Sivuja: 1 ... 718 719 [720] 721 722 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604638 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10785 : 03.03.2010 09:10:07 »



korjaus:

tarkoitin että eivät enää tule nimenomaan perässä vaan tajuavat ettiä oman tiensä Grin
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #10786 : 03.03.2010 09:35:25 »

Lainaus
Täällä Astrossa on useampi tyyppi, joiden viestisaldosta menee iso osa
pelkästään mun kirjoitusten ja persoonan arvosteluun.

Aika surullista sinänsä niiden tyyppien oman elämän puolesta,
että jokin Astro-kirjoittelija voi olla niin keskipiste jonkun elämässä.

Tosin, eipä sitä tapahtuisi, ellei mulla olisi valovoimaa persoonassa ja ulosannissa.
Mä en vielä osaa oikein käyttää tuota itsessäni ja siksi noita roikkujia ja
liimautujia, hyvässä ja pahassa on ympärilläni aika paljon
ja musta tulee helposti pakkomielle monelle ihmiselle, mutta tässähän sitä harjoitellaan.
 

tuollainenkin saattaa näköjään olla hinta siitä jos on vapauttanut itsensä elämään itsensä näköistä elämää....

mutta kyllä ne perässä tulee, jonkunhan pitää olla pioneerinä :Smiley sulla oli kai jotain oinaassakin, mars jos muistan......

Kaikella on hintansa. Tässä elämässä mikään ei tule ilmaiseksi.  buck2
 mars oinas, elämän pioneeri,  joka ottaa iskut ja kolhut,
mutta mihin Tanhuan kysymyksen mukaan, eikö siihenkin ihme kyllä totu?,
niin kyllä, siihenkin tottuu. :Smiley
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10787 : 03.03.2010 09:57:24 »



on muuten totta : mitään ei saa ilmaiseksi. menee sinne sarjaan elämänoppeja 'järki-asioista'....


toisaalta myös jotain tuota 'uhraus' teemaa....siinäkin toimii se, saadakseen paremman on uhrattava jotain, siis maksettava/menetettävä se alkeellisempi juttu pois....
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10788 : 03.03.2010 10:48:52 »

On se vaan niin ihanaa ja rikastuttavaa, kun meitä on niin erilaisia persoonia täällä astrossa.  smitten ja  Kiss vaan kaikille!
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10789 : 03.03.2010 10:58:00 »

 smitten

täältä takas!
tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10790 : 03.03.2010 13:05:43 »

No mulle tätä YV:tä pukkaa mitä ihmeellisimmistä asioista. buck2
Jos noiden YV:den julkaiseminen olisi sallittua, niin varmaan ymmärtäisitte hiukan paremmin
näitä mun pillastumisia. Täällä Astrossa on useampi tyyppi, joiden viestisaldosta menee iso osa
pelkästään mun kirjoitusten ja persoonan arvosteluun. Aika surullista sinänsä niiden tyyppien oman elämän puolesta, että jokin Astro-kirjoittelija voi olla niin keskipiste jonkun elämässä.
Tosin, eipä sitä tapahtuisi, ellei mulla olisi valovoimaa persoonassa ja ulosannissa. Wink
Mä en vielä osaa oikein käyttää tuota itsessäni ja siksi noita roikkujia ja
liimautujia, hyvässä ja pahassa on ympärilläni aika paljon
ja musta tulee helposti pakkomielle monelle ihmiselle, mutta tässähän sitä harjoitellaan.  Tongue

Miten ihmeessä teet tuon, kun minulle tulee vain positiivisia viestejä, ehkä sinussa on liikaa kapinaa ja liian vähän myötätuntoa toisten erilaisuutta kohtaan. Anna kaikkien kukkien kukkia niin sinun kukkasi loistaa kirkkaimpana. Nyt se on sameassa vedessä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10791 : 03.03.2010 13:17:01 »

No mulle tätä YV:tä pukkaa mitä ihmeellisimmistä asioista. buck2
Jos noiden YV:den julkaiseminen olisi sallittua, niin varmaan ymmärtäisitte hiukan paremmin
näitä mun pillastumisia. Täällä Astrossa on useampi tyyppi, joiden viestisaldosta menee iso osa
pelkästään mun kirjoitusten ja persoonan arvosteluun. Aika surullista sinänsä niiden tyyppien oman elämän puolesta, että jokin Astro-kirjoittelija voi olla niin keskipiste jonkun elämässä.
Tosin, eipä sitä tapahtuisi, ellei mulla olisi valovoimaa persoonassa ja ulosannissa. Wink
Mä en vielä osaa oikein käyttää tuota itsessäni ja siksi noita roikkujia ja
liimautujia, hyvässä ja pahassa on ympärilläni aika paljon
ja musta tulee helposti pakkomielle monelle ihmiselle, mutta tässähän sitä harjoitellaan.  Tongue

Miten ihmeessä teet tuon, kun minulle tulee vain positiivisia viestejä, ehkä sinussa on liikaa kapinaa ja liian vähän myötätuntoa toisten erilaisuutta kohtaan. Anna kaikkien kukkien kukkia niin sinun kukkasi loistaa kirkkaimpana. Nyt se on sameassa vedessä.


Hanki nyt muuta mielenkiintoa elämääsi, kuin mun elämän ruotiminen ja arvostelu.
Se erittäin köyhä elämän sisältö. buck2

****

Mie lähden tästä viilettämään kaupungille, kun tätä vapaata kerrankin on.  Smiley
Aurinkokin paistaa mukavasti. Smiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10792 : 03.03.2010 13:26:06 »

Okei, sinä vain huvitat minua kovin, pidän sinusta paljon. Hyviä shoppailuja. Tänään mies muuttaa ja on minun ensimmäinen virallinen päivä sinkkuna! Hui!
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #10793 : 03.03.2010 14:33:35 »

Tämä foorumi on taas viime aikoina ollut hurjan aktiivinen.
Onpa kulunut rutkasti aikaa kaiken uuden lukemisen nyt näin vatsataudista toipumispäivänä.  Smiley Heh, ainakin on sitten tekemistä kun olo ei vielä tarpeeksi vahva ole ulos lähtemiseen. Otti rinnasta jo portaissa kun hain postin.  Tongue
Ärsyttäviä kaikki virukset..
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10794 : 03.03.2010 17:19:29 »

Tuota tuota...Onko taivaalla menossa jokin kentaurien seivästaistelu vai millä nämä sanasodat selittyvät? Hitusen ihmeissäni täällä seurailen yltympäriinsä leimahtelua.

Tuossa kyllä kaupungilla käydessäni havaitsin hiukan muuallakin leimahtelua, leimahtelu ainakin saa tulen palamaan paremmin. Se on varmaan hyväkin näinä loskasäinä, että jokin lämmittää.

Kevät on muuten tullut. Julistan. Tänään pilven takaa paistoi aurinko ja miehet ovat alkaneet katsella naisia vähän niin ku tzilleen. Ja minäkin miehiä, jotenkin ne vaan näyttävät näin kevään tullen  Grin paremmilta.  angel
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #10795 : 03.03.2010 17:35:58 »

Eilen yöllä mä kuuntelin alakerran juuri uutena muuttaneesta studiosta tulevia...
ööh.. erikoisia ääniä. crazy2
Siellä oli jotkin bileet menossa, jotka ei ilmeisesti menneet ihan putkeen.

Mun mielestä tämä aika.. hmm.. keväinen pieni auringon paiste on saanut
jälleen kaikki pää-vikaiset hihhulit aktivoitumaan. ...siis itseni mukaan lukien. :Smiley

Aggressiivista sakkia, jolloin ei kannata olla kovin näkyvä persoona niiden silmissä. angel

tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10796 : 03.03.2010 17:44:09 »


hih...just myspacessa yks hevari heitti juttua siitä että kitaravahvistimeen ei saa koskaan päästää kissankarvoja, koska se voi syttyä ilmiliekkeihin...ja siellä oli keskustelua siitä, johon en jaksanut osallistua Grin


jotain liekkihommaa menossa, oisko taivaalla jotain mars kuviota? en oo jaksanut katsoo....


vai onko se vaan se jupiter-aurinko yhtymä nyt yleisesti....
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10797 : 03.03.2010 17:45:23 »

hih....no aatelkaa, kun seuraavaks jupiter transitoi Oinas aurinkoa Cheesy Grin


nyt se on vaan kaloissa, eli se pistää tunne-elämää liekkeihin....mutta entes kun se yhtyy tulielementtiaurinkoon niin mitäs sitte...


koittakaa nyt sitten hallita se sitten Wink
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #10798 : 03.03.2010 18:05:46 »


hih...just myspacessa yks hevari heitti juttua siitä että kitaravahvistimeen ei saa koskaan päästää kissankarvoja, koska se voi syttyä ilmiliekkeihin...ja siellä oli keskustelua siitä, johon en jaksanut osallistua Grin


 
 Grin 2funny

hih....no aatelkaa, kun seuraavaks jupiter transitoi Oinas aurinkoa Cheesy Grin


nyt se on vaan kaloissa, eli se pistää tunne-elämää liekkeihin....mutta entes kun se yhtyy tulielementtiaurinkoon niin mitäs sitte...


koittakaa nyt sitten hallita se sitten Wink

 :Smiley ....mie taidan siirtää mun häitä parempien tähtien alle.. :Smiley

Toissapäivänä mun Jouskari  askendentti ja moninkertainen neitsyt suuttui aivan silmittömästi,
kun mie päätin käydä kiipeämässä katolle (hei..! jossa on aidatut kiipeilytelineet sitä varten!)
sen penthousen makuuhuoneen ikkunasta ja korjata, siis kiristää TV:n satelliitin yhtä ruuvia,
kun hänen mielestään mie olisin voinut tippua alas 7. kerroksen katolta
ja sen ruuvin olisi saanut kiristää vain ammattilainen.. crazy2

-ja prkle, mä säästin sille yli 500 euron laskun hinnan tekemällä sen itse! Angry




tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #10799 : 03.03.2010 18:21:03 »

 coolsmiley

olet se yhenlainen sankari sinäkin Grin


en minä vaan ois uskaltanut. enkä osannut.....


kitaravahvistin on tutumpi, mutta silti en tajuu sen toimintaa mitenkään teknisesti,vaan mitä sieltä kuuluu.... Grin


ja kissan karvat....niin jonkun kitaristin mielestä jos omaa kissan, ei voi välttyä karvoilta joka paikassa....


tallennettu

Sivuja: 1 ... 718 719 [720] 721 722 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: