Sivuja: 1 ... 897 898 [899] 900 901 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604916 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13470 : 08.05.2011 17:53:02 »

Mun molemmat vanhemmat on sellaisia, ei ehkä noin pahoja, mutta kutsun heitä hamstereiksi. Ajattelen jo kauhulla sitä päivää, kun heistä aika jättää ja joudun siivoamaan sen 25 vuotta tavaraa keränneen omakotitalon varastoineen ja kellareineen  buck2

Äiti antaa mulle usein tavaraa, joka on vähän sellaista: ÖÖÖööö... kiitos, kai? -tyyppistä. Kysyin joskus, että miksi hän ostaa, vaikka hänellä ei ole tarvetta? "No, enhän mä sitten ikinä voisi hankkia mitään." Jotenkin niin käänteistä  neitsyt -merkkiä, äiti on siis  aurinko  neitsyt ja vielä  kuu  skorpioni jotka molemmat liitän piheyteen ja säästäväisyyteen. Äidillä se on outoa. Ostaa mahdollisimman halpaa ja tarjouksesta, ja antaa sitä sitten lapsilleen tai säilyttää kotonaan vuosia vuosia. Aivan sama mitä mä tarvitsen, mutta jos kotiin menen ja kysyn sitä, äiti taatusti löytää tavaran jostain piilostaan. Pari kuukautta sitten hän oli ostanut mulle ratsastushanskat, silloin olin ihan awww  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13471 : 08.05.2011 18:04:40 »

Mä en kyllä osaisi liittää skorpparia säästämiseen tai mihinkään järkiperäiseen. Veden merkki, jolla intensiiviset tunteet.  Huh
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13472 : 08.05.2011 18:06:50 »

Johtunee siitä, että mun mies, joka on multituplatripla skopu on tosi pihi! Tai ei, on hän säästäväinen. Tänään osti ison kimpun valkoisia kukkia äidilleen! Yleisesti käyttää vähän rahaa.

Täällä pitäisi olla astrochatti!!!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13473 : 08.05.2011 19:14:29 »

Veden merkit yleensä käyttelevät rahaa vähän tuntemuksiensa mukaan, siis sillä ei itseisarvonaan ole mitään merkitystä.
Mutta kertookohan venusmerkki parhaiten rahankäytöstä? Sehän kun liittyy omaisuuteen myös.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13474 : 08.05.2011 19:51:49 »

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille täältäkin smitten

Me käytiin mun äidin ja miehen perheen (vanhemmat + sisarukset perheineen) yhteisellä juhlalounaalla. Ihan mukava pikku tapa tuokin Smiley  Meidän perheessä tunteita ei oikein ilmaista, joten siksi myös mulle joskus vanhempien onnitteleminen tms., on todella kiven takana Undecided  Eikä varmaan se tietty sydämellisyys tule koskaan tavaksi meidän perheessä...

Rahankäytöstä: Mä olen ihan järjettömän pihi aina ajoittain ja mä olen sentään  venus jousimies , jonka kuvittelisi heittävän rahaa tuosta vaan huvitukseen jos toiseenkin!!! Lahjoja ostan vain vanhemmilleni, miehelle ja parille tärkeimmälle kaverilleni, ja nekin budjetoin aika tarkkaan - tosin miehelle ostan aika avokätisesti ties mitä, onhan hän mun ydinperhe tällä hetkellä Cheesy  Ja välillä on tosi työn ja tuskan takana ostaa edes itselleni mitään hemmottelutuotteita tai vaatteita, kun en rahaa raaski käyttää oikein mihinkään Grin  No, vaatteisiin voi kerralla mennä rahaa ihan kivasti - kun vielä käyttövaatteissa suosin monesti merkkivaatteita, jotka ovat parempilaatuisia ja kestävät käytössä pidempään kuin ns. halpismassaroska. Eli tässäkin varmaan joku piheys piilee taustalla :Smiley

Mun tuntemat Jousimiehet on suurimmalta osalta tosi pihejä... Huh  Yksi ei oikein sijoita muuhun kuin alkoholiin ja toinen ei sijoita mihinkään, käyttää vaatteitakin niin kauan, kunnes ne tippuvat päältä Cheesy  Kolmannen Jousimiehen rahankäyttöä en niin tunne, vaikuttaa siltä, ettei se aina niin tarkkaa ole Grin
« Viimeksi muokattu: 08.05.2011 19:53:26 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13475 : 08.05.2011 20:38:18 »

Kyllähän sieltä kartalta täytyy tutkia kaikki huonesijainnit, aspektit ja sitten vielä asteroideistakin voi löytyä vaikka mitä tietoa suhteestaan rahaan. On se monimutkaista hommaa.  Wink
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13476 : 08.05.2011 21:40:20 »

Me ollaan käyty vyöhyketerapiassa vauvan kanssa nyt jo kolme kertaa eikä muutosta oo tapahtunu suuntaan eikä toiseen... Undecided Että sekin kortti on käytetty..
Luulisi että kolme hoitokertaa antais jo jotain valoa tunnelin päähän, jos hoito ois tepsimässä - vauvoilla kuulemma toipuminen tapahtuu nopeesti koska mitään kroonisia sairauksia ei vielä ole..

Ehkä se hänellä on sit suolen kypsymättömyyttä johon auttaa vain aika.
Sektiovauvoilla on usin huono vastustuskyky kun eivät saa yhtä nopeesti rintamaitoa, muistaakseni imetin tokana, vai oliko vasta kolmantena päivänä ekaa kertaa ja sillonkaan mulla ei vielä oikeen ees tullut maitoa.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13477 : 08.05.2011 22:07:50 »

^ merkurius 3. huoneessa  aspect_sex  neptunus

 :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13478 : 08.05.2011 22:22:22 »

^ merkurius 3. huoneessa  aspect_sex  neptunus

 :Smiley

Eli nuo siis siellä vaikuttaa.. Wink
Vielä kun jotenkin tajuaisi itsekin.. Ehkä sitten isken itselleni naisen, joka osaa nämä astrot ja muutkin jutut.. Cool
No menihän taas penkin alle jutut..

Jos ei penkin alle, niin ainakin vyötärölinjan alapuolelle.  Tongue
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13479 : 08.05.2011 22:41:51 »

Pitää varmaan vähän hillitä itseään, ennen kuin meidät molemmat ajetaan täältä pois.  buck2

Et älkää viittikö täällä kahvituvassa, hankkikaa huone...  2funny
« Viimeksi muokattu: 08.05.2011 22:56:27 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13480 : 09.05.2011 10:39:01 »

Mä olen edelleen kipeä. Viides päivä kovassa flunssassa, kurkku kipeä ja ääni kiikun kaakun tulee.  tickedoff Mutta... mitäs hyvää tässä olisi. Saan rauhassa lukea kotona  Huh kun ilma on mitä ihanin. jee...

En enää tiedä mitä tekisin. Eikö flunssan pitäisi mennä levossa pois? Mä olen ollut neljän seinän sisällä keskiviikkoillasta asti? Vetänyt echinaforce, vitskuja, syönyt hyvin, juonut teetä, ottanut rennosti, pää hiukan ylikierroksilla. Ehkä mun pään pitäisi relata, jopa enemmän kuin kehon. Huomenna lääkäriin, jollei tänään tapahdu edistystä. Mies lähtee vielä huomenna muutaman päivän matkalle ulkomaille, ja sitten tuhisen täällä yksinäni. Öh. Hänellä on muuten mitä parhain immuunipuolustus, ei juuri koskaan kipeänä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13481 : 09.05.2011 12:06:11 »

Tuntuu että noita pöpöjä on liikkeellä nyt vähän kaikilla.  Undecided Paranemisia sinnekin päin..

Mun taas olisi tuosta hienosta ilmasta huolimatta saatava itseni tekemään hommia joita olen lykkäillyt tässä hyvinkin tehokkaasti. Mutta nyt on onneksi sen verran rauhallinen olo taas että voisi saada jotain aikaiseksikin. Loppuviikosta oli vain jostain syystä pinna kireällä koko ajan.  Huh Piti oikein purra hammasta ettei vittuilisi kellekään, kun törmäsin taas ihmisiin jotka herättivät sitä ärsytystä..  Lips Sealed
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13482 : 09.05.2011 13:48:49 »

Aivan mahtavaa aloittaa päivä ulkoilulla tuolla auringonpaisteessa! smitten
Ipanatkin menee paljon mukavemmin päikkäreilleen ja saan sitten tähän itekseen istahtaa.. Smiley

Ja tuo aurinko vaikuttaa aika paljon mun mielialaan! Olen alkanut miettiä, että d-vitamiinia pitäis varmaan syödä..

Heh, tajusin juuri nyt, että unohdin onnitella äitiä eilen! idiot2 Vaikka äitienpäivä oli hyvinkin tapetilla.. Mut kertoohan sekin jotain jo, äidin ja mun suhteen nykytilasta.. Aika viileä on, ja hyvä niin. Smiley

Mun tuntemat Jousimiehet on suurimmalta osalta tosi pihejä... Huh  Yksi ei oikein sijoita muuhun kuin alkoholiin ja toinen ei sijoita mihinkään, käyttää vaatteitakin niin kauan, kunnes ne tippuvat päältä Cheesy  Kolmannen Jousimiehen rahankäyttöä en niin tunne, vaikuttaa siltä, ettei se aina niin tarkkaa ole Grin

Mun tuplajouskari on kaikkea tätä. Cool Grin
Sijoittaa siis nautintoihin mielellään, muttei oikein mihinkään muuhun ja samat vaatteet kunnes kuluu puhki.. Ei se aina niin tarkkaa ole, mutta peruspihi hän on! Wink
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13483 : 09.05.2011 13:49:50 »

Mun mies on kyllä  venus  jousimies , enkä olisi ikinä arvannut, että jouskarit on pihejä rahailemaan.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13484 : 09.05.2011 13:57:48 »

Mun mies on kyllä  venus  jousimies , enkä olisi ikinä arvannut, että jouskarit on pihejä rahailemaan.

Ei auta yleistää, sitä karttaa täytyy tutkia kokonaisuutena.

Mulla on esimerkiksi  merkurius jousimies ystävä, joka osaa olla tosi pidättyväinen kommunikoinnissaan. Hänellä onkin saturnus 3. huoneessa ja merkkari tekee myös neliötä ascille.
Mutta tuo saturnus on kyllä pahin...
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: 1 ... 897 898 [899] 900 901 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: