Sivuja: 1 ... 892 893 [894] 895 896 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5606411 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13395 : 04.05.2011 16:19:32 »


Mitä, kyllä minäkin tisseistä tykkään, omistani ja toisten  2funny

*A*

Sama juttu, mitäpä sitä kieltämään.  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13396 : 04.05.2011 20:21:04 »

Yksinkertaisin ratkaisu luonnon kannalta oli kehitellä rinnoista pakaroita muistuttavat jutut, jolloin urokset edelleen kiinnostuivat sellaisesta pyörestä parista, mutta tällä kertaa etupuolella.
2funny Eli pyhä miesten yksinkertaisuus.  2funny

Tosin se kyllä riippuu miehestä kuinka tissifanaatikoita ovat, osa on yhä siellä pyllyasteella, mitä lie sekään sitten tarkoittaa..  Wink

Mitä, kyllä minäkin tisseistä tykkään, omistani ja toisten  2funny Esteettisestihän ne on tosi silmiä hivelevät, ja eniten tykkään niistä paidan alla mutta silti silleen näkyvissä. Vaikkapa tiukassa t-paidassa, iloisen ja itsevarman naisen kasvojen alapuolella. Persvarustuksista en ole koskaan mitään esteettistä ymmärtäny, en miehillä enkä naisilla Cheesy

*A*

Totta se on, että naisen muodot ovat kauniit.  coolsmiley
En olekaan koskaan ymmärtänyt mitä kaunista on siinä että malleilla ei saa olla ollenkaan lantiota tai rintoja..  Huh
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13397 : 04.05.2011 21:52:02 »

Kauniita naisia on ilo katsella smitten  Muhun vetoaa naisen muodot, selkälinja, rinnat, lantio... Esteettisessä mielessä, en seksuaalisessa mielessä syty naisen kropasta (vaikka välillä olen toivonutkin ehkä, että tuntisin naisia kohtaan samaa veto kuin miehiä kohtaan).

Miehen kroppa on kiihottava, ei ehkä niin mielenkiintoinen kuin naisen kroppa, mutta kiihottava, vetää puoleensa koskettamaan.

Mä tykkään hyvin perusmallisesta miehen kropasta, miehen pitää olla just sopiva - ei yhtään liian laiha, eikä kyllä liikalihavakaan. Pyöreys tosin haittaa vähemmän kuin laihuus. Eikä saa olla liian muskelikimppu, yäk, en tykkää saliäijistä Tongue  Miehen selkä on kaunis, kun lihakset ja luut piirtyvät ihon alta smitten  Leveä yläselkä, jäntevät käsivarret ja varmat kourat, aaah! Pepussa saa myös olla jotain, mistä ottaa kiinni ja lihaksikkaat reidet on ihkut smitten

Kauheeta, mähän puhun kuin jostain lihatiskin tavarasta ("ottaisin palan tuota ja siivun tuosta") Cheesy

Tämä kuulostaa kauhean tarkalta, mutta kun ei se ole niin tarkkaa Smiley  Kuitenkin hyvä sydän menee ulkokuoren edelle.

Luonteen puolesta muhun vetoaa vähän ne oman tiensä kulkijat, ne, jotka ehkä tulevat aina säilymään osittain arvoituksena (riittää haastetta ja mielenkiintoa uusien puolien tonkimiseksi). Miehet, jotka jollain tapaa ovat ehkä niitä massasta erottuvia yksinäisiä susia. Miehet, joissa on käytännönläheisyyttä ja maalaisjärkeä, mutta myös halua saada tässä elämässä jotain aikaiseksi ja ovat valmiita saavuttamaan tavoitteensa. Miehet, jotka mielummin hiljaisina toimivat kuin tyhjillä puheilla kehuvat itseään - eli miehet, joissa on sitä hiljaista voimaa ja jämäkkyyttä. En voi sietää itsensä kehujia Angry  Sekä haaveilevat, ajelehtivat taivaanrannanmaalarit ovat major turn-off.

Yleisesti ottaen uraniaaniset sekä plutoniset tyypit kiehtovat - uraniaaniset säihkyvän älynsä ja tietyn tavoittamattomuutensa puolesta, plutoniset intensiivisyytensä sekä salamyhkäisyytensä puolesta.

 smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13398 : 04.05.2011 22:09:47 »

Miehet, joissa on käytännönläheisyyttä ja maalaisjärkeä, mutta myös halua saada tässä elämässä jotain aikaiseksi ja ovat valmiita saavuttamaan tavoitteensa. Miehet, jotka mielummin hiljaisina toimivat kuin tyhjillä puheilla kehuvat itseään - eli miehet, joissa on sitä hiljaista voimaa ja jämäkkyyttä. En voi sietää itsensä kehujia Angry 

Sullahan miesihanne eli  mars kauris. Siinähän se tuli.  Wink
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13399 : 04.05.2011 22:23:11 »

Miehet, joissa on käytännönläheisyyttä ja maalaisjärkeä, mutta myös halua saada tässä elämässä jotain aikaiseksi ja ovat valmiita saavuttamaan tavoitteensa. Miehet, jotka mielummin hiljaisina toimivat kuin tyhjillä puheilla kehuvat itseään - eli miehet, joissa on sitä hiljaista voimaa ja jämäkkyyttä. En voi sietää itsensä kehujia Angry 

Sullahan miesihanne eli  mars kauris. Siinähän se tuli.  Wink

Siinähän se tuli, juu Grin 
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13400 : 04.05.2011 23:01:57 »

Miehen lihaksikkaat kädet, lähinnä hauikset ja näkyvät vatsalihakset.....  smitten

Miten hassulta kuulostaakaan, mutta katseeni kiinnittyy hyvin usein miehen käsivarsiin ja kämmeniin, erityisesti sormiin. Jos sormet eivät ole minun silmiäni miellyttävät, ovat ne aika turn off. Mieluummin pitkät ja hoikat sormet kuin lyhyet ja paksut.

Minä nyt en jaksa naisellisista muodoista niin innostua. Johtuneeko sitten siitä, että itsellänikin on enemmän maskuliininen vartalo naiseksi. Lantio on kapea ja hartiat leveät. Isot rinnat näen ennemminkin terveysriskinä. Olen nimittäin saanut vierestä seurata ystävättäreni kamppailua isojen rintojensa kanssa jokapäiväisessä elämässä. Hän on ympärysmitoiltaan pieni (70) ja kuppikoko on vaihdellut D:stä H:hon riippuen siitä onko hän ollut raskaana ja imettänyt vai ollut ns. normikunnossa. Sopivien rintaliivien löytäminen on vaikeaa ja ne myös maksavat maltaita. Urheilu isojen rintojen kanssa on vaikeaa. Ne aiheuttavat myös selkä ja hartiasärkyä.

Minulle rinnat eivät ole itseisarvo eivätkä välinearvo. En jaksa niitä pohtia. Ne vaan ovat. Ehkä asiaa ajattelisi toisella lailla, jos niille tapahtuisi jotain radikaalia. Silikoneja en kyllä ottaisi.

Mutta joo, mä olen se tupla  kauris . Ehkä se selittää nuivan asenteen tähän asiaan. Ja moneen muuhun.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13401 : 04.05.2011 23:06:55 »

Mallien täytyy olla laihoja, koska muotiluomukset tehdään über kalliista kankaista ja yleensä ne ovat uniikki kappaleita. Täytyy minimoida kustannukset. Eli malli on tässä tapauksessa vain kävelevänä vaatepuuna. Ihmisarvoa alentavaa.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13402 : 05.05.2011 05:01:50 »

Nonni, nyt joudun pitämään sairaslomaa. Eilen meni ääni ja nyt totesin olevani niin räkäinen, etten saa nukutuksi  Undecided

plaah. niisk. kurr.

Seurasin muuten eilen Mallimaailman huipulle - ohjelmaa. Ne naiset on siinä jo aivan kidutetun näköisiä ja OVAT LAIHDUTUSKUURILLA. What the fuck? Naiset naisina, miehet miehinä. Kumpikaan ei kiitos tikkuina.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13403 : 05.05.2011 12:32:16 »

Joo, tuo laihdutusvillitys on ihan ihme hommaa. Kunhan terveys on ok, miksi repiä stressiä? Jonkunnäköinen rasvaprosentti kuuluu ihan naisen perusbiologiaan, pitävät hormonit tasapainossa jne. Onkohan noilla tikkumalleilla menkkojakaan koskaan?

Tuli tuosta mieleen, että kuinkakohan paljon sitä on naisia jotka kovan urheilun takia tai muun takia eivät edes ihmettele jos menkat jäävät joksi aikaa pois? Itse kyllä heti menisi tutkituttamaan sitä jonnekin.. Sitä kun taas kai oli jokin uusi tapaus missä nainen ei edes huomannutkaan olevansa raskaana ennen kuin synnytys alkoi. Voihan ne menkat alkuraskauden ajan vielä tulla normaalisti, mutta kyllä ne jossain vaiheessa jäävät pois.  Huh
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13404 : 05.05.2011 12:36:09 »

Ja kun täällä nyt kerran kuolataan miehiä niin:
http://img74.imageshack.us/img74/3551/144077430765a10df57by1.jpg
uuuuh  coolsmiley 2funny 2funny
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13405 : 05.05.2011 12:37:18 »

Mun elämässä tapahtuu nyt ihan ihmeellisiä asioita! Yhteydet pelaa kaikin puolin ja tuli kanavoitua myös energiaa eilen exälle, vaikka ei mitään kursseja/aktivointeja ole pohjalla. Mielikuvituksella mennään.  Cheesy

Sitten tämä  jupiter aspect_tri askendentti on saanut mut ihan villille päälle!  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13406 : 05.05.2011 13:14:58 »

Täällä on lopussa uranuksen oppositio kuuhun.. ja muutkin haasteelliset. Smiley
Nyt vaikuttaa vahviten  neptunus aspect_con merkurius ja huomaan kuinka tekee mieleni kirjoittaa ja tehdä taidetta.. smitten

Mulla myös jupiter aspect_tri askendentti ja uranus ja tunnelmat on täälläkin hassunhauskat välillä Cheesy
-Kuitenkin sellaisella ihanalla tasaisuudella höystettynä.. Smiley
Suosiollinen tuuli puhaltelee, pitkän, rankan syksyn ja talven jälkeen. smitten

Miehistä.. Bodarit ei iske tännekään, yh! Yhtä "kaunista" näihin silmiin kuin ne nälkään näännytetyt mallitkin.. crazy2 Miehes muhun iskee että on vähän mistä ottaa kiinni.. ettei oo ihan tikku.. Ja silmät.. smitten

Miettikää nyt lakanoidenkin välissä sellaista, kun mies on yhtä kumia, siitä tulee mustelmia...  2funny

 Grin 2funny
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13407 : 05.05.2011 16:40:52 »

Toinen potentiaalinen sängynlämmittäjä on karvainen mies Cheesy  Omalla murulla on tuota karvoitusta siunaantunut vähän reippaamminkin ja voi että on mukava painautua toista vasten kylminä talviöinä, kun ne karvat todella lämmittävät smitten

Unohtui, mikä ajaa mut pöhköksi, niin RINTAKARVAT. Kyllä, rintakarvat... Niissä on vain jotain niin alkukantaisen seksikästä ja miehekästä, että voi morjens! Cheesy

Mä olen aina miettinyt, että miksi kaikki naiset haluavat välttämättä hirmu pitkän miehen Huh  Sittenhän niille lyhyemmille miehille ei jää ikiomaa kultaa, kun kaikki naiset juoksevat vain 180+ -senttisten miesten perässä Sad

Mä olen oikeasti varmaan ihan härö, kun mä taas tykkään kompaktimman kokoisista miehistä. Yksikään mun miehistä ei ole ollut edes 180cm pitkä. No, nykyinen on pisin, 178cm, eli siinä rajoilla - voisi olla vähän lyhkäisempikin :Smiley  Itse olen vielä aika kohtuupituinen, eli 170. Tämäkin on aiheuttanut vähän ongelmia miehen löytämisessä, koska tunnetusti ne lyhkäisemmät kaverit mielummin etsivät taskuvenusta kuin amatsoonia :Smiley

Omalla miehellä on kauniit silmät, ruskeat ja valtavan suuret ja tarkkaavaiset. Sekä kaunisprofiilinen pitkähkö, viivasuora nenä, jota minä-hyppyrinokka aina ihailen smitten  Miehen katse on samalla pehmeä ja ystävällinen, onhan kyseessä  aurinko vaaka - mutta samalla katse on pistävän tarkka, tuijotus pureutuu läpi ihon ja mikään ei jää tältä mieheltä huomaamatta, kun mies on suht voimakas plutonikko (mm.  aurinko aspect_con pluto kartalla). Paradoksaalista, mutta kiehtovaa Wink

Niin, ja pisamat ovat mulle myös heikko kohta... Kesä lähestyy, niin murulle on nenänvarteen ja -päähän vähitellen alkanut ilmestymään auringonpusuja smitten
« Viimeksi muokattu: 05.05.2011 17:27:59 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #13408 : 05.05.2011 17:11:03 »

Mielenkiintoista keskustelua täällä.  Cool
Mulla on aika vaihteleva miesmaku. Ihan tosi vaikea sanoa, että joku asia on ehdoton ei ja joku olis tosi iso plussa. Oikeastaan se yleinen olemus on se mikä vetoaa. Täytyy jollain tapaa olla erikoisen näköinen eli vaikka kasvoissa tai olemuksessa joku asia mikä jää mieleen.

Esimerkiksi omalla miehelläni on ihana kallonmuoto. Hänen otsassaan näkyvät sellaiset "kulmat", eli aika raamikkaan näköinen on.  Wink Hänessä myös se, että vaikka on suomalainen, niin iho on keskiverto suomalaista tummempi. Tulee vähän sellainen inkkarifiilis.

Mutta yleisesti ottaen mun heikkous on reidet, sääret ja käsivarret. On kiva jos miehellä on muodokkaat jalat ja käsissä näkyy muotoa, vaikka edes suonia.  buck2 No kyllä mulle bodarikin kävisi tai tosi laihakin. Enemmän on oikeastaan kiinni siitä persoonasta ja "fiiliksestä" vai pitäisiköhän sanoa ihan aurasta.

Jos pelkän ulkonäön perusteella niin sitten ne muodokkaat reidet, sääret ja sopivasti lihasta käsissä. Paras kohta miehessä tosin on se muoto, jonka lonkkaluut muodostaa tuohon ylälantiolle.  smitten Sitä on ihana piirtää ja ihana koskettaa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13409 : 05.05.2011 19:56:12 »

Unohtui, mikä ajaa mut pöhköksi, niin RINTAKARVAT. Kyllä, rintakarvat... Niissä on vain jotain niin alkukantaisen seksikästä ja miehekästä, että voi morjens! Cheesy

Heii, mahtavaa, toinenkin joka on samaa mieltä.  Cheesy
Entisellä miehellä tosiaan oli oikein upea karvoitus..  smitten

Tosta pituudesta, mulla taas on kokemusta päinvastoin, nimittäin paljon suunnilleen samanpitusia miehiä kiinnostuu kyllä, olen 173cm siis. Pidemmät miehet on ihan katukuvassakin harvassa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 892 893 [894] 895 896 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: