Sivuja: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497660 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #885 : 18.02.2015 13:11:26 »

Tälle Jousimiehelle kuuluu aika hiljaista. Valmistumisen jälkeen muutama vuosi meni hiljaiseloa, vuosi sitten alkoi myllerrys työelämässä ja se jatkuu edelleen - näin työnarkkiksena  askendentti kauris :iina myllerrys työelämässä on pahempaa kuin teloitustuomio!!! Shocked

Ensinnäkin: tr neptunus aspect_squ keskitaivas selittänee, että työelämässä on hämmennystä ja rinnakkain sekä toiveikasta odotusta että romuttuneita haaveita Cry  Neppari sahaillut jo pitkään tossa MC:ni tuntumassa ja hiljattain teki siis ensimmäisen ohituksensa.

Lyhykäisesti: jouduin viime vuonna YT-neuvotteluissa saneeratuksi, joskin pääsin uudelleensijoitusohjelmaan ja sijoituin firmassa eri tehtäviin ennen irtisanomisajan loppumista. Tosin paljon hämminkiä ollut, koska viesti yksiköstä toiseen ei ole siirtynyt, mm. palkkasaatavia on jouduttu tarkistamaan useaan otteeseen ja luottamusmiesten välityksellä vaatimaan "omia takaisin". Ja muuta työsopimukseen liittyviä epäselvyyksiä, joita edelleen selvitellään ja luottarit ajavat. Alkaa pinna loppumaan tähän vääntämiseen - saikulla tällä hetkellä, burn out koputtelee pelottavasti oven takana... Cry

Ja sitten seuraavaan: onko se tr saturnus aspect_con keskitaivas , joka pistää koitokselle? Saturnus aina vaatii kärsivällisyyttä ja vastuuta ja jos on leipänsä hyvin hoitanut, Saturnus aina palkitsee - muutoin on hankalampaa... Uudessa tehtävässäni olen tosin useaan otteeseen kysynyt lisäkoulutusta, jotta pääsisin vastaamaan laajemmasta toimenkuvasta ja mahdollisesti etenemään työssäni - esimies on pyynnölleni ainakin näyttänyt vihreää valoa, koulutuksen aikataulu on vaan eri asia, missä vaiheessa saadaan kouluttaja irroittautumaan omista tehtävistä (meillä kun nuo koulutukset tapahtuvat yksilöittäin/max. muutaman hengen pienryhmissä)... Huh

Ja mitäs muuta meikäläisen taivaalla tapahtuu: on ainakin tr jupiter aspect_tri aurinko ja tr jupiter aspect_con kuu , joiden pitäisi olla iloisia aspekteja - kaiken viimeaikaisen stressin keskellä eivät vaan pääse esille... Undecided

Painekattila päästelee jo näkyvästi höyryjä pihalle, painetransiitteina tällä hetkellä tr pluto aspect_con askendentti (nyt asteentarkkana ja 1. ohitus tapahtui ihan hiljan!!!), tr saturnus aspect_con uranus ja tr uranus aspect_squ askendentti !!! Shocked  Huaaah, ei varmaan mikään ihme, että meinaa pää räjähtää ja tuntuu siltä, kuin olisi kädet sidotut! Hermostuttaa, kun asiat junnaavat ja junnaavat, mitään ei tapahdu ja oikein mihinkään ei tällä hetkellä pysty vaikuttamaan (mun eräs työasia on johtoportaassa käsittelyssä vasta ensi kuussa ja sinne saakka pitäisi jaksaa odottaa ja toivoa - ei tule kesää, en jaksa! tickedoff ) buck2 Pelkkää kärsimätöntä odottelua ja toiveita, että jossain välissä tulisi se käänne parempaan/huonompaan ja että pystyisi konkreettisesti käärimään omat hihat ja tekemään niitä haluttuja muutoksia...
« Viimeksi muokattu: 18.02.2015 13:13:21 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #886 : 15.12.2015 22:41:25 »

Hei, jouskarien synttärikuukausi. Otetaan siis tämä aihe taas esille.

Tällä jouskarilla menee ihan hyvin. tr.  saturnus ja tr.  neptunus kovasti yrittää kaikenlaista, mutta mun elämä on parantunut aivan huomattavasti sen jälkeen ku Pluto lähti jouskarista. Potenssiin sata!

Olen saanut elämääni paljon hienoja asioita ja kokemuksia. Ehkä jouskarit on hiljaisia, koska sulattelevat kokemuksiaan, että voivat joskus kirjoittaa niistä kirjan.  coolsmiley Tämän jouskarin ikuisuushaave.  Embarrassed

Ps. en tiedä tunnistaako jotkut vanhat foorumin tyypit.  Wink En ole täällä ihan ensimmäistä kertaa. Olin tosin pitkään poissa, mutta nyt tuli taas sellainen astrologinen olo. Ja siksihän tämä foorumi on.  Cheesy Ihana nähdä, että täällä on niin paljon tuttuja nimiä edelleen.

Mukavaa synttärikuukautta siis kaikille  jousimies
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #887 : 16.12.2015 16:27:59 »

Minä olen asunut yhdessä paikkaa nyt jo melkein vuoden.  Shocked

Ostin myös uuden lakananShocked Cheesy
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #888 : 16.12.2015 21:42:31 »

sinikiviuhko, kiitti!  Smiley

Ai että ihan uusi lakana, no huh! Eileithyialla menee tosi lujaa.  Cheesy Varmaan hyvä feng shui uudelle vuodelle ja silleen...  :Smiley Vuosi samassa paikassa, älä ny vaan jämähdä.  coolsmiley

Mutta hei, mä oon tehny historiaa, oon ollu kohta kaksi vuotta samassa työpaikassa! Olen kyllä työpaikkaa vaihtanut useammin kuin asuntoa, joka sekin on ollut kyllä suhteellisen usein. Että tämä on saavutus  jousimies luonteelle.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #889 : 23.12.2015 15:59:11 »

Mitäs Jousimiehille kuuluu? No tällä Jousimiehellä on ollut aika tapahtumarikas kesä. Nimittäin työkuviot selkenivät ja ne puuttuvat palkkasaatavat on nyt onnellisesti saatu Smiley  Lisäksi loppukesästä tuli siirryttyä asuntovelalliseksi smitten  Kesäloma ja osa syksystä on kulunut oman asunnon laittamiseen Smiley  Tekemistä asunnon suhteen riittää vielä tulevaisuuteenkin! Smiley

Urkki ja Pluto edelleen rassaavat mun  askendentti :ia... buck2  pluto aspect_con askendentti ja  uranus aspect_squ askendentti , huhheijaa! Jos noista jotain positiivista pitää sanoa, niin ainakin allekirjoittanut on ollut kunnon voimanpesä vastoinkäymisten edessä - mikään ei tunnu alistavan, pysäyttävän tai lannistavan lopullisesti! knuppel2  Polville saatan pudota, mutta turha toivo, että luovuttaisin!!!

Odottelen hermostuneena, mitä  neptunus aspect_squ aurinko tuo tullessaan, en tykkää  neptunus :sta, en siis yhtään... Undecided  Onneksi  saturnus sahaa samaan aikaan  jousimies :ssa, vähän realiteetteja peliin... Terkuin, Nousu-Kauris police
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #890 : 28.12.2015 21:16:15 »

Mulla tr.  neptunus jo ohitti Auringon. Etukäteen hirvitti, mutta en kyllä huomannut mitään ihmeellistä. Paitsi, että olen lukenut tosi paljon. Enemmän kuin vuosiin ja katsonut elokuvia. Kaikista hauskinta, että tämä on liittynyt työhöni ja on siis ihan dream come true.  Grin Nousu rapuna mulla taas Pluto sahaa dc:llä. Ajoittaisesta lievästä vainoharhaisuudesta huolimatta pluto vain vahvistaa. ihmissuhteissa mennään syvyyssuunnassa, mutta myös itsen kanssa. Ei kuitenkaan mitään angstia vaan sellaista toisenlaista syvyyttä. Oikeastaan on aika mahtavaa ku mikään kuvio ei hirvitä.

Onnea asuntovelalliselle.  smitten Itsekin haaveilen pienestä remontista.. saa nähdä miten käy.  Smiley
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #891 : 20.05.2016 11:20:52 »

Tulee jännä viikonloppu Sepon tulkintaa täysikuusta

KRIITTINEN TÄYSIKUU JOUSIMIEHEN MERKISSÄ

Toukokuun täysikuu osuu todella dramaattisesti Auringon ja Marsin oppositiolle, joka on omiaan herättämään aggressiivisia reaktioita ilman mitään näkyvää tai ymmärrettävää syytä. Alitajuntaan patoutuneet tunteet purkautuvat pienestäkin ärsykkeestä ja perimmäisenä syynä on aina yritys olla tai tehdä jotain sinulle täysin sopimatonta.

Mitä sitten tapahtuu maailman sotatantereilla, on jo kokonaan oma lukunsa. Aggressiivista ja tulenarkaa energiaa on liikkeellä samaan aikaan kun Nato treenaa maihinnousua Suomen rannikolla. Olemalla itse mahdollisimman rauhallisia, pystymme omalta osaltamme vaikuttamaan rauhan säilymiseen kaikkialla maailmassa.

Tämän täysikuuviikonlopun aikana on parempi pitää tiukasti puoliasi kaikkialla ja kaikkien kanssa. Tiukasti ei tarkoita aggressiivisesti tai vihaisesti, vaan mahdollisimman rauhallisesti ja sisäisen varmuuden säestämänä. Nyt olemme oman totuutemme lähteillä hetken aikaa enemmän kuin koskaan ja sen tulee aiheuttaa mieluummin euforista hyvänolon tunnetta, kuin pienintäkään paniikkia.

Sisäinen tietoisuus siitä, että olet aina ollut, olet nyt ja tulet aina olemaan ehdottomasti oikeassa, ratkaisee tämän viikonlopun sujumisen sinua ja elämääsi kannustavalla tavalla. Hoitamalla tämän jakson voitokkaasti kotiin, saat valtaisan positiivisen energian kaikille mielessäsi välkkyville hankkeille ja suunnitelmille.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #892 : 13.10.2016 21:12:28 »

Yllättävän useista asioista elämässä tulee sellainen olo, että ei tiedä onko tämä nyt hyvä vai huono. Toki jostain jutuista tuntuu heti jommalta kummalta, mutta useimmiten asenne ratkaisee ja joskus näkee vasta myöhemmin, että joku asia olikin hyvä. Mä oon muuttunu niin paljon kanssa, että välillä sitä on miettinyt miten pysyy kasassa. Kuitenkin sitä on aina pysynyt ja en tiedä onko se sitä jouskaria. Muuttuvaa merkkiä, tajuaa sen, että asiat ei lopulta ikinä voi pysyä samanlaisina ikuisesti. Tai ennen kaikkea ei voi palata entiseen. Olen miettinyt viime aikoina mikä olisi elämässäni sellainen hetki, johon palaisin, jos se olisi mahdollista. En tiedä. Jouskarit ei ole tällä hetkellä astrologisesti pahimmassa polttopisteessä tai mitenkään erityisesti tapetilla, mutta mun nousumerkki rapu on  crazy2
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #893 : 15.10.2016 12:53:06 »

Jäin tässä oikein miettimään että mitä minulle kuuluu. Olen työtön ja elämän sellaisessa tienhaarassa että täytyy tehdä valinta, jolla on vaikutus loppuelämään. Periaatteessa päätös on tehty, mutta jotenkin asioiden eteenpäin vieminen ei vain suju.  Huh
Odottelen vaan että jotain tapahtuisi...  Shocked

Ikääkin kun kuitenkin on jo melkein 50, niin on jo hiukan ? oppinut miettimään tekemisiään ennenkuin ryntää suinpäin jonnekin  Grin
Saattaa se kyllä olla tuo nousumerkkikin   neitsyt joka vaikuttaa, että ei ihan niin villinä ja vapaana koe tätä elämää.
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #894 : 19.10.2016 20:39:06 »

Joo, jouskarilla ja ravulla ei ole mitään muuta yhteistä kuin että ne molemmat merkit on mun kartalla ja se on välillä tosi outo yhdistelmä. Nousu-rapu on myös sellainen kuunaama, että kaikki ajatukset näkyy heti kasvoista. Toisaalta toi piirre on saanu mut harrastajateatteriin ja ylipäätään kiinnostuun näyttelemisestä. Olen yrittänyt ajatella, että tavallaan ilmeikkäät kasvot on myös rikkaus.

Joskus tuntuu, että olen jouskari joskus taas enemmän rapu

Onko täällä muuten jouskareita, jotka ovat tyytyväisiä nousumerkkiinsä?  :Smiley
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #895 : 20.10.2016 19:00:41 »

Joo, jouskarilla ja ravulla ei ole mitään muuta yhteistä kuin että ne molemmat merkit on mun kartalla ja se on välillä tosi outo yhdistelmä. Nousu-rapu on myös sellainen kuunaama, että kaikki ajatukset näkyy heti kasvoista. Toisaalta toi piirre on saanu mut harrastajateatteriin ja ylipäätään kiinnostuun näyttelemisestä. Olen yrittänyt ajatella, että tavallaan ilmeikkäät kasvot on myös rikkaus.

Joskus tuntuu, että olen jouskari joskus taas enemmän rapu

Onko täällä muuten jouskareita, jotka ovat tyytyväisiä nousumerkkiinsä?  :Smiley

En mä kauheen innoissani ole neitsytnoususta. Jousimiehellä kun olisi kivaa, niin silloin se neitsyt alkaa nipottamaan ja sitten kellään ei oo kivaa  Embarrassed

Joku viisaampi kuin minä sanoi, et mitä vanhemmaksi me tullaan, niin sitä enemmän me aletaan muistuttamaan meidän nousumerkkiä ja kyllä tässä alkaa huomaamaan sellaista oirehtimista...  Tongue
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #896 : 21.10.2016 23:15:10 »

No minulla taas, kun jousimiehellä on kivaa niin  rapu alkaa pähkäileen, että oliko se yksi kommentti nyt loukkaus ja sitten pitää kiukutella kunnes joku kysyy, että mikä nyt on.  Embarrassed Sitten rapua tunteellisena pidetään helposti lapsellisena. mun yks kaveri aurinko ja nousu  rapu, jopa mun mielestä se oli vähän lapsellinen (oltiin kyllä aika nuoria silloin). Mutta mun jousimies kaveri kommentoi myös mua, että piti joskus lapsellisena. No hän on nousu skorpioni ja  kuu kauris niin voin kuvitella... Mutta täytyy sanoa, että tolla jouskari kuu kauris kaverilla ei mene kovin hyvin. Jotenkin tähän aikaan sopien sanoisin kuitenkin, että nousu-rapu on aika hitonmoinen, sitkeä ja päättäväinen merkki kun sille päälle sattuu. Kun sen kanssa oppii elämään niin rapu ei ole lapsellinen. Mutta ihan niinku kauris rapu ei vihaa mitään niin paljo ku että pidetään lapsellisena tai nauretaan tai ei oteta vakavasti. Se on kamalinta mitä rapu (tai kauris) tietää.

Mulla oli pikkasen rankkaa ku tuntu, että toi rapu iski ihan hirveellä voimalla teini-iässä. Olin siihen asti ollu niin perus jouskari ku voi olla. Toki kuu kalat siellä oli aina taustalla, mutta se oli jotenkin luonnollista. Sitä kautta myös kiinnostuin astrologiasta kun selvitin kuumerkkini ja se oli sellainen ahaa elämys. Mutta tuo  rapu ja sen mukana tuomat tunteet tuli jostain ihan puskista  crazy2 Mutta joo, muistutan kyllä rapua nykyään tosi paljon, ihan ulkoisesti ja sisäisesti. Kai se jouskarikin siellä jossain on... Ainakin sen jouskari on tehnyt, että kun nousuravuista sanotaan, että opinnot jää kesken ja elämässä usein asiat jää kesken niin ei kyllä mun kohdalla pidä paikkaansa  knuppel2

On se hauskaa miten erilaisen nousumerkki voi tehdä auringosta ja samoin kuun vaikutus
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #897 : 23.10.2016 16:32:22 »

 rapu ja  kalat minussa on aika miellyttämisen haluisia ja sehän  jousimies kannalta on hieman ongelmallista. Loppuviimeksi kuitenkin ne omat fiilikset ratkaisevat. Välillä on joutunut ottamaan jopa läheisiin hieman etäisyyttä, että ne omat tunteet ja mielipiteet pääsee esille. Pystyy miettimään mitä itse haluaa. Vaikka ikinä ei voi olla tyhjiössä, mutta yksinolo on minulla hankalissa paikoissa tapa saada yhteys itseeni. Isäni ( aurinko rapu) huomasi nuorempana tämän ja juteltiin, että hänellä oli samanlaisia kokemuksia ja juuri tuota opettelua, ettei välitä muiden mielipiteistä.

Yhteisön kannalta haluan itse säilyttää sovun ja kovin helposti en ala rähinöidä. Mikäli ilmaisen kritiikkiä niin yritän tehdä sen asiallisesti. Jos tulee paha paikka niin kalamaisesti vain liukenen paikalta.  :Smiley Tai sitten rapumaisesti vetäydyn kuoreen kunnes olen taas vahvempi. Juoruilusta en tykkää yhtään. Alan aina kiemurrella, jos joku kertoo jotain juoruja. Jotenkin se sotii sellaista jousimiehen rehellisyyttä vastaan.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #898 : 23.10.2016 20:49:37 »

Mä nyt osallistun keskusteluun vaikka edustan vastapoolia, eli kaksosta. Mutta onhan mulla tuo nousu  jousimies
Ja kuu   kauris
Kun puhutte isistä ja ravuista niin tulipa oma isänikin mieleen, jonka poislähdöstä on jo 13 vuotta. Hän oli  aurinko neitsyt  askendentti jousimies ja  kuu rapu .. Hyvin erikoinen tyyppi. Matkusti työn vuoksi. Jollain tapaa isä oli jumala. Tahdoin aina paistatella isän auringossa, olin pikkusormenympärillekietoutuja. Isä oli viisas ja järkevä. Tunnetasolla tosi turvallinen mutta etäisellä tapaa lämmin. Ei juuri puhunut tunteista. Mutta oli ennen kaikkea turvallinen. Sen mä yhdistän tuohon rapuun.

Mä en tiedä mikä tän jutun pointti on, mut tuli vain mieleen, et itse ihastun  jousimies miehiin. Nuoruuden kaikki poikaystävät olivat järjestäen  rapu -merkkisiä. En tiedä miksi ne veti minua puoleen. Viimein tajusin, että ne eivät vain yksinkertaisesti sopineet mulle, mutta se mitä kaipasin oli turvallisuuden tunne.

En tiedä miksi kaikki tuntemani  rapu -naiset ovat jotenkin sellaisia, että en vain tule toimeen. Heissä on usein jotain juonivaa/kaksinaamaista tai pomottavaa. Tai sitten musta vain tuntuu siltä. Se on outoa, että  rapu -miesten kanssa ei ole ollut vastaavia tuntemuksia koskaan.  kaksoset jousimies yhdistelmä ei vaan ole  rapu kanssa samalla aaltopituudella.

Mitä tulee  jousimies nousuun, niin tuntuu että elämä alkoi järkevöityä vasta siinä 25-vuotiaana ees jotenkin. Tietyllä tapaa olen aina levottomasti etsimässä jotain.
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #899 : 24.10.2016 09:04:16 »

Jousimieshän etsii aina jotain - jos ei muuta niin sitten totuutta  :Smiley

Ja jousimies ei juoruile - se vaan kertoilee tosiasioita  Grin   Wink
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Sivuja: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: