Hmm, tekee mieli sinisiä royal suklaapatukoita ja mignon munia

Lisäksi tekee mieli Pez-karkkeja (niitä pieniä valkoisia, joita voi laittaa sellaiseen latauskoneeseen->ostan itse aina vaan ne täyttöpakkaukset en niitä, missä on se kone mukana

) ja kalle-salmiakkijauhetta...Nuita voi maitoallergikkokin syödä! Olen kaamea sokerihiiri, enkä tule toimeen ilman jokapäiväistä sokeriannostani, himo pahenee ja laantuu kuukautiskierron mukaan...Minulla on ollut aina mahdoton aineenvaihdunta: oon saanut mättää naamaani pitsaa, karkkeja, hamppareita, pihvejä, suklaata eikä tämä ole juuri näkynyt ulkomuodossani, en kuitenkaan ole muodoton tikku, ihan normaalivartaloinen..Minulla kasvaa lihakset ihan älyttömän nopeasti ja nähtävästi nuo herkut menee siiten lihasten rakennusaineeksi

. Nyt 22-vuotiaana olen kyllä huomannut, että pikkasen alkaa tuota ylimääräistä rasvaa tulla kun mättää nuita kaloripommeja naamaan, joten täytyy ottaa ruokavalio parempaan syyniin...Valmistin eilen ensimmäistä kertaa kasviskeittoa, yllättävän hyvää, tuohonhan voisi tulla myös himo
Taidankin lähteä käppäilemään tuonne kevätaurinkoon ja poiketa "sattumalta" lähikiskalla