkään hyödyllistä. Tai sitten tilanteet ja tunteet eivät ole tasapainossa, kosketuksissa toisiinsa.

Tässä mietin juuri sellaista, että kun jotkut lapsuuden tunnemuistot voivat olla niin eriytyneitä tilanteista, ettei osaa niitä millään yhdistää. Jokin tilanne nykyhetkessä voi laukaista flashbackinä sen tunteen, mutta kun yrittää miettiä, että mistä tämä tunne on alunperin lähtöisin, niin ei millään pysty tajuamaan. (Toisena hetkenä taas voi luetella moniakin tilanteita, joissa kaiken järjen mukaan olisi sellaisia tunteita, mutta kun ei vaan siinä hetkessä, kun se tunne on päällä!) Tajusin, että koska se alkuperäinen henkilö ja tilanne sen tunteen aiheuttajana jää ymmärtämättä, olen koko elämäni päätynyt pitämään asiaa niin, että ne tunteet kertovat jotain minusta, omasta pahuudestani tms., pakkohan niiden kai on, ja siten omaksunut sen syyllisyyden kaikista muidenkin teoista itselleni. Tai että joku tällainenkin mekanismi siinä varmasti on.

Ihanasti sanottu tuo "ihminen voi nähdä todellisuuden kirkkaammin kun on pessyt ikkunan lapsuutensa sormenjäljistä".  smitten Ei tajuakaan missä huurussa sitä voi vuosia kulkea. Silti, kai ne tulevat aina välillä esille uudestaankin, mutta toisaalta meryem, jos oot niitä käynyt jo läpi, niin ainakin oot pohjatyötä tehnyt. En voi kuvitellakaan, että olisin itse vielä parikymppisenä tajunnut näitä (elämä ei ollut tarpeeksi vakaatakaan siihen silloin, aika sarkastista elämältä läväyttää traumamuistot pintaan silloin, kun on vihdoin päässyt johonkin vakaaseen olotilaan, mutta niinhän se menee  Wink), mutta ehkä kävin läpi jotakin valmistelevaa..
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #932 : 27.02.2017 19:51:24 »

Onko tekosyiden keksiminen vain jousimiesten ominaisuus?  :Smiley   Wink
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 894



Profiili
« Vastaus #933 : 28.02.2017 00:12:41 »

Ave, en minäkään ihan kaikkia juttuja silloin parikymppisenä vielä tajunnut ja se oli sellaista valmistelua ja tunnelmia, enemmän. Juurikin niitä tunnemuistoja, joista ei oikein saanut kiinni, että mihin ne liittyivät ja se oli ahdistavaa. Usein minäkin mietin, että olen paha ja huono ja ne tunteet kertovat minusta. Täytyy sanoa, että jos en olisi jo aikoinaan käsitellyt jotain niistä tunteista ja asioista niin tämä aika ahdistaisi paljon enemmän. Mutta edelleen samaa teemaa huomaan ja sitä tunteiden tunnistamista ja myös niiden tunteiden itsestä irrottamista silloin kun huomaa, että ne eivät ole omia tunteita. Voin sanoa juuri tuosta syystä joidenkin ihmisten seura ahdistaa todella paljon tällä hetkellä, kun tajuaa mistä ne jotkin ikävät tunteet nousee ja kun ne ei ole omia, mutta niitä tungetaan sulle ikään kuin omina. Tai sitten ne vain imaisee tahtomattaan. buck2

Vuorovaikutus on hyvä aihe! Tän  saturnus kuu kuvion kanssa vuorovaikutus välillä ahdistaa, mutta sitten on onneksi myös niitä ihmisiä, joiden seurassa on hyvä olla. Varsinkin läheisten kanssa tällaisena aikana tunnejutut nousee pinnalle voimakkaasti ja toisaalta myös se, että miten hyvin viihtyy itsensä kanssa.

Tekosyitä, en tunnusta. Ne asiat on sillä hetkellä erittäin tärkeitä! coolsmiley Kunnes on pakko alkaa tekemään sitä mitä alunperin oli aikomassa...  :Smiley
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6579


Profiili WWW
« Vastaus #934 : 18.05.2017 23:27:45 »

https://kauppa.toimistoetu.fi/s01/cur/images/product/54100.jpg
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 894



Profiili
« Vastaus #935 : 22.06.2017 22:10:09 »

Mihin lähdet reissuun?  Cheesy Tällä jouskarilla on myös jatkuva matkakuume ja luen kaikkia matkakertomuksia.

Tämä kesä taitaa mennä koto-Suomessa  rapu Mutta kunhan tästä pääsee lomalle niin eiköhän sekin ole oikein jees
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #936 : 27.06.2017 19:53:50 »

Melko sekavaa tällä hetkellä. Oon joutunut melkein epäviralliseksi omaishoitajaksi tai ainakin henkilökohtaiseksi avustajaksi toiselle naapuripariskunnalle. Tykkään kyllä heistä ja kaikki silleen ihan ok, että homma toimii ja muhun luotetaan. Oma mieli vaan on hiukan epävarma kun ei mistään ole mitään varmuutta.
Pariskunnan molemmat osapuolet nyt huonosti liikkuvia ja kun en heille ole sukua, niin hiukan hirvittää et jos suku puuttuukin asioihin. Tulee pian muutto eteen sit mulla jos oikeen paska tuuri käy  Tongue
Ei pitäis murehtia turhia, mutta mutta... no täytyy vaan antaa ajan kulua ja ihmetellä mihin suuntaan asiat menee  :Smiley
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 894



Profiili
« Vastaus #937 : 07.07.2017 23:13:42 »

Nihkeää. SATURNUS  saturnus  Angry  jousimies Stellium saa olla jo rauhassa, mutta osuu ikävästi  aspect_squ  kuu

En tiedä onko tämä nyt joku kesäjuttu, että saa lomailla ja edes vähän hengähtää. Vaikka juhannuksenakin tuo saturnuksen neliö oli tarkka. Koko alkuvuosi ollut stressaava. Muutoksia, mutta ei sellaisia, joihin itse voisin vaikuttaa saati, että olisin niitä toivonut. Saati, että ne olisivat hyviä. Tai toisaalta huonoja, mutta kuitenkin siltä tuntuu ja se ärsyttää ja stressaa.

Kun tuliskin sellainen muutos, johon voisi vaikuttaa ja saisi itse päättää.  knuppel2
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
freiya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #938 : 03.10.2017 15:49:46 »

Pitkän tauon jälkeen pääsin viimeinkin takaisin tälle foorumille, viimeksi taisin olla satunnaiskäyttäjänä v. 2014   Smiley

Tämä jousimies on ollut melko sekavissa oloissa nämä 2-3v, koko saturnuksen aika ei ole tuntunut muulta kuin tervanjuonnilta. Suunnitelmia, haaveita ja idoita tulevaisuudelle on ollut paljon mutta jaksaminen on pahasti ollut kortilla eikä suuntakaan ole ollut täysin selkeä. Itselläni  aurinko aspect_con mars aspect_con askendentti  jousimies varmaan selittänee hosumista - intoa on, palikoita ei. Toisaalta tuntuu etten saa aikaan tarpeeksi, toisaalta tuntuu että joistain asioista on pakko hellittää ja päästää irti välillä. Suurimpana taakkana ovat olleet opiskelut jotka eivät enää vastaa tarpeitani tai toiveitani, ja urakuvioiden uudelleensuunnittelu onkin jatkuvasti mielessä. Tuntuu kipeältä katsoa muiden menevän eteenpäin kun itse vielä jumittaa epätietoisuudessa, vaan tyhmäähän tämä on. Ei elämä kilpailu ole eikä itseään pitäisi verrata muihin  Undecided

Jossain muistelen lukeneeni että saturnus liittyy myös hampaiden terveyteen? Korjatkaa jos olen väärässä - itseltäni on hoidettu hampaita ja poistettu myös viisureita vähitellen puolentoista vuoden ajan.  Grin Kulunut aika on myös pakottanut kiinnittämään huomiota terveyteen ja mielenterveyteen. Kaikenlaisia oireita, mielialanvaihdoksia, ihastumisia ja masentumisia on tullut tiheään tahtiin, mutta ehkä siinäkin on kyse jonkinlaisesta kouliintumisesta niihin uusiin energioihin.

Just nyt odotan joulutöiden alkamista ja joulua yleensäkkin. Toiveissa on että uusi vuosi toisi vähän kivempia tuulia tähänkin kolkkaan  smitten

tallennettu

"You kneel down to the dry land
Kiss the Earth that birthed you
Gave you tools just to stay alive
And make it up when the sun is ruined"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 894



Profiili
« Vastaus #939 : 18.10.2017 22:31:59 »

Odotan, että tämä  saturnus vuosi loppuu. Koko vuoden  saturnus mennyt Jousimiehessä ja neliössä Kuuhuni. Tässä vuodessa on ollut paljon hyviä asioita, mutta myös stressiä. Yleisestikin olen kokenut ahdistusta maailman tilanteesta, välillä tuntuu, että hyviä uutisia ei ole. Toivottavasti Kauriit handlaatte ensi vuoden Saturnuksen kanssa. Kyllä kai kun se on teidän oma planeetta, mutta jouskarille ei sovi yhtään. Juu, saturnus liittyy myös luustoon ja hampaisiin sekä terveyteen. Minä mietin miten saisin nukuttua enemmän kun olen jatkuvasti väsynyt.

Odotan, että tämän vuoden vielä jaksaisi viedä töissä kunnialla päätökseen. Sillä saralla on aika uskomaton tilanne, joka aiheuttaa harmaita hiuksia. Mutta odotan myös joulua ja ensi vuoden Jupiterin paluuta smitten
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nongrata
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #940 : 29.10.2017 12:23:23 »

Tuleva siirtymä kauriiseen ja saturnuksen yhtymä auringolle pelottaa. Edellisen kerran yhtymä osui aurinkooni 90-luvun alussa ja sen seurauksien kanssa olen paininut niistä vuosista saakka. Henkinen yksinäisyys ja se, etten tuolloin nuorena kouluikäisenä uskaltanut hakea itselleni apua painiessani kohtuuttoman vaikeiden asioiden kanssa yksin jätti perinnöksi pysyvät mielenterveysongelmat. Siksi nytkin hirvittää mitä tuleman pitää. Ei ole itsestään selvää, että kauriit selviytyvät saturnuksesta paremmin. Ei kukaan mahdottomia jaksa, oli merkki mikä tahansa. En tiedä oliko sitten samanaikainen neptunuksen yhtymä vahvistamassa henkisen yksinäisyyden tunnetta ja vaikeaan sosiaaliseen asemaan joutumista, syvää epätoivoa itsemurha-ajatuksineen. Kunpa osaisin olla vahvempi nyt. Sisäinen tärinä ei ole helpottanut vuosien mittaan ja vasta lääkkeiden avulla olen kyennyt olemaan tekemisissä ihmisten kanssa.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 894



Profiili
« Vastaus #941 : 29.10.2017 12:56:49 »

Hei nongrata, ikävä kuulla kokemuksistasi, mutta kiitos kun kerroit. Eipä se taida  saturnus teitä Kauriitakaan päästää ihan helpolla. Niin ja muuten teillä on nyt Pluto vielä vaikuttamassa. Osuuko sinulla Pluto tällä hetkellä johonkin henk. koht. planeettaan kartallasi? Neptunuksen transiiteista niin joo, itselläni oli joskus nuorempana tr.  neptunus MC:llä ja se oli aika yksinäistä aikaa. Nyt on ollut Tr.  neptunus neliöitä aurinkoon ja  uranus venus merkurius. Olen aina ollut aika huono ystävystymään, tai ystyvystyn joo,  mutta ne ystävyyssuhteet tuppaa aina jotenkin hiipumaan. Viime aikoina tuntuu, että sosiaaliset kuviot on entistä tiiviimmät ja pienemmät.

Toivottavasti nongata tällä kerralla saat tuosta  saturnus uuden tilaisuuden ja paremman kokemuksen, Ainakin sinulla vaikuttaisi olevan apua ja tukea tällä kerralla. Se on hyvä. Niin ja tuo Pluton transiitti, voin sanoa stellium jouskarina, että se kiersi melkein kaikki planeettani, mutta sekin voi olla voimaannuttava kokemus. Ei välttämättä helppo tai mukava, mutta auttaa jaksamaan yllättävissäkin tilanteissa ja jos sinulla on vanhoja juttuja, joita mietit niin tuo Pluto voi itse asiassa olla apuna siinä käymässä niitä läpi. Sitten voit mennä eteenpäin.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nongrata
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #942 : 29.10.2017 22:26:33 »

Kiitos kannustuksesta, meryem. Toivon todella, että tulevan jakson aikana en joutuisi niin ahtaalle kuin edellisellä kerralla ja että pääsisin rakentamaan elämääni jotain uutta, joka kantaisi eteenpäin. Pluto on ollut viimeisen vuoden ajan yhtymässä aurinkooni ja kieltämättä olen elänyt menneitä mielessäni uudestaan. Toisaalta, olen saanut vähän "puhdistettua" elämääni ja olen päässyt irti joistain asioista ja ihmisistä eli on Pluto omalla tavallaan antanut voimaakin. 
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #943 : 31.10.2017 16:15:06 »

 askendentti jousimies täällä pitkästä aikaa. Viimeiset 2-3 vuotta on kuin hammastikulla olis käyny lohikäärmeelle uhittelee ( aurinko oinas -joten ei ihan huono idea.. Wink )Harry Potterissa on se pirunnuora kasvi- vähän sellasen kanssa vääntöä, mut ilman taikasauvaa, vain sillä hammastikulla.. idiot2
Töistä otan kaikki energiat itteeni ja tunnen ihan liikaa suojauksista huolimatta-joidenkin kohdalla kaikesta yrityksestä huolimatta ne vaan "valuu pois". Henkisesti niin kuluttavaa että flunssa kesti vain 5 viikkoa ja oon lähes koko ajan valmiina räjähtämään tai parkumaan tickedoff Cry . No toisaalta, ei tuolla kukaan ole parhaimmillaan, edes hoitohenkilökunta koska jatkuva kiire..
Mutta oon kyllä huomannut että ihmiset ympärillä on tarttunu kaksin käsin millon mihinkin millä saa pään sekaisin tai off-asentoon..varsinkin ne jotka on enemmän ulospäin suuntautuneita.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 894



Profiili
« Vastaus #944 : 22.11.2017 00:53:40 »

Huomenna aamulla  aurinko siirtyy  jousimies  Smiley Meillä jouskareilla alkaa synttärikuukausi  Cheesy coolsmiley crazy2 smitten

Lisäksi kun jousimiehen kuukausi on ohi niin myös  saturnus vihdoin jättää meidät rauhaan ja siirtyy eteenpäin  kauris juuri sopivasti talvipäivänseisauksen aikoihin.

Minkälaisilla fiiliksillä tulevista synttäreistä jouskarit?
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: 1 ... 61 62 [63] 64 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: