Sivuja: 1 ... 972 973 [974] 975 976 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5548744 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14595 : 17.10.2011 08:39:10 »

Onhan se niin, että ei kannata hengailla sellasissa paikoissa mitä ei tunne sopivan omien energioidensa kanssa yhteen. Kuitenkin oman kokemuksen mukaan nuo ulkopuolisuuden tunteet ovat hurjan usein vain itse kuviteltuja. Mites se toinenkaan osaa ymmärtää olla sellainen kun haluat, jos et itse tule vastaan samalla lailla? Molemmat siinä miettivät että ovat jollain tapaa hyljeksittyjä toisen puolelta.


Ja KV,  smitten noi sun allekirjotustekstis jotka vaan lisääntyy.  Grin
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14596 : 17.10.2011 11:27:37 »

Mä sain sellaisen vastauksen tähän mun ongelmaan, että vaikka olisikin joku hiivaongelma tai mitä ikinä onkaan, niin niiden ulkoisten syiden kaivelu, diagnoosin hakeminen, ei ole hedelmällistä mun parantumisen kannalta. Mun täytyy hakea apua sisältä päin, mä en tarvitse siihen mitään lääkkeitä tai hoito-ohjelmia, kun kaikki kuitenkin saa alkunsa näkymättömällä tasolla.  angel

Tänään pääsen taas hoitamaan sieluani  Wink luottoparantajalleni.  smitten
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14597 : 17.10.2011 14:05:29 »

Olen vuosia sitten yrittänut häätää hiivan pois niillä tableteilla ja greipinsiemenuutteella ja osittaisella ruokavaliolla mutta menin niin huonoon kuntoon että oli pakko lopettaa kokeilu sikseen. Tuolloin yksi ystävä sanoi että minun kohdallani riittäisi hiivaton leipä, venhnän ja sokerin karsiminen eikä sen radikaalimpia häätöjä tarvita. Jos todellakin on paha hiivaongelma niin eikö tuolloin kannata tukesi ottaa jonkunlaisen häädön ja samalla työstää sitä sisintä? Vai meinaatko Casperiina että pelkällä sisäisellä työstämisellä tuo hiivaongelma katoaisi?

No mä siis aloin kovasti stressaamaan tuota asiaa tuossa eilen ja aloin selvästi liikaa keskittyä siihen vaivan tieteelliseen puoleen. Sitten kun tätä asiaa tutkistelin itseni kanssa se oli ikään kuin korkeamman itseni vastaus asiaan, että mä lähden ihan sivuraiteille parantumisessani, mun täytyy ensisijaisesti vain keskittyä immuniteettini vahvistamiseen energeettisin keinoin. Sairauden ajattelu luo sairautta...
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14598 : 17.10.2011 14:35:17 »

Hiivasyndroomahan ei ole mikään perinteisen lääketieteen tunnustama vaiva.

Ja mitä tuon asiaan perehtyneen luontaisterapeutin sivuilta luin, niin kyseessä voi olla niin monimutkainen ja monivaiheinen, todella hankala prosessi, jos hiiva on kehittänyt resistenssiään (silloin ne häätökuurit vain pahentaa tilannetta), että MULLE on terveempää olla keskittymättä koko asiaan ollenkaan. buck2

Hän on vääntänyt tällaisen tutkielman aiheesta:
http://www.tr-terapiat.com/pdf/Hiiva_Candida_Albicans.pdf

Mä nyt otan silti selvää mitä neuvoja tällä terapeutilla on, onneksi edustaa myös energialääketiedettä. Pääpaino parantumisessa hörhöillen.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14599 : 17.10.2011 15:34:27 »

Casperiina, yksi ystäväni sairastaa hiivasyndroomaa ja se tosiaan tuntuu aika hankalalta häätää, mutta on kumminkin välillä saanut sen pois. Toisinaan tulee parempia ja toisinaan huonompia kausia. Jaksamisia, kyllä sie paranet. Smiley

Tuo "välillä saanut sen pois" tarkoittaa juuri, että ei ole hävinnyt minnekään. Hiivan oireet hävinnyt, saatu hallintaan, mutta ei poissa. Wink

Mähän en ole osannut edes epäillä tätä aiemmin, koska en ole esim. kärsinyt mistään naisille tyypillisistä hiivatulehduksista. Se on sitten siellä taustalla vain tehnyt muuta tuhoaan kropassa, eikä olisi tullut mulle mieleenkään, että muut oireet liittyivät tuohon. Siksi se täytyykin saada kokonaan tapettua.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #14600 : 17.10.2011 17:15:23 »

Casperiina, yksi ystäväni sairastaa hiivasyndroomaa ja se tosiaan tuntuu aika hankalalta häätää, mutta on kumminkin välillä saanut sen pois. Toisinaan tulee parempia ja toisinaan huonompia kausia. Jaksamisia, kyllä sie paranet. Smiley

Tuo "välillä saanut sen pois" tarkoittaa juuri, että ei ole hävinnyt minnekään. Hiivan oireet hävinnyt, saatu hallintaan, mutta ei poissa. Wink

Mähän en ole osannut edes epäillä tätä aiemmin, koska en ole esim. kärsinyt mistään naisille tyypillisistä hiivatulehduksista. Se on sitten siellä taustalla vain tehnyt muuta tuhoaan kropassa, eikä olisi tullut mulle mieleenkään, että muut oireet liittyivät tuohon. Siksi se täytyykin saada kokonaan tapettua.

Tuo hiivan "haataminen" on kylla vahan semmoinen koko elaman projekti tavallaan. Smiley Osa syyta voi olla se etta meilla on suolistossa paljon mohnaa (suurimmalla osalla meista on, ellei ole ollut raakaravinnolla viimeiset 20 vuotta), etta sekin voi aiheuttaa ongelmia, eli joskus suolistonpuhdistus auttaa myos hiivaan ja tasapainottaa tilannetta. Mutta se hiivan karsiminen ruokavaliosta on pitka tie ja se on niin pitkaan meidan kehossamme porrannyt, etta varmaan voi menna hetki ennen kuin tilanne normalisoituu. En edes lahtisi nyt ihan heti ajattelemaan etta haadetaanpas se nyt heti, vaan enemman, etta kunhan saisi tasapainoon ensin. Todella usein kun vaihtaa ruokavaliota todella paljon kasvis- ja hedelmapainotteisempaan suuntaan, niin keho saattaa myos alkaa puhdistua mita ihmeellisimmilla tavoilla. En tarkalleen nyt ymmartanyt mika se sinun oireesi oli, mutta katsos rauhassa. Itse en lahtisi ehka hiivaa millaan kauhean voimakkailla jutuilla tappamaan, koska se on taas sitten toisenlainen myrkkyrasite kropalle....
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14601 : 17.10.2011 17:28:19 »

Mulla on kans suolistossa joku ongelma. Mulla on jatkuva allerginen nuha päällä <-- valtava liman eritys toisin sanoen, oon melko väsynyt ja mulla tulee kauheen herkästi kuuma ja kylmä, elimistö ei siis osaa säädellä lämpöä. Saan kaikki kiertävät taudit heti. Koko kroppaa kolottaa ja särkee päivittäin. Olen puoleen päivään asti aivan "pöhnässä" unisuudesta.

Olen saanut vastaavanlaisiin oireisiin avun homeopatiasta ollessani 18v.

Silloin homeopaatti/iirisdiagnoosi/hivenaineanalyysi-tyyppi totes et mulla on hiivasyndrooma, sain siihen kahta eri homeopaattista valmistetta sekä probiootteja ja elimistössäni oli sinkin ja seleenin puute, niin sain niitä sekä helokkiöljykapseleita. Kaikki nämä yhdessä kohensivat vointiani huomattavasti 2 kuukaudessa, sairatelukierteeni ja väsymykseni kaikkosivat.

Nyt kun jälkeen päin mietin, milloin oireet alkoi palautua, niin yllätys, e-pillereiden myötä...
Käytin niitä vuoden, jonka jlkeen en oo hormonaalista ehkäisyä käyttänyt ennenkuin nyt.

Nyt epäilen että minipillerit ovat sekoittaneet kehoni, sillä oloni on pahentunut tässä viimesen 2kk aikana hirveesti, kun oon syönyt noita pilsuja. Olen myös lihonut 2 kuukaudessa 6kg, mikä on mulle epänormaalia - en yleensä liho kovin helposti ainakaan näin nopeasti. Höh, tekis mieli lopettaa koko pillerit.  Sad Mutta sitten on taas edessä iänikuinen ehkäisypulma - koko hommasta ei tule kumipuvun kanssa yhtään mitään, se on poissuljettu vaihtoehto.. Ja jos mulle ei mikään hormonaalinen käy niin mikäs sit?!
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #14602 : 17.10.2011 17:36:57 »

Höh, tekis mieli lopettaa koko pillerit.  Sad Mutta sitten on taas edessä iänikuinen ehkäisypulma - koko hommasta ei tule kumipuvun kanssa yhtään mitään, se on poissuljettu vaihtoehto.. Ja jos mulle ei mikään hormonaalinen käy niin mikäs sit?!

Kuparikierukka tai johtimet nips naps toiselta?
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14603 : 17.10.2011 17:41:58 »

Me aletaan tässä vuoden-parin vuoden sisään toivomaan perheenlisäystä lissää, niin en koe kierukkaa niin hyvänä vaihtoehtona - eikös se kierukka voi olla 5v aina yhteen menoon? Kokisin sen menevän hukkaan jos se pitäisi vuoden päästä poistattaa. Ja johtimia ei aleta vielä myöskään nipsuttelemaan.. Grin

Noh, ehkä se on vaan oltava varovainen ja leikittävä sen kumin kanssa, ja vielä se että jos nyt miettii tätä meidän s-elämää tässä niin eipä tässä ole ees kauheesti mitään mitä ehkäistä, kun sänky on kummallekin nykyään se paikka mihin kaadutaan puolikuolleina ja aletaan kuorsata.  2funny Mutta kiitos kuitenkin ehdotuksista.  smitten
« Viimeksi muokattu: 17.10.2011 17:44:31 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14604 : 17.10.2011 17:45:33 »

Ja mukava nähdä Ebeniaakin täällä!!  Smiley
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #14605 : 17.10.2011 18:00:07 »

Tiigris, nojoo, jos on perheen kasvatus edessä niin ehkä sterilisaatio on vähän huono vaihtoehto... Grin Jos raskautuminen vahingossa ei oo katastrofi, niin ehkä varmat päivät ja ovulaatiolaskuri kävis teille? Epäsäännöllisen kierron kanssa se ei kylläkään taida olla luotettavin vaihtoehto.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14606 : 17.10.2011 18:06:59 »

Mun ehkäsyni on tällähetkellä varmaakin varmempi selibaatti coolsmiley

Minipillerit sekottaa hormonit ihan totaalisesti suurimmalla osalla...mutta mikäli vielä aikoo lapsilaumaansa lisätä, niin ne on parempi vaihtis kun yhdistelmät. Ja kumi...todiste sen vekottimen pitävyydestä istuu kuumeisena känkkäränkkänä sylissäni Wink

Varmaan huomenna lekurikeikka...mukelo huutaa kolmatta päivää MPR-rokotuksen jälkeen  Sad
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14607 : 17.10.2011 20:00:24 »

Pitäiskö mun uskoa suojelusenkeleihin?

Mä tuolla äskeisessä hoidossa vyöhyketerapeutilla aloin jossain puolivalvetilassa kutsua sitä enkeliä, joka tuolla toissaviikkoisilla messuilla tuli visualisoimisharjoituksessa. No siellä terapeutilla alkoi sitten saman tien yksi patteri pitämään sellaista naputusääntä. Kysyin sitten jälkeen päin, että kuuliko tämä hoitaja sitä ääntä. Hän sitten kertoi, että se patteri alkaa aina pitämään samaa ääntä, kun annetaan energiahoitoa.  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14608 : 17.10.2011 20:14:48 »

Pitäiskö mun uskoa suojelusenkeleihin?

Mä tuolla äskeisessä hoidossa vyöhyketerapeutilla aloin jossain puolivalvetilassa kutsua sitä enkeliä, joka tuolla toissaviikkoisilla messuilla tuli visualisoimisharjoituksessa. No siellä terapeutilla alkoi sitten saman tien yksi patteri pitämään sellaista naputusääntä. Kysyin sitten jälkeen päin, että kuuliko tämä hoitaja sitä ääntä. Hän sitten kertoi, että se patteri alkaa aina pitämään samaa ääntä, kun annetaan energiahoitoa.  :Smiley


                             
                                      Kyl se kannattaa uskoa..  coolsmiley :Smiley angel
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14609 : 17.10.2011 20:17:59 »

Hih  Smiley  smitten
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: 1 ... 972 973 [974] 975 976 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: