Sivuja: 1 ... 723 724 [725] 726 727 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8518672 kertaa)
0 jäsentä ja 37 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10860 : 15.03.2010 14:31:53 »

[/quote]
Tarjoa osaamistasi nyt ensi lukuvuoden suunnitelmia ahertaville kansalaisopistoille yms. Pari tuntia sinne tai tänne viikossa ja takuu varmasti vipinää piisaa... Tai hanki aamupostinjakovuoroja  Cheesy
[/quote]

JOO! Mahtava idea! Todellakin, että soitanpas nuo paikat läpi heti! Kiitos kide! (paitti aamupostiin mää en kyllä kykene, kun nukkuminen on niin sydäntä lähellä  TongueCheesy

Kaikki on kikkelis kokkelis ja heikun keikun  Grin
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10861 : 15.03.2010 15:36:34 »

JEEEEEEEEE
Mun lapseni on Tähti 2010-kisan finaalissa :DDDDDDDDDDDDDDDDD
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #10862 : 15.03.2010 16:37:54 »

Cheesy Onneksi olkoon äidillekin! smitten

Pfffffffffff.....  Undecided Miun siippa haukkuu minua. Embarrassed

Mie en kuulema ota mitään vakavasti, pelleilen, hassuttelen ja vitsailen kuulema kaikkeen,
suustani ei pääse mitään vakavaa ja mie käyttäydyn kuin lapsi
ja se kuulema haluaa aikuisen naisen
-mitä lie tylsää ja mautonta sekin sitten ikinä tarkoittaakin. buck2 crazy2

Minkä mie ittelleni voin.. -kun kätilö kalautti miun pään sängyn reunaan
ja miusta tuli kahjo sen vuoksi. uglystupid2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10863 : 15.03.2010 17:01:04 »

Eikös se niin ole että se mihin ekana ihastuu alkaa sitten ekana myös ärsyttämään... Mutta jos yhtään Sashaa tunnen niin siippa on hyvin pian kesytettynä ja tyytyväisenä  coolsmiley

Jaa meinaatkos, että miuta alkaa €urot ärsyttämään..? angel Cheesy Grin 2funny
No ainakin tätä herraa on alkanut ärsyttämään se, mikä aikaisemmin sai sen nauramaan
ja sanomaan, kuinka raikas ja erilainen nainen mie olenkaan
-ei kuulema ollenkaan sellainen tylsä turhan tärkeä mäkättäjä kuin suurin osa naisista. Tongue

...mutta enköhän mie jonkun keinon keksi, että se lopettaa tuon valittamisen..
...tänä iltana..  :Smiley ...jotain pientä... :Smiley 

*lähtee virittämään alusvaatteita, sukkanauhavyötä, stay upeja ja stilettoja*

Vapaapäivä jatkuu, mietin pitäiskö mennä kauppaan ja ottaa kunnon ruoka-ainekset matkaan vai pitäiskö käytellä sitä mitä on... Molemmissa on hyvät puolensa Smiley

Kruunaa vapaapäiväsi ostamalla jotain pientä ja kivaa itsellesi. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10864 : 15.03.2010 18:39:44 »

Myydään tarpeettomina kirjahyllystä pois kaikki tietosanakirjat, oppikirjat
ja yleistietoon liittyvät opukset
ja annetaan pois kaikki eri hakukoneita ja Wikipediaa tukevat koodit koneelta.

-Jouskari sanoo tietävänsä parhaiten-

Vaihto stressileluihin ja rauhottaviin huomioidaan.
crazy2

tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10865 : 15.03.2010 19:53:54 »

Kruunaa vapaapäiväsi ostamalla jotain pientä ja kivaa itsellesi. Smiley

Ostin pähkinäsuklaata  smitten Täydellistä.

Myydään tarpeettomina kirjahyllystä pois kaikki tietosanakirjat, oppikirjat
ja yleistietoon liittyvät opukset
ja annetaan pois kaikki eri hakukoneita ja Wikipediaa tukevat koodit koneelta.

-Jouskari sanoo tietävänsä parhaiten-

Vaihto stressileluihin ja rauhottaviin huomioidaan.
crazy2

...Jjjust. Auttaisko muutaman päivän kylmäkäsittely, tai vanha kunnon "sori kulta, kännykkä hajos". Mulla menis hermot.  crazy2

annaelen

Minäkään en jaksaisi. Rankkaa työtä saat tehdä eurojesi eteen, Sasha  Grin
Jäihin vaan koko jätkä, että lakkaa naputtamasta. Tulee ihan vanhemman sukupolven tärkkiperseet tai "äidit" mieleen. Uh -hyi!

Olen koko ajan ihan jäässä, kuuma suihku taitaa olla pian must. Lenkitellyt tänään kolmisen tuntia ja sen hetken sitä kroppa on lämmin ja naama jäässä. Taas kun tulee sisälle, niin rupeaa olemaan niin pirun kylmä. Nytkin kolmet housut ja kolme paitaa päällekkäin, että tarkenen. Vissiin aineenvaihdunta jotenkin ihmeissään. Olen tässä saunonut infrapunasaunassa kaksi kertaa kolmen päivän sisään, ehkä se on sitä  :Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #10866 : 15.03.2010 21:43:59 »

Pieninä palasina ja kovan työn takana se onni maailmalla on.. :Smiley

Mutta nyt mie repäisin! buck2
Veskari, tuo pentele,  tickedoff soitti minulle sitten 3-4 kk:teen,
kun tässä odottelen Jouskaria hakemaan mua illalliselle ja... Kiss

...meni kaikenmaailman salamoita ja perhosia koko kropan läpi ja...

....tulin sitten luvattua ilta hänen kanssaan tällä viikolla
ja arvatkaa vain mitä se meinaa!   Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed

Kyllä mie olen heikko ihminen! buck2 coolsmiley

MUOKS. Ironista, mutta hän sanoi, että kaipaa minua, mun naurua, miun vitsejä
ja tilanne komiikkaa ja hassuja tempauksia.
Ja Jouskari vihaa niitä yli kaiken! Undecided
« Viimeksi muokattu: 15.03.2010 21:45:47 kirjoittanut Sasha » tallennettu
maarita
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #10867 : 15.03.2010 21:51:38 »

Sen verran Sashalle,

että älä sinä Sasha kulta hukkaa nauruasi, ilman naurua maailma ja elämä muuttuu aikas ankeaksi paikaksi.

Toivoo 'maarita'  smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Eyen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10868 : 16.03.2010 07:09:02 »

Ei ole kiva herätä kissanpaskan lemuun! Undecided No ei haise kauaa.. Mutta nyt nautin omasta rauhallisesta aamupalahetkestäni esikoisen ja nuorimmaisen vielä uinaillessa.
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10869 : 16.03.2010 10:37:25 »

Kaunis päivää taas ulkona! Täällä vaihteeksi -22 astetta pakkasta, enpä ole heti tunkemassa itseäni tuonne ulos. Onneksi en varannut ratsastustuntia tälle päivälle.

Olen kokenut täällä pohojoosessa ihanaa yhteisöllisyyttä, sitä kyllä samaa, jota koen Turkkusessakin. Lämmittää mieltä, kun ihmiset jaksavat auttaa, ottaa kantaa, nahistella, välittää ja kysyä. Eivät vaan kulje ohi ja kohauta olkapäitään.

Tosiaan elo  aurinko  kalat  kuu  leijona  askendentti leijona  merkurius  kalat alkaa sujua. Katsoin meidän yhteistä karttaa, ja sieltä tuli oivalluksena se, että Tosiaan, olemme tunteneet seitsemän vuotta, ja sinä aikana on kyllä molempien elämässä ollut vaikka minkälaista hulabaloota, ja meidän suhde on silti samanlainen, inspiroiva, lämmin ja kestävä, luottavainenkin.

Koira on ihan hermona, kun tahtoisi ulos, muttei hänen tassukkansa tahdo oikein kestää noin kylmässä säässä.
Edelleen läpätysfiiliksellä  Cheesy
hyvät päivät ja suklaamuffinssit!
tallennettu

*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #10870 : 16.03.2010 14:03:01 »

Iltapäivä heippaset kaikille tasapuolisesti  smitten
Tänne tulla törmään ja sillä tavalla kevyesti kehräten suu hymyssä, takamus leveästi keinahdellen kävelen tuvan perälle ja keitän kuumaa kaffetta pannullisen ja tarjoan vielä piparit päälle...
...suihkun raikkaana vieläpä...
 Wink
 Cheesy
 smitten

Mikäs Indiima haukun tassussa?
Sasha -noinhan tuo menee... yhdelle asia /piirrre on punainen vaate ja toiselle se seikka, joka herättää mielenkiinnon  :Smiley Toisaalta onneksi, eipä tule tylsää... ja kaikille löytyy jotakin  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 16.03.2010 14:08:44 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10871 : 16.03.2010 15:32:25 »

Kide

Ulkona on niin kylmä, että kylmänaran pikkukoiran tassut eivät sitä kestä, vaikka muuten siellä touhuaisi kovastikin reipas kun on.

Yritän kovasti miettiä, että mitä nyt sitten haluan jatkossa ja miten edistää oman ammattitaitoni kehittymistä ja omaa työllistymistäni. Joka paikkaan sitä olisi vähän tungettava, mutta hmmm...kova kiirus syö keskittymisen.

Teen friikkuna töitä ja tänäänkin tajusin, että en tiedä tarpeeksi työntekijän oikeuksista. Suosittelen lämpimästi kaikille oman alan työehtosopimukseen tutustumista. Ilmeisesti olen nyt jättänyt hyödyntämättä päivärahakortin ja lomakorvaukset. Harmitus. Huh Ihan vauvana näissä asioissa, vähän tulee sellainen fiilis, että kaikesta pitää ottaa selvää, jottei tule kusetetuksi.

Yliopistomaailmaankin olisi hyvä saada itsensä työllistettyä. *raapii päätään ja hieroo aivonystyröitään* Hitto, kun mielikuvitus tahtoo loppua ja umpikuja-ajattelu painaa päälle, ei hyvä...  Shocked

tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10872 : 17.03.2010 00:32:12 »

Juu pakkanen on vähän ikävää koirille ja nuo mielettömät kinokset. Tänään uskalsin heitellä keppiä toiselle koiralle ensimmäistä kertaa, no huonolla menestyksellä, se parka jotain toilaili ja sai parin sentin halkeaman korvaansa, joka tihkutti ikävästi verta, no koira on sen verran aggressiivinen vielä, että en uskaltanut lähteä koskemaan koiraa, joten mitä tämä hihhuli tekee. Istuu alas ja alkaa kaukoparantamaan. Ajattelin, että kyllä sitä ainakin voi yrittää ja voihan vitsi!

Verentulo lakkasi ja haava umpeutui! Arvatkaa mitkä fiilikset, koira parka ilostui kovin ja tuli oikein hakemaan huomiota, kiitti kai hoidosta. Kyllä se nauttikin, makoili lattialla autuas ilme päällä. Tuli kyllä sellainen olo, että jos kerran tuollaisen haavan saan umpeutumaan viidessä minuutissa niin kyllä mun jotain pitää osata. Vähän hienoa!
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10873 : 17.03.2010 02:33:38 »

Verentulo lakkasi ja haava umpeutui! Arvatkaa mitkä fiilikset, koira parka ilostui kovin ja tuli oikein hakemaan huomiota, kiitti kai hoidosta. Kyllä se nauttikin, makoili lattialla autuas ilme päällä. Tuli kyllä sellainen olo, että jos kerran tuollaisen haavan saan umpeutumaan viidessä minuutissa niin kyllä mun jotain pitää osata. Vähän hienoa!

Pystyisitköhän parantaa myös mun haavat ... ?   smitten
tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10874 : 17.03.2010 03:26:17 »

Sen tietää sitten kun kokeilee, voin vain yrittää parhaani, laita viestiä niin kerron tarkemmin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 723 724 [725] 726 727 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: