Sivuja: 1 ... 909 910 [911] 912 913 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5606467 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #13650 : 31.05.2011 17:13:03 »

Tuleeko kenellekään muulle hellepäänsärkyjä? Nimimerkillä AUTS.

*A*

TÄÄLLÄ NÄIN. Sama juttu aina jos ukkostaa! En tykkäile yhtään, pää on ollut kipeänä koko päivän ja vielä pitäis projektityötä tehdä. Sad
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13651 : 31.05.2011 21:09:35 »


Mullakin on ukkospäänsärkyä.
Tänään on tosin muuta päänsärkyä. Tein juuri huomion, että ukko oli leikannut nurmikkoa ja pistänyt tasaiseksi ilmasipulini, joita käytän vaikka voileivän päällä.
Oli pihatalkoot viikonloppuna naapureiden ja kanssa, enkä muistanut vahtia.
Mistä ihmeessä nykyään saa ilmasipulien alkuja? Olin saanut nämä varjeltua monta vuotta. Piti viedä mökille turvaan, mutta en ehtinyt.
Apua! knuppel2

Saisitko Suomityttö kaivettua niitä emosipulia sieltä,jos lähtisivät kasvamaan.Jos löydät vielä sieltä,niin laittaisit valmiiksi turveistutus ruukkuun aika hiekkapitoiseen multaan,ja veisit mökille niine päivieen maahan.Jos mies ajoi yli koneella,  voisi ne emot siellä ollakkin maan sisällä.        smitten
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13652 : 31.05.2011 22:43:05 »

Tuleeko kenellekään muulle hellepäänsärkyjä? Nimimerkillä AUTS.

*A*

Jeps, mut on luotu pimeään.  coolsmiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13653 : 31.05.2011 23:03:15 »

Ei tullut heppa meikäläisen kanssa kotiin. Olen tottunut liian hyvälle, vuokratamman kanssa on niin kivaa.

Nyt oon kade, kun kaveri haki kouluun ja pääsi. Kouluun, jonne mäkin haluaisin, jos haluaisin/pystyisin asumaan hesassa. En ole sinne kyllä koskaan hakenut. Olen varmaan aika idiootti. On hienoa, että hän pääsi sinne, miksi se siis tuntuu kuin olisi multa pois?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13654 : 01.06.2011 00:39:42 »

Niin ne tunteet menee,on vain sellainen haikeus,omiin unelmiin ne liityy,joihinkin haaveisiin.Niihin tuntemuksiin olen törmäillyt tuontuostakin,ja hoksannut sitten ,"mitä" olisin halunnut minäkin,joskus toteuttanutkin niitä.     smitten

Sen oman hepankin kyllä saat,kun on sen aika.Se ei vain ollut vielä.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13655 : 01.06.2011 06:55:21 »

Elämä on sellasta että kaikkea tässä lineaarisessa aikajatkumossa ei pysty tekeen yhtäaikaa. Onkohan lineaarinen nyt se sana, minkä luulen sen olevan?  idiot2 Grin
Tai ei ole mahdollista että kaikki haaveet toteutuis yhtä aikaa. Jos toteutuisikin, se olisi enemmänkin stressaavaa kuin onnellista... Tai tiedä häntä, toiset kestää enemmän.  Cool

Pitää myöntää, itse oon monesti miettinyt miksi en koskaan mennyt vaihto-oppilaaksi tai muuten vaan matkustellu "kun olin nuori". (vapaa) Ei sillä että lapsi/lapset estäisi matkustelun, mutta nyt ei voi enää irtaantua arjesta nii helpolla. Sitä on turha selitellä sillä että olisin ollut liian köyhä, ikäluokassani juuri ne tyypit jotka näyttää facebookin mukaan olevan vuoronperään Thaimaassa, Australiassa, Intiassa tai Brasilian viidakoissa, ovat juuri niitä joilla nyt ei ylimäärästä rahaa oo koskaan näyttänyt olevan... Ykskin kaveri vaan lopetti työt hetkeks aikaa ja meni kolmeks kuukaudeks Australiaan, eikä se siellä siis mitään töitä tehnyt.. Ja ihan sairaanhoitaja kuten minä, joten palkoilla ei paljo brassailla...

Toisaalta voisin yhtäkkiä huomata olevani 30v maailmaa paljon kierrellyt lapseton nainen, joka huomaa että ei sitten ehtinytkään saada niitä kolmee lasta alle 30-vuotiaana niinkuin aina oli haaveillut...

No, tässä elämässä ehtii vielä vaikka mitä. Matkakuumetta ja eri kulttuurin kohtaamisjanoa lieventää kuienkin telkkariohjelmat ja kuvat muilta mailta.

Mun vauva pääsee tänään lääkäriin. Oon toivoa täynnä.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #13656 : 01.06.2011 08:12:44 »

*haukotus* täällä puhuttiin jossain vaiheessa nukkumisesta. Olen muutaman viime yön nukkunut aika huonosti. Mietin onko se tuo valoisuus vai lämpö, sitten tajusin, että tänään on auringonpimennys. Sekö mun unirytmiä onkin nyt sekottanu. Tekeekö pimennykset sitä? No kai mulle ainakin voi kun mun unirytmi menee niin helposti sekasin.

Niin, kaikkea ei voi saada. Itsellä kun 30 rajapyykki lähenee niin sitä tajuaa entistä selkeämmin miksi puhutaan biologisesta kellosta. Todella monella jää lapset tekemättä sen takia, että havahtuu asiaan liian myöhään. Vasta sitten kun on matkusteltu, vietetty opiskelijaelämää, ura luotu ja ikää jo lähelle 40. Paras ikä saada lapset on 20-30. Mikä ettei vähän kolmenkympin jälkeenkin, mutta kyllä sitten alkaa oleen jo kiire. Toisaalta ei sitä koskaan voi tietää milloin niitä lapsia tulee tai tuleeko ollenkaan, joten tilanne täytyy vaan hyväksyä.

Mua harmittaa ehkä se, että en opiskeluaikoina lähteny vaihtoon, toisaalta ei ollu rahaa ja en kuitenkaan ihan niin reppumatkaaja ole, että keksisin paikanpäällä miten saada rahaa ruokaan tai yösijaan. Liian mukavuudenhaluinen sellaiseen.

En tiedä onko tää elämä lineaarinen aikajatkumo vai mikä, mutta onneksi lopulta on vaan yksi suunta mihin voi mennä - eteenpäin.  Wink

*koittaa ohjelmoida ajatukset tähän päivään*

Täällä oli jo seitsemän aikaan aamulla 18 lämmintä. Todella hieno päivä tulossa.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13657 : 01.06.2011 10:31:02 »

Onhan se niin, että aina sitä saa olla kateellinen jolle kulle jolla on jotain mitä kanssa olisi halunnut tehdä. Ja ehkä ne ihmiset vuorostaan ovat kateellisia meille jostain mitä meillä on ja heillä ei?

Mulla oli joskus sellainen vaihe elämässä että tuntui että jos elämääni tulisi edes yksi hyvä asia, se jo riittäisi. Onhan niitä tullut jo monta. Ja oli silloinkin. Kuitenkin kun muistelee sitä tunnetta silloin, pystyy palauttamaan itsensä aina huomaamaan miten paljon hyvää sitä oikeastaan nyt tässä onkaan, vaikkei kaikki suunnitelmat toteutuneetkaan tai ole mahdollista enää toteutua.

Mulla ei kyllä koskaan ole ollut unelmana lähteä ulkomaille, eikä oikein ole tullut käytyäkään. Ja olen ehkä vähän sellainen selustan turvaaja -tyyppi, että en voisi kuvitellakaan lähteväni viimeisillä pennosillani jonnekin. Grin Ei se ole sen arvoista.. Valintoja kaikki.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 01.06.2011 10:35:27 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #13658 : 01.06.2011 11:35:18 »

Voi v*tun exät... Sitä kun luulee ettei mikään enää voi loukata niin sitten sitä yhden puhelun jälkeen löytää itsensä puolen tunnin itkukohtauksen parista. Harkitsen puhelublokkia, en jaksa enää.

*A*

Tee nain! Ansaitset paljon parempaa! Ihmisia on maailma taynna ja monien kanssa kun juttelee hetkenkin puhelimessa, niin koko viikko on maaginen ja rakkaudentaytteinen sen jalkeen.  smitten Tallaisia ihmisia tarvitset elamaasi etka tuollaisia! Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Lizzy
Vieras
« Vastaus #13659 : 01.06.2011 12:29:55 »

Soma, voimia terapiaan! Vaikka nykyinen polku nyt näyttääkin loputtomalta niin ennen pitkää sitä tulee tienhaaraan ja siitä taas uusi suunta.  smitten
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #13660 : 01.06.2011 15:56:00 »

Täälläkin on ollut aivan mahtava päivä, hellettä +25 astetta, eikä koko päivän kestänyt koko tuuli ole haitannut! Tosin nyt on mustia pilviä horisontissa, taitaa tulla ukkosta... Se ei kuitenkaan haittaa, mulla alkaa kohta kolmen tunnin zumbamaraton!! Cheesy
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13661 : 01.06.2011 16:27:06 »

mä tun tännekki hehkuttaan ku oonniin onnellinen.
kaikki menee koko ajan putkeen josta tiedän että oon oikeella tiellä. niin parhautta <3
tänään nytkähti mun adhd hommelit eteenpäin, silminnäkijä haluaa tehä jutun
ens syksynä aikusten adhdsta, oon mukana adhd:n kasvot valokuvaprojektissa ja perustin toiminimen nyt sille että alan ite luennoitteen , ettei tytöt enää jäis ylivilkkaitten poikin varjoon. adhd tytöillä kun ilmenee haaveilulla ja semmosena." ei ylivilkkautena"

Me Naiset haastattelee mut ensviikon keskiviikkona. <3
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13662 : 01.06.2011 16:56:45 »

http://paivitasala.wordpress.com/ tuolta voi lukee noi aikasemmat lehtijutu Wink
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13663 : 01.06.2011 17:21:54 »

Onnittelut Ironia! Puhut tärkeästä aiheesta. Nykyään lasten adhd.stä ei vanhemmat enää kerro hoitajille tai opelle, koska a) sitä on niin paljon B.) ei haluta leimata lasta c) ei tunneta sairautta) d.) ajatellaan ettei sillä ole väliä.

Töissä on välillä ihan pelkkää adhd:tä, nimenomaan tytöillä. Mutta ylivilkkautta, keskittymiskyvyn puutetta, ei niinkään haaveilua. Pojat ovat helpompia.  Huh
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13664 : 01.06.2011 17:31:49 »

mä luulen kans että tällä on "tilausta" kun tää näin vauhdilla etenee ja "sattumia" tulee vastaan
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 909 910 [911] 912 913 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: