Sivuja: 1 ... 965 966 [967] 968 969 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5596073 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #14490 : 08.10.2011 17:14:03 »

meillä on kyllä suunnitteilla vierailu ihan tän astron IKIoman  :Smiley homeopaatin luona. Varaan aikaa sit kun tilillä on sen verran rahaa...

He hehee - mä meenkin ens viikolla katsomaan Britney Spearssia. Ihan vitsillä ehdotin kahdelle kaverille pari kuukautta sit et mentäis katsoon Britneytä, niin ne oli ihan innoissaan heti molemmat. Olihan se nyt aika huipulla sillon kun me elettiin villeintä nuoruuttamme.  Smiley Ja ensimmäinen kerta kun käyn minkään sortin konsertissa, taidan olla siitä aika poikkeuksellinen nuori.

Henkilökohtaisesti valitsisin käyttää rahaa lapsen homeopaattiin konsertin sijaan. Mutta jokainen tekee tietysti valintansa omista lähtökohdistaan.

Tsemppiä lapsellesi!
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #14491 : 09.10.2011 10:53:48 »

Hitsi, että eilen olikin hyvä lätkämatsi, eikä jälkipeleissäkään ollut mitään moittimista....  smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14492 : 09.10.2011 16:40:20 »

Voi  tickedoff mikä PMS.
Siis nää vaan pahenee...hetken on ollu taas helpompaa, mutta voi härregyyd tän kanssa kun tuli takaisin!
Olen ihan mielipuoli enkä pysy itsekään fiilisteni perässä...noh, kaippa tämä tästä taas menee...pitää antaa itselleen lupa ottaa yli-rennosti, ja paeta maailmalta sen minkä voi.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14493 : 09.10.2011 17:54:24 »

Pakko varmaan jakaa vähän messujen antia tännekin, sain hyvin tärkeän ohjeen:

Kuten tiedämme, kropalla on kyky parantaa itse itsensä. Hormonaalisiin vaivoihin paras apu onkin orgasmi päivässä.  angel
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14494 : 09.10.2011 18:19:52 »

Jaa, että täällä alkaa jutut menemään taas jonnekin k18 suuntaan.. Cheesy

Otan täyden vastuun.  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #14495 : 09.10.2011 18:31:58 »

maanantaina tv 1 klo 20 alkavassa ohjelmassa voi näkyä joku tuttu

  Haluaisin nähdä ohjelman,--toivottavasti kerkeän,----voiko sen katsoa myöhemmin katsomossa tai?Huh
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14496 : 09.10.2011 20:08:50 »

Mulla on onneks vielä pakastimessa suklaakakkua, jonka joku aika sitten tein.  smitten Grin
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14497 : 09.10.2011 20:49:17 »

Miksipä muuten vanhoissa kotimaisissa filmeissä mieskomeutta löytyy aina..  Smiley
No, tuollaisen vaatteen jos laittaa mies päälle niin se komeuttaa jo vaikka kuinka Wink ->
http://www.ksml.fi/multimedia/dynamic/00202/0808ma-is_202767a1.jpg
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14498 : 09.10.2011 20:59:15 »

meillä on kyllä suunnitteilla vierailu ihan tän astron IKIoman  :Smiley homeopaatin luona. Varaan aikaa sit kun tilillä on sen verran rahaa...

He hehee - mä meenkin ens viikolla katsomaan Britney Spearssia. Ihan vitsillä ehdotin kahdelle kaverille pari kuukautta sit et mentäis katsoon Britneytä, niin ne oli ihan innoissaan heti molemmat. Olihan se nyt aika huipulla sillon kun me elettiin villeintä nuoruuttamme.  Smiley Ja ensimmäinen kerta kun käyn minkään sortin konsertissa, taidan olla siitä aika poikkeuksellinen nuori.

Henkilökohtaisesti valitsisin käyttää rahaa lapsen homeopaattiin konsertin sijaan. Mutta jokainen tekee tietysti valintansa omista lähtökohdistaan.

Tsemppiä lapsellesi!

Kukahan tuolla toisessa keskustelussa sanoi että on tyhmää/ jlmaa kysellä toisten lastenhankkimis-aikeista, että se on useimmiten piilopottuilua tms?

Miltähän tuo sinun ylläoleva toteamisesi kuulostaa? Ei oikeastaan piilo-miltään vaan aika suoralta arvostelulta, vaikka et tiedä rahatilanteestani tai mistään mitään.

Voin kertoa, että minulta on mennyt 1500€ lapseni yksityisiin lääkäreihin, vuodeosastomaksuihin, lääkkeisiin ja erityisruokaan tähän mennessä. Toki KELA:lta tulee takaisin jonkin verran, mutta jouduttiin esim. maksamaan 3 viikkoa vauvan ruuat ilman KELA:n tukia niin se maksoi 300€. Minä olen valmis maksamaan siitä että lapselleni löytyy oikeita ruokia/lääkkeitä/hoitoa. Minun yksi konsertti ei vaikuta siihen yhtään mitenkään.  Tongue

Liput konserttiin on hankittu ja maksettu pari kuukautta sitten, joten eivät tämän hetken rahatilanteeseen vaikuta mitenkään. En ole tässä lapseni 6kk elämän aikana käynyt juuri missään, ainoastaan yksissä häissä johon olin velvoitettu menemään kun olin kaaso, eli tavallaan töissä siellä. Ihan mielelläni otan nyt vapaaillan itselleni, se kun ei maksa tällä hetkellä muuta kuin bussiliput ja juurihan tuossa ilmaisin, että olemme sinne homeopaatille menossa, kun tililleni tulee rahaa.

Kiitos vaan tsempeistäsi.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #14499 : 09.10.2011 21:14:58 »

Hei Tiigris, reaktiosi oli juuri sellainen, kuin osasin odottaakkin.

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14500 : 09.10.2011 21:22:09 »

Aha, kirjoitit siis tuollaisen viestin odottaen tällaista vastausta siihen,
miksi?
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14501 : 10.10.2011 09:05:09 »

maanantaina tv 1 klo 20 alkavassa ohjelmassa voi näkyä joku tuttu

  Haluaisin nähdä ohjelman,--toivottavasti kerkeän,----voiko sen katsoa myöhemmin katsomossa tai?Huh
ymmärtääkseni on viikon areenassa
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Yep
Vieras
« Vastaus #14502 : 10.10.2011 18:19:37 »

Aha, kirjoitit siis tuollaisen viestin odottaen tällaista vastausta siihen,
miksi?
No sanotaan vaikka, että musta on mielenkiintoista tutkia ihmisiä ja agressioita. Usein hiukan provosoimalla saan esiin sen, mitä olen jo ajatellutkin.

Mutta ihan leikkimielellä liikenteessä. Joten dont worry  smitten
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #14503 : 10.10.2011 19:38:33 »

Aha, kirjoitit siis tuollaisen viestin odottaen tällaista vastausta siihen,
miksi?
No sanotaan vaikka, että musta on mielenkiintoista tutkia ihmisiä ja agressioita. Usein hiukan provosoimalla saan esiin sen, mitä olen jo ajatellutkin.

Mutta ihan leikkimielellä liikenteessä. Joten dont worry  smitten

Huh
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14504 : 10.10.2011 20:06:40 »

Aha, kirjoitit siis tuollaisen viestin odottaen tällaista vastausta siihen,
miksi?
No sanotaan vaikka, että musta on mielenkiintoista tutkia ihmisiä ja agressioita. Usein hiukan provosoimalla saan esiin sen, mitä olen jo ajatellutkin.

Mutta ihan leikkimielellä liikenteessä. Joten dont worry  smitten

Onneksi meidän ei itse tarvitse ottaa vastuuta toisten sokeiden pisteiden näyttämisestä, universumi hoitaa sen kyllä puolestamme. Mitä antaa, sitä myös saa. Ennemmin tai myöhemmin.  angel

Sorrunkohan nyt itse samaan..  Tongue
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: 1 ... 965 966 [967] 968 969 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: