Sivuja: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 497706 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #525 : 10.12.2008 21:08:59 »

joo, täällä suurnurmoos mää.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #526 : 12.12.2008 21:39:43 »

Okei, nää mars energiat on nyt heittäny tän jouskarin hermot siihen pisteeseen, että tänään kävin ostaan tupakkia. En oo polttanu oikeesti moneen kuukauteen, mutta nyt tuli sellanen tunne että ois röökin paikka.

Olis tää joulukuu jo ohi. Ei meikäläinen kestä liikkua kaupungilla yhtään siinä väentungoksessa ja ostoshelvetissä.  tickedoff
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #527 : 12.12.2008 21:45:34 »

ja mä mietin koko ajan korkkaamista. mä en uskonu, että enää monien vuosien jälkeen mulla vois tulla tällanen olo, että tarvis juua vähän.. oon nähny alkoholilla läträämistä niin paljon, että oon luullu etten ite ajaudu siihen, että "töissä on niin rankkaa et pakko ottaa.." mutta nyt mullon sit kuitenki sellanen olo.

postinjakaminen se oikeasti rankkaa oli - fyysisesti. sillon usein perjantaina tuli sanottua ihan ääneen, että nonii ristus mikä viikko, nyt pakko vähän ottaa jotain.. mut sit ku pääs kotiin ni oli oikeasti niin poikki ettei välttämättä kuitenkaan kiinnostanu.

tää onkin sitten henkistä ja nyt ei tuottais mitään ongelmia.. oon mä nytkin ollu väsyny, nukuin 1,5 h päikkärit. enkä mä sinänsä nää siinä mitään pahaa jos ny muutaman joisin. "huvittaa" vaan tämä tilanne ja ajatusmaailma, et kuinka asiat voikaan muuttua..

kuinkahan monet suomalaisista juo sen takia, että töissä on paskaa/rankkaa henkisesti tai fyysisesti?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #528 : 13.12.2008 14:52:38 »

en korkannu eilen. mutta tänään korkkaan.

asensin jouluilmeen tänne, imuroitsin, poistin äsken vanhat kynsilakat ja seuraavaks sais varmaan mennä suihkuilemaan, että voi sit ruveta meikkaamaan Smiley tosin mun pitää eka varmaan korjata mun yks mekko.. hmph.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #529 : 13.12.2008 15:05:17 »

No se on joku suomalainen tapa, että kun stressaa niin korkataan.

Joskus teininä meni monta viikkoo ja kuukautta vaan sillä tavalla että odotti aina sitä, että tulee viikonloppu ja saa juoda. Surullista elämää, mutta se oli silloin ihan hauskaa ja jotenki kuulu kuvioon. Kun elämässä ei ollu sillä tavalla mitään suuria stressinaiheita. Varsinkaan lukion tokalla silloin kun mulla oli toi teinivaihe. Koulu meni omalla painollaan ja vanhemmat stressas rahasta, en minä, joka eli ihan muissa omissa teinimaailmoissaan.

Nykyään on sitten ihan todella stressiä ja huolenaiheita elämässä ja eri asiat mitä odottaa. Tyyliin sitten kun oon valmistunut, sitten kun mulla on hyvä työpaikka, sitten kun pääsen matkalle...

Ehkä olis kivaa vaihtelua joskus odottaa vaan yksinkertaisesti viikonloppua ja sitä että saa juoda pari siideriä ja olla vaan. Se tuntuu niin kaukaselta kun takaraivossa niin monia stressinaiheita ollu jo pitkään... Ei alkoholi auta, tarvii ihan oikeasti yrittää vaan rentoutua. Siis jotenkin tyhjentää mieli muuten. Vaikka musiikin avulla tai jotain mitä se sitte onkin.

Sagittarius, onnea. Ehkä kolmas kerta toden sanoo... Ei mutta oikeasti en uskalla katsoa karttaasi tuohon liittyen enkä katso, vaikka pyytäisit. Ajattelin vain sanoa. Mutta kaikkea hyvää sinulle. Nyt yritä ottaa rauhallisesti ja anna asioiden mennä omalla painollaan.  smitten  
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #530 : 14.12.2008 13:34:13 »

mitähän mulle tapahtuu vanhana ku mä teen kaiken jo näin nuorena..?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #531 : 14.12.2008 18:09:55 »

Minkä kaiken?
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #532 : 14.12.2008 18:12:59 »

soosaan kaiken minkä kerkeän.. no ei mut oon edenny urallani ees vähän. ja siis yks juttu mikä eilen tapahtu, mutta josta en halua kyllä ääneen puhua.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Norna
Vieras
« Vastaus #533 : 16.12.2008 00:24:20 »

 Pitipä vaan tulla tänne hehkuttamaan Jouskareita, aijai! smitten Lauantaina tämän pässinpään seurassa kaksi jouskaria, oli se ilta eikä tylsää ollut 2funny.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #534 : 18.12.2008 12:59:28 »

ajatteles marix kun tuntuu että sitä tietää uralla, henkisesti, kosmisesti ja suhteissa jo kaiken mahdollisen - ja silti elämä pystyy yllättämään - mutta kyllä siihen luxusmatka tarvittiin, että ravistauduin hieman tästä horroksesta. kyllä huvittaa olla Suomessa taas.. miettiä ensi vuoden vaihtoehtoja, koska päätin että vuoden teema on luxus.. tai vaihtoehtoisesti eksoottiset kokemukset, huvittelu< kuinka ollakaan.. no bisneksestä en pääse, mut jos .. sapattivuotta..> lisää matkoja, jos kerran pallo on luotu meidän huviksi.. 

niin monta kertaa on pitänyt kehittää sisältöä uudestaan, että huh.

mutta matkailu avartaa ja regressiomatkailu myös..

asiasta viidenteen, oli taitava kiinalainen hieroja tosiaan matkalla ja hauska mies..  taxi-ja bussikuskit hulluja suhaajia..
Cool


Your Careerscope - Today, December 18, 2008
Everything is working in your favor. Put aside long-term difficulties that you are experiencing and concentrate on the present. There is great potential for you in the current situation you are in. Now is the time for you to expand, not contract.
« Viimeksi muokattu: 18.12.2008 14:08:02 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #535 : 18.12.2008 19:04:46 »

niinpä niin wildstar Smiley

onnea brad pittille syntymäpäivän johdosta Wink

kävin äsken ostamassa ekat joululahjat.. pari juttua pitää vielä huomenna hankkia. mun on turha ostella joululahjoja paljon etukäteen; en pysty pitämään niitä salassa jouluaattoon asti.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #536 : 21.12.2008 18:36:27 »

mua on nyt ruvennu vaivaamaan leijonat. oon aina tienny et osa semmosista osaa olla tosi tylyjä.. mutta jotenki nyt vasta on lentäny silmät auki kunnolla sen suhteen, että ne leijonat ei oikeen tunnu kestävän mua ja mun juttuja? jos sanon jotain niin ne hyökkää heti kimppuun. miksi? kateellisten panettelua vai luuleeko ne olevansa todellakin jotain kuninkaita ja kuningattaria?

sitten taas kun oma mies on leijona ja maailman ihanin ja mitäkaikkea.. ni oon yrittäny miettiä et miten mä sen kans tuun ees toimeen sitte? se on asc jousimies, siksikö se tulee mun kans juttuun paremmin ku noi muut?

tuntuu, että seuraavien kuukausien haaste työelämässä on selättää yks leijona niin, että se tajuaa et reviiri on mun ja pysyy mun reviirinä ja että jos se haluaa paremman elämän niin paree lähteä ettimään omaa reviiriään muualta. mä en vaan oikeen tiiä.. mä en oo koskaan ennen joutunu oikeasti tappelemaan leijonan kans. ainakaan tälleen, että mä en todellakaan halua enkä aio kehrätä sille.

onkohan täällä foorumilla mitään leijona-topikkeja..? haluan lisää tietoa aiheesta.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #537 : 21.12.2008 18:47:05 »

onko tää ainoa tapa lannistaa leijona; "Jos joku omistaa kuninkaan, hän ei enää ole kuningas"?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #538 : 22.12.2008 11:24:08 »

leijonat on minulle olleet harmittomia, se on se viereinen merkki eli ravut joista tulee niin ihme kokemusta.. pari kolme serkkua, lähisukua, ja hra krapu.. mutta en viitsisi "astrologisoida" kaikkea, sillä siinä menee vaan solmuun. aseta rajasi, niin minäkin joudun tekemään. jos et tykkää jostain käytöksestä, ei sitä tarvitse katsella. itse otin eilen ainakin pausea krapuun, joka olisi taas ollut tulossa tapaamaan. hän voi rauhassa miettiä joulun yli lauantaista keskustelua, että osaako tai haluaako jotain vai ei. jos ei - pitäiskö ottaa leijona?

vai sittekin joku pässi? no ei.. eikö ole hyvä että joku tai jokin rassaa, saa ajatukset liikkeelle, vaikuttaa..

leijonan kanssa liitossa muuten talous voisi olla aika hyvä, ainakin joukkariexäni on hyötynyt suoraan sanoen leijonavaimon (leijonapoika myös) suvusta, matkaeduista jne.. et siinä mielessä en torjuisi koko leijonuutta.. lapseni kummi on taas leijonanainen, veskarimiehellä varustettuna maassa josta pidän.. ja oli parhaita ystäviäni, mutta viestintä pätkii vähän.. ai niin ja lapsi on nousuleijona, niin että leijonia jotenkin taitaa tulla pyörimään joukkarien ympärille - joukkari taas on kova löytämään toisten heikkouksia, ja joukkarin show ei periaatteessa leijonaa haittaisi. kas en tullut ajatelleeksi että tuossakin on jo useita  leijona 


Your Weekly Horoscope
Whatever else is going on in your life, there's a big focus on your personal finances, and it will be even bigger by the end of the week. Your financial situation seems to be doing well. With Jupiter moving through this area of your chart, you're optimistic that things will get even better. You've probably been very generous with your presents this year, but you may need to splurge on some piece of essential kitchen equipment on Christmas Eve, so put some spare cash aside. Christmas Day will be happy and relaxing.
« Viimeksi muokattu: 22.12.2008 11:29:12 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #539 : 22.12.2008 11:50:07 »

Sagittarians are usually modest and often spiritual, with strong values. They like rituals, and sometimes can get caught up in form, rather than substance. They are profound thinkers, and are gifted with foresight and good judgment. Witty conversationalists and story tellers, they do have the gift of gab. They are avid learners, love to initiate new projects and make great researchers. They are quick studies, with keen minds. They have an expectant attitude and a penchant for new experiences, which may account for the fact that Sagittarians are noted for their longevity. They are often intuitive and original thinkers. Better at adapting than inventing, they work well in collaboration with others. A strong-will and good organization ability combined with their other talents usually bring any project they undertake to a successful conclusion. They are generous by nature, but are quite resourceful in caring for and balancing their resources.

Sagittarians are versatile people and can be found in a number of professions. They are by nature teachers and philosophers. Nothing is better play to a Sagittarian than expounding on the moral principles, laws and ideas that explain the universe. Through these traits they serve well as theologians or scientists. They are also suited to the law, politics, public service or social administration. Being natural communicators, they do well in public relations or advertising. Inquisitive and restless, they suffer if their opportunities are limited, but they thrive within their natural field of travel and exploration. Many Sagittarians will be found in jobs that allow them to exercise their natural desire to see the world. If it can be said that there is one true Sagittarian vocation, it is to guide and educate.


Country Mediterranean climates: Spain • Australia • South Africa• Portugal• Mexico[18] • Arabia Animals The horse

SAGITTARIUS Australia, Chile, Hungary, Saudi Arabia, Singapore, South Africa, Spain

Sagittarius: Countries: Spain, Australia, Hungary, South Africa, Arabia, Yugoslavia. Cities: Stuttgart, Toledo, Budapest,

Countries: Australia, Spain South Africa, Suriname, Portugal, Mongolia Earthlore Astrology: Sagittarius Spain Cities: Toledo, Naples, Toronto, Stuttgart

Your LovescopeThis Week
Underneath that gadabout Sag energy beats the heart of a love junkie. This week is intense as blasé Sagittarius tunes in to powerful animal instincts. On Monday the intensity begins and you could feel pangs of jealousy (a rare feeling). On Tuesday, with the Moon in the passionate sign of Scorpio and two of the love planets huddled together, you're struck with the immediacy of your feelings. Your playful attitude about romance delights the opposite sex, but when you add an ounce of intensity you become irresistible. The whole week has a feverish pitch to it and the unattached could draw in an attractive new love interest. You have confidence wired into your DNA and simple pangs of jealousy won't quell that confidence. A dreamy aspect involving the planet of answered prayers accompanies the New Moon on Saturday, and you employ your best persuasive techniques tonight and make that happen. The next four weeks replicate what occurs on this weekend.

**kukkuu.-.

 vaaka

Tall, Slender but Stout with Age, Brownish Black Hair, Well Formed Body, Good Features, Good Looking, Graceful, Fond of Dress, Perfumes, Art and Music, Opposite Sex, Comforts; Courteous, Hospitable, Imaginative, Cheerful, Just Sexy, Passionate, Affectionate, Charming Manners, Extravagant, Expert in Love Affairs, Tent to Adjust in Married Life, Passions Rise and Die Quickly, Limited Children.

Your CareerscopeThis Week
An intense workload and lots of pressure will make you uncomfortable and leave you tired on December 22. It will be important to wrap up some of your tasks on December 23 and 24 before you leave for the holidays. Some last-minute changes will frustrate you. Be proactive and try to anticipate problems that could arise. You'll have a good time when you're off, but you'll be stressed about a work issue.

Your Careerscope - Today, December 22, 2008
Gracefully accept all change. You are in a very harmonious position right now, so take advantage of this time. The universe is supporting your efforts. Stay balanced despite the incredible transformation all around you. This is a very exciting time.

« Viimeksi muokattu: 22.12.2008 14:46:24 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: