Sivuja: 1 ... 905 906 [907] 908 909 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5548457 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13590 : 22.05.2011 14:13:33 »

Aivan Ebenia. Täytyy rakastaa itseään, jotta voi rakastaa muita ja saada rakkautta...
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #13591 : 22.05.2011 18:13:08 »

Soma, onpa ihana lahja! Alapa ihmeessa tekemaan ihania smoothieta, ne tuovat niin paljon hyvaa ja upeaa energiaa ja tuovat paljon iloa! Olisipa minullakin mies, joka ostaisi minulle ihanan punaisen tehosekoittimen....Viela joku paiva.... smitten Kiss (Ellen ole ostanut sita tehosekoitinta jo itse  Grin Cheesy 2funny)
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13592 : 22.05.2011 18:18:55 »

Ei sulla Ebe olisi mulle mitään resepti-ideoita tälle mun uudelle ruokavaliolle? Viherpirtelöiden maailmaan täytyisi sukeltaa..  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #13593 : 22.05.2011 18:59:00 »

Ei sulla Ebe olisi mulle mitään resepti-ideoita tälle mun uudelle ruokavaliolle? Viherpirtelöiden maailmaan täytyisi sukeltaa..  :Smiley

Ooh, voi kuule! Anna mielikuvituksen lentaa!

Itse tein tuossa yksi paiva sitruuna-lime-appelsiini-omena-inkivaari-pinaatti -smoothien ja oli ehka paras mita olen tahan mennessa tehnyt. Smiley Tanaan tuli nautittua meloni-appelsiini-omena sekoitus ja huomenna todennakoisesti appelsiini-minttu-inkivaari-omena-pinaatti. Tongue Pinaattia ja salaattia olen viherjuomiin laittanut, samoin kurkku toimii tosi hyvin - tulee tosi raikas maku! Ihan mita tahansa voi laittaa. Yksi mita join aika paljon yhdessa vaiheessa oli ihan pakastemarjoja+pakastettu banaani (tulee hyva rakenne)+jogurttia/maitoa ja leseita. Tosi hyva. Smiley

Tuhansia eri vaihtoehtoja!! Vaan kokeilemaan mika toimii itselle!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13594 : 22.05.2011 19:17:33 »

Yksi mita join aika paljon yhdessa vaiheessa oli ihan pakastemarjoja+pakastettu banaani (tulee hyva rakenne)+jogurttia/maitoa ja leseita. Tosi hyva. Smiley

Kiitos!  Smiley Mä olen nyt kuitenkin sen verran kirjaimellisesti ottanut informaatiosi vastaan, että maitotuotteet ja leseet jää kauppaan.  Wink
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #13595 : 22.05.2011 21:21:28 »


Ebe, nakkaatko yleensä makeutusta noihin smoothieihin? Pitääkö yrittää nieleskellä jotain lime-sitruuna-juttuja ilman sokeria? Lips Sealed

Itse laitan yleensa hieman hunajaa sekaan, jos tuntuu etta tarvitsee makeutta, mutta hyvin yllattavaa on, etta kun kayttaa tuoreita marjoja ja hedelmia, niin sita makeutta tulee jo todella paljon niista!

Pinaatti on superterveellista ja ei maistu smoothieissa miltaan! Pinaatti imee kaikkien muiden maut itseensa ja tuo vaan ihanan varin ja terveyslisan! Kannattaa ihmeessa testata, nimenomaan siis tuorepinaattia! Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13596 : 22.05.2011 21:48:03 »

Oi voi KV  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13597 : 22.05.2011 21:49:43 »

Mie haluaisin kissun. Me ollaan mietitty ja harkittu omaa kissaa jo kauan, mutta ensin pitäis saada tuo jäärä allergiatesteihin ja selvittää ongelmat - mitä me kyllä ollaan tehty ihan urakalla! Sellanen ragdoll ois aivan liian suloinen, jotenkin niin minunoloinen, mutta varmaan päädytään ottamaan jostain löytöeläinkodista tms. hylätty kissu, ellei sitten saada jostain jotain kuolemantuomion (Cry) saanutta pentua.


Kun yhden hankkii, tarvitsee helposti toisenkin. Ainakin ragdollit ovat sen verran seurankipeitä, että voivat tulla hieman onnettomiksi ilman eläinkavereita, ainakin jos ei ole 24/7 joku ihminen läsnä. Itse siis neljän raggarin omistaja.  Wink

Totta. Yhden kissan jälkeen tulee nopeasti toinen, ja kolmas, ja... Cheesy

Mulla on kaksi siperiankissaa, leikatut tytöt. Ovat maailman lutuisimpia ja sylinkipeimpiä otuksia, mitä maa päällään kantaa smitten  Eivät osaa olla ilman ihmisseuraa ja yötkin nukkuvat vieressä Kiss  Tosin pirun omapäisiä ja temperamenttisia otuksia ovat - hyvin kilttejä tosin Grin

Kyllä miehistä ilkeyttä löytyy. Olen sivusta seurannut joitain ihmissuhteita. Kauheaa, miten sättivät puolisoaan ja ilkeilevät ja alistavat ja toiset vaan antaa olla.

Jos joskus olen sairas ja esimerkiksi en pääse kävelemään yhtä kovaa kuin hän  niin hän voi sanoa todella loukkaavasti ja vaikka keskellä millaista väenpaljoutta.


Mun exä oli todella ilkeä. Hän tosiaan saattoi kaveriporukassa kertoa noloja juttuja musta ja naureskeli siinä - ja annas olla, jos kerroin HÄNESTÄ jotain huumorimielessä, niin heti mies veti mut sivuun ja sanoi, että annas olla. Kuitenkin veti sivuun sättiäkseen, ettei hänen egonsa saa tahraa Sad  Lisäksi mies saneli, miten mun pitää pukeutua, laittaa hiukset ja meikata ja saattoi julkisilla paikoilla arvostella ulkonäköäni, korjata hiuksiani tms. Sad  Tai jos esim. nauroin liian kovaa tms., mies jokusen kerran tönäisi ja kuiskasi, että lopeta, häpeän sua... Cry

Eroonhan tuo suhde päättyi - ja vielä suhteen jälkeen exä paljasti, että hänellä oli ollut toinen nainen Angry  En eron jälkeen pitänyt yhteyttä - ja siellä kaveriporukassaan mies varmaan leimaa mut ihme nipoksi, kun olen hänelle vihainen tms. Angry

Olen vain miettinyt välillä, miksi exäni oli niin ilkeä ja dominoiva mua kohtaan Huh  Olinko sitten liian kiltti? Vai olinko sitten liian "epätyypillinen" vaimoehdokas, että mies yritti väkisin vääntää mut haluamaansa muottiin? Vastausta tuskin tulen saamaan koskaan...

Sydän arvilla sitten tiet yhtyivät nykyisen kanssa - oli se suhteen alku aikamoista myllytystä, kun luottamus oli pahemman kerran kärsinyt ja mies-ressu sai tehdä kovan työn saadakseen mut luottamaan häneen Undecided Mutta tuossa tuo onneksi vielä on, sanoi, ettei pois halua lähteäkään, koska on kuulemma rakastunut "hellään ja höpsöön tyttöön, joka pitää hänestä huolta"... Onko sitten sanahelinää vai tekstiä suoraan sydämestä, mutta silti... smitten

Exä piti astrologiaa täytenä hulluutena, nykyinen on yllättävän kiinnostunut astrologiasta, vaikkei mikään astrofanaatikko olekaan Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13598 : 22.05.2011 21:57:08 »

Olen vain miettinyt välillä, miksi exäni oli niin ilkeä ja dominoiva mua kohtaan Huh  Olinko sitten liian kiltti? Vai olinko sitten liian "epätyypillinen" vaimoehdokas, että mies yritti väkisin vääntää mut haluamaansa muottiin? Vastausta tuskin tulen saamaan koskaan...


Eiköhän se ole ihan selvää, että tässä tapauksessa olit vain sopiva uhri exällesi. Joku jota vasten hän sai pönkittää omaa egoaan. Älä edes mieti, että sinussa itsessäsi olisi jotain "sopimatonta"!  Angry
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13599 : 22.05.2011 22:38:57 »

Olen vain miettinyt välillä, miksi exäni oli niin ilkeä ja dominoiva mua kohtaan Huh  Olinko sitten liian kiltti? Vai olinko sitten liian "epätyypillinen" vaimoehdokas, että mies yritti väkisin vääntää mut haluamaansa muottiin? Vastausta tuskin tulen saamaan koskaan...


Eiköhän se ole ihan selvää, että tässä tapauksessa olit vain sopiva uhri exällesi. Joku jota vasten hän sai pönkittää omaa egoaan. Älä edes mieti, että sinussa itsessäsi olisi jotain "sopimatonta"!  Angry

Kiitos, Casperiina, kauniista sanoistasi smitten

Joo, oon huomannu omallakin kohdalla, että kiltit ihmiset saavat aina jotain tyyppejä harmikseen, jotka pyrkivät ottamaan jonkin henkisen yliotteen. Sitten vasta kun oppii pitämään omia puoliaan, eikä käytä tuhoisaa magiaa heihin, niin ymmärtää sen että tosiaan saahan sitä itseään puolustaa ihan sanallisestikin, eikä kiroamalla heitä vahvoissa meiningeissä. angel

No kaikkein parastahan on sellainen täydellinen hiljaisuus, ettei ota kuuleviin korviinsakaan jos jollain jokin ongelma on.
Vaikka sekin voi toimia aika tuhoisalla tavalla sen toisen osalta, kun silloin se toisen oma mielenterveys on todellakin jossain vaakalaudalla ja hämäryyden rajamailla. Huh

Mulla on ilmeisesti liikakiltteyden tuomaa karmaa tonneittain niskassa Tongue  Kun mä olen vetänyt puoleeni niitä, jotka mun avulla pönkittävät omaa egoaan tai jopa käyttävät häpeilemättä hyväkseen kiltteyttäni. Maailmassa ei näköjään kannata olla kiltti, vaan häikäilemätön omaneduntavoittelija Cry

Näissä purkaustilanteissa ei mun mielestä vastaansanominen auta mitään - se toinen osapuoli saa vaan lisää vettä myllyynsä ja voi aloittaa sen varsinaisen verbaalisen väkivallan Cry  Jos joku tulee haukkumaan mua, mä pidän aina naaman peruslukemilla, kuin en olisi huomannutkaan mitään tai vastaan iloisesti, ihan kuin en olisi ymmärtänytkään toisen vihaisuutta. Tai jos mahdollista, olen hiljaa ja kävelen pois - tämä veetuttaa sitä toista osapuolta kaikkein eniten. Ei se ole sen arvoista, että alkaa mollaamaan toista takaisin - olet sitten samalla tasolla kuin se idiootti. Ja mulle ainakin tulee riitelystä ja toisten haukkumisesta jälkikäteen tosi paha mieli ja omatunto Cry

Ja nyt en tarkoittanut mitään esim. töissä tai koulussa annettua negatiivista - tai paremminkin rakentavaa - palautetta, vaan ihan sitä, mikä menee henkilökohtaisuuksiin asti ja siitä vielä ohi.

Elämä ei oo helppoo neptunikolle... Tongue
« Viimeksi muokattu: 22.05.2011 23:17:59 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13600 : 23.05.2011 08:08:25 »

Mies osti mulle tehosekottimen. :Smiley Siis kun se käyttäytyi ikävästi ja avauduinkin siitä tuolla purkamisketjussa. Ihastelin tuota joskus (OBH Nordican punanen tehosekotin) ja nyt se on sitte tuolla keittiön pöyällä.
Pitää vaan opetella tekemään smoothieita. Tongue

Enkä tiiä miten tuohon pitäis reagoida. Huh


Ha, tuli tuosta mieleen. Äitienpäivänä mun mies antoi mulle lahjakassin. Siellä oli iso pahvilaatikko, jonka sisältä löytyi tällainen smoothie-vehje. Niin arvaas mitä mies sanoi?
"Älä suutu, en ostanu sulle pelkästään kodinkonetta, mä vaan tiesin että haluaisit tällaisen, mutta on mulla muitakin lahjoja" ja antoi mulle pari pientä rasiaa... Toisessa hopeinen korumainen rannekello, toisessa hopeiset korvarenkaat joissa roikkui vaaleanlilat neliön muotoiset "timantit" joissa hopeareunus.

Niin, eli voit joko a) olla kiitollinen siitä että mies ostaa sulle käytännöllisen lahjan rakkaudella b) vetää herneet nenään siitä, että hän pitää sua keittiövaimona lahjan perusteella, kun ei kerran mitään romanttista osta.  Grin

No, itsehän siis olisin kyllä osannut olla kiitollinen "vain kodinkoneesta"....

*muoks, olin ensin kirjoittanu "korumainen rannekoru" kun piti kirjottaa kello.....
« Viimeksi muokattu: 23.05.2011 11:43:37 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13601 : 23.05.2011 08:25:03 »

Mäkin olen aikanaan tuntenut olevani niin kiltti et sen takia koko maailma haluaa kaataa kaikki paskat mun niskaan.

Mua kiusattiin ala-asteella (lihavuudesta, siitä että käytin kirpparivaatteita ja siskojen vanhoja), yläasteella (ujoudesta) (johti lopulta itsariyritykseen) tän jälkeen kokosin itseni...
Lukiossa mut hyväksyttiin joukkoon jotenkin paremmin, silti tunsin oloni irralliseksi. Olin kuitenkin lähes anorektinen, käytin tosi paljon alkoholia ja poltin tupakkaa - ei ihme jos ihminen tuntee itsensä irralliseksi kun hänet hyväksytään vasta sitten kun hän on jotain sellaista, mitä sisimmässään ei oikeasti halua olla.

Ammattikorkeakoulussa löyty heti meidän luokalta porukka jotka ei kutsuneet mua bileisiin vaikka kutsuivat kaverini, töissä löyty heti yks naikkonen joka pompotteli mua ja yritti lannistaa - no lopulta tää kaatui hänen omaan niskaan, eikä kukaan enää tykkää hänestä.

Oon lakannut välittämästä ja oon lakannut ajattelemasta olevani jotenkin liian erilainen tai sopeutumaton. Oon mikä oon ja se kelpaa jollekin, se riittää, se ei oo enää mulle syy tuntee oloani kurjaksi. Ja jos joku yrittää käyttää mua terapiavälineenä tms. mä otan heti etäisyyttä. En enää ole ylipursuavan empaattinen, ei se kiillota mun sädekehääni kuitenkaan, eikä hyödytä näitä ruikuttajiakaan....

Jokainen meistä kohtaa tiellään v-mäisiä persoonia, toiset meistä vaan ovat syntyjään vahvempia pitämään puoliaan. Ei ole kyse siitä että minussa on jotain vikaa, kyse on siitä että en osaa tarpeeksi hyvin vetää rajoja sille miten annan itseäni kohdella tai otan liian henkilökohtaisesti sen että en olekaan kaikkien mielestä täydellinen.

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13602 : 23.05.2011 09:02:49 »

Äh... Mie täällä taas...  Shocked  (vauva nukkuu!!!!)

somalle:

-soija/riisi/kauramaitoa TAI maustamaton jugurttia/piimää
-banaania
-pari dl mustaherukoita/mustikoita/puolukoita/vadelmia

Siinä paras smoothie! Joku muu tais kyllä jo mainostaa aika lailla samaa reseptiä.. Mut toi on tosi hyvä toi banaanin ja kirpeiden marjojen yhdistelmä, banaani meinaan vie sen liian kirpeyden esim herukoista ja puolukoista, mut lopputulos kuitenkin sopivan raikas, ei liian makea...

Tein kyl tos joku päivä smoothien jossa oli vettä, banaania, mustaherukkaa ja mustikoita ja sekin oli tosi hyvää. Voi sen ihan vesipohjaiseksikin tehdä!

Ehkä sen parempi, mitä yksinkertaisempana sen pitää... Jos liikaa lisäilee erilaisia gluteeneja ja proteiineja sitä todennäkösemmin se vaan tekee pöhöttävän olon... Itsellä oli tapana tehdä joskus jugurttia johon sekoitin pähkinöitä, soijajauhoja, kaurahiutaleita, seesamirouhetta, marjoja ja hedelmiä ja olin tosi pöhöttynyt tän jälkeen.  Wink Vaikka hyvää se oli, en kiistä.  Tongue
« Viimeksi muokattu: 23.05.2011 09:09:27 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13603 : 23.05.2011 09:19:06 »

Mulla on ihan kamala turvotus. Mässättiin eilen miehen kanssa sipsejä ja karkkia, ja nyt maha on ihan pinkeänä. Tähän asti olenkin suhteellisen tiukasti pitänyt karppauslinjaa. Tissi on pienentyneet -  Smiley Hyvä juttu.

Tänään illalla tällätään ja mennään kuuntelemaan korkeakulttuuria. Sitä ennen pitäisi tosin tehdä töitä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13604 : 23.05.2011 11:11:23 »

Mun lempparismoothieen tulee ananasta,kiiviä, banaania ja leseitä. Joskus bonuksena mansikoita. Kaadan n. 0.5 lasista vähän yli puolet ja loppu on kivennäisvettä- sekoitus ja nautitaan.
Maha ääriään myöten täynnä tuosta lasista ja nälkä pysyy poissa useita tunteja. Tää tykkää  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 ... 905 906 [907] 908 909 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: