Sivuja: 1 ... 853 854 [855] 856 857 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5593595 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #12810 : 13.12.2010 12:40:17 »

Täällä elämässä ei ole enää mitään, en jaksa enäää....

Terv. Musta lumikki
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #12811 : 13.12.2010 13:00:20 »

 smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12812 : 13.12.2010 21:00:22 »

Musta on tullut juuri sellainen rakastunut pariskunnan puolikas jollaiseksi vannoin, etten koskaan muutu. "missä sä oot?" "Ehditäänks halimaan?" ja niin edelleen. Enhän mä edes näe mun ystäviä, no, en oikein ehtisikään, kun edelleen on nää 4 duunia, yritys, ja neljä ratsastuskertaa viikossa. Taidan olla hiukan hullu.  Huh
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12813 : 13.12.2010 22:56:19 »

kukaa taira normaali ollakka Cheesy

tänäyänä pitäs olla niitä tähdenlentoja
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12814 : 13.12.2010 23:02:34 »

No jotain kummallista kuitenkin on, kun mun molemmat lapsoset ovat nähneet pahoja unia ja heräilleet. Yleensä nukkuvat hyvin ja rauhallisesti.

Ja lauantaina Astromiitistä palatessani kotiin, poksautin hehkulampun sitä päälle laittaessani. Sen poksahtaneen viereinen lamppu välkkyy aina silloin tällöin. Olen kiristänyt sitä ja laittanut uudelleen, eikä sitä ennen ole mikään lamppu tuossa eteisessä (spottilamppu) vilkkunut. Outoja on tekeillä.

Ja muistan vanhoja yli kymmenen vuoden takaisia unia tähdistä ja ufoukkeleista. Creepy.  Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #12815 : 14.12.2010 12:02:34 »

Ja muistan vanhoja yli kymmenen vuoden takaisia unia tähdistä ja ufoukkeleista. Creepy.  Huh

Merkuriuksen perääntyminen voi myös tuoda vanhoja asioita pintaan.  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #12816 : 14.12.2010 12:38:55 »

Hitsi kun muuten alkoi ärsyttää, kun aamulla radiossa puhuttiin näistä puoskari-huuhaa-hoidoista, tarkoittaen kaikkea mitä ei länsimainen lääketiede ymmärrä.  Ja päiviteltiin sitä, että miksi juuri nuoret koulutetut naiset, joiden pitäisi olla fiksuja, hakeutuvat tällaisiin. Ja jotkut vielä uskovat horoskooppeihin, hui!

Itse väitän, että tämä meidän kehomme on paljon enemmän, kuin se fyysinen ilmentymä, jota voidaan lääketieteen rajoittunein keinoin pyrkiä ymmärtämään ja hallitsemaan.

Miksi ihmiset luottavat niin sokeasti tieteeseen?! Enkä nyt puutu ollenkaan siihen, miten rahoittajien omat intressit vaikuttavat siihen, että mille asioille halutaan tieteellistä näyttöä ja miten ne tutkimukset suoritetaan...

 Sad
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #12817 : 14.12.2010 14:02:30 »

En vieläkään jaksa siivota buck2 Ahdistaa valtavasti buck2
Päivätorkut siis Smiley
Karttaa kun katsoo, niin elämä hymyilee, mutta missä se tuleva mies luuraa ja kuka hän on?
En jaksa enää olla yksin, tiedän jo mitä tämä on, koska olen ollut monta vuotta yksin tickedoff

Terv. Musta iloinen lumikki
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #12818 : 14.12.2010 16:05:59 »

Tunnollisen työntekijän on nyt pakko purkautua. Näin kun yritän löytää kaikesta kärsimyksestä jotain positiivista, ikään kuin löytää sen aiheen olla kiitollinen vastoinkäymisistä:

Syy miksi joudun työskentelemään ihan helvetinmoisten törppöjen kanssa  tickedoff, on varmaankin siinä, että siten saan tuntea itseni älykkääksi. Sen vasta pitäisikin nostattaa mieltä! 2funny

Plutoninen ja räjähtävä yhtymärypäs transitoi mun neptunus-merkurius-yhtymää, joten en mitenkään jaksa olla hiljaa itsekseni. Tekee suorastaan maaniseksi. Tai sitten se on niissä unilääkkeissä, vaikka niistä pitäisi olla ihan koomassa, muutenkin ihan krapulainen olo ollut koko päivän...  crazy2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12819 : 14.12.2010 20:14:01 »

Miksi ihmeessä ihminen tuntee syyllisyyttä siitä, että ostaa tarpeeseen tulevaa tavaraa? Eikä edes itselle, vaan lapsille...  Sad



Tänä päivänä olen saanut paljon sähköiskuja...
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12820 : 16.12.2010 19:46:16 »

Mäkin päätin maksaa itse, tosin se vasta edessä ja tulot vaihtelee tosi paljon kuukauden mukaan.

Mun jatkuu ehkä taiteilija-apuraha 5 kuukautta lisää, mikä on ihan älyttömän kiva. + Muutenkin tilataan töitä, So Happy.

Tänään sain tosi hyvää palautetta yhdeltä opettajalta mun ammattitaitoisesta työskentelystä, ja en voi muuta sanoa, kuin että mieltä lämmitti niin paljon. Ihan kuin olisin saanut pannullisen kahvia, ja kolme päivää aurinkoa rannalla!  smitten Kiitos hänelle kannustuksesta!

Iltapäivällä sain vielä ohjattaviltani pikkutytöiltä joululahjan ja olin ihan liikuttunut!  He ovat mahtavia. Meillä oli viimeinen kerta tämän vuoden puolella, halasivat kovasti ja toivottivat hyvää joulua. AWWW...  smitten He ovat kyllä niin hauskoja pikkutyttöjä.

Katsotaan nyt mitä tuon työn kanssa tapahtuu, kun merkurius tosiaan perrääntyy...
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #12821 : 16.12.2010 22:32:40 »




                                      coolsmiley


          Voiskos, ja jos voi, niin oliskos jo aika ajatella joululahjojen ostoa?


                                             smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12822 : 17.12.2010 10:57:00 »

Kiitos Elwynille ja Kaulakorulle onnitteluista, nekin lämmittävät mieltä...  smitten

Tänään olen saanut iloita yhdessä reippaiden nuorten kanssa tapahtumajärjestelyissä. He ovat ihan mahtavia tyyppejä, reiluja, aktiivisia, aikaansaavia, luotettavia ja hauskoja!
Vielä purku tapahtumasta puolenpäivän aikaan ja sitten toisiin töihin. Tunnen kyllä olevani etuoikeutettu, kun nautin (suurimmasta) osasta töitäni!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #12823 : 17.12.2010 12:13:42 »

Onnea, indiima minunkin puolestani!

Tuli vaan mieleeni, että oletko katsonut, missä vaiheessa progressiivinen kuunvaiheesi on?  Mullakin on ollut ihan sananmukaisesti täydellinen onnistuminen töissä, ja mun progressiivinen kuunvaihe alkaa olla täydenkuunvaihe.  Siinä vaiheessa saa nauttia tehdyn työn hedelmistä, keräillä ne palkkiot.  Mulla ainakin näyttäis osuvan kohdalle tuo asia.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #12824 : 17.12.2010 16:07:39 »

Tuota, tuota...
Onko kukaan muu huomanut viimeisen kk:n tai parin aikana, että naisellisuus-, ja varsinkin naisenergia on keulinut? Siis että sitä on enemmän tai että se tulee enemmän läpi?

Oon innolla ja järkytyksellä seurannut tilannetta täällä itsessä ja naisystävissä..kaikilla on kk-kierto sekaisin tai väli on n.18-20 pvää, suurin osa muuttaa ulkomuotoa (hiuksia, meikkejä, pukeutumista) ihan yht´äkkiä, kynsiä duunaillaan päivittäin, keittiöissä puuhataan muutenkin kun joulujuttuja, itkeä pirskahdellaan millon mistäkin,puhelimet laulaa kun "ei olla vielä tänään juteltu", halauksia ja kosketuksia (joiltain myös kanaemoilua  2funny) tulee ovista ja ikkunoista ja joillain on jatkuva draivi makkarissakin jne.

Onko treen ilmassa/vedessä jotain erilaista vai tapahtuuko tätä joka puolella Grin?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 ... 853 854 [855] 856 857 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: