Sivuja: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497642 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #780 : 06.05.2010 17:19:51 »

Kävin kattomassa asuntoa ja nyt mua ressaa Sad
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #781 : 09.05.2010 13:05:10 »

Mun jousimieheys on nyt hereillä. Oon malttamaton. Haluan asioita. Nyt heti.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #782 : 01.06.2010 08:49:15 »

Hei,
Kesäkuun horoskooppi kuulosti hyvältä  Smiley

"Jupiter ja Uranus antavat yhdessä loistavat menestystekijät sinun hallintaasi "

Mitäköhän tämä voisi tarkoittaa ? Ja minkälaisiin asioihin viitata ?
Osaisiko joku valaista asiaa ?

Kiittäen Emisa
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #783 : 02.06.2010 19:25:22 »


"Jupiter ja Uranus antavat yhdessä loistavat menestystekijät sinun hallintaasi "

Tarkoittaa varmaan sitä, että nuo vekkulit alkaa olemaan kolmiossa jousimiehen merkkiin nähden.
Hyväähän se vaan voi tietää, näin uskomme!

Omalla kartalla  jupiter  saturnus ja  uranus tekevät vielä  aspect_squ mun  jousimies  venus ja  vesta :aan, hiipuvat nekin tässä pikkuhiljaa pois..  smitten
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #784 : 03.06.2010 08:40:54 »

Kiitos Kimo  Smiley
Tosiaankin nyt vaikuttaa siltä että elämä on yhtä juhlaa  smitten, mutta täytyy muistaa, ettei liikaa hehkuta sitä onneaan  Wink

t. Emisa
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #785 : 04.06.2010 11:35:35 »

Huhhuh, stressiä vaan täällä. Pitäs töitä jostain saada, vuokranmaksun eräpäivä lähestyy ja tukienkin käsittelyssä menee vielä aikaa.  Sad Vaikka töitä tulisikin niin eihän se palkka millään ehdi ajoissa..
tallennettu
pip
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #786 : 15.08.2010 14:29:01 »

Juosimiestyttönen täällä huutelee Smiley Olen yleensä vain lueskellut foorumin viestejä silloin tällöin mielenkiinnosta, horoskoopeista olen ollut kiinnostunut vasta parin vuoden ajan. Vauvankengissä tämä minun innostus, hädin tuskin osaan vielä omaa karttaani Smiley

Tässä ketjussa kolahti kuitenkin niin kovaa, että oli pakko rekisteröityä. Täällä puhuttiin yhtäkkisesta uudelleen kiinnostumisestä ratsastukseen, ja jossain mainittiin myös jousiammunta. Keväällä ratsastaminen alkoi taas kiinnostaa vuosien jälkeen, aivan yhtäkkiä. Tuntien hinnat, ajokortin ja auton puuttuminen teki sen kuitenkin liian vaikeaksi minulle.

Sen jälkeen kiinnostuin jostain käsittämättömästä syystä jousiammunnasta ja olenkin jossain vaiheessa tosissani menossa alkeiskurssille. Se tuntuu ensinnäkin aivan käsittämättömän siistiltä harrastukselta, ja se kuulemma kehittää kärsivällisyyttä, jonka puute onkin yksi suurimmista ongelmistani esim. työelämässä.
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko ja Kuu Jousimies
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #787 : 15.08.2010 17:59:13 »

Jokohan sitä saisi asettua aloilleen vihdoinkin.. Alkaa tuo ainaisen muuttouhan alla asuminen pänniä. Tarviin jonkun pysyvän kiintopisteen mistä lähteä seikkailemaan ja mihin palata niinkuin meillä Joukkareilla on tapana tehdä.

Kämppäkämppä tule jo..
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #788 : 02.09.2010 10:46:56 »

Eileithyia, muistathan että jouskareilla menee hyvin kun eletään heidän omilla ehdoillaan Smiley Ja jos jousimies kadottaa ikuisen optimistisuutensa ja tunteensa siitä että on syntynyt onnekkaiden tähtien alla ei hänen elämästään voi antaa kovin kultaisia lupauksia... Jouskarin ajattelutavalla jotenkin vain sujahtaa eteenpäin Smiley
Olin tajuttomissa vaikeuksissa kaksi vuotta sitten ja vielä vuosi sitten. Lopulta siirryin etäopiskelemaan ja lähdin töihin. Siitä eteenpäin olen ollut maailman onnellisin jouskari ja löytänyt myös kaksosmiehen elämään Smiley ensimmäinen henkilö jonka kanssa suostuin suhteeseen, ohhoh Cheesy Ja töitä vain riittää... jouluna oli kaksi työpaikkaa kosmetiikkamyyjänä ja sokoksella, nyt taas kaksi työtä tulossa ja kolmannenkin saisi mutta aika ei riitä... huhhuh no otetaan vastaan nyt se mitä annetaan Cheesy Kaikki nousu alkoi siitä kun lakkasin murehtimasta ja tein ns. "radikaalin" päätöksen oman itseni hyväksi ja pakenin koulusta Wink opinnot jatkuu kotiopiskeluna, sopii minulle paremmin. Ei tarvitse katsella koulun tavallista juorua-ja-tule-juorutuksi - meininkiä Tongue
Tsemppiä ja neliapila povitaskuun,hevosenkenkä laukkuun, leppäkerttu kaulaan, ja pilke silmään ja menoksi Wink kyllä asiat aina järjestyy niin kauan kun eletään ja jaksetaan uskoa Smiley

Joo, niinhän ne tekee, mutta kun ei vain jaksais tätä välivaihtta, tätä odottelua.  Tongue

Ite menin vaan suoraan töihin ja nyt alkaa jo tympiä. Haluaisin jo vaihtaa paikkaa.. Muutenkin laiskottaa, alkaa tyhjänpanttina istuskelu maistua. Haluan "opiskelemaan" jotain turhaa, jotta voisin lintsata.  Cheesy Töistä kun ei voi lintsata, ikävä kyllä.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #789 : 05.09.2010 11:38:21 »

Lähde opiskelemaan aikuisopistoon! sieltä voisi löytyä vaikka mitä, etkä välttämättä halua lintsatakkaan jos aihe on mielenkiintoinen Wink

Draivia vain päälle Smiley laiskuus on ihmisen perusluonteeseen kuuluva juttu Wink hae opiskelemaan seuraavassa haussa Smiley Ja jousimiehet tuppaa olemaan laiskoja kun kaikki tulee kuin manulle illallinen pienellä yrittämisellä mutta siihen tarvitaan se yrittäminen siltikin  Grin

Joo, niin minä ajattelinkin, että haen opiskeleemään nyt tässä syyskuussa sitten kun haut käynnistyvät. Aikuisopistot on maksullisia vissiin? Olen jo ollut maksullisessa opistossa yhden vuoden niin ei hirveesti funtsittais mennä toiseen maksulliseen.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #790 : 06.09.2010 11:49:48 »

Suosittelen minäkin kaikille noita aikuiskoulutuksia ja avoimia. Pääsykokeeseenkin on helpompi valmistautua kun on jo tavallaan "sisällä" siinä alassa. Samoin kokeilemalla tietää että onko se lopulta sitä alaa mitä haluaa opiskella ja tietää mihin pyrkii sitten.  Smiley

Ja opiskelu ei ole mitään tyhjänpanttina istumista.  Grin Se on pirunmoista työtä että yrittää saada kasaan ne opintotuen vaatimat pisterajat. Ainakin yliopistossa, tiiliskiven kokoisia kirjoja ja ties mitä essee, ryhmätyö, oppimispäiväkirja hommia, ja kaikki ne ympätään siihen samaan muutaman OPn kurssiin.  tickedoff No joo.. on niitä paljon ihan kivoja ja helppojakin kursseja. Että eipäs pelotella.  Wink Ja akateeminen vapaus.. se on se mikä vie tuhoon eikö niin, se laiskuus.  :Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #791 : 07.09.2010 13:31:08 »

Suosittelen minäkin kaikille noita aikuiskoulutuksia ja avoimia. Pääsykokeeseenkin on helpompi valmistautua kun on jo tavallaan "sisällä" siinä alassa. Samoin kokeilemalla tietää että onko se lopulta sitä alaa mitä haluaa opiskella ja tietää mihin pyrkii sitten.  Smiley

Ja opiskelu ei ole mitään tyhjänpanttina istumista.  Grin Se on pirunmoista työtä että yrittää saada kasaan ne opintotuen vaatimat pisterajat. Ainakin yliopistossa, tiiliskiven kokoisia kirjoja ja ties mitä essee, ryhmätyö, oppimispäiväkirja hommia, ja kaikki ne ympätään siihen samaan muutaman OPn kurssiin.  tickedoff No joo.. on niitä paljon ihan kivoja ja helppojakin kursseja. Että eipäs pelotella.  Wink Ja akateeminen vapaus.. se on se mikä vie tuhoon eikö niin, se laiskuus.  :Smiley


Entäs jos menenkin amikseen laiskottelemaan? Mullahan on se oma ala jo selvä --> Näyttelijä. Mutta koska teakiin on niin vaikea päästä niin kannattaa kouluttauduttaa itselleen sivuammatti. Vaikka kampaaja tai jotain. Nyt kun olen töissä minulla ei ole ollut aikaa laulu tai tanssitunteihin saatikka sitten osallistua teattereiden pääsykokeisiin kun kappas vaan, on juuri silloin vuoro.  Tongue
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #792 : 08.09.2010 09:41:39 »

jos olet menossa amikseen niin suosittelen suorittamaan siinä ohella aikuiskoulutuskeskuksella taidekursseja(ilmaisutaito,kuvis,laulu,musiikki ylipäätänsä, teatterilavastus, ihan mitä vaan. Kielet yms.). Siis sikäli mikäli sieltä paikkakunnaltasi löytyy tällainen paikka... Kun sitten joskus haet teakiin niin on hyvä olla vankkaa harrastuspohjaa Smiley Ja amiksessahan parturi-kampaajaksi opiskelu ei olisi hullumpi juttu... teatteritaiteessa tärkeäähän on nimittäin juurikin ulkonäkö ja itseilmaisu. Vaikka sinut siellä tietysti kuntoon laittaisivat työhön palkatut maskeeraajat ja kampaajat niin paremmin se tukee alaasi kuin jos opiskelisit vaikka putkimieheksi Grin

 Wink No varmasti. Sittenpähän osaisin ainakin sanoa niile mitä saa tehdä ja mitä ei.

Onneksi minulla on sentään tuo yhden vuoden kansanopisto koulutus näyttelijäntyöstä takani sekä ilmaisutaitopainotteinen lukio, en ollut tullut ajattelleeksi että amiksessakin voisi jotain tuollaista olla mutta hyvä tietää!  Cool
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #793 : 09.09.2010 08:52:16 »

Hei, onko ollu ikävä? Cheesy Oon edelleen hengissä ja muuttanu uuteen kotiin elokuussa! Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #794 : 17.09.2010 12:00:04 »

No nyt mun on aivan pakko kuulkaas ottaa ja kysyä, että kuinka ihmeessä tuntuu että joukkareilla menee ns. hyvin? Mulla on ollu niin helvetillistä takkuamista viim. 35 vuotta ja ei loppua näy? Murr..  tickedoff Ja tota jousimiestä löytyy kartalta sieltä täältä, äh ja tuntuu että kaikki se henkinen oppi mitä on saatu ja työt tehty, on taannut vain sen, että mitä enemmän yrittää sen surkeammin menee?? Päälle 30:seksi menin sillä periaattella, että elämä kyllä kantaa ja olin todella optimistinen. Mutta viimeiset 3 vuotta ovat olleet jo niin kovia, että on aikas lannistettu olo, ja ilo menetetty.. Onko tässä joukkareiden joukossa jokin väliinputoaja-sakki mihin kuulun??  knuppel2 Meni kunnon tuuletuksen puolelle, koittakeehan kestää..  smitten

Onko kellään muula sellainen tunne, että ei taida riittää se "sisulla perkele!"??  Grin
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Sivuja: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: