Sivuja: 1 ... 974 975 [976] 977 978 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5548865 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #14625 : 21.10.2011 13:28:25 »

Ihan niinku olis ollu kännissä töissä. Kädet tärisi ja puhe oli puuroa.
Ja just tänään olis toivonu et hyvät kollegat olis osannu ajatella omilla aivoillaan, ei olis jaksanu seisoo kummina vieressä... Huoh


Kun mun oma skorppari kosi mua ehkä maailman romanttisimmin kun katseltiin keskiyöllä mahdotonta salamointia kolmannen kerroksen parvekkeelta... Olihan se nyt romanttista!

 smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14626 : 21.10.2011 13:58:15 »

Mulle ei varmaan oo ikinä tehty mitään järkyn romanttista...en kyllä osaa semmosta kaivatakaan kyllä. Tiedä sitten mitä teksin, nauraisinko jos joku tulis liian siirappisin elkein mun luokse.. Huh
Mä oon kuitenkin ollu kihloissa ja naimisissa ja on kosittu viiteensataan kertaan  Wink

Jos joku tulis mulle romantisoimaan, niin sen pitäs olla sitten tosi aitoa, eikä ollenkaan teennäistä. Siis ei mitään illallisia ruusupuskien tuoksussa ja kynttilän hämyssä, vaan joku ihan spontaani arkitodellisuuden tilanne...tai en mä osaa sanoa, kun en mä tiedä  Grin
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #14627 : 21.10.2011 15:03:58 »

Kuinkakohan kauan siitäkin on kun viimeksi kävin astro.fissä  Shocked Nyt tuntuu että oon ihan pihalla vähän kaikesta. Niin kuin olis hypännyt kirjan ensimmäisiltä sivuilta puoliväliin. Pitääkin lähteä koluamaan keskusteluja läpi  Wink
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Lizzy
Vieras
« Vastaus #14628 : 21.10.2011 18:42:36 »

Siitä ei ole kovin kauaa kun minä viimeksi kävin täällä, mutta silti tunnen olevani ihan pihalla. En tiedä miksi, mutta jotenkin tuntuu että kaikki keskustelut jämähtää, jos osallistun niihin. Joskus monta monta vuotta sitten tämä oli mukava paikka, jossa kaikki keskusteli ja kommentoi hyvin avoimesti kaikkien kanssa. Tai sitten aika kultaa muistot, mutta whatever, sitä paikkaa en kuitenkaan enää tunnista

Olen aivan rättipoikki. Työelämä on rankkaa, mutta ihan mielenkiintoista. Onneksi olen saanut opinnot nyt siihen vaiheeseen ettei tänä viikonloppuna tarvitse tehdä niitä! Sen kunniaksi aion tänään kyllä korkata jotain hieman kahvia vahvempaa.  Cheesy
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14629 : 21.10.2011 20:13:49 »

Lizzy, hengessä mukana. Täälläkin siis yksi rätti.

Mä lasken päiviä, että tuo mun  aurinko/ venus yhtymää neliöivä saturnuksen transiitti menisi ohi. Rahat ei yhtäkkiä riitä enää mihinkään, "melkein" parisuhde on jäissä tai kokonaan loppu, ja loputon valituslista...  buck2

Mutta tämän on pakko alkaa helpottamaan, talvella tulee sen verran mielenkiintoiset astrologiset kuviot peliin.  angel Ja mä olen yllättäen motivoitunut remppaamaan vielä lisää ruokavaliotani. Sehän oli jo yli-inhimillisen kontrolloitu, mutta mun kropalle se ei riittänyt. Nyt lisää raakaruokaa.  Tongue
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Lizzy
Vieras
« Vastaus #14630 : 21.10.2011 20:54:23 »

Casperiina, sympatiat ja kiva että joku hengessä mukana.

Tämä määräri itsekselleen lääkkeeksi hermoille ja väsyneellee kropalle pari lasia punaviiniä ja voi miten on hyvää.  Kiss Olen muuten ihmetellyt omaa ruokahaluani, joka on aina ollut ihan terve, mutta nyt se on jotain ihan käsittämätöntä. Voisin syödä koko ajan ja jotain rekkamiehen annoksia.  Huh Ai niin ja tuntuu, että vanha laktoosi allergia on vain voimistunut, vaikka jossain vaiheessa se oli ihan ok eikä ollut pahempia oireita. Nyt tuntuu, että maha ei siedä maitoa yhtään.  buck2

Mulla on ollu joku tr. saturnus neliö mars päällä. En tiedä onko se vielä, mutta on tehnyt kyllä olon aika voimattomaks.
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #14631 : 22.10.2011 10:09:20 »

Tääläkin yksi väsynyt  Sad Jonkun muun näkökulmasta katsoen mun elämä ois varmaan täynnä mahtavia onnistumisia, mutta ehkä mä oon liian väsynyt ja stressaantunut nähdäkseni niitä itse. Taidan yrittää koko ajan vähän liikaa ja vaatia itseltäni mahdottomuuksia. Mut en mä uskalla lopettaa..
Voimia kovasti teille kaikille, joilla on vähän samanlaisia fiiliksiä!  smitten
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #14632 : 22.10.2011 11:47:05 »

Noista maidoista sen verran, että minulle aiheuttaa vatsakipua homogenoitu maito, mutta ei täysmaito   :Smiley Eli syy taitaa olla se pilkottu maidon rasva  Huh  (Rasvaton maito maistuu vedelle  Grin

Hyvää viikonloppua kaikille   Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14633 : 22.10.2011 12:50:06 »

Mä olen todennut maito-ongelmaisena, että myös homogenoimattomat maitotuotteet aiheuttavat ongelmia. Vatsakipuja ei ole, mutta ne tulee sitten kai suoliston kautta, kun syntyy limaneritystä, allergia, ihotulehdukset...

Mä törmäsin eilen sellaiseen teoriaan, että ongelma olisi itse maitoa tuottavien lehmien karjalajikkeissa; niiden maidossa olisi ihmiselle sopimattomia proteiineja. Ongelma ei siis ole maidossa ylipäänsä vaan näissä tehotuotannossa käytettävissä lehmissä, mutta mistäs sellaista kunnon lehmän maitoa saisi testattavaksi.  Huh Huh

tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14634 : 22.10.2011 12:56:24 »

Mä olen nyt vähän sekava. Siis myös luomumaitotuotteet ilmeisesti aiheuttaa mulle ongelmia. Tai en ole varma, pidempiaikaista testausta tarvitaan.  idiot2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #14635 : 22.10.2011 16:37:28 »

Olikos se niinkin, että maito sinänsä ei edes sovi kaikille verityypeille  :Smiley  Eklektikko tietää varmaan kertoa tarkemmin  Smiley


 Cheesy Kuuntelen täällä ihania balladeja: äitini (taivaan kodissa jo) ja siskonsa laulavat duettoja, digitalisoituna vanhalta c-nauhalta. Ihmeen hyvin kuuluu  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #14636 : 22.10.2011 16:55:32 »

 laugh Ihan kuin olisi jo hiukan pikkujoulua ilmassa  Grin
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #14637 : 22.10.2011 17:06:17 »

Taidanpa piipahtaa lähiKaupassa ostamassa vaaleaa glögiä, paremman puutteessa  Tongue jos siellä vain on. Kahvitupa taitaakin olla joulun alla Glögitupa  Grin
Kahvinjuontia olenkin vähentänyt max kahteen mukiin päivässä  Smiley

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #14638 : 22.10.2011 18:02:18 »

Hyvältä maistuu lämmin glögi  Kiss ostinkin sekä vaalean että tumman  Grin .. varastoon.
Kai ne mausteet antavat jotain lohtua tähän alkavaan kaamokseen  :Smiley
Kohta tekee mieli pipareitakin taas paistella   Cheesy  Aatelkaa sydäntalvea jos ei ois' Joulua   smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14639 : 23.10.2011 14:12:52 »

Minä kuulkaa raivostuin niin, että kiehun vieläkin. Oikein tärisin ja tirisin raivoa  tickedoff knuppel2 knuppel2

Naapurin lellilapsi ja meidän esikoinen ovat aina olleet taistelupari. Aina. Ja on sattunut paljon pahempiakin tilanteita kuin tämä.
Meillä oltiin haravoimassa ja prinsessa oli siinä lähellä istuksimassa. Haravoijat olivat ruvenneet leikkimään jtn. leikkiä jossa kopisteltiin haravia yhteen, ja se oli kivaa. Esikoinen oli sitten koputtanut tätä prinsessaa haravalla päähän hiljaa, siis ajatellut että se olisi kivaa, ja että tämä tulisi leikkiin, niin prinsessa rupesi parkumaan ja juoksi kertomaan äidille että häntä lyötiin haravalla, ja äiti oli tullut ja lyönyt tuota esikoista ihan kunnolla haravalla nuppiin. ( Tämä on tosin vain meidän muksujen versio, mutta uskon sen kyllä, kun samalla lailla sanoivat)
Ja ei kukaan olisi tullut minulle sanomaan mitään, mutta onneksi satuin paikalle...olen niin saanut tarpeekseni siitä perheestä. Nyt ei tosiaan olla missään tekemisissä hetkeen. PRKL! knuppel2 knuppel2 knuppel2 Angry Angry
tallennettu
Sivuja: 1 ... 974 975 [976] 977 978 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: